Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90189 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Lawerve

Sv: Bradley Johnson
« Svar #120 på: November 18, 2010, 16:43:42 »
Synd at vi må slippe spillere som har spisskompetanse. Johnson er god på hode, har innsats og et godt skuddbein. De neste som blir transferlistet er vel Becchio og Kilkenny :'(
SUPER LEEDS

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #121 på: November 18, 2010, 16:58:50 »
Som dere sikkert har skjønnt er jeg en BJ fan. Og synest det er domt at den som blør for mest for Leeds-draktå og er en av de bedre på laget forsvinner fra oss.

Hvor mye han har forlangt vet jeg ikke, deffor uttaler jeg meg ikke om akoratt det. (Men kan virke som klubben vil ha han vekk og tilbyr han da lite lønn og håper han ikke godtar, PS: MIN TRU) Men, så er det slik at Leeds ikkje kan tilby hva som helst pga økonomien, men kanskje en kunne strekke seg litt lenger? Men her er jeg grønn på hva som har blitt sakt og tilbudt.

Noen sier at BJ ikker har PL-nivået nå og kommer ikke til og få det? Nevn noen på Leeds som holder dette nivået pr.dags dato?
Rogaland Whites

torivar

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #122 på: November 18, 2010, 17:11:48 »
Dette var mildt sagt veldig overraskende!!!  :o :o :o

auren

Egentlig ikke hvis han kun ble tilbudt en 2-års kontrakt, og slik jeg ser det ville det vært fornuftig!

Dette var jo dumt, men samtidig tror jeg ikke Bradley Johnson er den som er avgjørende for om vi skal gjøre det godt i championship eller ei. Skulle vi i løpet av denne eller neste sesong klare å rykke opp er BJ ikke god nok for vårt lag.

Toårskontrakt for en slik spiller er fornuftig. Enig med Jarle som sier at det finns bedre spillere der ute. Mange.

Da vi hentet Naylor var han konge på det nivået det første halvåret. Veldig glad nå for at vi kun har et halvt år igjen å betale lønnen hans.

Woody

Sv: Bradley Johnson
« Svar #123 på: November 18, 2010, 17:12:07 »
Vert ikkje trist av dette, BJ er ikkje uerstattelig.
Og, etter min vurdering, ikkje PL-materiale. Skjønner derfor godt at vi ikkje gir han lang kontrakt og sprenger lønbudsjettet.

Tja,eg veit ikkje eg.Eg synes han er en av våre bedre spillere,og ikkje minst en som kan bli bedre og bedre i årene fremover.I tillegg er han en av få på dagens Leeds som ser ut til å sette pris på klubben,han oser av passion og vinnervilje.
Så då e eg altså trist,og frykter dette nok engang beviser at vi ikkje evner å holde på de spillerene vi ønsker.

enig Jack,trur nok Leeds treng spelarar som Bradley i nokre år til.Det er vel ureaalistisk å tru at vi spelar som Barcelona om 3 år??
LIFE IS LEEDS

Joe Jordan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #124 på: November 18, 2010, 17:35:24 »
Dette spiller overhode ingen rolle for min del. Mye snakk om dette å blø for drakta, men det skulle jaggu jeg også ha gjort, uten at det betyr at jeg hadde styrket laget.  ::)

Til tider har BJ glimtet til, men IMO har det stort sett vært feilpasninger, dårlige mottak og skudd opp på tribunene.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28980
  • Total likes: 2661
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bradley Johnson
« Svar #125 på: November 18, 2010, 17:51:59 »
Til mer jeg tenker på dette, til mer virker dette som fornuftig for begge parter.Vi ligger nå og vaker rundt playoff, og jeg tenker at vi nå bør legge listen på nye spillere/fornying av kontrakter  på 'spillere av Premier League-kvalitet'. Selvsagt vet vi ikke om BJ har i seg at han kan løfte seg til et slikt nivå, men pr nå virker han  å være omtrent 'midt i løypa' i troppen vår (dog med noen spisskompetanser...) Altså, vi hadde fornyet med 'en squad spiller' - og han hadde tatt opp en plass i troppen ved et evt opprykk, trolig uten å få spille nevneverdig.
Óg det kan nettopp være det BJ og agenten også har innsett; Det blir smått med spilletid fremover... Altså vil han til et sted der han kan være en sentral spiller...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #126 på: November 18, 2010, 18:28:18 »
Hmmmmm....

"Firstly, I’d have to question Simon Grayson’s thinking in offering Johnson another contract, never mind a 3 year deal!  For me, Bradley Johnson will always epitomise the ‘average’ players that have passed through the door at Thorp Arch since our decline to League One. He is by far the most infuriating player I have ever seen play, he obviously has some talent but it is totally undermined by his lack of vision, awareness and terrible decision making. I was hoping he would leave in the Summer on a free, so any sort of transfer fee would be a bonus!"


http://dirtyleedscom.blogspot.com/2010/11/leeds-held-to-ransom-by-most-deluded.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Dirtyleedscom%2Fblog+%28DirtyLeeds.com%2FBlog%29

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Bradley Johnson
« Svar #127 på: November 18, 2010, 18:32:41 »
Til mer jeg tenker på dette, til mer virker dette som fornuftig for begge parter.Vi ligger nå og vaker rundt playoff, og jeg tenker at vi nå bør legge listen på nye spillere/fornying av kontrakter  på 'spillere av Premier League-kvalitet'. Selvsagt vet vi ikke om BJ har i seg at han kan løfte seg til et slikt nivå, men pr nå virker han  å være omtrent 'midt i løypa' i troppen vår (dog med noen spisskompetanser...) Altså, vi hadde fornyet med 'en squad spiller' - og han hadde tatt opp en plass i troppen ved et evt opprykk, trolig uten å få spille nevneverdig.
Óg det kan nettopp være det BJ og agenten også har innsett; Det blir smått med spilletid fremover... Altså vil han til et sted der han kan være en sentral spiller...


Kanskje er du rett ved å treffe den berømte spikeren her. Jeg kommer neppe til å savne BJ så mye heller. Det finnes garantert bedre alternativer til samme pris.
Super Leeds since 1968

stefan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #128 på: November 18, 2010, 18:43:30 »
Med  spillerne strt sett skadefri for tiden, så ser jeg ikke helt hvor Johnson skulle fått en plass på midtbanen. På venstrevingen vil jeg mye heller ha Sam, Gradel eller Watt. Sentralt har Howson vært "litt" god i sin nye rolle bak spissen, En rolle som feks Gradel Watt eller Nunez sikkert kan bekle. Spørsmålet er om han kunne vært cover for Kilkenny?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Peters

Sv: Bradley Johnson
« Svar #129 på: November 18, 2010, 18:43:43 »
Jeg er enig med siste talere. Han er så heldig å ha fått nytt tilbud fra Leeds... Vil han ikke skrive under, så får han finne seg noe aent å gjøre på, enkelt å greit!

Han kommer aldri til spille for noen bedre klubber enn Leeds i karrieren  ;)

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #130 på: November 18, 2010, 19:06:54 »
Vi har ikke hentent noen spillere med PL kvalitet så hva for dere til og tro at det kommer til og bli kjøp i januar?
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: Bradley Johnson
« Svar #131 på: November 18, 2010, 19:10:13 »
Vert ikkje trist av dette, BJ er ikkje uerstattelig.
Og, etter min vurdering, ikkje PL-materiale. Skjønner derfor godt at vi ikkje gir han lang kontrakt og sprenger lønbudsjettet.

Tja,eg veit ikkje eg.Eg synes han er en av våre bedre spillere,og ikkje minst en som kan bli bedre og bedre i årene fremover.I tillegg er han en av få på dagens Leeds som ser ut til å sette pris på klubben,han oser av passion og vinnervilje.
Så då e eg altså trist,og frykter dette nok engang beviser at vi ikkje evner å holde på de spillerene vi ønsker.
Hvis han setter pris på klubben, hvorfor har han da ikke signert?

For øvrig har vi bedre alternativer på de plassene han behersker best, og bør heller få tak i en mer defensiv type.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Bradley Johnson
« Svar #132 på: November 18, 2010, 19:16:04 »
Vi har ikke hentent noen spillere med PL kvalitet så hva for dere til og tro at det kommer til og bli kjøp i januar?
Jeg kan ikke se at noen har snakket om noe kjøp (les: erstatning av BJ) i januar. Hvor har du det fra? Stallen er stor nok, og jeg tviler sterkt på at vi eventuelt vil merke noe som helst dersom han forsvinner.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #133 på: November 18, 2010, 19:16:38 »
Bradley Johnson has tonight been transfer-listed having rejected Leeds' final three-year deal earlier today.


http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=10089&title=maybe_he_needs_the_cash_to_get_a_decent_dentist


Hmmm Tannlege du liksom!?  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: Bradley Johnson
« Svar #134 på: November 18, 2010, 19:22:34 »
F**n.. Johnson er jo et råskinn!! Kan likevel ikke skjønne at han muligens får bedre kontraktbetingelser i en annen/bedre klubb enn Leeds! Handler dette om enda en himmelfaren fotballagent som står og pikker han i ryggen?
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #135 på: November 18, 2010, 19:29:01 »
Jeg ser BJ ble tilbudt en 3-års kontrakt, hmmm, tror jeg er fornøyd med utfallet!

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #136 på: November 18, 2010, 19:48:34 »
Til mer jeg tenker på dette, til mer virker dette som fornuftig for begge parter.Vi ligger nå og vaker rundt playoff, og jeg tenker at vi nå bør legge listen på nye spillere/fornying av kontrakter  på 'spillere av Premier League-kvalitet'. Selvsagt vet vi ikke om BJ har i seg at han kan løfte seg til et slikt nivå, men pr nå virker han  å være omtrent 'midt i løypa' i troppen vår (dog med noen spisskompetanser...) Altså, vi hadde fornyet med 'en squad spiller' - og han hadde tatt opp en plass i troppen ved et evt opprykk, trolig uten å få spille nevneverdig.
Óg det kan nettopp være det BJ og agenten også har innsett; Det blir smått med spilletid fremover... Altså vil han til et sted der han kan være en sentral spiller...


Kanskje er du rett ved å treffe den berømte spikeren her. Jeg kommer neppe til å savne BJ så mye heller. Det finnes garantert bedre alternativer til samme pris.
Rogaland Whites

Ozzy96

Sv: Bradley Johnson
« Svar #137 på: November 18, 2010, 19:53:01 »
nai no kan han lika godt ha seg te saongdal og koka saft!

Hallgeir *

Sv: Bradley Johnson
« Svar #138 på: November 18, 2010, 20:02:17 »
Til mer jeg tenker på dette, til mer virker dette som fornuftig for begge parter.Vi ligger nå og vaker rundt playoff, og jeg tenker at vi nå bør legge listen på nye spillere/fornying av kontrakter  på 'spillere av Premier League-kvalitet'. Selvsagt vet vi ikke om BJ har i seg at han kan løfte seg til et slikt nivå, men pr nå virker han  å være omtrent 'midt i løypa' i troppen vår (dog med noen spisskompetanser...) Altså, vi hadde fornyet med 'en squad spiller' - og han hadde tatt opp en plass i troppen ved et evt opprykk, trolig uten å få spille nevneverdig.
Óg det kan nettopp være det BJ og agenten også har innsett; Det blir smått med spilletid fremover... Altså vil han til et sted der han kan være en sentral spiller...


Kanskje er du rett ved å treffe den berømte spikeren her. Jeg kommer neppe til å savne BJ så mye heller. Det finnes garantert bedre alternativer til samme pris.
Ikke for å spikke fliser, men jeg klarer ikke å finne noe her om kjøp i januar. Jeg holder fast ved at BJ ikke blir noe savn. Du er av en annen mening, og det er helt greit.  :)
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #139 på: November 18, 2010, 20:11:38 »
Mener vi her mister et våpen i 4-4-2. Når motstanderne er i balanse , er det fint å slå langt mot en så sterk hodespiller (Når Johnson spiller på venstresiden). Kasper leter ofte etter den løsningen.

Tror Leeds United svekkes av at Johnson forsvinner....
 

Geiremann

Sv: Bradley Johnson
« Svar #140 på: November 18, 2010, 20:26:25 »
Usikker på hva jeg føler om dette. Bradley er en ok spiller i Championship og det er der vi er nå. Ikke sikkert vi kommer oss ut herfra på flere år heller. Allikevel så er PL målet, og det som det "satses" etter. Derfor regner jeg med at Leeds ikke vil bruke mange penger og år på en spiller som kanskje ikke er god nok om en stund.

Jeg tror vel dette er riktig gjort av Leeds.
Member of "The Peterborough eight".

ollan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #141 på: November 18, 2010, 20:35:36 »
Squadplayer... greit å gjerne prøve lykken andre steder.
takk for fine stunder innimellom
Ollan

tobn på tur

Sv: Bradley Johnson
« Svar #142 på: November 18, 2010, 20:42:11 »
Som dere sikkert har skjønnt er jeg en BJ fan. Og synest det er domt at den som blør for mest for Leeds-draktå og er en av de bedre på laget forsvinner fra oss.
hvem er vel ikke det?

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #143 på: November 18, 2010, 20:42:17 »
Kanskje han kommer til fornuft og ber om å skrive under når han ser hvilke lag som står i kø for å signe ham.....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsulf

Sv: Bradley Johnson
« Svar #144 på: November 18, 2010, 20:46:07 »
Som dere sikkert har skjønnt er jeg en BJ fan. Og synest det er domt at den som blør for mest for Leeds-draktå og er en av de bedre på laget forsvinner fra oss.
hvem er vel ikke det?

 ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #145 på: November 18, 2010, 20:58:23 »
Hmmmmm....

"Firstly, I’d have to question Simon Grayson’s thinking in offering Johnson another contract, never mind a 3 year deal!  For me, Bradley Johnson will always epitomise the ‘average’ players that have passed through the door at Thorp Arch since our decline to League One. He is by far the most infuriating player I have ever seen play, he obviously has some talent but it is totally undermined by his lack of vision, awareness and terrible decision making. I was hoping he would leave in the Summer on a free, so any sort of transfer fee would be a bonus!"


http://dirtyleedscom.blogspot.com/2010/11/leeds-held-to-ransom-by-most-deluded.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Dirtyleedscom%2Fblog+%28DirtyLeeds.com%2FBlog%29

 ::)

Så dette er din personlige mening??

finnes jo mennesker som mener at messi ikkje er god nok også hvis du leter lenge nok....

newsome

Sv: Bradley Johnson
« Svar #146 på: November 18, 2010, 21:40:59 »
Trist hvis BJ drar.
Tror han har vært en av våre beste og mest stabile spillere de siste sesongene.

De fleste her på forumet har jo etterlyst en "hardman" på midtbanen.BJ er vel helt klart i den kategorien.Alle lag trenger spillere som sliter og gjør grovarbeid.

Tror han har blitt tilbudt en så dårlig kontrakt at han er skuffet,og vil se om han er mer verdt andre steder.
Forsvinner Kilkenny også så synes jeg midtbanen våres blir svak.
Klubben sier jo at han er en viktig spiller ved å tilby han tre år.
Ingen gir en spiller tre år der en ser for seg at spilleren skal være stallfyll og spille lite.
Legg litt mer penger på bordet og få han signet!

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #147 på: November 18, 2010, 22:01:43 »
Han kan erstattes lett...

for treg... skyter for mye uten resultat...

DaGa

Sv: Bradley Johnson
« Svar #148 på: November 18, 2010, 22:42:46 »
Litt synd dette, har i flere år alltid hatt ett håp om at han kunne være en god defensiv anker på midten for oss.

menmen, han er langt fra uerstattelig, som de fleste andre i denne klubben!
We all LOVE LEEDS!

Evig Pint

Sv: Bradley Johnson
« Svar #149 på: November 18, 2010, 22:59:12 »
Litt synd dette ja, han er en grei spiller som har vilje og duellstyrke som sine største styrker, men han kan da erstattes. Kommer ikke til å plage nattesøvnen min akkurat. Det er jo viktig at vi ikke sprenger banken for å beholde de "vanlige" spillerene - da skal plutselig resten ha pålegg.. og slikt baller fort på seg. ::)

Forresten er vel Bradley en av få som har vært på banen i samtlige kamper iår (hvis jeg husker riktig fra Promos tråd er vel han og Howson de eneste med 19?) så jeg skjønner ikke hvorfor han skal være den som plutselig skal være redd for å havne så langt bak i køen. Han må jo ha litt troa på seg selv, spesielt nå som han nyter mye spilletid? Nei, det er nok et spørsmål om penger dette er jeg redd.. En agent i ryggen som tror han kan fikse ham mer, og det kan han sikkert også.
« Siste redigering: November 18, 2010, 23:01:57 av Evig Pint »
Marching on together