Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Sv: Bradley Johnson
« Svar #60 på: November 02, 2010, 21:42:15 »
Bradley er vår beste midtbane mann. Og er nok en av de som elsker klubben mest av spillerene.

Bli her, Bradley!

To drøye påstander.
Av ren nysgjerrighet; hva begrunner du den siste der med?

Ser ikke på dette som verdens undergang om dette er tilfelle. Vi slipper hvertfall at annenhvert angrep blir avsluttet med at han skyter over.

For å sitere en t-skjorte jeg så her om dagen; "Dersom Bradley Johnson holdt pistolen, ville John Lennon vært i live."

Se gløden i gutten når han scorer, så du hvordan han tok av da vi rykket opp?

Vær en gang (som nevnt her) han er på banen hever Leeds seg, det blir mer trøkk fremover. Er Er heller ikke imponert over skydevnene til BJ, men vi har heller ingen andre som skyte..

Av bildene fra opprykksfeiringen, synes jeg faktisk lånespillerne Watt og Doyle var to av de som gjorde mest utav seg, så akkurat dét ville jeg ikke lagt for mye vekt på.
Nevner ikke Hughes-dansen, da den sier seg selv ;D
http://www.youtube.com/watch?v=sN0UXeaVv84

Når det gjelder frisparkene, ser jeg heller at det blir forsøkt skudd fra 16-20 meter der, enn fra 35m når du har spillere på løp foran deg, men det er min mening.

Sydhagen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #61 på: November 03, 2010, 09:12:28 »
Johnson er IKKE god nok for et Leeds på vei oppover!

Let him go!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #62 på: November 03, 2010, 09:45:44 »
Bradley er vår beste midtbane mann. Og er nok en av de som elsker klubben mest av spillerene.

Bli her, Bradley!

To drøye påstander.
Av ren nysgjerrighet; hva begrunner du den siste der med?

Ser ikke på dette som verdens undergang om dette er tilfelle. Vi slipper hvertfall at annenhvert angrep blir avsluttet med at han skyter over.

For å sitere en t-skjorte jeg så her om dagen; "Dersom Bradley Johnson holdt pistolen, ville John Lennon vært i live."

Se gløden i gutten når han scorer, så du hvordan han tok av da vi rykket opp?

Vær en gang (som nevnt her) han er på banen hever Leeds seg, det blir mer trøkk fremover. Er Er heller ikke imponert over skydevnene til BJ, men vi har heller ingen andre som skyte..

Bradley er en av få på dagens Leeds som går utpå og blør for drakta.I tillegg er han faktisk en god fotballspiller,og han bidrar med mange mål og målgivende i løpet av en sesong.Sign him up!!

PS! Bradley Johnson's positive innvirkning på laget vises mye bedre fra tribunen på Elland Road,der eg oppholder meg forholdsvis ofte,enn den gjør fra Tv-stolen eller kamptråden :o

Rasmussen7

Sv: Bradley Johnson
« Svar #63 på: November 03, 2010, 13:25:54 »
Johnson er IKKE god nok for et Leeds på vei oppover!

Let him go!
En klubb med større ambisjoner enn nPc har ikke bruk for en middelmådighet som Johnson.
Og da tenker jeg ikke på inneværende sessong, men fortsettelsen...

Woody

Sv: Bradley Johnson
« Svar #64 på: November 03, 2010, 16:35:43 »
Personleg meinar eg Bradley J held i massevis på det nivået vi er,står for ein trøkk,blør for drakta og har god passnings fot.Det som undrar meg er den motstanden Bradley har blant supporterane i Leeds,tok opp diskusjonen med mine engelske venner når eg var over i September og vi vart nesten uvenner.
LIFE IS LEEDS

Per-Stian

Sv: Bradley Johnson
« Svar #65 på: November 03, 2010, 16:56:48 »
Johnson er grei som back-up, men å sprenge banken for å halde på han er unaudsynt.

bwirum

Sv: Bradley Johnson
« Svar #66 på: November 04, 2010, 09:03:40 »
Er nok sannsynligvis ikke snakk om å sprenge banken. Jeg kan tenke meg at det er en del andre ting som spiller inn i avgjørelsen hans, men jeg synes de får sette seg ned og ta en god prat med han, for han er, etter mitt syn, faktisk en av Leeds' viktigste spillere. Mulig han ikke kommer til å hevde seg like mye i PL, men jeg tror faktisk han kommer til å slå godt fra seg der og.

Han tåler en trøkk og står fram, nesten hver gang (alle kan ha en dårlig dag, BJ har ikke mange av de).
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Rasmussen7

Sv: Bradley Johnson
« Svar #67 på: November 04, 2010, 09:30:13 »
Begynner å bli ganske så lei av alle de dårlige mottakene hans, alle feilpasningene han, mange av de forferdelig dårlig tima taklingene hans, altfor mange balltap i farlige situasjoner og at han hele tiden ser ut til å ha en kompis på Old Peackock som ha stadig prøver å gi ballen til...
Men at han har vilje å "pæsjon" skal jeg ikke ta fra ham, men syns rett og slett ikke han er god nok for Leeds United...

Leechap

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #68 på: November 06, 2010, 10:59:04 »
Johnson med bistand fra storkjeftet agent har startet å markedsføre seg mot annet beite.
Denne situasjonen har likhetstrekk med da Beckford signaliserte ønske om nytt beite!
Ikke så rart at ledelsen i Leed United er irritert når info lekker ut i denne sammenheng.
Iflg. YEP har forhandlingene gått i stå, men vil bli videreført i god tid før kontrakten utløper.

Kontraktsforhandlinger pågår også med Luciano Becchio, Neil Kilkenny og Davide Somma. Det spørs hvor mye spilletid de aktuelle får hvis de ikke skriver under ny kontrakt innen rimelig tid. Riset bak speilet er benken - reservelagsfotball og opptreden i kulissene når man ikke ønsker mer samkvem med klubben. Det er vel ikke akkurat dette profesjonelle spillere søker . . .

Alternativet er vel at det blir salg av noen av de fire mens det er mulig å få noen kroner for de.

Leedsfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #69 på: November 06, 2010, 11:22:33 »
Begynner å bli ganske så lei av alle de dårlige mottakene hans, alle feilpasningene han, mange av de forferdelig dårlig tima taklingene hans, altfor mange balltap i farlige situasjoner og at han hele tiden ser ut til å ha en kompis på Old Peackock som ha stadig prøver å gi ballen til...
Men at han har vilje å "pæsjon" skal jeg ikke ta fra ham, men syns rett og slett ikke han er god nok for Leeds United...

Helt enig, han er for enkel i spillestilen. Han har ingen spisskompetanse. Selg han i januar!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #70 på: November 06, 2010, 11:32:08 »
Bradley gjorde seg jo kostbar også da vi skulle hente han til klubben. Tipper derfor at det er en av disse agentparasittene som styrer showet. Problemet til B. Johnson er at han er veldig "avarage" og slett ikke god nok til å ha veldig sterke forhandlingskort på hånden. Tilby han derfor en standard to års kontrakt med gjennomsnittet av lønna til seniorspillere i Leeds, gjerne påskrevet følgende beskjed til spiller og agent: Take it or leave it and cut the crap!    
Jon R.

Leechap

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #71 på: November 06, 2010, 11:33:47 »
Bradley gjorde seg jo "kostbar" også da vi skulle hente han til klubben. Tipper derfor at det er en av disse agentparasittene som styrer showet. Problemet til B. Johnson er at han er veldig "avarage" og slett ikke god nok til å ha veldig sterke forhandlingskort på hånden. Tilby han derfor en standard to års kontrakt med gjennomsnittet av lønna til seniorspillere i Leeds, gjerne påskrevet følgende beskjed til spiller og agent: Take it or leave it and cut the crap!   

God formulering av Jon R. Deler så absolutt synspunktet!

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #72 på: November 06, 2010, 13:07:08 »
Begynner å bli ganske så lei av alle de dårlige mottakene hans, alle feilpasningene han, mange av de forferdelig dårlig tima taklingene hans, altfor mange balltap i farlige situasjoner og at han hele tiden ser ut til å ha en kompis på Old Peackock som ha stadig prøver å gi ballen til...
Men at han har vilje å "pæsjon" skal jeg ikke ta fra ham, men syns rett og slett ikke han er god nok for Leeds United...
                              FLC                CUPS                    TOTAL
   Player        ON    OFF    HW    ON    OFF    HW    ON    OFF    HW
Brad Johnson   14    19        4      3      3        0       17    22       4

ON = On Target
OFF = Off Target
HW = Hit Woodwork
FLC = npower Championship
CUPS = Carling Cup

Bradley topper skuddstatestikken til Leeds og de andre som følger

Davide Somma           13 5 1 3 1 0 16 6 1
Luciano Becchio          11 9 1 2 0 0 13 9 1
Max Gradel              9 2 1 1 0 0 10 2 1
Jonathan Howson         8 7 1 1 1 0 9 8 1
Lloyd Sam               7 3 1 1 1 0 8 4 1
Neill Collins              5 5 1 0 0 0 5 5 1
Robert Snodgrass         5 2 0 0 0 0 5 2 0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #74 på: November 06, 2010, 14:24:15 »
Rejected:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Simon-Grayson-warns.6615235.jp


Spennende å se om Grayson svarer med å utelate Johnson fra laget i dag - enten plassere ham på benken eller tribunen. Selv om vi i det lange løp klarer oss uten Johnson, er aldri dette en ideell situasjon for hverken klubben eller Bradley selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #75 på: November 06, 2010, 14:34:16 »
Vil han ikke bære den hvite drakten, så sett han på tribunen og skyss han bort så snart det er mulig. Johnson er ikke av en slik kvalitet at han bør tøffe seg så voldsomt. Kommer fra Northampton, og skal være sjeleglad for hver gang han får lov å tre på seg den hvite drakten.
 

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #76 på: November 06, 2010, 15:01:45 »
Kunne vært innteresant å vite hva det er i kontraktforslaget som de er uenige om.
jeg vil ikke uttale meg negativt før han evnt har turned down a contract pga grådighet. Han er faktisk IKKE av samme kaliber som Delph og Beckford var. jeg tipper markedsprisen på BJ ligger på rundt £ 7-800,000 og skulle ikke være vanskelig og erstatte.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #77 på: November 06, 2010, 15:08:03 »
Kunne vært innteresant å vite hva det er i kontraktforslaget som de er uenige om.
jeg vil ikke uttale meg negativt før han evnt har turned down a contract pga grådighet. Han er faktisk IKKE av samme kaliber som Delph og Beckford var. jeg tipper markedsprisen på BJ ligger på rundt £ 7-800,000 og skulle ikke være vanskelig og erstatte.

Her synes jeg du tar veldig godt i. Jeg tror han maks er verdt det halve. Tipper et sted mellom 250.000-400.000. Men nå som han nesten er kontraktsfri så får vi bare en brøkdel av dette beløpet for han.

auren
« Siste redigering: November 06, 2010, 15:09:44 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #78 på: November 06, 2010, 15:14:56 »
Johnson tar en Beckford! så håper han at det bærer eller brister ! om han blir savnet hvis han går ut porten, THINK NOT ! LEEDS4EVER.

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #79 på: November 06, 2010, 15:33:04 »
Johnson tar en Beckford! så håper han at det bærer eller brister ! om han blir savnet hvis han går ut porten, THINK NOT ! LEEDS4EVER.
skillnaden mellan beckford och johnson är att beckford gick från league one till pl, johnson lär aldrig få ett plkontrakt från någon annan klubb, svårt att se mig honom i en bättre klubb än LU
 

Leedsulf

Sv: Bradley Johnson
« Svar #80 på: November 07, 2010, 17:50:34 »
De siste ryktene går på at Stoke er interesserte... ::)

Rasmussen7

Sv: Bradley Johnson
« Svar #81 på: November 07, 2010, 21:08:15 »
Jaja, e d noe sannhet i dette så sier jeg selg selg selg for f...

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #82 på: November 07, 2010, 21:14:37 »
De siste ryktene går på at Stoke er interesserte... ::)

Finnes det noen link til disse ryktene ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Bradley Johnson
« Svar #83 på: November 07, 2010, 21:23:05 »
De siste ryktene går på at Stoke er interesserte... ::)

Finnes det noen link til disse ryktene ???

Har ikke sett noe mer enn dette...
http://img181.imageshack.us/img181/2006/photoit.jpg

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #84 på: November 07, 2010, 21:47:37 »
Jeg tror vi kan si farvell til Bradley på nyåret. Helt greit det men da bør det komme en sjef som tar over på midten. Alan Smith hadde passet utmerket til den jobben.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Woody

Sv: Bradley Johnson
« Svar #85 på: November 07, 2010, 22:02:59 »

Det ser nå ut som Bradley reiser,og mange av oss ønskjer Alan Smith tilbake i den kvite drakta.Skal Alan tilbake,så trur eg det må skje rimeleg fort,for er vi realistiske så har vel ein spelar med den spelestilen ikkje så svært mange år igjen,men vil heilt klart gjere ein god jobb for oss ein god periode.
LIFE IS LEEDS

Joe Jordan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #86 på: November 08, 2010, 15:26:54 »
Alan Smith hadde passet utmerket til den jobben.

Jizz in my pants!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gufrias

Sv: Bradley Johnson
« Svar #87 på: November 08, 2010, 17:21:59 »
Personleg meinar eg Bradley J held i massevis på det nivået vi er,står for ein trøkk,blør for drakta og har god passnings fot.Det som undrar meg er den motstanden Bradley har blant supporterane i Leeds,tok opp diskusjonen med mine engelske venner når eg var over i September og vi vart nesten uvenner.
Apropos Bradleys pasningsfot: Denne fant jeg på The Scratching shed,

This one is in honour of our very own answer to Jonny Wilkinson and to the tune of ‘That’s Amore’;
"When you’re sat in row z, and the ball hits your head… that’s our Bradley!”


« Siste redigering: November 08, 2010, 17:26:46 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #88 på: November 08, 2010, 17:29:01 »
 
Personleg meinar eg Bradley J held i massevis på det nivået vi er,står for ein trøkk,blør for drakta og har god passnings fot.Det som undrar meg er den motstanden Bradley har blant supporterane i Leeds,tok opp diskusjonen med mine engelske venner når eg var over i September og vi vart nesten uvenner.
Apropos Bradleys pasningsfot: Denne fant jeg på The Scratching shed,

This one is in honour of our very own answer to Jonny Wilkinson and to the tune of ‘That’s Amore’;
"When you’re sat in row z, and the ball hits your head… that’s our Bradley!”



;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #89 på: November 08, 2010, 19:50:32 »
BJ bærer den hvite drakta med stolthet og blør for logoen på hjertet :)

I tillegg er han en av de beste på Leeds, blir ikke mer perfekt!
Rogaland Whites