Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #90 på: November 08, 2010, 20:23:52 »
BJ bærer den hvite drakta med stolthet og blør for logoen på hjertet :)

I tillegg er han en av de beste på Leeds, blir ikke mer perfekt!
[/quote
om han blöder för klubben så skall det väl inte vara några problem att skriva på nytt kontrakt
 

Joe Jordan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #91 på: November 08, 2010, 20:29:17 »
Tja, han må gjerne være blodgiver for min del, betyr niks når han ikke skriver kontrakt....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #92 på: November 08, 2010, 21:13:22 »
BJ bærer den hvite drakta med stolthet og blør for logoen på hjertet :)

I tillegg er han en av de beste på Leeds, blir ikke mer perfekt!
[/quote
om han blöder för klubben så skall det väl inte vara några problem att skriva på nytt kontrakt

Så spørst det hva SG har og si? BJ vil spille fotball og hvis ikke SG kan garantere det så forstår jeg BJ venter med og signere for oss.
Rogaland Whites

bwirum

Sv: Bradley Johnson
« Svar #93 på: November 09, 2010, 14:40:18 »
Da må en jo lure på hvilken manager som kan garantere en spiller at han kommer til å spille fotball? Han har jo faktisk relativt mye spilletid nå, og har jo absolutt ikke vært en av de som har blitt lettest satt ut av laget, selv de gangene som han faktisk ikke har vært på topp.

Jeg hadde i alle fall ikke garantert noen å spille x antall kamper eller minutter i løpet av en sesong. Driter du deg ut gjentatte ganger eller ramler ut av form så må du fortjene ny tillit, så enkelt bør det være.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Bites Yer Legs

Sv: Bradley Johnson
« Svar #94 på: November 09, 2010, 14:48:25 »
Mener jeg leste et sted (her?) at det var lengden på kontrakten som er problemet. Leeds tilbyr 2 år, Bradley vil ha 3 år.
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #95 på: November 09, 2010, 18:28:05 »
Da får gutten spille som en gud i 2. år, så får han kanskje ett tredje år i klubben .  :D LEEDS4EVER.

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #96 på: November 09, 2010, 18:29:28 »
Da får gutten spille som en gud i 2. år, så får han kanskje ett tredje år i klubben .  :D LEEDS4EVER.

Gi ham to og et halv år da....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #97 på: November 09, 2010, 18:54:47 »
Da får gutten spille som en gud i 2. år, så får han kanskje ett tredje år i klubben .  :D LEEDS4EVER.

Gi ham to og et halv år da....

Ok...Da gjør vi det...
Hva skal vi gi han i lønn da?....Halvparten av det han forlanger kanskje :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #98 på: November 09, 2010, 21:36:17 »
Vakket mål av BJ, han som ikke kunne skyte????????????????????????????? :)
Gi han den 3-års kontrakten.
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #99 på: November 09, 2010, 22:31:44 »
Vakket mål av BJ, han som ikke kunne skyte????????????????????????????? :)
Gi han den 3-års kontrakten.

Men han sleisa den i eget mål da. Send ham ut!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #100 på: November 09, 2010, 22:46:08 »
Vakket mål av BJ, han som ikke kunne skyte????????????????????????????? :)
Gi han den 3-års kontrakten.

Men han sleisa den i eget mål da. Send ham ut!  :-[

Noe som skjer en gang iblant, skal han stille likt med andre tabbekvoter kan ha en del sånne før vi skal klandre han på det ;)
Rogaland Whites

Oggy

Sv: Bradley Johnson
« Svar #101 på: November 10, 2010, 15:27:03 »
Ser ingen grunn til å "sprenge banken" for en middelmådig spiller,
la han gå hvis han ikke godtar den lønna han blir tilbudt.
Oggy

Runar

Sv: Bradley Johnson
« Svar #102 på: November 10, 2010, 15:39:31 »
Bør være en spiller det er lett og erstatte. Bedre å skifte han ut å hente inn en spillertype som vi har mer bruk for. For alldel ingen elendig spiller, men for min del ikke det Leeds United har behov for.
 

Bites Yer Legs

Sv: Bradley Johnson
« Svar #103 på: November 10, 2010, 18:43:45 »
Er det slått fast at det er lønn det står på? BJ virker som en fornuftig kar, tror ikke han er særlig full av seg sjøl eller har overdrevne pengekrav. Fantastisk feiring i går, virket som at det var noe frustrasjon som måtte ut. Syntes også han var blant banens beste, elsker å se ham i sånt driv som i går!
KEEP FIGHTING!!

ToreLA

Sv: Bradley Johnson
« Svar #104 på: November 10, 2010, 19:05:11 »
Meget begrenset spiller. Kjekk å ha i Championship, men har nok dessverre ingenting i Premier League å gjøre dersom vi ønsker oss der en gang.


Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #105 på: November 12, 2010, 18:11:44 »
Usually when you hear the three words ‘Bradley Johnson scores,’ you can safely assume that one of Leeds’ premier slags is enjoying a night with Leeds United’s premier playboy. What you don’t expect, is for Leeds United’s premier playboy to be a celebrating a goal. His rare contribution hardly makes up for the million and one shots he misses every game, but everyone’s got to start somewhere…

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #106 på: November 12, 2010, 18:47:04 »
“Bradley’s left foot is a mystery wrapped in an enigma” was the rather brilliant reply from one TSS commentator after the midfielder once again frustrated Leeds United with a rollercoaster display v Hull City.

1) After needlessly giving away the freekick that Hull converted to take the lead, 2) Bradley made amends by levelling the scores. 3) With Leeds in front and the opposition down to ten men, the derby was ours to lose… and lose it we did, as Bradley capped off another one of ‘those days’ with a quite spectacular own goal.


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Bradley Johnson
« Svar #107 på: November 18, 2010, 15:13:00 »
Gutten har stelt seg så vanskapt at han er transferlistet av Leeds United.

http://www.leedsunited.com/news/20101118/midfielder-transfer-listed_2247585_2224216

Vil ikkje Brad spille for Leeds United, så har vi ikkje bruk for han - easy.
« Siste redigering: November 18, 2010, 15:16:05 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Bradley Johnson
« Svar #108 på: November 18, 2010, 15:33:28 »
Leeds United's Shaun Harvey told the club website:
"We are disappointed that Bradley has not accepted our offer, but we are pleased to be assured we can count on his 100 per cent commitment while ever he is a player at this club."
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #109 på: November 18, 2010, 15:36:02 »
Hvor lang kontrakt var han tilbudt?

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #110 på: November 18, 2010, 15:43:54 »
Dette var mildt sagt veldig overraskende!!!  :o :o :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Bradley Johnson
« Svar #111 på: November 18, 2010, 15:44:41 »
Synes det er trist at han forsvinner, har vært her noen år nå, og er begynt å bli glad i han.

På den andre siden er han langt i fra uerstattelig, en god spiller for all del, men noen superspiller kommer han aldri til å bli.

Da er det bare til å ønske han lykke til videre i en klubb som mest sannsynlig kommer til å ligger under Leeds på tabellen i all uoverskuelig fremtid!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #112 på: November 18, 2010, 15:46:13 »
Dette var mildt sagt veldig overraskende!!!  :o :o :o

auren

Egentlig ikke hvis han kun ble tilbudt en 2-års kontrakt, og slik jeg ser det ville det vært fornuftig!

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #113 på: November 18, 2010, 15:46:14 »
det blir vel free transfer...

kvitt lønna da ihvertfall!

Det finns bedre spillere der ute... no worries!

Trond90

Sv: Bradley Johnson
« Svar #114 på: November 18, 2010, 16:01:00 »
Ikke noe STORT tap, får vi en god slant for han så er eg fornøyd. Jævla griske faen, det han er!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #115 på: November 18, 2010, 16:02:47 »
Ikke noe STORT tap, får vi en god slant for han så er eg fornøyd. Jævla griske faen, det han er!

Og ka faen veit du om det??

h.b

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #116 på: November 18, 2010, 16:07:46 »
Jaja.
Får stole på hva Bates sa for noen dager siden. Leeds går meget bra med null gjeld. Selvsagt har da ikke klubben råd til å beholde en av de bedre på laget ;D ;D ;D ;D ;D

Tom S

Sv: Bradley Johnson
« Svar #117 på: November 18, 2010, 16:15:51 »
Vert ikkje trist av dette, BJ er ikkje uerstattelig.
Og, etter min vurdering, ikkje PL-materiale. Skjønner derfor godt at vi ikkje gir han lang kontrakt og sprenger lønbudsjettet.
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: Bradley Johnson
« Svar #118 på: November 18, 2010, 16:20:01 »
Ikke noe STORT tap, får vi en god slant for han så er eg fornøyd. Jævla griske faen, det han er!

Og ka faen veit du om det??
At det ikkje er noe stort tap det ser vi jo når han spiller, god hode spiller det skal han ha. Vil tippe han har en agent som mener han er en fremtidig pl spiller som mener Leeds må sprenge banken for han, derfor skrev jeg griske ****
« Siste redigering: November 18, 2010, 16:30:54 av Trond90 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #119 på: November 18, 2010, 16:21:14 »
Vert ikkje trist av dette, BJ er ikkje uerstattelig.
Og, etter min vurdering, ikkje PL-materiale. Skjønner derfor godt at vi ikkje gir han lang kontrakt og sprenger lønbudsjettet.

Tja,eg veit ikkje eg.Eg synes han er en av våre bedre spillere,og ikkje minst en som kan bli bedre og bedre i årene fremover.I tillegg er han en av få på dagens Leeds som ser ut til å sette pris på klubben,han oser av passion og vinnervilje.
Så då e eg altså trist,og frykter dette nok engang beviser at vi ikkje evner å holde på de spillerene vi ønsker.