KAMP: vs. Luton Town 26/1

Started by kjelvi, January 19, 2008, 17:50:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TK20

Swansea     26    56
Nottm Forest    26    45
Carlisle        26      45
Walsall       28       45
* Leeds      28      44
Doncaster     27     44

berlin

uff, den tidligere flaksen vår ser ut til å utlignes...æsj... :(

boegval

Fy F**n for noe dritt!!!!!  Dette burde vært ren walkover det er liksom topp mot bunn.

J*vla skuffa

mercruiser

h.b

Eller en manager med taktiske egenskaper

Trond90

Når skal vi ta 3 poeng? nå eg jeg faen meg skuffe, begynner faen meg og bli bekymret for opprykK!! Hva er det som skjer?! //)/¤()/&#/(&%#(&#(&/#(/&#/(#&/( FY FAEN SÃ... SKUFFET JEG ER NÃ..., RETT FØR JEG KNUSER ALT SOM ER RUNDT MEG!!!! SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATANN, HELLVETTE!!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Svend Anders

Quote from: h.b on January 26, 2008, 18:00:58

Fantasisk at du dukker opp i en sådan stund. Hvor har du vært i våre gode tider?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

CoachKarlstad

Fy faen... er vel ikke så mye mer å si... ekstremt skuffa nå!

arne armoen

Quote from: Tom S on January 26, 2008, 17:59:42
Slutt, 1-1.

Leeds har ikkje gjort nokon god kamp, men fortente ikkje den i trynet på overtid.
Der glapp 2.plassen....
Meget trist no!

Men, det gav treff på seasonlong, utan at det er noko trøst....

we all love leeds

Har bøtta konjakk til ingen nytte. Seasonnlong røyk på overtid. Ka bli det neste? Fortsette festen likevel. Vi går opp uansett !!! Keep on going boys !!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

peacock

"Bye bye Peacock!"

HÆ? Er her ennå jeg!

h.b

Tror at denne direkte opprykksplassen er utenfor vår rekkevidde med det spillet Leds presterer om dagen. Disse kampene vi har spilt mere enn andre gjør at denne 2 plassen virker  uoppnålig

sveifors

Du får få geniet Jewell inn (Derby-Preston 1-4).
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Geir Magne

Vi er skuffet nå, men det er kanskje mulig å variere språkbruken litt. Det er litt enkelt når alle utbruddene begynner med fa og slutter med en. Er ikke vi Leedssupportere bedre?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Tom S

Normalt er eg fornøgd med U på bortebane, men etter det forsmedelige tapet sist på ER må vi ta det igjen på bortebane.
Vi trenger poeng skal vi henge med. Denne runda hadde vi mulighet for å kneppe nokre poeng på konkurrentene våre, men neida vi kaster det bort.
Kor tid skal vi få overtaket når vi ikkje vinner når de rundt oss avgir poeng?

No MÃ... Southend slåast på tysdag!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Quote from: h.b on January 26, 2008, 18:03:22
Tror at denne direkte opprykksplassen er utenfor vår rekkevidde med det spillet Leds presterer om dagen. Disse kampene vi har spilt mere enn andre gjør at denne 2 plassen virker  uoppnålig

Vi er vel omtrent ETT poeng etter 2.plass med 18 kamper igjen. Det er ikke akkurat utenfor rekkevidde? Nærmere enn et flueF***ehår på min skala, hb. Slutt å kom i negative situasjoner med piss! Vær heller litt mer positiv også i de gode tidene, Håkon!
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

STØTTE!!!!! When days look like shit. Believe lads, believe. We will prevale. Why? We ar f**king mighty Leeds. We are magic, and will go up. Trust me. I am Norwegian!!!!!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

h.b

Her og der, men jeg synes at Leeds har vært gode i begynnelsen av sesongen.Da vant vi alt og Wise kunne surfe videre på medgangsbølgen. Wise er en manager for medgangstider. Når spillet går imot Leeds, så har han vist svak taktikkeri
Quote from: Svend Anders on January 26, 2008, 18:01:48

Fantasisk at du dukker opp i en sådan stund. Hvor har du vært i våre gode tider?

SA

Tom S

Hadde berre Leeds-spillerene vert bedre....
;)

Quote from: Geir Magne on January 26, 2008, 18:05:31
Vi er skuffet nå, men det er kanskje mulig å variere språkbruken litt. Det er litt enkelt når alle utbruddene begynner med fa og slutter med en. Er ikke vi Leedssupportere bedre?
COME ON LEEDS !!

arne armoen

Quote from: Mr Kaizer on January 26, 2008, 18:06:13
Tror at denne direkte opprykksplassen er utenfor vår rekkevidde med det spillet Leds presterer om dagen. Disse kampene vi har spilt mere enn andre gjør at denne 2 plassen virker  uoppnålig

Vi er vel omtrent ETT poeng etter 2.plass med 18 kamper igjen. Det er ikke akkurat utenfor rekkevidde? Nærmere enn et flueF***ehår på min skala, hb. Slutt å kom i negative situasjoner med piss! Vær heller litt mer positiv også i de gode tidene, Håkon!
Støtter deg Kaizerchief!!! Vær positiv. Husk vi er SUPERLEEDS uansett!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

sveifors

Quote from: Leedsvik on January 26, 2008, 18:06:17
STØTTE!!!!! When days look like shit. Believe lads, believe. We will prevale. Why? We ar f**king mighty Leeds. We are magic, and will go up. Trust me. I am Norwegian!!!!!!!

ENIG, GOD MANN, FU#¤¤%¤K DE NEGATIVE
Sveifors

peacock

Nå må vi ikke miste hodet helt. Januar har bevist noe: Swansea er sterke og raser  i fra, og vil nok rykke rett opp. Røkla er ustabile, og 5-6 lag vil slåss om den siste plassen. Ett av de lagene er Leeds United. Men, jeg må si at tidspunktet for å skifte ut et halvt lag er merkelig!

Sheridan

Jon R

Glem tabellen! 1-1 borte mot hjemmesterke Luton er et helt anstendig resultat. De hadde 8-2-2 hjemmestat før dette møtet og har vært et av formlagene etter at de fikk -10 i slutten av november. Det har gått litt tyngre etter at administratorene solgte unna 5 av spillerne i løpet av en uke, men laget har allikevel spilte relativt bra de siste kampene. De hadde også flere spillere tilbake etter skade til dette oppgjøret og lag flest får gjerne en "boost" med ny manager.  I mine øyne er det er mye viktigere å vinne "6 poengerne" mot lag som Doncaster og Walsall hjemme. Synd at det glipper på slutten idag, men sånne ting jevner seg ut i løpet av sesongen. Vi har fortsatt "heng" på andre plassen og med seier på tirsdag kan vi være på topp 2 igjen.  :)  
Jon R.

Jon R

Rent grammatisk var dette var et meget svakt innlegg, Dennis! Kan du rette det for han, pedro?  ;D
Jon R.

raggen

gud dette var J.... surt!!! vitrengte disse 3 poengene idag. JEG trengt de 3 poengene. Faen jeg må klarne huet nå.. KOKER!!! >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Veldig surt å tape 2 p på overtid..men som det er poengtert...mange kamper igjen. Og Leeds vil heve seg, trur vi tar 2. plassen i år....

Marching on together  ;D

Tom S

Tungt å fordøye dette, men slenger meg på de positive sjeler her;
Detta går bra, lenge igjen!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

Jon R

Frazer får på pukkelen av Wise ifbm målet. Trodde det var Parker som gjorde bort seg.   ???
Jon R.

sveifors

Quote from: Jon R on January 26, 2008, 18:13:55
Glem tabellen! 1-1 borte mot hjemmesterke Luton er et helt anstendig resultat. De hadde 8-2-2 hjemmestat før dette møtet og har vært et av formlagene etter at de fikk -10 i slutten av november. Det har gått litt tyngre etter at administratorene solgte unna 5 av spillerne i løpet av en uke, men laget har allikevel spilte relativt bra de siste kampene. De hadde også flere spillere tilbake etter skade til dette oppgjøret og lag flest får gjerne en "boost" med ny manager.  I mine øyne er det er mye viktigere å vinne "6 poengerne" mot lag som Doncaster og Walsall hjemme. Synd at det glipper på slutten idag, men sånne ting jevner seg ut i løpet av sesongen. Vi har fortsatt "heng" på andre plassen og med seier på tirsdag kan vi være på topp 2 igjen.  :) 

Takk for denne, er forøvrig enig, men det var surt i øyeblikket. Opp med hodet. Det var ikke mange her inne som trodde at vi skulle ha heng på 2 plassen før januar var omme når vi begynte sesongen.
Sveifors

Dennis

Quote from: Jon R on January 26, 2008, 18:18:58

Rent grammatisk var dette var et meget svakt innlegg, Dennis! Kan du rette det for han, pedro?  ;D

Det var ikke godt skrevet! Jeg tar det herved til ettertanke.  ;)

(...det ble da også skrevet i aggresjon over to tapte poeng og under mild Jameson-rus.)
Marching on together!