Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90188 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #330 på: Januar 09, 2011, 13:43:34 »
Kanskje på tide å inngå en siste runde med forhandlinger om ny kontrakt for BJ?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Bradley Johnson
« Svar #331 på: Januar 09, 2011, 20:56:25 »
Men Bradley Johnson har styrken, utholdenhet (selv når Davide Somma kom inn, så jeg mer til Johnson som løp rundt enn han) bra til å takle og har et godt og hardt skudd.. Jeg mener vi trenger Bradley Johnson, og at han er en av de beste midtbanespillerne vi har.. Hvis han kun ønsker seg en kontrakt lik de andre førstelagsspillerne, så skjønner jeg ikke hvorfor ikke?

Det "gode skuddet" hans har nå vært på Faxe-nivå de siste to sesongene
- Leif Olav

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bradley Johnson
« Svar #332 på: Januar 09, 2011, 22:35:51 »
Nå må Bates kaste inn par tusen til i lønn! never change a winning team =)
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #333 på: Januar 10, 2011, 00:28:49 »
Kanskje på tide å inngå en siste runde med forhandlinger om ny kontrakt for BJ?

auren

Hvorfor?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kristoffera

Sv: Bradley Johnson
« Svar #334 på: Januar 10, 2011, 00:48:24 »
Hvorfor ikke?

B-m

Sv: Bradley Johnson
« Svar #335 på: Januar 10, 2011, 03:39:05 »
Var imponert over Johnson mot Arsenal - taklet og kjempet, og gjorde ting enkelt og effektivt med ball, og han har også fått skryt for dette de siste kampene i ligaen. Kanskje han har funnet posisjonen og rollen sin i laget? Han har jo bestandig vært ut og inn av laget, og vært prøvd i forskjellige roller og formasjoner.
Virker mye mer disiplinert nå, og har blitt flinkere til å bruke fysikken sin.. Jeg tror mye av skylden av alle baklengsene våre er en urutinert og for offensiv midtbane, både kilkenny, johnson, howson, snoddy og max har alle sin forse fremover på banen, men det kan virke som Johnson begynner å bli omskolert til en spiller med defensive kvaliteter.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Robert H.

Sv: Bradley Johnson
« Svar #336 på: Januar 10, 2011, 12:11:17 »
Ved siden av stopperne samt Kasper var Johnson, etter min mening, vår bestemann mot Arsenal. Sugende taklinger og en god pasningsfot kombinert med at han stadig blir bedre vant til den nye rollen gjør at han kamuflererer sitt manglende tempo på en fin måte.

Håper Mr Bates hoster opp noen ekstra pundsedler og signer Johnson før noen andre gjør det!

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #337 på: Januar 10, 2011, 17:20:31 »
Var imponert over Johnson mot Arsenal - taklet og kjempet, og gjorde ting enkelt og effektivt med ball, og han har også fått skryt for dette de siste kampene i ligaen. Kanskje han har funnet posisjonen og rollen sin i laget? Han har jo bestandig vært ut og inn av laget, og vært prøvd i forskjellige roller og formasjoner.
Virker mye mer disiplinert nå, og har blitt flinkere til å bruke fysikken sin.. Jeg tror mye av skylden av alle baklengsene våre er en urutinert og for offensiv midtbane, både kilkenny, johnson, howson, snoddy og max har alle sin forse fremover på banen, men det kan virke som Johnson begynner å bli omskolert til en spiller med defensive kvaliteter.


visst var Bradley liksom hela laget bra emot Arsenal, däremot var han dålig och spred passningarna åt alla möjliga håll de 2 tidigare matcherna mot pmouth och mboro då jag var över i england under julen
 

Superfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #338 på: Januar 10, 2011, 17:51:39 »
Virker jo ikke akkurat som om andre klubber løper om kapp for å sikre seg Brad, så her er det bare å sitte rolig å vente på februar.

Cannavaro

Sv: Bradley Johnson
« Svar #339 på: Januar 10, 2011, 20:00:30 »
BJ er faktisk en av mine favoritter i dagens lag.  Så han ifjor sommer i Bergen og han viste tydelige tegn på noen egenskaper jeg liker hos midtbanespillere ; flink til å posisjonere seg, bra blikk, en god venstrefot og offensiv vilje og til slutt ; fotballintelligens.  Han er 23 år og jeg tror fortsatt på han som spiller.  Han blir bare bedre.  Jeg innbiller meg at han har riktig innstilling og dyrker fotballen sin.  Selv om han nå er i en liten konflikt vedr. lønn så vil han gjerne bli likestilt med noen av spillerne som er "first choice" i stallen, og det kan jeg skjønne.  Han har rundet 100 kamper for oss allerede i ung alder.  Jeg ville heller brukt Brad som et defensivt anker på midtbanen i 4-5-1 formasjoner og indreløper i 4-4-2, mulig kunne han kanskje tiltenkes noe sånt med tiden.  Han kan samtidig kanskje se litt arrogant ut i spillestilen sin, men viste også mot Arse at han bretter opp ermene. I januarvinduet vil han selvfølgelig gjøre sitt beste for seg sjæl og klubben, så får vi se hvordan visa ender.......
Jeg har stor sans for ham som fotballspiller og tror han kan gi oss mange gode stunder dersom han fortsatt blir i klubben.  Jeg ville heller satset penger på Brad fremfor å kjøpe en annen dyr midtbanespiller eventuelt som skal ha feit gasje....
I tillegg skal sies at det er defensivt vi sliter med de største problemene og at det er her investeringer fremover må ligge.  Dersom vi derimot mister Brad må vi finne noe som er like bra om ikke bedre, men får vi det til samme lønnsbetingelser ?????
MFLU - Miracles For Leeds United

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #340 på: Januar 10, 2011, 21:11:19 »
har tro på ham i 4-2-3-1 samt 4-5-1... i def rolle...
men ikke som kant i 4-4-2


Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #341 på: Januar 10, 2011, 21:24:07 »
har tro på ham i 4-2-3-1 samt 4-5-1... i def rolle...
men ikke som kant i 4-4-2



Beviste vel mot Man U ifjor at han kan mestre den rollen også.  :)

B.J har vært nærmest ever present denne sesongen og har fått prøve seg i ulike roller med vekslende hell. En allsidig herremann som er det nærmeste vi kommer vår tids Gary Speed. ( ja jeg vet at nå får jeg jarle på nakken ;))

Tror B.J har et enda større potensiale enn hva vi har sett til nå. Uroen rundt kontrakten har visst bare gjort han bedre, utrolig nok. Tolker dette som at B.J er en mann med sterk karakter men med dårlige rådgivere. Sign him up!  :D

Jon R.

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #342 på: Januar 10, 2011, 23:29:34 »
BJ er faktisk en av mine favoritter i dagens lag.  Så han ifjor sommer i Bergen og han viste tydelige tegn på noen egenskaper jeg liker hos midtbanespillere ; flink til å posisjonere seg, bra blikk, en god venstrefot og offensiv vilje og til slutt ; fotballintelligens.  Han er 23 år og jeg tror fortsatt på han som spiller.  Han blir bare bedre.  Jeg innbiller meg at han har riktig innstilling og dyrker fotballen sin.  Selv om han nå er i en liten konflikt vedr. lønn så vil han gjerne bli likestilt med noen av spillerne som er "first choice" i stallen, og det kan jeg skjønne.  Han har rundet 100 kamper for oss allerede i ung alder.  Jeg ville heller brukt Brad som et defensivt anker på midtbanen i 4-5-1 formasjoner og indreløper i 4-4-2, mulig kunne han kanskje tiltenkes noe sånt med tiden.  Han kan samtidig kanskje se litt arrogant ut i spillestilen sin, men viste også mot Arse at han bretter opp ermene. I januarvinduet vil han selvfølgelig gjøre sitt beste for seg sjæl og klubben, så får vi se hvordan visa ender.......
Jeg har stor sans for ham som fotballspiller og tror han kan gi oss mange gode stunder dersom han fortsatt blir i klubben.  Jeg ville heller satset penger på Brad fremfor å kjøpe en annen dyr midtbanespiller eventuelt som skal ha feit gasje....
I tillegg skal sies at det er defensivt vi sliter med de største problemene og at det er her investeringer fremover må ligge.  Dersom vi derimot mister Brad må vi finne noe som er like bra om ikke bedre, men får vi det til samme lønnsbetingelser ?????


Ja, Johnson kom til Leeds som litt pinglete ungdom i januarvinduet. Den første sommeren trente han seg opp til å blki en mer muskulær type, men mistet formen utover høsten og var ute av troppen i flere kamper. I fjor kjempen han seg inn igjen og har blitt der siden. Jeg tror du har rett med tanke på innstilling. Men jeg mener at han er en svært begrenset spiller hvis man tenker PL-nivå. Jeg tror at det kanskje er noe slags potensiale der, men det ser vi ikke helt ennå...  :)

Håper han kan utvikle seg i en defensiv midtbanerolle på laget. Han er verken kant- eller backspiller.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #343 på: Januar 14, 2011, 13:59:14 »
Grayson vil ikke la Johnson gå før vi har erstattere inne. Fornuftig!

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-I-just-can39t.6690282.jp?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stephenjazz

Sv: Bradley Johnson
« Svar #344 på: Januar 14, 2011, 19:29:20 »
Grayson vil ikke la Johnson gå før vi har erstattere inne. Fornuftig!

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-I-just-can39t.6690282.jp?
Og hvem skulle det vært. Går inn halvveis inn i Januar og ikke noe tegn på en erstatter
Det blir aldri umoderne å vinne

oivindh

Sv: Bradley Johnson
« Svar #345 på: Januar 14, 2011, 20:12:10 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #346 på: Januar 14, 2011, 20:46:12 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Bradley Johnson
« Svar #347 på: Januar 14, 2011, 20:49:06 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Tja, Stoke ble jo nevnt tidligere. Det kan jo være aktuelt, ettersom det eneste kravet spillerne har der er god fysikk og hodestyrke.

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #348 på: Januar 14, 2011, 20:51:17 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #349 på: Januar 14, 2011, 20:59:09 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #350 på: Januar 17, 2011, 19:56:00 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: Han signer ny kontrakt og blir i Leeds United!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander86

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #351 på: Januar 17, 2011, 21:07:42 »
Siden han har sagt nei til så mange kontraktstilbud, så er han på transfer lista ifølge wikipedia. Men hvor mye kan vi stole på wikipedia?

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #352 på: Januar 17, 2011, 22:43:42 »
Siden han har sagt nei til så mange kontraktstilbud, så er han på transfer lista ifølge wikipedia. Men hvor mye kan vi stole på wikipedia?

Det stemmer det, Sander  :)

Og han har aldri vært bedre enn etter transferlistingen!
Marching on together!

auren

Sv: Bradley Johnson
« Svar #353 på: Januar 17, 2011, 23:24:05 »
Fra en på Waccoe:

"Some rumours doing the round that Johnson will be staying at Leeds with him set to sign a new contract this week."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #354 på: Januar 17, 2011, 23:34:36 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: Han signer ny kontrakt og blir i Leeds United!  :)

Jepp!  :)
Jon R.

flynn

Sv: Bradley Johnson
« Svar #355 på: Januar 18, 2011, 08:24:24 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: Han signer ny kontrakt og blir i Leeds United!  :)

Jepp!  :)

For deretter å falle tilbake til sitt høyst middelmådige normalnivå, og atter en gang blir vi sittende å lure på hva Grayson ser i denne fyren  ;D

Cannavaro

Sv: Bradley Johnson
« Svar #356 på: Januar 18, 2011, 12:29:34 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: Han signer ny kontrakt og blir i Leeds United!  :)

Jepp!  :)

For deretter å falle tilbake til sitt høyst middelmådige normalnivå, og atter en gang blir vi sittende å lure på hva Grayson ser i denne fyren  ;D

Igjen hakker du ned på BJ.  Da har ikke du sett nivået hans generelt over tid.  Jo han presterer på dette nivået, er fortsatt ung og vil utvikle seg mer.  Mulig Grayson ser noe du ikke ser bl.a på treningsfeltet, samt moral og innstilling.  Iår har han vært et klart førstevalg for Grayson og da er det tydelig at han (med flere) ser noe annet enn deg.
MFLU - Miracles For Leeds United

Sleivind

Sv: Bradley Johnson
« Svar #357 på: Januar 18, 2011, 12:37:19 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: Han signer ny kontrakt og blir i Leeds United!  :)

Jepp!  :)

For deretter å falle tilbake til sitt høyst middelmådige normalnivå, og atter en gang blir vi sittende å lure på hva Grayson ser i denne fyren  ;D

Igjen hakker du ned på BJ.  Da har ikke du sett nivået hans generelt over tid.  Jo han presterer på dette nivået, er fortsatt ung og vil utvikle seg mer.  Mulig Grayson ser noe du ikke ser bl.a på treningsfeltet, samt moral og innstilling.  Iår har han vært et klart førstevalg for Grayson og da er det tydelig at han (med flere) ser noe annet enn deg.

Nå har også jeg sett nok kamper til å gjøre meg opp en mening om at Johnson stort sett har vært middelmådig mens han har vært i Leeds. Selvfølgelig noen bedre kamper og noen dårligere kamper. De siste ukene derimot, har han vært bedre enn noen gang. Og moralen og innstillingen på banen er det vel ingen som har kritisert!

Poenget til flere her inne, inkludert meg, er vel at Johnson er en spiller det burde være mulig å erstatte dersom han forsvinner på grunn av kontraktsbråket.

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #358 på: Januar 18, 2011, 13:26:46 »
Som svar på ditt innlegg, JonR, så har nok fansen vært litt lei av Johnson lenge.

Den 27.september gikk Johnson offentlig ut og ville ha en snarlig avklaring på sin fremtid. Det kan jo være et tegn på at han dro denne saken ut i media først. Da hadde han muligens allerede avslått tilbud fra Leeds.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6403633,00.html

Den 2.november var det enda en gang han avslo Leeds' tilbud: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6482234,00.html

Den 17.november ble han enig med seg selv at han ikke ville underskrive på noen kontrakt:
Chief executive Shaun Harvey said: "We're disappointed Bradley has not accepted our offer but we were pleased to be assured we can count on his 100 per cent commitment while he is a player at this club."
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6514447,00.html

18.november: Artikler om han manglende ferdigheter og grådighet har florert på nettsteder lenge. Bradley selv tror kanskje dette er lekket fra ledelsen i klubben, men tar nok feil der:
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=10089&title=maybe_he_needs_the_cash_to_get_a_decent_dentist

Her fra Skysports 24.november 2010:
The former Northampton man has rejected several offers to extend his contract and it seems he is on his way out of the club.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11708_6525215,00.html

Flere ganger etter dette ble Johnson sitert på at han elsket Leeds og ville bli i byen.

Bates programme-notes i CP-programmet den 4.desember:
He (Bates) goes on to say:
"This does not augur well for Bradley Johnson whose agent turned down a considerable wage increase as it fell short of his expectations.
...whether (future employers) have the money to meet his demands is now questionable.
...it is tough out there and it is going to get tougher"
http://www.thefootballnetwork.net/boards/read/s277.htm?447,12049565,12051448

Etter CP-kampen så ble dette skrevet om BJ:
http://www.thescratchingshed.com/2010/12/bradley-johnson-i-love-leeds-united-and-want-to-stay/


På meg virker det som om Johnson har ført en umulig kamp i pressen lenge. Har vi sett tilsvarende i Kilkenny eller Naylors saker? NEI! Becchio har på forespørsel sagt at han elsker Leeds og Bates har kalt ham "Good-guy". Kisnorbo har ønsket en avklaring, men forstått at Leeds må vente til å se om han er "fit".

Jeg regner med at de høye herrer i Leeds ønsket et lite møte med Bradley J for å realitetsorientere ham litt uten en grådig agent, men der feilet Mr J ganske så kraftig ved å avslå tilbudet. Leeds ble da naturlig nok lei hele situasjonen.

 8)

Høna eller egget....

Trodde denne http://www.express.co.uk/posts/view/215701/Leeds-2-Crystal-Palace-1-Booed-Bradley-Johnson-is-still-keen-to-stay

kom før denne: http://www.leedsunited.com/news/20101206/chairman-on-johnson_2247585_2239453

....men begge er datert 6. desember...

Jeg ser jo nå at B.J allerede her refererer til noe Bates har skrevet i match day programmet (før Palace kampen?)....

Har Bradley( i det offentlige) kommentert de interne forhandlingene med klubben før Bates blåste ut i match day programmet???? Hvis ikke har vel Bates en heller dårlig sak....


Bradley Johnson: JEG VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!

Leeds United's transfer-listed midfielder Bradley Johnson has praised Simon Grayson for sticking by him and reiterated his desire to remain at Elland Road.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6669439,00.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Bradley Johnson
« Svar #359 på: Januar 18, 2011, 13:38:50 »
Det er bare å ta dette helt med ro! Har ingen tro på at noen PL-klubber signer ham.. Til det så er han for variabel i prestasjonene.., og å gå til en annen Championship-klubb, er vel ingen vits. Tror ikke de heller blar opp mer enn det Leeds gjør, så dette sklir nok over på februar uten at noe skjer.

Så han blir borte i februar mener du?

Han mener nok at januar går uten at noen kjøper ham, og at vi dermed beholder han minst resten av sesongen. Ingen umulighet at han signerer en ny kontrakt også.

auren

Om ikke BJ har fått noe tilbud innen februar uka så bør vel gutten finne seg en ny agent, eller få seg en skikkelig rådgiver istede.

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå: Han signer ny kontrakt og blir i Leeds United!  :)

Jepp!  :)

For deretter å falle tilbake til sitt høyst middelmådige normalnivå, og atter en gang blir vi sittende å lure på hva Grayson ser i denne fyren  ;D

Igjen hakker du ned på BJ.  Da har ikke du sett nivået hans generelt over tid.  Jo han presterer på dette nivået, er fortsatt ung og vil utvikle seg mer.  Mulig Grayson ser noe du ikke ser bl.a på treningsfeltet, samt moral og innstilling.  Iår har han vært et klart førstevalg for Grayson og da er det tydelig at han (med flere) ser noe annet enn deg.

Jeg har ingen sterke meninger hverken for eller mot Johnson jeg. Men, han var hakkekylling nr 1 lenge, og mange slet med å forstå hvorfor han til stadighet ble tatt ut på laget. Så dette var egentlig mest et stikk til de som rakket mest ned på ham...

flynn