Laaaange kontrakter

Started by Promotion 2010, January 19, 2008, 18:30:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Lange kontrakter på de nye gutta. Vil det si at vi kommer til å være i denne divisjonene i en god tid fremover?

*Jermain Beckford, sommer 2010
*Ankergren, sommer 2010
*Paul Huntington, sommer 2010
*Howson, sommer 2010
*Peter Sweeney, sommer 2010

*Kandol, sommer 2011
*Neil Kilkenny, sommer 2011
*Bradley Johnson, sommer 2011

>:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on January 19, 2008, 18:30:38
Lange kontrakter på de nye gutta. Vil det si at vi kommer til å være i denne divisjonene i en god tid fremover?

Virker nesten som om det er planen, promo.  :)
Jon R.

sportcarl1

för mig säger det mer vilka spelare de kommmer att satsa på sikt än vilken division vi spelar i, tycker 2010 inte är en lång tid, minns tider då vi skrev 5-årskontakt huja

Kickthemdown

Hver eneste gang jeg ser at Kandol's kontrakt varer til 2011 så får jeg lyst til å gråte ..  :'(  :-[ Her satses det ...

Alta-White ikke særlig optimistisk om dagen...

... Ã... nå er det vel strengt tatt på tide å ta kveld...

fmtj

Quote from: Alta-White on January 21, 2008, 04:30:53
Hver eneste gang jeg ser at Kandol's kontrakt varer til 2011 så får jeg lyst til å gråte ..  :'(  :-[ Her satses det ...

Hvem i allverden er optimist klokka halv fem om morran?
Yeboahs vitne

RoarG

Quote from: fmtj on January 21, 2008, 09:54:59
Quote from: Alta-White on January 21, 2008, 04:30:53

Hvem i allverden er optimist klokka halv fem om morran?
Leeds-supportere som legger ut om kontrakter, kanskje ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Reint økonomisk er det vel ikke så dumt. Svært unge spillere - ingen går billig via bosman-dommen.
Hadde det vært Flo og Thompson , da hadde jeg vært betenkt...., ellers virker dette som en gode langsiktige økonomiske garderinger. De beøver jo ikke være med så lenge men at vi får penger når vi drar. Er det da ikke kremmere i noen av dere da....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Jeg synes ikke dette er det minste rart. Vi er i league 1, og vi kan ikke spå fremtiden.
Det må da være greitt at vi har noe sikkerhet, tenk på hva der betyr for spillerne i troppen å ha korte kontrakter,
gir det motivasjon?

Ser helt greitt ut for min del, er de for dårlige for CCC (som vi er i neste sesong!) så går de på lån eller blir solgt.

Men.......tenk hvis vi rykker opp, hvordan stiller seg da......

Jon R

De som har fulgt Leeds United en stund, burde vite at det ikke uten videre "bare er å selge" spillere på gode kontrakter.   :)
Jon R.

berlin

Quote from: Jon R on January 22, 2008, 15:30:35
De som har fulgt Leeds United en stund, burde vite at det ikke uten videre "bare er å selge" spillere på gode kontrakter.   :)

Er det fortsatt noen Leeds-spillere igjen på for gode kontrakter?
Det må i såfall de som har vært med noen år, men de begynner det å bli få av...(Fraz kanskje,....)

Kjenner ikke så godt til kontrakten, heller ikke de nye. Beck og Kandol fikk vel nye, forbedrede kontrakter for noen måneder siden, noen som vet hva de tjener?

sveifors

Quote from: Jon R on January 22, 2008, 15:30:35

De nye er vel tegnet på L1 kontrakter med muligheter for opprykk....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life