EX-SPILLER: Bradley Johnson

Started by B-m, January 04, 2008, 15:29:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kato

Quote from: jarle on November 20, 2010, 00:26:13
La mannen gå...

Kosta oss poeng mot Hull

Lagde frispark som var et mål, og beina inn siste målet
Lager utrolig mye frispark imot,, fordi han er for treg  og ikke kommer inn i situasjoner riktig..
Skyter i hytt og pine..

BYE BYE Brad..

Så pga et frispark og et selvmål så skal vi selge han. Når du er så opptatt av Hull kunne du kanskje tatt med at han snudde kampen med å score et flott mål. I tillegg synes jeg feiringen forteller sitt.

Mener bestemt Johnson er undervurdert her inne.

Kato

[
Hva er ditt forslag her da Kato? Hva ville du tilbudt Bradley Johnson, i lønn og kontraktslengde?[/quote]

Helt umulig å svare på da jeg ikke kjenner nivået vårt på lønn.

Synes å huske nevnt et tak på 6000 i league one. Noen snakket vel om at Kasper er blant de best betalte med 10-12. Da høres vel 7000-9000 ok ut for Johnson.  

2 år er vel egentlig nok, da jeg er redd han ikke holder PL-klasse.

Men mener han har mye å tilføre der vi er nå.

auren

Quote from: hallghel on November 19, 2010, 23:20:15
Quote from: Nørgaard on November 19, 2010, 22:55:46
Synes et salg af BJ ville være fint da vi har mange andre spillere der kan spille samme plads og vi blir nødt til at passe på økonomien
Jeg håper at vi oppnår minst £ 500 000 dersom det blir salg av BJ. Vi er ikke akkurat kjent for å gå i pluss etter kjøp og senere salg av samme spiller.

500.000 kunne vi kanskje oppnådd hvis Bradley var under en langtidskontrakt. Nå tipper jeg vi oppnår 50.000-100.000 maks.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Quote from: Kato on November 20, 2010, 08:07:02
La mannen gå...

Kosta oss poeng mot Hull

Lager utrolig mye frispark imot,, fordi han er for treg  og ikke kommer inn i situasjoner riktig..
Skyter i hytt og pine..

BYE BYE Brad..

Så pga et frispark og et selvmål så skal vi selge han. Når du er så opptatt av Hull kunne du kanskje tatt med at han snudde kampen med å score et flott mål. I tillegg synes jeg feiringen forteller sitt.

Nei ikke pga et selvmål... men fordi han ikke er god nok...

Han er ikke en moderne kantspiller... de har fart
Han er ikke en kreativ sentral m-spiller
Han er ikke et anker...

Han lager altfor mange frispark imot, dette fordi han ikke er rask nok og må ty til frispark for å ikke bli runda...

Har sett ham 20 ganger og aldri blitt imponert...

smultringen

Her er en mann Leeds skulle hatt defensiv sentralmidtbane: http://til.no/Lagene/A-laget/Spillerstall-2010/Serigne-Modou-Kara-Mbodji . Kara er en ekstremt god ballvinner som er overalt og bryter motstanderne på en glimrende måte. En Batty type som jeg mener mangler dagens Leeds.

Hallgeir *

Quote from: auren on November 20, 2010, 10:25:52
Quote from: hallghel on November 19, 2010, 23:20:15
Quote from: Nørgaard on November 19, 2010, 22:55:46
Synes et salg af BJ ville være fint da vi har mange andre spillere der kan spille samme plads og vi blir nødt til at passe på økonomien
Jeg håper at vi oppnår minst £ 500 000 dersom det blir salg av BJ. Vi er ikke akkurat kjent for å gå i pluss etter kjøp og senere salg av samme spiller.

500.000 kunne vi kanskje oppnådd hvis Bradley var under en langtidskontrakt. Nå tipper jeg vi oppnår 50.000-100.000 maks.

auren
Det kan godt være en riktig vurdering, men siden det er interesse fra PL, er kanskje sjansen større for en høyere sum. Det var vel £250000 vi betalte for han?
Super Leeds since 1968

Per-Stian

Quote from: smultringen on November 20, 2010, 11:28:22
Her er en mann Leeds skulle hatt defensiv sentralmidtbane: http://til.no/Lagene/A-laget/Spillerstall-2010/Serigne-Modou-Kara-Mbodji . Kara er en ekstremt god ballvinner som er overalt og bryter motstanderne på en glimrende måte. En Batty type som jeg mener mangler dagens Leeds.

Arsenal er visstnok ute etter Kara, men vi kan jo kanskje håpe på eit utlån til oss ;)

Kickthemdown

Quote from: smultringen on November 20, 2010, 11:28:22
Selv om det er off topic så det holder så har du helt rett! Klassespiller som jeg håper TIL beholder minst en sesong til  ;) Gutten kan alt som det en defensiv midtbanemann skal kunne, i tillegg til å være ekstremt god i hodedueller.

DaGa

Quote from: jarle on November 20, 2010, 10:59:46
La mannen gå...

Kosta oss poeng mot Hull

Skyter i hytt og pine..

BYE BYE Brad..

Han er ikke et anker...

Og hvordan vet du det? Fikk visst mye skryt fra engelske fans etter forrige kamp der han hadde den defensive rollen. Tror Bradley kunne blitt en brukbart god anker, han har det meste som trengs, og da slipper vi kanskje håpløse skudd fra 30 meter ;)
We all LOVE LEEDS!

Andersen

Bradley, er heldigvis en spiller vi ikke må ha på laget uansett pris! LEEDS4EVER.

Runar

Noe typisk anker er han ikke, men han kan spille som en av to sittende midtbanespillere slik vi spiller no. Så lenge vi "overbefolker" midtbanen så er ikke behovet for en defensivmidtbanespiller så voldsomt som det er når vi spiller rein 4-4-2.

Etter å ha sett de to siste kampene våre mot Norwich så kan en se at ALLE farligheter de skaper er etter innlegg, det håper jeg Simon har merket seg og sørger for at vi ikke blir for lave i presset. Bruce og O'Brian må være på sitt beste i feltet, det samme gjelder Kasper.

Offensivt er det jo bare å gi ballen til Howson eller Becchio så scorer de hat-trick

----------------Kasper

Connolly -- Bruce - AOB---- McCartney

Gradel --- Kilkenny -- Johnson -- Snodgrass
                    Howson

Becchio
--------------------------------------------------------
Benk: Higgs, Collins, Hughes, Sam, Faye, Somma, Paynter (Antar at Paynter er mer fit enn McCormack)

Asbjørn

Quote from: Runar on November 20, 2010, 13:05:49

Etter å ha sett de to siste kampene våre mot Norwich så kan en se at ALLE farligheter de skaper er etter innlegg, det håper jeg Simon har merket seg og sørger for at vi ikke blir for lave i presset. Bruce og O'Brian må være på sitt beste i feltet, det samme gjelder Kasper.

...sist vi møtte et innleggsfarlig lag startet Collins istedetfor Bruce. Gikk jo  bra det...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Hvorfor heter ikke tråden SPILLER: Bradley Johnson?

Ser ut til at middelmådige Sheffield United og knøttlille Burnley er på jakt etter Johnson. Begge er vel på vei nedover i ligasystemet.  ::)

http://burnley.web-fans.com/index.php?option=com_content&view=article&id=209:burnley-and-sheffield-united-linked-with-leeds-midfielder&catid=1:burnley-web-fans-as-it-happens
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

La mannen gå...

Kosta oss poeng mot Hull

Skyter i hytt og pine..

BYE BYE Brad..

Hvilket innlegg. Vi må kaste ut BJ, han laget tros alt frisparket på 1-0 til hull og scoret sjølvmål! :O :O
Rogaland Whites

newsome

Quote from: Promotion 2010 on November 24, 2010, 18:33:33
Hvorfor heter ikke tråden SPILLER: Bradley Johnson?

Ser ut til at middelmådige Sheffield United og knøttlille Burnley er på jakt etter Johnson. Begge er vel på vei nedover i ligasystemet.  ::)

http://burnley.web-fans.com/index.php?option=com_content&view=article&id=209:burnley-and-sheffield-united-linked-with-leeds-midfielder&catid=1:burnley-web-fans-as-it-happens
Hvis du skall bestemme hva tråder og innlegg skal hete så får du lage ditt eget forum.
Da får du tråder og system slik du vil.

Peter7

Bolton planlegger bud ... trolig bullshit, men - bytter ham gjerne med O´Brien.

http://www.tribalfootball.com/articles/bolton-plan-bid-leeds-midfielder-johnson-1290741
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

fjellhaugen

Quote from: auren on December 06, 2010, 09:40:06
Johnson om kontrakten og det å bli buet på:

http://www.express.co.uk/posts/view/215701/Leeds-2-Crystal-Palace-1-Booed-Bradley-Johnson-is-still-keen-to-stay

auren

lurer på hva brads har i lønn?
tipper han har blitt tilbudt rundt £6000 da dette var fjorårets lønnstak og rundt det de beste hadde da.
om han er på rundt £4000 og blir tilbudt £2000 mer burde han gått for det mener jeg. vi snakker opp 1 mill NOK i året og det burde holde til salt i grøten  ;)
jeg er fan av brads og håper han blir, dog er jeg ike villig til å "sprenge" banken for han selv om jeg er sikker på at en del andre i leeds united nå har med enn fjorårets tak.
(les; scmeichel, mccartny, paynter og obrien mfl.)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

torivar

Her er nok løpet kjørt. Dette virker som et smålatterlig forsøk på å sette prosessen i revers. Jeg vil tro agenten her har oppdaget at få om noen er interessert i å signe Bradley på vilkår bedre enn det han er tilbudt hos oss. Tror heller ikke denne medieaksjonen fører noe godt med seg for Bradley, hverken med tanke på kontrakt hos oss eller andre.

Om det virkelig er noen som vil kjøpe er det bare å selge

jarle

Mamma mia...

noen som så slow motion Brad på 0-1 målet mot CP...

sorry men det holder ikke...

en ting er å bli fraløpt... en annen ting er å ikke kunne løpe!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Masinga

Syns det er helt greit at Leeds statuerer et eksempel som dette til skrekk og advarsel for alle pengesiklende spillere og agenter. Det tar seg faktisk veldig dårlig ut å komme springende tilbake og fortelle alle hvilken fantastisk klubb Leeds er og ambisjoner om å bidra til opprykk i Premier League. Den ligaen er ett til to nummer for stor for Bradley Johnson (og hans agent).
Masinga, medl.nr. 1250

Kato

Det lyser alle veier at det er klubben som er på kjipern her.....

Hobben

Quote from: jarle on December 06, 2010, 11:40:48
Mamma mia...

noen som så slow motion Brad på 0-1 målet mot CP...

sorry men det holder ikke...

en ting er å bli fraløpt... en annen ting er å ikke kunne løpe!

BJ begynner og få skyld i det meste, synest dette er tåpelige greier jarle...

Seier det igjen, BJ er en av leeds beste spillere :)
Rogaland Whites

Dennis

Quote from: Kato on December 06, 2010, 22:00:42

Det kommer helt an på hvordan man definerer kjip.

Etter min mening er Bradley Johnson på ingen måte blant lagets viktigste brikker. Han har ikke farten eller teknikken som skal til for å utfordre backene og komme til innlegg. Dette kom til syne mot Hull, hvor McCartney faktisk løp fra Johnson med ball.

Sentralt virker han ikke bevegelig nok, spesielt i det defensive. Offensivt burde han vært et våpen på innlegg fra kant og dødballer (hodespill), samt med sitt tunge skudd fra langt hold. Dessverre har han en treffprosent som kun Frode Andresen på stående kunne vært stolt av.

Nå skal det sies at Bradley fortsatt er en ung kar, som aldri har spilt på dette nivået før i høst. At han spiller mer eller mindre hver kamp for divisjonens sjette beste lag, tyder på at det finnes visse kvaliteter i gutten. Sitter likevel igjen med en følelse av at Bradley spiller såpass ofte mer av den grunnen at det mangler klare alternativer, enn at han hever laget vesentlig. Med to typer Snoddy-vinger (med både offensive og defensive styrker) i stallen, tror jeg Bradley måtte funnet en plass på benken.

Om 'kjip' innebærer at Leeds ikke vil gjøre Bradley til en av de best betalte i stallen, så støtter jeg ledelsen fullt ut. Spillet som nå utfolder seg mellom spillere, agenter og klubb er en hårfin balanse som kan bety mye for klubbens nære fremtid. Vi har i de senere årene sett at mange av de som har kommet inn, har vært på relativt store kontrakter som har satt en demper i eventuell forsterkningsjakt (Robinson, Michalik etc).

Det kan se ut som Leeds gjorde seg selv en tjeneste ved å ikke godta Beckfords krav i fjorsesongen, noe de selvsagt kalkulerte med. Ingen vil miste sin (da) viktigste spiller, men hvordan ville lønnsgallopen sett ut om Becks fikk innfridd sitt krav, med såpass viktige brikker som Kilkenny og Becchio, samt Johnson ved forhandligsbordet i år?

Det er vel også mulig at Jonny Howson etterhvert vil snakke om en forbedret kontrakt; han er etterhvert ikke bare fast på laget, men også kaptein. Ting tyder vel også på at Andy O'Brien kan være aktuell på permanent basis i januar. Det blir etterhvert dyrt for klubben å lønne disse spillerne, når vi ikke er i Penge League.
Marching on together!

Kato

Quote from: Mr Kaizer on December 06, 2010, 23:09:51
Quote from: Kato on December 06, 2010, 22:00:42

Det kommer helt an på hvordan man definerer kjip.

Etter min mening er Bradley Johnson på ingen måte blant lagets viktigste brikker. Han har ikke farten eller teknikken som skal til for å utfordre backene og komme til innlegg. Dette kom til syne mot Hull, hvor McCartney faktisk løp fra Johnson med ball.

Sentralt virker han ikke bevegelig nok, spesielt i det defensive. Offensivt burde han vært et våpen på innlegg fra kant og dødballer (hodespill), samt med sitt tunge skudd fra langt hold. Dessverre har han en treffprosent som kun Frode Andresen på stående kunne vært stolt av.

Nå skal det sies at Bradley fortsatt er en ung kar, som aldri har spilt på dette nivået før i høst. At han spiller mer eller mindre hver kamp for divisjonens sjette beste lag, tyder på at det finnes visse kvaliteter i gutten. Sitter likevel igjen med en følelse av at Bradley spiller såpass ofte mer av den grunnen at det mangler klare alternativer, enn at han hever laget vesentlig. Med to typer Snoddy-vinger (med både offensive og defensive styrker) i stallen, tror jeg Bradley måtte funnet en plass på benken.

Om 'kjip' innebærer at Leeds ikke vil gjøre Bradley til en av de best betalte i stallen, så støtter jeg ledelsen fullt ut. Spillet som nå utfolder seg mellom spillere, agenter og klubb er en hårfin balanse som kan bety mye for klubbens nære fremtid. Vi har i de senere årene sett at mange av de som har kommet inn, har vært på relativt store kontrakter som har satt en demper i eventuell forsterkningsjakt (Robinson, Michalik etc).

Det kan se ut som Leeds gjorde seg selv en tjeneste ved å ikke godta Beckfords krav i fjorsesongen, noe de selvsagt kalkulerte med. Ingen vil miste sin (da) viktigste spiller, men hvordan ville lønnsgallopen sett ut om Becks fikk innfridd sitt krav, med såpass viktige brikker som Kilkenny og Becchio, samt Johnson ved forhandligsbordet i år?

Det er vel også mulig at Jonny Howson etterhvert vil snakke om en forbedret kontrakt; han er etterhvert ikke bare fast på laget, men også kaptein. Ting tyder vel også på at Andy O'Brien kan være aktuell på permanent basis i januar. Det blir etterhvert dyrt for klubben å lønne disse spillerne, når vi ikke er i Penge League.

Etter min mening viser Johnsons spilletid at han er en viktig spiller for oss. Av spillerne som var hos oss i fjor er han vel av de første som skal forhandle om "Championship-lønn". At han blir av de bedre betalte i klubben er da innlysende.

Jeg tolker intervjuet med han at det ikke er spillerens grådighet som hindrer ny kontrakt.

Leedsfan

QuoteLeeds' Bradley Johnson is set to join Bolton next month in a swap for Andy O'Brien.

www.teamtalk.com

Gjerne for meg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Quote from: Leedsfan on December 07, 2010, 11:19:53
QuoteLeeds' Bradley Johnson is set to join Bolton next month in a swap for Andy O'Brien.

www.teamtalk.com

Gjerne for meg!

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/johnsonobrien_swap_deal_on_the_cards_606385/index.shtml

Stoke er visstnok også interesserte. Kanskje vi til og med kan få litt penger for ham OG Andy O'Brien?

Uansett: En lånedeal der O'Brien kommer den ene veien og Johnson går den andre høres veldig bra ut. MEN: Da må vi også forsterke midtbanen med en ny mann. Johnson har tross alt spilt flesteparten av kampene denne sesongen og Faye ser ikke akkurat ut til å være det defansive ankeret vi ønsker. Blir en spennende måned i januar også ja  :)

auren

Masinga

Jeg sier ikke nei takk til en slik byttehandel. Nå har det vært skrevet side opp og side ned om midtbanen til Leeds. Offensivt fungerer midtbanen, men defensivt er det mangler. Dette må vi få orden på i neste vindu. Fremdeles er jeg av den oppfatning at Leeds trenger en erfaren og samlende general på midten.

Johnson fungerer best sentralt på midten. Også etter eget utsagn. Her er konkurransen stor fra før av.
Masinga, medl.nr. 1250

kristoffera

Syntes Johnson får ufortjent mye kritikk her, syntes han har vært en av de bedre spillerne i fjord og i år som alltid gir alt i kampene. Hans jubel etter opprykk i fjord og hans nylig intervju viser også at han har lyst å spille for klubben. Tror heller ikke er grådighet som stopper kontraktforhandlingene, så at alle kritiserer han sterkt for noe ingen vet med sikkerhet er tåpelig. Uansett viss han forsvinner, noe jeg ikke håper så trenger vi å få inn en ny mann med litt muskler på midtbanen ettersom vi stiller litt tynt akkuratt der...