Leeds- Crewe 23 Feb

Started by Oliver, January 19, 2008, 17:06:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oliver

Vi er 7 stk fra puben på Selbak i Fredrikstad som reiser nedover. Noen andre?

Tom S

Vi er 13 stykk frå Førde Elektro som skal over den helga.
Skal bu på Marriott.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9517.0

COME ON LEEDS !!

Førde

Marching On Together

Svend Anders

Quote from: Oliver on January 19, 2008, 17:06:39
Vi er 7 stk fra puben på Selbak i Fredrikstad som reiser nedover. Noen andre?

Dere blir da ni, gutt! Jeg har nettopp booket billettene for dere :-)

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Henning

Vurderar sjølv denne turen. Nokre billige flybillettar ute og går???

Henning

mercruiser

8-10 stk fra Trondheim kommer!

GKH

Vi kommer tre stk fra Bergen for å se denne kampen, etter å ha sett Everton-Brann på torsdagen. Ingen av oss er Leeds-supportere, men såkalte "groundhoppers". Har dere noen gode tips om hvor det er best for relativt nøytrale normenn å varme opp samtidig som man får litt engelsk brun pub-stemning? lurer også på hvor på stadion jeg bør sitte. jeg foretrekker å sitte nær de syngende hjemmesupporterne, men ikke midt i kjernen. hvis hjemmesupporterne sitter i en sving foretrekker jeg å sitte ute på langsiden.

Takker på forhånd for svar :)

berlin

Quote from: GKH on February 06, 2008, 13:16:22
Vi kommer tre stk fra Bergen for å se denne kampen, etter å ha sett Everton-Brann på torsdagen. Ingen av oss er Leeds-supportere, men såkalte "groundhoppers". Har dere noen gode tips om hvor det er best for relativt nøytrale normenn å varme opp samtidig som man får litt engelsk brun pub-stemning? lurer også på hvor på stadion jeg bør sitte. jeg foretrekker å sitte nær de syngende hjemmesupporterne, men ikke midt i kjernen. hvis hjemmesupporterne sitter i en sving foretrekker jeg å sitte ute på langsiden.

Takker på forhånd for svar :)

Crewe bringer ikke mange supportere til kampen, så jeg foreslår at dere kjøper billetter til West Stand (John Charles Stand) nær kortenden som heter North Stand/Revie Stand, som er der hvor "kjernen" står. Ligg unna giganttribuen East Stand . Se link.
http://www.leedsunited.com/page/StadiumPlanAndPrices/0,,10273,00.html

Ad puber:
Dere kommer med tog?
I såfall, gå rett til The Scarborough, som ligger rett ved jerbanestasjonen. Har vunnet CAMRA award flere ganger, men på kampdag hender det at det er litt crowdy der.
Deretter, ta taxi til Elland Road, og besøk stadionpuben Old Peacock, ingen fare med trøbbel.

Har dere god tid, kan sikkert jeg eller andre tipse dere om flere gode brune puber, for min egen del er jeg mest opptatt av puber som
serverer "well-kept cask-conditioned ale", d.v.s håndpumpet, ikke "keg beer".

God fornøyelse, det blir trolig rundt 25.000 tilskuere på kampen.  :)

Svend Anders

Jeg hjelper en gruppe fra Fredrikstad som skal over på Crewe-kampen. De flyr via London, og det er mulig det blir egenbooket buss direkte fra Stanstead til Leeds.

Om noen flere skal samme reiserute og evt er interessert i å dele skyss, ta kontakt med meg på svend@leedsunited.no

SA
Følges på:

Siddis

Me e 3 fra Stavanger å ein fra Oslo så reise bort. Bor på Comfort Inn vis-a-vis Jernbanen. En pub tur til Peter Lorimer's pub The Commercial er obligatorisk, både fredag å på lørdag på vei til Elland Road! Når det gjelder Old Peacock pøbben så vær obs på maaange folk og laaange køer ved baren!

Svend Anders

For å klargjøre ang deing av privat buss London-Leeds denne helgen:

BUSSEN GÃ...R FRA STANSTEAD FREDAG FORMIDDAG

RETUR MANDAG slik at man SENEST er fremme på flyplassen 17.00 (kanskje tidligere).

Ta kontakt om dere er interessert!

SA
Følges på:

Torgeir

Quote from: Siddis on February 07, 2008, 14:54:03
Me e 3 fra Stavanger å ein fra Oslo så reise bort. Bor på Comfort Inn vis-a-vis Jernbanen. En pub tur til Peter Lorimer's pub The Commercial er obligatorisk, både fredag å på lørdag på vei til Elland Road! Når det gjelder Old Peacock pøbben så vær obs på maaange folk og laaange køer ved baren!

og skal du på The Old Peacock så husk og ta med deg medlemskortet fra Luscos slik at du kommer inn. Lusc driver pupen nå...
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Tom S

Torgeir:

Eg skal ha med meg firmaet (13 stk) bortover denne helga og lurte på å ta turen innom Peacock.
Eg har selvfølgelig medlemskort, men trur du eg får med meg gjengen inn uten at de er medlemmer?

Quote from: Torgeir on February 07, 2008, 15:12:40

og skal du på The Old Peacock så husk og ta med deg medlemskortet fra Luscos slik at du kommer inn. Lusc driver pupen nå...
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

De har vel ikke begynt å ekskludere ikke-medlemmer?

SA
Følges på:

lojosang

Quote from: Svend Anders on February 07, 2008, 16:54:32

De har vel ikke begynt å ekskludere ikke-medlemmer?

SA

I så fall kan det vel vanskelig kalles pub, i hvert fall.
- Leif Olav

fjellhaugen

jeg og broremann reiser over og det blir konge!!! ;D
vi har vært på er en gang før mot villa i 02 så var på tide å friske litt opp nå.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

mercruiser

Nå blir det endelig Leeds-kamp igjen! Over 15 år siden jeg var der, ser frem til å hilse på Peter L.. :)
Går for å kjøpe billett lørdag formiddag. Noen som estimerer att. på denne kampen, 25000..?

berlin

Quote from: Frode L. on February 09, 2008, 15:31:53
Nå blir det endelig Leeds-kamp igjen! Over 15 år siden jeg var der, ser frem til å hilse på Peter L.. :)
Går for å kjøpe billett lørdag formiddag. Noen som estimerer att. på denne kampen, 25000..?

Det var meg, kun kvalifisert gjetning basert på:
- det var skuffende få på debut-kampen til Macca, mot Tranmere R
- som nok har å gjøre med den begredelige formen vår
....og Crewe bringer får bortesupportere
- et par seire på kan gjøre susen, me jeg tror ikke jeg tar veldig feil
- går det dårlig i kampene fremover, blir det vel heller sesongdårligste på tribunen

Tom S

Med seier mot forest og doncaster så tenker eg vi fyller (32500) ER i kampen mot Crewe A.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Quote from: berlin on February 09, 2008, 15:39:16
Quote from: Frode L. on February 09, 2008, 15:31:53

Det var meg, kun kvalifisert gjetning basert på:
- det var skuffende få på debut-kampen til Macca, mot Tranmere R
- som nok har å gjøre med den begredelige formen vår
....og Crewe bringer får bortesupportere
- et par seire på kan gjøre susen, me jeg tror ikke jeg tar veldig feil
- går det dårlig i kampene fremover, blir det vel heller sesongdårligste på tribunen

med alle nordmenn som skal over tror jeg vi fyller halve west stand så LITT folk blir det nok.
gleder meg til opptur mot forest i kveld.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Lars E

Vi er tre (far min, bror min og jeg) som skal over på denne kampen. Dette blir min 4 kamp på Elland Road og vel 7 gangen jeg ser laget live..

Blir kanonbra!  ;D :D  Håper på tre poeng!! ;D :D
Forever Leeds

Tom S

Kjapt overslag på denne tråden viser at vi er ca. 44 stykk som skal over, pluss at det nok er ein del som reiser over uten å kringkaste det her på forumet.

Så Norge vert bra representert denne helga!

COME ON LEEDS !!

Tom S

Meldt storm imorgon, kan det vere fare for at flyturen vert kansellert frå Bergen?
COME ON LEEDS !!