Daniel Braathen?

Started by fmtj, January 15, 2008, 10:19:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Skal kanskje leies ut da han ikke har managerens tillit. Hva tror dere om ham i L1? For lat? Utrolog tekniker på sitt beste og sterk som en bjønn er han jo!
Yeboahs vitne

pedro

Ville vært en veldig god forsterkning. Vi legger nok desverre pr. dato ett nivå for lavt. Neste år derimot kan vi velge spillere på et høyere nivå og Braathen ville vært aktuell om vi var i CCC denne sesong.
Leedsomaniac

KeyserSoze

Tenkte tanken jeg og. Verdt et forsøk synes jeg. Han burde ha både teknikk og fysikk langt over det som kreves for å bli en hit i L1.

Dennis

Leste også dette i VG og nevnte det i 'rykte-tråden.'

Tviler å at League One tilsvarer Braatens ambisjoner, men Leeds bør absolutt være aktuelt for en som ikke er 'god nok' for Premier League, men som ønsker å vise seg frem. Leeds er høytflyvende L1-lag, så det burde ikke stå tilbake fra utlån i f.eks. Hull eller tilsvarende drittlag.

Som nevnt i annen tråd, kan ikke Flo legge inn noen gode ord?  ;)
Marching on together!

Runar

Har tenkte d mange ganger selv, Braathen hadde vært GULL i league one

Yeboah

4ever arcticwhite

Tror nok at et topplag i League One vil kunne være vel så attraktivt som et lag under midten i Championship. Braathen og Beckford på topp, med Flo som SuperSub? Ja takk!! Kan noen ta en telefon til Dennis W?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Wexler

Både Braathen og Fredheim Holm burde være aktuelle for laget.

raggen

he he. tenkte det samme og jeg var ikke alene gitt ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

Danny Braathen kunne vore ein spennande tilvekst i laget vårt. Håpar Flo og Michalik talar varmt om klubben vår.

sveifors

Nei takk, synes ikke det. Altfor mye av og på spiller.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Frode

Gutten har en scoringsrate på 1 pr. 20 kamper.    Nei takk!!!

flynn

Snakk om ødsling med talent  :( Braaten kunne vært en riktig storspiller, men mangler tydeligvis fullstendig det som trengs for å prestere stabilt over tid. Han er komisk dårlig mesteparten av tida, og selv om han i korte glimt viser hva som egentlig bor i ham blir det dermed nesten bare frustrerende. Til Leeds ?, nei takk!

flynn

kendo

Daniel Braathen til Vål,enga,det hadde vært gull før vi starter sesongen.

Pleinar

Lat, uinspirert og overvurdert spiller.

Akkurat hva vi ikke trenger.

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

McQueen

Daniel Braathen hadde vært en fin tilvekst når han har hodet på rett plass, men virker for meg for ustabil
McQueen

sveifors

Skjønner ikkje de som til enhver tid skal ha "norske " middelmådigheter inn på LEEDS.

Jeg trodde vi skulle komme oss oppover i systemet
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

brenaldo

Daniel Braathen? Nei takk 8)
Medlem nr. 850

RoarG

Braathen til Leeds? Ja, han er helt enorm på Championship Manager, så hvorfor ikke ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

aoj

Quote from: Pleinar on January 15, 2008, 14:54:54
Lat, uinspirert og overvurdert spiller.

Akkurat hva vi ikke trenger.

Helt enig. Nei, takk til han.

75 SOLLI

Quote from: 4ever on January 15, 2008, 11:43:04
Tror nok at et topplag i League One vil kunne være vel så attraktivt som et lag under midten i Championship. Braathen og Beckford på topp, med Flo som SuperSub? Ja takk!! Kan noen ta en telefon til Dennis W?
Hva med Kandol da?
Tror faktisk ikke Braathen har det som skal til for å komme seg inn i startoppstillingen til dagens Leeds lag! Han er bare ett bortkastet talent

Masinga

Daniel Braathen trenger en som kan gi ham en dytt over bakkekammen, for å si det sånn. Det er noe uforløst over ham. Tror ikke det går på latskap eller slike ting. På meg virker han veldig beskjeden og tilbakeholden. Han blir jo nesten flau når han presterer bra! Jeg tror Leeds kunne passet Daniel godt.
Masinga, medl.nr. 1250

baste

Braathen med sin fart og teknikk ville gjort det veldig bra i Leeds (L1)
Men vil han så langt ned i systemet da? Tviler på det, selv om det kunne gjort han bra. En 1/2 sesong med ett lag som er på en laaang opptur sportslig sett.

;)

fmtj

Quote from: Masinga on January 15, 2008, 23:31:54
Daniel Braathen trenger en som kan gi ham en dytt over bakkekammen, for å si det sånn. Det er noe uforløst over ham. Tror ikke det går på latskap eller slike ting. På meg virker han veldig beskjeden og tilbakeholden. Han blir jo nesten flau når han presterer bra! Jeg tror Leeds kunne passet Daniel godt.

Tror du har obesrvert ritkig her. Han har et vanvittig talent denne karen! Den rette treneren, motivatoren, psykologen eller hva det nå er som klarer å finne rette knapp å trykke på hos Bråthen vil se at han har et fantastisk potensiale!
Yeboahs vitne

palle

Quote from: fmtj on January 17, 2008, 11:06:19
Quote from: Masinga on January 15, 2008, 23:31:54

Tror du har obesrvert ritkig her. Han har et vanvittig talent denne karen! Den rette treneren, motivatoren, psykologen eller hva det nå er som klarer å finne rette knapp å trykke på hos Bråthen vil se at han har et fantastisk potensiale!

På tide for oss å lete etter "Den rette treneren, motivatoren, psykologen eller hva det nå er", der altså... Er forøvrig enig med Masinga her.

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Quote from: sveifors on January 15, 2008, 18:49:52
Skjønner ikkje de som til enhver tid skal ha "norske " middelmådigheter inn på LEEDS.

Jeg trodde vi skulle komme oss oppover i systemet

Må jo få lov til å minne om at Braathen tidvis har imponert i CL og andre kamper på et lag (Rosenborg) som, dessverre for Leeds, er et langt bedre lag enn Leeds. Det blir vel da litt feil å snakke om at Braathen ikke er god nok for Leeds. Han er vel heller overkvalifisert....
MOT

Frode

Er en spiss som er "av" i 80 minutter pr. kamp og som scorer hver 20 kamp overkvalifisert for Leeds?
Lei dette maset om norske middelmådigheter.

GeirO

Quote from: Frode on January 17, 2008, 12:52:14
Er en spiss som er "av" i 80 minutter pr. kamp og som scorer hver 20 kamp overkvalifisert for Leeds?

Vil jo fortsatt påstå at en som spiller for det norske landslaget og blir kjøpt opp av en premiershipklubb er god nok for Leeds. Personlig synes jeg Braathen er meget god, og da ser jeg på gjennomsnittet av gode og dårlige perioder i kampene.
MOT

fmtj

Quote from: Frode on January 17, 2008, 12:52:14

Det er utrolig å kalle en mann som Bråthen for en norsk middelmådighet fordi Boltonmanageren ikke skjønner hva som skal til for å lokke frem hans egenskaper på banen! :-\
Yeboahs vitne

Runar

braathen hadde pisset på en hver matt heath midtstopper i denne divisjonen