Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Totto

Sv: Bradley Johnson
« Svar #270 på: Desember 13, 2010, 15:17:56 »
Kort fortalt:

Johnson gikk ut og sa at han mer enn gjerne ville signere en kontrakt, viss han ble belønnet med en lønn tilsvarende andre verdifulle spillere i klubben.

Bates har da svart i media at viss han er interessert i å forhandle med klubben, så må han møte opp på forhandlingene/møtene som er avtalt!


Bates har ett poeng!

En avtale krever vel at to parter samtykker, noe som ikke synes tilfelle her.

Bare Howsom har flere minutter på banen vår enn BJ i år, så noe må han vel bidra med.

Leeds ordtak; Man vet hva man har, men ikke hva man (ikke) får! (jfr Delph pengene...)

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

newsome

Sv: Bradley Johnson
« Svar #271 på: Desember 13, 2010, 23:52:48 »
BJ sier han vil ha lønn som er rettferdig ut fra hva andre spillere på hans nivå har.
Han er ærlig og erkjenner at han ikke skal bli klubbens best betalte.
Han vil bare bli betalt rettferdig.
Høres greit ut det når han er fast på laget og er en av lagets beste og mest stabile.
Vi er jo på fjerde.

Tror ikke BJ er grådig.
Tror KB er gjerrig.

Få signert BJ snart.

Han er ung og er en kriger vi trenger videre.

lojosang

Sv: Bradley Johnson
« Svar #272 på: Desember 14, 2010, 00:57:40 »

Så også at han kom med et nytt stikk til oss "So called fans" eller "friends" som han kalte oss i kampbladet.


Hvis man til enhver tid er på jakt etter noe som kan tolkes som en personlig fornærmelse pleier det sjelden være vanskelig å finne det, Auren.  ;D
- Leif Olav

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Bradley Johnson
« Svar #274 på: Desember 14, 2010, 17:04:18 »

Så også at han kom med et nytt stikk til oss "So called fans" eller "friends" som han kalte oss i kampbladet.


Hvis man til enhver tid er på jakt etter noe som kan tolkes som en personlig fornærmelse pleier det sjelden være vanskelig å finne det, Auren.  ;D
Særlig når jaktmarkene er noe Bates har skrevet...en vandrende injurie ;D
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Bradley Johnson
« Svar #275 på: Desember 14, 2010, 17:07:03 »

Så også at han kom med et nytt stikk til oss "So called fans" eller "friends" som han kalte oss i kampbladet.


Hvis man til enhver tid er på jakt etter noe som kan tolkes som en personlig fornærmelse pleier det sjelden være vanskelig å finne det, Auren.  ;D
Særlig når jaktmarkene er noe Bates har skrevet...en vandrende injurie ;D

Ja, å lese Bates er litt som å snakke med en Nordlending.  ;D
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Bradley Johnson
« Svar #276 på: Desember 14, 2010, 18:01:25 »

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #277 på: Desember 14, 2010, 18:33:19 »
Wigan forbereder seg med andre ord på livet i Championship.
 

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #278 på: Desember 14, 2010, 18:33:29 »

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #279 på: Desember 14, 2010, 18:34:22 »

Så også at han kom med et nytt stikk til oss "So called fans" eller "friends" som han kalte oss i kampbladet.


Hvis man til enhver tid er på jakt etter noe som kan tolkes som en personlig fornærmelse pleier det sjelden være vanskelig å finne det, Auren.  ;D
Særlig når jaktmarkene er noe Bates har skrevet...en vandrende injurie ;D

Ja, å lese Bates er litt som å snakke med en Nordlending.  ;D

Forvent dere søksmål nå, gutter. Nordfra!  ;D
Jon R.

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #280 på: Desember 14, 2010, 18:46:16 »
http://www.teamtalk.com/wigan-athletic/6577598/Latics-linked-with-Johnson-move

auren

Veldig mange Wigan rykter i dag må jeg si...


Cash inn 500.000 på BJ... perfekt!

Jeg har vondt for å tro at vi kan få så mye for BJ. Tviler på noen klubber er villige til å gi noe mer enn 200.000. En ren byttehandel med O'Brien ville vært et kupp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #281 på: Desember 14, 2010, 19:04:48 »
Jeg har vondt for å tro at vi kan få så mye for BJ. Tviler på noen klubber er villige til å gi noe mer enn 200.000. En ren byttehandel med O'Brien ville vært et kupp.

auren

Kan heller ikke se at vi kan få en halv million pund for en såpass uprofilert spiller med kun et halvt år igjen av kontrakten og tilsynelatende brente broer til arbeidsgiveren. Det er nok av måter for andre klubber å "hente" Johnson før sommeren uten direkte å gjøre noe ulovlig, ville jeg tro.

Leser i ryktetabloidene at Wigan mister lånemannen Cleverley over nyttår. Et rent bytte med Johnson mot O'Brien og låne inn Cleverley?  8)
Marching on together!

ollebolle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #282 på: Desember 14, 2010, 19:42:39 »
Det kan ikke være for sent å starte på scratch der kanskje begge parter innrømmer noe klønete fremgang..

Håper bare ikke det går for mye prestisje i dette og viktigheten for gamlefar å statuere et eksempel..
BJ er ikke en av de jeg håper skulle ut portene nå..

Hallgeir *

Sv: Bradley Johnson
« Svar #283 på: Desember 14, 2010, 20:04:16 »

Så også at han kom med et nytt stikk til oss "So called fans" eller "friends" som han kalte oss i kampbladet.


Hvis man til enhver tid er på jakt etter noe som kan tolkes som en personlig fornærmelse pleier det sjelden være vanskelig å finne det, Auren.  ;D
Særlig når jaktmarkene er noe Bates har skrevet...en vandrende injurie ;D

Ja, å lese Bates er litt som å snakke med en Nordlending.  ;D

Forvent dere søksmål nå, gutter. Nordfra!  ;D
Ja, her er det like før noen må gå planken!  :P
Super Leeds since 1968

Svend Anders

Sv: Bradley Johnson
« Svar #284 på: Desember 14, 2010, 20:23:55 »
This does not augur well for Bradley Johnson whose agent turned down a considerable wage increase as it fell short of his expectations.
If selected to play, Bradley must be on top form to impress any potential future employers but whether they have the money to meet his demands now may be questionable.

Er det dette folk mener med at Bates "drar forhandlingene ut i media"? Og Bradleys koseprat om at han gjerne vil signere (om han får det han krever) er det ikke?

Etter det jeg har hørt ligger Bradleys lønnskrav langt over klubbens lønnsprinsipper, som de har holdt seg til selv når en spiller som Jermaine Beckford svarte med å stikke gratis. Hva skulle tilsi at de gjør noe annerledes nå?

Jeg tror jarles spekulasjon om hva han har/tilbudt/ønsker (husker ikke hvor jeg så det) stemmer ganske fair. Jeg antar at han er på rundt £5-6,000 i  uka (ca 2,5 mill i året). Det indikeres at han er tilbudt et "betydelig lønnsløft" og da må vi i alle fall kunne anta £7-8,000 (ca 4 mill kr i året), om ikke mer. Leeds hevet i tillegg sitt opprinnelige tilbud.

Hadde det vært noe reelt håp i å lande dealen rundt dette fra partene, vil en kunne anta at det ikke er for noen hundre pund i uken Bradley har satt seg på bakbena, så at han har krevd £10-15,000 i uka er rimelig å anta.

Det ville gjort ham til vår best betalte spiller, i beste fall i samme kategori som Kasper Schmeichel.

Jeg tror at slik saken har utviklet seg er det ingen vei tilbake. Det eneste som kan antyde at han snur, er at dette skjedde også da han signerte for første gang da Wise var sjef. Også da gikk agenten skyhøyt ut i forhandlingene, Leeds gikk fra møtet og ba ham skaffe seg ny agent. Det var den eneste av de sju spillerne de hentet det overgangsvinduet det skjedde med.

At Bradley ikke møter opp til det Bates og Grayson skal ha avtalt/bedt/beordret til synes jeg rett og slett er totalt uprofesjonelt. En som tjener millioner av kroner som blir kalt inn til avgjørende møter vedrørende sin egen arbeidsfremtid må kunne finne andre måter å få hentet foreldrene sine på stasjonen. Taxiprisene i Leeds har såvidt jeg har hørt ikke steget SÃ… mye i det siste. At han i tillegg svarer treneren med "jeg tenkte det var bedre å ta møtet en annen gang" styrker et negativt inntrykk.

Hvor mye vi kan få for ham er jeg usikker på, men det er jo positivt for oss at flere skal være interessert (skjønt jeg tipper også det er godt hauset av agenten). Selg ham 1. januar og legg det i potten for en skikkelig midtbanesjef, spør du meg.

PS! Troverdige hvisk skal også ha det til at Kilkennys lønnskrav også er godt over hva klubben vil gi (standstill), Becchio krever også mye (men der forhandles det ennå). Pussig nok har ingen av partene her uttalt seg (negativt) om hverandre i media.

SA

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #285 på: Desember 14, 2010, 22:26:44 »
i vad för löneintervall ligger en sådan spelare som kasper schmeichel?
 

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #286 på: Desember 14, 2010, 23:20:28 »

This does not augur well for Bradley Johnson whose agent turned down a considerable wage increase as it fell short of his expectations.
If selected to play, Bradley must be on top form to impress any potential future employers but whether they have the money to meet his demands now may be questionable.

"Er det dette folk mener med at Bates "drar forhandlingene ut i media"?

Noen mener helt klart det ja. Måten du formulerer deg på får meg til å lure hva du egentlig mener? Jeg aner ikke hvor mange som leser matchday programmet, men kan det ha vært en sammenheng mellom hva som stod der og pipekonserten B.J ble utsatt for i den samme kampen?  Støtter du en slik bruk av Bates faste spalte også hvis Becchios forhandlinger bryter sammen?  

"Og Bradleys koseprat om at han gjerne vil signere (om han får det han krever) er det ikke?"

B.J tilsvar i media er ikke bra for klubben, men dette kom altså etter Bates kommentar i matchday programmet. Noen "folk" syntes det var ufint og uklokt å henge ut en nåværende spiller på den måten, samt at jeg syntes det var utrolig frekt av Bates å hevde at B.J gikk ut i media først.

Du må gjerne foreta noen ekstra søk, men jeg tror ikke du vil finne et eneste sitat fra  B.J om detaljer fra selve forhandligsprosessen før etter Palacekampen. (Det var forøvrig  klubben selv som midten av november offentliggjorde at B.J hadde takket nei til flere tilbud og nå var transferlistet ). Ja, B.J uttalte for noen måneder siden at han ønsket å signe en ny kontrakt og at agenten hadde innledet samtaler med klubben, men  nøyaktig samme "forbrytelse" har også Becchio gjort seg skyldig i, men da med helt annen reaksjon fra klubben....

Når det gjelder detaljer om kravene hans vet du åpenbart mer enn meg men jeg ser ingen grunn til at klubben skal sprenge banken for B.Johnsons tjenester. Jeg tror Bates har helt rett i at han bør få seg en bedre rådgiver, og jeg synes det er bra at han tar en oppgjør med grådige agenter og spillere som tilsynelatende ikke vet sitt eget beste. MEN:Måten det skjedde på i dette tilfellet har jeg overhodet ikke sansen for og jeg tror det kan skade miljøet og moralen i troppen.

Forøvrig burde det være en helt fair ting av en spiller å si nei til en kontrakt. Klubben har klokelig svart med å sette han på transferlisten og jeg skulle ønske de hadde latt det bli med det. Synes ikke det er verdt å utfordre samholdet i troppen, og spesielt ikke nå som vi er i flytsonen sportslig sett. Hadde B.J vært en x spiller ville saken stilt seg litt annerledes men vi snakker altså om en spiller som fortsatt er fast i førsteellveren vår....

Jeg setter med andre ord ikke pris på utalelsene B.J har kommet med etter Palace kampen, men denne ordkrigen hadde neppe startet hvis Bates hadde holdt saken internt.

Forøvrig mener jeg man burde forvente mer av klubbens øverste ansvarlig, enn en ungutt på 23 år. Måten Bates følger opp ordkrigen med detaljer fra prosessen setter helt klart B.J i et meget dårlig lys, men Bates vokser sannelig ikke i mine øyne han heller.


"PS! Troverdige hvisk skal også ha det til at Kilkennys lønnskrav også er godt over hva klubben vil gi (standstill), Becchio krever også mye (men der forhandles det ennå). Pussig nok har ingen av partene her uttalt seg (negativt) om hverandre i media."


Ja jeg er helt enig i at dette er pussig. I Becchios tilfelle virker Bates forklaring om språkproblemer og at agenten bor langt  utrolig tynn!
Jon R.

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #287 på: Desember 14, 2010, 23:35:38 »
Meget godt innlegg Jon R. Helt enig i det du skriver  :) Hvor er tommelen når du trenger den?  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #288 på: Desember 14, 2010, 23:53:24 »

Hvor er tommelen når du trenger den?  ;D

auren

Den er fjernet og erstattet med en hammer. Bare vent og se.  ;)
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #289 på: Desember 15, 2010, 00:03:58 »
Meget godt innlegg Jon R. Helt enig i det du skriver  :) Hvor er tommelen når du trenger den?  ;D

auren

Her er det flere som er enig....tommel:)

Svend Anders

Sv: Bradley Johnson
« Svar #290 på: Desember 15, 2010, 00:08:08 »
Takk for svar, Jon.

Jeg tror vi deler oppfatningene om det meste her, men unntaket er hvor mye vi legger i Bates sitt utspill i kampprogrammet, og åpenbart har vi ulike tolkninger av hvem som skal ha skylda for at dette har blitt en såpass stor mediesak. Jeg mener jo det Bates skriver er rimelig udramatisk og lite nytt - det vil vel være åpenbart at når en spiller har avslått to forbedrede kontraktstilbud så har han sagt nei til et betydelig lønnskutt. Det er ingen videre detaljer Bates går ut med.

Generelt synes jeg det virker vanskelig for Bates eller andre i klubben å "please" kritikere til enhver tid - på den ene siden vil man at han skal holde kjeft og ta alt internt, på den andre siden får man på pukkelen for at ting holdes hemmelig. Så har man selvfølgelig helt rett i at styreformannens tøffe stil ikke gir det beste grunnlaget for å finne en middelvei.

Om folk buet han pga Bates skriverier får folk som gjorde det mest svare for selv, jeg har ingen oppfatning av det den ene eller andre veien. Det skal sies at han ble buet på også da han var med og tente julelysene i byen 18. november, og da hadde ikke Bates sagt et ord - klubben hadde kun sluppet en enkel pressemelding om at han hadde sagt nei til tilbudet og var transferlistet.

Jeg tror det som provoserer fansen aller mest, uansett hva Bates sier eller ikke sier, er det faktum at Bradley Johnson først "smisker" (og det gjorde han helt på egenhånd og med god viten) med fansen og forteller hvor mye han gjerne vil bli, etc:

"My representative is talking to the club," he told skysports.com. "It's taking a while. I just want to get it done.
"I'm happy here. I love the club. I've had a great two-and-a-half years here. It's a massive club.
I love the city and fans and I'd just like to get my deal sorted out as soon as possible.
As soon as I get my deal sorted, I can knuckle down, concentrate and don't have to worry where I'll be."
(dette kom altså tidlig i kontraktsforhandlingene og setter åpenbart et søkelys på klubben igjen)

...dette er da litt som å pisse i motvind, når du egentlig krever å få en lønn som setter deg langt over klubbens prinsipper. For å summere FansNetwork-kommentaren:

"Just two months ago, he was telling the world how much "he loves the city and fans" and wanted his future sorted. Unfortunately we fans are sick to the back teeth of such comments by footballers, declaring undying love, badge kissing and all that bollocks whilst their Mr Fix-it is busy behind the scenes engineering a move out of the club."

Som du sier er det fair nok av en spiller å si nei til en kontrakt, han tar da selv både risiko og eventuell oppside ved det valget. Eddie Gray skriver i TPN som kommer til helgen at "vi må huske at Bradley ikke bryter sin kontrakt, han oppfyller den". Og her har jo etter min mening også Grayson (og indirekte Bates) vært rimelig fair også, de lar ham spille så lenge han er god nok, uansett medieuttalelser og forhandlingsbrudd. Nesten overraskende uavhengig av det, faktisk.

God natt,
SA

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #291 på: Desember 15, 2010, 00:31:33 »
Takk for svar, Jon.

Jeg tror vi deler oppfatningene om det meste her, men unntaket er hvor mye vi legger i Bates sitt utspill i kampprogrammet, og åpenbart har vi ulike tolkninger av hvem som skal ha skylda for at dette har blitt en såpass stor mediesak. Jeg mener jo det Bates skriver er rimelig udramatisk og lite nytt - det vil vel være åpenbart at når en spiller har avslått to forbedrede kontraktstilbud så har han sagt nei til et betydelig lønnskutt. Det er ingen videre detaljer Bates går ut med.

Generelt synes jeg det virker vanskelig for Bates eller andre i klubben å "please" kritikere til enhver tid - på den ene siden vil man at han skal holde kjeft og ta alt internt, på den andre siden får man på pukkelen for at ting holdes hemmelig. Så har man selvfølgelig helt rett i at styreformannens tøffe stil ikke gir det beste grunnlaget for å finne en middelvei.

Om folk buet han pga Bates skriverier får folk som gjorde det mest svare for selv, jeg har ingen oppfatning av det den ene eller andre veien. Det skal sies at han ble buet på også da han var med og tente julelysene i byen 18. november, og da hadde ikke Bates sagt et ord - klubben hadde kun sluppet en enkel pressemelding om at han hadde sagt nei til tilbudet og var transferlistet.

Jeg tror det som provoserer fansen aller mest, uansett hva Bates sier eller ikke sier, er det faktum at Bradley Johnson først "smisker" (og det gjorde han helt på egenhånd og med god viten) med fansen og forteller hvor mye han gjerne vil bli, etc:

"My representative is talking to the club," he told skysports.com. "It's taking a while. I just want to get it done.
"I'm happy here. I love the club. I've had a great two-and-a-half years here. It's a massive club.
I love the city and fans and I'd just like to get my deal sorted out as soon as possible.
As soon as I get my deal sorted, I can knuckle down, concentrate and don't have to worry where I'll be."
(dette kom altså tidlig i kontraktsforhandlingene og setter åpenbart et søkelys på klubben igjen)

...dette er da litt som å pisse i motvind, når du egentlig krever å få en lønn som setter deg langt over klubbens prinsipper. For å summere FansNetwork-kommentaren:

"Just two months ago, he was telling the world how much "he loves the city and fans" and wanted his future sorted. Unfortunately we fans are sick to the back teeth of such comments by footballers, declaring undying love, badge kissing and all that bollocks whilst their Mr Fix-it is busy behind the scenes engineering a move out of the club."

Som du sier er det fair nok av en spiller å si nei til en kontrakt, han tar da selv både risiko og eventuell oppside ved det valget. Eddie Gray skriver i TPN som kommer til helgen at "vi må huske at Bradley ikke bryter sin kontrakt, han oppfyller den". Og her har jo etter min mening også Grayson (og indirekte Bates) vært rimelig fair også, de lar ham spille så lenge han er god nok, uansett medieuttalelser og forhandlingsbrudd. Nesten overraskende uavhengig av det, faktisk.

God natt,
SA

Tror vi er mer enig enn uenig her, Svend. Det virker også veldig hyklersk når en spiller først lovpriser klubben før forhandlingene tar til for så nekte å skrive under. Mitt inntrykk er at dette mer har blitt regelen enn unntaket blant profesjonelle fotballsspillere og jeg forstår godt at Bates og andre (inkl meg selv) er drit lei slike klisjeer. Men jeg forstår fortsatt ikke hva Bates trodde han skulle vinne på dette her. Hadde det ikke vært best å holde kjeft fremfor å fyre opp under den misnøyen som allerede var der blant supporterne?

En tanke: Det kan fort bli et problem for klubben hvis heller ikke Bates sin titulerte "good guy" Becchio skriver under, tross spillerens fagre ord og forsikringer til fansen.  Noen vil da spørre seg om det kanskje ikke bare er B.J og agenten det var noe i veien med? Kan det være at selve lønnsstrukturen i klubben er urealistisk også? Har vi allikevel ikke penger til å beholde våre beste spillere? Kan fort gi ny næring for TENFORKEN dette....

PS: Om noen skulle være i tvil: Bradley J OUT!  ;)
Jon R.

Svend Anders

Sv: Bradley Johnson
« Svar #292 på: Desember 15, 2010, 08:12:25 »
Hadde det ikke vært best å holde kjeft fremfor å fyre opp under den misnøyen som allerede var der blant supporterne?

En tanke: Det kan fort bli et problem for klubben hvis heller ikke Bates sin titulerte "good guy" Becchio skriver under, tross spillerens fagre ord og forsikringer til fansen.  Noen vil da spørre seg om det kanskje ikke bare er B.J og agenten det var noe i veien med? Kan det være at selve lønnsstrukturen i klubben er urealistisk også? Har vi allikevel ikke penger til å beholde våre beste spillere? Kan fort gi ny næring for TENFORKEN dette....

PS: Om noen skulle være i tvil: Bradley J OUT!  ;)

Til det første tror jeg rett og slet Bates liker å sette skapet på plass når han får en grådig agent eller desillusjonert spiller som tester arbeidsgiveren i media.

Som du også sier tror jeg fallhøyden for klubben er betydelig større vedr Becchio, men også her kan det falle mot spilleren nettopp fordi han "så veldig gjerne vil bli".

Om det skulle svikte også her må nok klubben ta en revurdering på lønnspolitikken, men spørsmålet bli jo eventuelt: Er lønnspolitikken mer feil fordi vi har mer enn 1-2 spillere som krever for mye i lønn? Er det mer riktig å bryte sine egne budsjetter, kjøreregler etc fordi flere spillere vil ha høyere lønn enn de har holdt seg til?

Jeg tror vi fremdeles vil være like langt mtp hva effekten av å bryte egen lønnspolitikk blir om det gjelder 1 eller 4 spillere: Alle de andre spillerne vil ha helt andre utgangspunkt i forhandlingene, de kan bli vesentlig misnøye og klubben mister enhver troverdighet i forhandlingene når de spiller kortet om at "vi er ikke lønnsledende" på markedet.

SA

flynn

Sv: Bradley Johnson
« Svar #293 på: Desember 15, 2010, 09:21:30 »
Henger meg på diskusjonen rundt lånnsnivået generelt. Jeg er hellig overbevist om at vi er inne i en fase hvor fotball-økonomien redefineres totalt. Det må, og vil, bli slutt på at middelmådige klubber betaler spillere astronomiske summer. Trolig vil de største 20 eller deromkring klubbene i Europa fortsette galskapen, men resten må stikke fingeren i jorda og lande økonomisk. Dette betyr at det for den stoer majoritet av profesjonelle fotballspillere etterhvert vil sige inn en aksept for at lønningene faktisk blir lavere framover.

Jeg synes godt Leeds kan lede an i dette, og statuere noen eksempler. Lange kontrakter med for høye lønninger ødelegger for realistiske lønnsforhandlinger med både andre eksisterende, og ikke minst nye spillere. Dette bør unngås.

Ja takk til 2-3 års lengre vei tilbake til topp 10 i PL med en slik policy. Nei takk til å "ta en City", hvis man tenker på hvordan de opptrer med sine nye eiere!

Bradley får pent akseptere tilbudet, eller gå. Kommer han til en klubb som er villig til å betale ham vesentlig mer enn Leeds, og blir fast på laget, skal jeg spise hatten til Jon.

flynn

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #294 på: Desember 15, 2010, 12:15:21 »
Henger meg på diskusjonen rundt lånnsnivået generelt. Jeg er hellig overbevist om at vi er inne i en fase hvor fotball-økonomien redefineres totalt. Det må, og vil, bli slutt på at middelmådige klubber betaler spillere astronomiske summer. Trolig vil de største 20 eller deromkring klubbene i Europa fortsette galskapen, men resten må stikke fingeren i jorda og lande økonomisk. Dette betyr at det for den stoer majoritet av profesjonelle fotballspillere etterhvert vil sige inn en aksept for at lønningene faktisk blir lavere framover.

Jeg synes godt Leeds kan lede an i dette, og statuere noen eksempler. Lange kontrakter med for høye lønninger ødelegger for realistiske lønnsforhandlinger med både andre eksisterende, og ikke minst nye spillere. Dette bør unngås.

Ja takk til 2-3 års lengre vei tilbake til topp 10 i PL med en slik policy. Nei takk til å "ta en City", hvis man tenker på hvordan de opptrer med sine nye eiere!

Bradley får pent akseptere tilbudet, eller gå. Kommer han til en klubb som er villig til å betale ham vesentlig mer enn Leeds, og blir fast på laget, skal jeg spise hatten til Jon.

flynn

Her er jeg helt på linje med deg (og Bates), Esten. Fotballen er i ferd med å bli totalt ødelagt grunnet sinnsyke spillerlønninger på alle nivåer av profesjonell fotball, og det er bare klubbene selv som kan stoppe dette. Leeds må gjerne være en foregangsklubb i så måte. Jeg vil gi Bates stor honnør for sin tydelige holdning og fokus på sunn økonomi, men klubben må finne andre måter "å statuere eksempler på" enn hva vi har vært vitne til i B.J tilfelle!  Offentliggjør gjerne grunnene til at en spiller ikke har signet ny kontrakt dersom urealistiske lønnskrav er grunnen, men gjør det på en ryddig måte og vent for Guds skyld til etter at spilleren har trukket i den hvite trøya for siste gang.  :-[
Jon R.

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #295 på: Desember 15, 2010, 12:27:12 »
Henger meg på diskusjonen rundt lånnsnivået generelt. Jeg er hellig overbevist om at vi er inne i en fase hvor fotball-økonomien redefineres totalt. Det må, og vil, bli slutt på at middelmådige klubber betaler spillere astronomiske summer. Trolig vil de største 20 eller deromkring klubbene i Europa fortsette galskapen, men resten må stikke fingeren i jorda og lande økonomisk. Dette betyr at det for den stoer majoritet av profesjonelle fotballspillere etterhvert vil sige inn en aksept for at lønningene faktisk blir lavere framover.

Jeg synes godt Leeds kan lede an i dette, og statuere noen eksempler. Lange kontrakter med for høye lønninger ødelegger for realistiske lønnsforhandlinger med både andre eksisterende, og ikke minst nye spillere. Dette bør unngås.

Ja takk til 2-3 års lengre vei tilbake til topp 10 i PL med en slik policy. Nei takk til å "ta en City", hvis man tenker på hvordan de opptrer med sine nye eiere!

Bradley får pent akseptere tilbudet, eller gå. Kommer han til en klubb som er villig til å betale ham vesentlig mer enn Leeds, og blir fast på laget, skal jeg spise hatten til Jon.

flynn

Underskrives!
Marching on together!

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #296 på: Desember 15, 2010, 19:32:30 »
Bolton have joined Stoke City and Wigan in the running to sign Leeds United contract rebel Bradley Johnson.
http://www.clubcall.com/bolton-wanderers/young-midfielder-eyed-1134422.html

Jo flere jo bedre og mere inn i kassa til ny spiller ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

pale

Sv: Bradley Johnson
« Svar #297 på: Desember 15, 2010, 19:42:23 »
Bolton have joined Stoke City and Wigan in the running to sign Leeds United contract rebel Bradley Johnson.
http://www.clubcall.com/bolton-wanderers/young-midfielder-eyed-1134422.html

Jo flere jo bedre og mere inn i kassa til ny spiller ;D


Hvis dette er fakta, må jeg si at BJ har noe jeg ikke har sett.
At han skal spille seg inn på middels PL-lag ville være svært overraskende.
Kanskje det blir hattespising, flynn

Det han er aller best på, er jo og skyte.....over.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #298 på: Desember 15, 2010, 20:42:25 »
Bolton have joined Stoke City and Wigan in the running to sign Leeds United contract rebel Bradley Johnson.
http://www.clubcall.com/bolton-wanderers/young-midfielder-eyed-1134422.html

Jo flere jo bedre og mere inn i kassa til ny spiller ;D


Hvis dette er fakta, må jeg si at BJ har noe jeg ikke har sett.
At han skal spille seg inn på middels PL-lag ville være svært overraskende.
Kanskje det blir hattespising, flynn

Det han er aller best på, er jo og skyte.....over.

Eg tror det blir flere som må spise hatten sin,Bradley kommer til å blomstre som fotballspiller,håper det blir i United.
Ellers er det klokkeklart at Bradley er en av SG's favoritter.Det faktum at han blir sett på som meget viktig for laget av manageren,ble bevist til fulle når han startet t.o.m. mot Burnley,etter en mildt sagt turbulent uke.

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #299 på: Desember 16, 2010, 20:47:05 »
Wigan boss Roberto Martinez has refused to be drawn on speculation linking the club with a January move for Leeds midfielder Bradley Johnson.

http://www.tribalfootball.com/articles/martinez-remains-coy-over-wigan-interest-leeds-midfielder-1326681
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje