Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90191 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Superfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #210 på: Desember 08, 2010, 15:44:59 »

Bites Yer Legs

Sv: Bradley Johnson
« Svar #211 på: Desember 08, 2010, 16:01:24 »
Merkelig oppførsel av BJ isåfall.. Høres ut som unnskyldninger du kan komme unna med i norsk 3.divisjon, og knapt det.
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #212 på: Desember 08, 2010, 16:03:47 »
http://www.leedsunited.com/news/20101208/chairman-on-johnson_2247585_2239453

Helt enig med Bates her.
Etter å ha lest denne artikkelen, må jeg si at jeg ikke får mye til overs for BJ med tanke på kontraktsforhandlinger osv. Må også si meg enig med Bates i denne saken her.

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #213 på: Desember 08, 2010, 16:16:21 »
Hvis gamlingen snakker sant, noe det høres ut som, forsvinner sympatien for Johnson.
 

baste

Sv: Bradley Johnson
« Svar #214 på: Desember 08, 2010, 16:41:31 »
Vi må holde fokus på en sunn økonomi, synd om B.J ikke kommer til enighet med Leeds.
Er han aktuell for noen andre klubber?

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #215 på: Desember 08, 2010, 16:45:34 »
Har slutta å tro på Ken Bates, og stoler heller ikke på han denna gang!

Go Bradley!
Rogaland Whites

Woody

Sv: Bradley Johnson
« Svar #216 på: Desember 08, 2010, 16:50:53 »
Hvis gamlingen snakker sant, noe det høres ut som, forsvinner sympatien for Johnson.

Godt poeng,dette var sak presentert frå EI side....har vel komme gode historiar frå den karen før ;)
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #217 på: Desember 08, 2010, 17:28:13 »
Om dette er korrekt, har Bradley Johnson (og hans agent) opptrådt høyst amatørmessig i kontraktsforhandlingene. Ikke bare ødelegger dette mest sannsynlig for Leedskarrieren hans (den klubben med det høyeste potensialet han noensinne vil spille for), men han stempler seg selv også som uprofesjonell hos fremtidigere arbeidsgivere.

Husk også at det er Bradley Johnson som tok denne saken public.

Håper i det minste at Bradley klarer å være profesjonell nok til å gi sitt ytterste i de kampene han har igjen på Elland Road.
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #218 på: Desember 08, 2010, 17:30:34 »
Hvis gamlingen snakker sant, noe det høres ut som, forsvinner sympatien for Johnson.

Godt poeng,dette var sak presentert frå EI side....har vel komme gode historiar frå den karen før ;)
Men hvis Bates hevder at Johnson allerede har vært ute med sin side av saken, så har jo begge parter uttalt seg nå? Det høres jo ut som at Ken Bates han snakker sant, men da snakker jeg ut ifra denne artikkelen, uten å tenke på tidligere historie ang. Bates.
"I never discuss business about players in public because I think that is an internal matter but since Bradley has gone public I think it only fair to the fans that I respond in a measured way,"
Høres ut som at det ikke fungerer helt mellom Bates og Johnson ihvertfall :p
Edit: Mr Kaizer - Enig.
« Siste redigering: Desember 08, 2010, 17:32:29 av kalle_92 »

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #219 på: Desember 08, 2010, 17:42:08 »
Har slutta å tro på Ken Bates, og stoler heller ikke på han denna gang!

Go Bradley!

Jaaaaa.... GO BRADLEY, GO AWAYYYYY!!!














Måtte bare.....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #220 på: Desember 08, 2010, 18:42:45 »
Har slutta å tro på Ken Bates, og stoler heller ikke på han denna gang!

Go Bradley!

Jaaaaa.... GO BRADLEY, GO AWAYYYYY!!!

 >:(












Måtte bare.....  ;)
Rogaland Whites

Jørn Egil

Sv: Bradley Johnson
« Svar #221 på: Desember 08, 2010, 23:20:55 »
Tydelig at Bates vil statuere et eksempel her, men å utlever en arbeidstaker på denne måte kan
ikke beskrives som annet enn elendig lederskap. Bates mister iallefall all respekt hos meg.   >:(

johnny gangster

Sv: Bradley Johnson
« Svar #222 på: Desember 08, 2010, 23:36:55 »
Tydelig at Bates vil statuere et eksempel her, men å utlever en arbeidstaker på denne måte kan
ikke beskrives som annet enn elendig lederskap. Bates mister iallefall all respekt hos meg.   >:(
WHAT? Synes faktisk at Bates sin tolking av saken virker ganske bra. Det er tydelig at det er Bradley som gikk ut til media med saken og at han ikkje vil kommunisere med ledelsen. Hvorfor skal ikkje da Bates, Grayson og Harvey gå ut i media å kritisere Bradley og måten han forhandler på. Det er tross alt ikkje noken an måte å få kontakt med mannen på.
Om ikkje han vil spille for oss kan han heller dra. Er ikkje vits i å sprenge budsjettet på en helt average midbanespiller. Trur ikkje det blir noke stort problem å erstatte hans kantrolle. Vi har mange som kan komme inn å gjøre en vel så god jobb. Men for all del eg har ikkje noke spesielt i mot Johnson og håpar han kan bli men selfølgelig til ein sum både klubben og spelaren kan leve med.

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #223 på: Desember 09, 2010, 00:17:42 »
Tydelig at Bates vil statuere et eksempel her, men å utlever en arbeidstaker på denne måte kan
ikke beskrives som annet enn elendig lederskap. Bates mister iallefall all respekt hos meg.   >:(

Greit nok synes jeg, så lenge Johnson selv valgte å gå ut i media. Spilleren bør åpenbart få seg bedre rådgivere. Middels spillere med fyrstelig lønn bør ligge lavere i terrenget etter min mening..

Ansvarliggjøre og realitetsorienterer kravstore spillere og deres agenter........

Ken Bates på sitt beste!
Jon R.

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #224 på: Desember 09, 2010, 01:31:58 »
Her er versjonen til Bradley Johnson.


JOHNSON: LEEDS ARE TRYING TO CORNER ME
http://www.sportingpreview.com/prem_news/10110331.php

Speaking exclusively on TalkSport, Bradley Johnson has accused Leeds United of trying to corner him into signing a new contract and hit out at chairman Ken Bates.

The midfielder’s current deal is up at the end of the season and he has so far rejected the offer of fresh terms insisting he simply wants to be paid the same as other first-team regulars.

"The chairman came out with something in the programme which didn’t fight my corner and everyone’s got their opinions and the fans took it his way," he told the radio station's Drive Time programme.

"My commitment from day one when I signed for Leeds has showed in every game I’ve played in. I’ve always given 100 per cent and I am committed to Leeds.

"I’ve always given 100 per cent and I am committed to Leeds.

"I love Leeds, I love the fans and I love the city and I want to be here. It’s not a case of I’ve turned down a deal because I don’t want to be here - I want equality.

"I’m not being greedy. I’m not asking to be the highest paid player at the club because I shouldn’t be. I just want equality."

Bates accused the player of being disrespectful to chief executive Shaun Harvey by not showing up for planned contract talks but Johnson slated the club for trying to cut his representatives out of contract talks.

"I was called on the day by the manager and told there was going to be a meeting at a certain time and I was called two hours prior to the meeting saying that I've got be there.

"And I'd made plans. My parents were coming up from London, the snow is bad in Leeds and so I've had to go and pick them up from the station and said sorry I couldn't make it.

"But I don't feel I should be going into meetings with the chairman, the manager and the chief exec. That's what I have got agents for and that's what every player has agents for.

"I didn't feel like I had to go and see them by myself - to be cornered. That's what I've got agents for and their job is to do their best for me. My agents have been up here three times to see the chief exec but it hasn't worked out and now they've tried to get me on my own."


Ja hvem snakker sant her?

Bates er Bates. Ã… stole på det han sier om denne saken kan vurderes av den enkelte, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er i tvil denne gangen om det er Bates som lager til dette her.Det er tydelig at han er forsiktig med pengeforbruket og det støtter jeg han i, samtidig at det ikke er fair at BJ skal være underbetalt i forhold til de andre spillerne på samme nivå.

Min mening om lønn til BJ kategoriserer jeg på et nivå under Snoddy ,Beccs og Howson bare for å nevne noen, han har ikke akkurat noe å slå i bordet med heller når det gjelder gode kamper i år heller så han bør finne seg i at han ligger litt under de beste.

BJ viser samtidig at han fortsatt er ung og kanskje litt barnslig og dum når han velger å hente sine foreldre uten å gi beskjed eller dukke opp på innkalt møte, samtidig mener han at det er jobben til agenten å gå på møter og forhandle, det er riktig til en viss grad men han må kunne stå på egne ben skjøl også . Mulig han burde byttet ut agenten med en rådgiver som kunne hjelpe gutten til noen riktige valg istedet.

Det at han elsker Leeds United og byen Leeds means nada om du ikke har det i hjertet.....
Her er det kun en ting som gjelder for begge parter, og det er Bradley Jonhson som blir taperen her for MONEY TALK`S.


Lykke til videre i karieren BJ
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #225 på: Desember 09, 2010, 07:25:21 »
Fotballspillere ansetter agenter som tar seg godt betalt for å tyne ut så mye penger de kan. At Bradley ikke vil sitte i møte med ledelsen hvis det er snakk om kontrakt og penger forstår jeg til en viss grad.

Vanskelig sak, men burde ha et enkelt utfall. Bradley har brent alle broer og det er helt greit fordi han er ingen super spiller per dag dato og har ikke potensial til å bli det heller. La spilleren gå så fort som mulig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jørn Egil

Sv: Bradley Johnson
« Svar #226 på: Desember 09, 2010, 09:34:02 »
Jeg mener klubben ikke har lært spillet etter Bosmandommen. Nå er det et halvt år til kontrakten går ut for flere av våre spillere. BJ var førstemann ute og det er da viktig for klubben at lønnsgaloppen tar helt av. Der støtter jeg klubben 100%. Men det blir direkte ufint når man prøver å presse spilleren til å forhandle uten sine rådgivere. Enda verre blir det når man senker nivået som å trekke inn henting av foreldre osv. Dette burde man holde seg for god for å gjøre gjennom media.
For meg synes det nå tydelig at man nå "ofrer" BJ i et forsøk på skremme Becchio og Kilkenny til å signere så fort som mulig.
Jeg synes det er helt utrulig at man nå kjører seg inn i denne situasjonen med tanke på hva som skjedde med Beckford ifjor. Det kan virke som om de høye herrer i Leeds også ser dette og begynner å få panikk. Og i panikk gjør man som kjent mye rart.

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #227 på: Desember 09, 2010, 09:36:17 »
latterlig... du er betalt fra klubben da stiller du på møter om du blir innkalt.

bye bye BJ!


Jørn Egil

Sv: Bradley Johnson
« Svar #228 på: Desember 09, 2010, 09:47:01 »
Selvfølgelig stiller man på møter når man blir innkalt, men man kaller ikke inn til viktige møter på 2 timers varsel, og uten mulighet til å få på plass alle som burde være der. Jeg forsvarer på ingen måte alt BJ har gjort, jeg setter bare et spørsmålstegn bak framgangsmåten til KB.
Men at BJ er ferdig i Leeds er vel de fleste enige om.

torivar

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #229 på: Desember 09, 2010, 10:17:24 »
latterlig... du er betalt fra klubben da stiller du på møter om du blir innkalt.

bye bye BJ!




Helt enig, bye bye. Og det mest gledelige, det ligger ikke lenger et tilbud på bordet.

Med dette radiointervjuet bekrefter BJ det Bates sier i lutv intervjuet. Om noen fortsatt mener Bates er vanskelig i denne saken anbefaler jeg følgende: De neste tre gangene øverste sjef i din bedrift ber deg stille til møte, så lar du være..

Del gjerne dine erfaringer om reaksjoner med oss andre i etterkant.


kalle_92

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #230 på: Desember 09, 2010, 10:49:49 »
Selvfølgelig stiller man på møter når man blir innkalt, men man kaller ikke inn til viktige møter på 2 timers varsel, og uten mulighet til å få på plass alle som burde være der. Jeg forsvarer på ingen måte alt BJ har gjort, jeg setter bare et spørsmålstegn bak framgangsmåten til KB.
Men at BJ er ferdig i Leeds er vel de fleste enige om.
Jeg må si meg enig i at det å kalle inn til kontraktsmøte på to timers varsel, er vel lite. Han har jo et liv utenom også. Men jeg forsvarer heller ikke alt Bradley har gjort, og må si meg enig i at BJ sannsynligvis er ferdig i Leeds... Det betyr at vi må skaffe erstatter, gjør det ikke det?

Superfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #231 på: Desember 09, 2010, 10:59:51 »
Helt enig i at det er altfor lite med 2 timers varsel. Brad trener jo sikkert et par-tre timer hver dag, så hvordan skulle han få plass til dette i en hektisk hverdag?? Møtet gjaldt jo i tillegg noe så ubetydelig som hans fremtid i klubben, så hvorfor i all verden skulle han ha noen interesse i å snakke med SG, KB, etc om det???

Skjønner godt at han valgte å være drosjesjåfør for foreldrene isteden. Dessuten var det snø!! Tjener åpenbart så lite i Leeds at han ikke har råd å spandere drosje på foreldrene.

Stakkars Brad.... Snart kontraktsløs også....

 ::)

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #232 på: Desember 09, 2010, 11:22:43 »
Forundret over hvor mange som støtter Bates her. Klart, snakker han sant er jeg jo enig med ham. Men fremgangsmåten er forkastelig - henger ut BJ på den måten. Han sier at Johnson først gikk til mediene, men jeg har ikke lest noen "slemme" intervjuer fra Johnson. Eneste jeg har fått med meg er at han elsker Leeds og ønsker å spille her. Det intervjuet av Johnson som står sitert over her er tydeligvis gjort i etterkant av utblåsingen til nissefar.

auren, som foreløpig sympatiserer med Bradley
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #233 på: Desember 09, 2010, 11:37:13 »
Forundret over hvor mange som støtter Bates her. Klart, snakker han sant er jeg jo enig med ham. Men fremgangsmåten er forkastelig - henger ut BJ på den måten. Han sier at Johnson først gikk til mediene, men jeg har ikke lest noen "slemme" intervjuer fra Johnson. Eneste jeg har fått med meg er at han elsker Leeds og ønsker å spille her. Det intervjuet av Johnson som står sitert over her er tydeligvis gjort i etterkant av utblåsingen til nissefar.

auren, som foreløpig sympatiserer med Bradley

For meg fremstår Brad som en grådig-per som nok har feilberegnet både reaksjonen fra klubben og interessen fra andre klubber en smule. Har fått evig nok at grådige spillere og agenter som sier at de elsker klubben og er villig til å ofre alt, for deretter å stikke til den klubben som betaler den feteste lønna. Synes det er bra at Leeds går i front her for å prøve å stoppe de vanvittige lønningene innenfor fotballen.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #234 på: Desember 09, 2010, 11:54:18 »
Forundret over hvor mange som støtter Bates her. Klart, snakker han sant er jeg jo enig med ham. Men fremgangsmåten er forkastelig - henger ut BJ på den måten. Han sier at Johnson først gikk til mediene, men jeg har ikke lest noen "slemme" intervjuer fra Johnson. Eneste jeg har fått med meg er at han elsker Leeds og ønsker å spille her. Det intervjuet av Johnson som står sitert over her er tydeligvis gjort i etterkant av utblåsingen til nissefar.

auren, som foreløpig sympatiserer med Bradley

For meg fremstår Brad som en grådig-per som nok har feilberegnet både reaksjonen fra klubben og interessen fra andre klubber en smule. Har fått evig nok at grådige spillere og agenter som sier at de elsker klubben og er villig til å ofre alt, for deretter å stikke til den klubben som betaler den feteste lønna. Synes det er bra at Leeds går i front her for å prøve å stoppe de vanvittige lønningene innenfor fotballen.

Takk Auren for at det finnes folk med vettet i behold ennå her inne 8)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #235 på: Desember 09, 2010, 11:55:43 »
Helt enig i at det er altfor lite med 2 timers varsel. Brad trener jo sikkert et par-tre timer hver dag, så hvordan skulle han få plass til dette i en hektisk hverdag?? Møtet gjaldt jo i tillegg noe så ubetydelig som hans fremtid i klubben, så hvorfor i all verden skulle han ha noen interesse i å snakke med SG, KB, etc om det???

Skjønner godt at han valgte å være drosjesjåfør for foreldrene isteden. Dessuten var det snø!! Tjener åpenbart så lite i Leeds at han ikke har råd å spandere drosje på foreldrene.

Stakkars Brad.... Snart kontraktsløs også....

 ::)

Det er ikkje bra når hatet mot en person overstyrer fornuften 8)

Sleivind

Sv: Bradley Johnson
« Svar #236 på: Desember 09, 2010, 12:03:03 »
Noe jeg ikke skjønner med fotballspillere:

Kan ikke fotballspillere prate med ledere i klubben de er ansatt i fordi det er frykt for kontraktsprat? Og det er uhørt fordi agenten ikke er tilstede?

Tenker ikke fotballspillere selv?

Vet ikke spillerne at så lenge man vil bli i en klubb, og klubben vil ha deg, så er det et tapsprosjekt å ha en agent? Faktisk er det et dobbelttapsprosjekt, tar penger både fra klubb og spiller.

At spillere ikke prater med ledere, de ikke tenker selv, osv osv, hva er det de egentlig frykter? At jorden skal gå under den dagen de begynner å oppføre seg som en hvilken som helst annen arbeidstaker? At klubben skal lure de slik at de ender opp på fattighuset?

lojosang

Sv: Bradley Johnson
« Svar #237 på: Desember 09, 2010, 12:14:17 »
Det er ikkje bra når hatet mot en person overstyrer fornuften 8)

Dette er kloke ord. Ta og les det høyt noen ganger, Jack. Og h.b og Yeboah.   ;D
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #238 på: Desember 09, 2010, 12:20:21 »
Forundret over hvor mange som støtter Bates her. Klart, snakker han sant er jeg jo enig med ham. Men fremgangsmåten er forkastelig - henger ut BJ på den måten. Han sier at Johnson først gikk til mediene, men jeg har ikke lest noen "slemme" intervjuer fra Johnson. Eneste jeg har fått med meg er at han elsker Leeds og ønsker å spille her. Det intervjuet av Johnson som står sitert over her er tydeligvis gjort i etterkant av utblåsingen til nissefar.

auren, som foreløpig sympatiserer med Bradley
Jeg skjønner og er enig, i at fremgangsmåten er forkastelig, for en person som Bates å gå ut på denne måten. Men synes måten BJ virker å ha opptrådt i kontraktsforhandlingene virker helt rart ut. Har han forventet å få et stort lønnshopp, og fått beskjed av agenten at han sikkert får andre like gode tilbud? Want to live like a king, better start playing like one :P
Men jeg ser absolutt dine synspunkter. Jeg er bare ikke så veldig imponert over BJ og agentens fremgangsmåte, om noe av det som har kommet frem, er sant. Men alt dette forutsetter jo at Bates snakker sant, og alt det der.

newsome

Sv: Bradley Johnson
« Svar #239 på: Desember 09, 2010, 12:31:39 »
Forundret over hvor mange som støtter Bates her. Klart, snakker han sant er jeg jo enig med ham. Men fremgangsmåten er forkastelig - henger ut BJ på den måten. Han sier at Johnson først gikk til mediene, men jeg har ikke lest noen "slemme" intervjuer fra Johnson. Eneste jeg har fått med meg er at han elsker Leeds og ønsker å spille her. Det intervjuet av Johnson som står sitert over her er tydeligvis gjort i etterkant av utblåsingen til nissefar.

auren, som foreløpig sympatiserer med Bradley
Du tok ordene ut av min munn,auren.
Enig med deg.
At vi har en styreformann som i detalj utleverer en spiller på denne måten,viser hvilket nivå han er på. Håpløst!