Skrevet av Emne: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager  (Lest 7403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #30 på: Januar 21, 2008, 11:11:55 »
Herregud ! vi må tage det lidt roligt og have lidt mere is i maven!. Vi taper en kamp og pludselig skal alle skiftes ud!. Jeg tror ikke at mange havde forventet at vi skule rykke op uden problemer. JEg tror på anden pladsen, men "play offs" er også OK - bare vi rykker op!
Efter denne sæsongen,  må vurdere om Wise skal fortsætte eller vi trænger en ny træner!.  ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #31 på: Januar 21, 2008, 11:22:35 »
De fleste er enige om at Wise ikke er noen løsning på lang sikt. Skulle det komme inn en manager som er tilgjengelig nå og som er en god manager på kort og langsiktige plan, så er ikke det noe krise i om Wise forsvinner. Har vi ingen tilgjengelig nå, så behold Wise

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #32 på: Januar 21, 2008, 13:04:26 »
Wise som fotballdirektør, Keegan som manager, og Alan Shearer somm asst mgr/coach hadde jo vært litt av et trekløver - og da hadde vi virkelig kunnet snakke om The Three Stooges.

For utrolig til å være sant!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Cherry

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #33 på: Januar 21, 2008, 14:25:02 »
Så lenge Bates eier klubben vår, så er Wise sjef - sånn er det!

Wise duger i League one, det mener jeg - men det er jo klart at med den spillerstallen vi har nå ( som er mere enn bra nok) så forventes det resultater.......!!
 

KeyserSoze

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #34 på: Januar 21, 2008, 15:02:09 »
Herregud ! vi må tage det lidt roligt og have lidt mere is i maven!. Vi taper en kamp og pludselig skal alle skiftes ud!. Jeg tror ikke at mange havde forventet at vi skule rykke op uden problemer. JEg tror på anden pladsen, men "play offs" er også OK - bare vi rykker op!
Efter denne sæsongen,  må vurdere om Wise skal fortsætte eller vi trænger en ny træner!.  ;)

Nå har vi ikke bare tapt en kamp, men faktisk bare tatt 7 poeng på de siste 6 kampene (Swansea har til sammenligning tatt 16). Så det er god grunn til å være kritisk til jobben som er gjort i det siste. Men når det er sagt så er jeg helt enig i at denne diskusjonen bør legges død til sesongen er over (og vi forhåpentligvis befinner oss i CCC).
 

Karl Hot Shot

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #35 på: Januar 21, 2008, 15:14:58 »
Hadde det vært noe særlig hold i dette ryktet, ville Daily Mail ha spandert mer enn en liten notis på det hele. Kevin Keegan er nok ute etter å gjøre ting annerledes enn sist han var i Newcastle, og når supporterne der oppe omtrent krever at han skal ha med Alan Shearer (gud bedre) i trenerapparatet, kan det godt være at Keegan vil ha noen med på laget som kan snakke rett fra levra og sette Shearer på plass. Keegan får en vanskelig jobb.

Dennis Wise er langt fra uerstattelig, heller ikke på kort sikt. Skulle Wise forlate skuta nå, er jo det store spørsmålet hvem som kommer inn som erstatning. Dave Bassett holder ikke i mer enn et par oppgjør på benken. Allardyce og O'Leary er etter min regnebok rene himmelen i forhold til Wise. Skulle Bates få tak i en skikkelig erstatter, tror jeg ingen av spillerne på Elland Road vil savne noen som helst, om de er aldri så mye venner med Wise. Formkurven har vært dalende i det siste, Leeds United befinner seg i League One, og vi bare rykke opp denne sesongen.
 

Tore fra Larvik

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #36 på: Januar 21, 2008, 16:09:55 »
Syns det er helt greit om han går.
Uansett kan det ikke bli verre.
 

Sheridan

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #37 på: Januar 21, 2008, 16:18:10 »
Wise blir i Leeds United.
Noe annet ville være en overaskende nedtur.
Han har faktisk gjort en formidabel jobb siden sommer.
Er det noen som hadde innbilt seg at
alt skulle gå på skinner hele sesongen?

Tore fra Larvik

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #38 på: Januar 21, 2008, 16:42:51 »
Han er her ene å alene forde han er kammerat med K B ikke for at han er en dyktig
maneger. Det er vell inlysene når en ser på resultatene før og etter Poyet
forsvant hvem som styrte skuta ::) ::)
 

nord

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #39 på: Januar 21, 2008, 18:11:30 »
Takk Dennis Wise fordi du troede på Leeds dengang det så virkelig sort ud!. Mange ville have forladt den synkende skude!.  :-*
 

lojosang

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #40 på: Januar 21, 2008, 18:41:25 »
Er det noen som hadde innbilt seg at
alt skulle gå på skinner hele sesongen?

Ja, det tror jeg hver sesong.  ::)
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #41 på: Januar 21, 2008, 18:41:32 »
Blir spennende å se om Wise noengang kommer opp med en plan for å ta imot dødballer...

 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #42 på: Januar 21, 2008, 19:26:42 »
Vel, hvis Wise går trenger vi en kapasitet som manager. Ikke en type a la Megson, Davies etc. som tilsettes og sparkes med jevne mellomrom. Allardyce's misere i Newcastle skyldtes mer inkompentent ledelse enn dårlig fotballhode hos Big Sam. Og elendigheten fortsetter jo i Newcastle: tenk å utnevne Michael "Had My Days" Owen til kaptein! Sier alt om tullingen som styrer der nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #43 på: Januar 21, 2008, 20:51:13 »
är bara löjligt hålla på att byta managers titt som tätt, 7-8 managers har redan fått gå i PL, finns ingen garanti vilken manager man har att det skall gå bra, så fort det går dåligt skall det alltid alltid tas den lättaste lösningen, när det är spelarna och på planen det avgörs, när det går bra för laget ett år så hyllas managern, går det dåligt året efter så är han inte vatten värd.
 

Carl Fisker

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #44 på: Januar 21, 2008, 22:02:25 »
Wise førte oss ned i League One, og han plikter derfor å føre oss opp igjen i den neste øverste divisjonen før han forlater skuta.

SveinArve

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #45 på: Januar 22, 2008, 10:44:59 »
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

RoarG

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #46 på: Januar 23, 2008, 09:23:54 »
Optimistisk er han. Det skal han ha.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #47 på: Januar 28, 2008, 14:45:01 »
Og da var denne nyheten mere brennhet enn før.
Rimelig sikker på at han forsvinner. Ellers så hadde Leeds gått ut og dementert dette. Men spennende hvem som tar over. Håper på Gianfranco Zola, men ender kanskje opp med Vialli

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #48 på: Januar 28, 2008, 14:47:41 »
Og da var denne nyheten mere brennhet enn før.
Rimelig sikker på at han forsvinner. Ellers så hadde Leeds gått ut og dementert dette. Men spennende hvem som tar over. Håper på Gianfranco Zola, men ender kanskje opp med Vialli


Ja, vi kan nok si farvel til Wise også i likhet med Poyet! Dette er et forbakset slit! Hele tiden blir vi robba for folk når vi viser litt resultater!
Yeboahs vitne

morvar

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #49 på: Januar 28, 2008, 15:35:21 »
Har vært motstander av Wise hele tiden, men akseptert han fordi resultatene tidlig denne sesongen var gode. Nå som Newcastle er interessert så kan vi få en viss kompensasjon for ham - og kanskje få tak i en manager med klare tanker om hvordan fotball skal spilles! Både offensivt og defensivt. Kanskje vi kan klare å forsvare oss mot dødballer også med tid og stunder?

Jeg ser ikke svart på dette om Wise forsvinner. Det eneste aberet er at han nå har handlet inn spillere slik at det vi nå har er "Wise's men". Jeg tror ikke Wise sier nei til Newcastle. So much for "being here for the long haul ;D". Spørsmålet er om vi kan få inn noen som er mer kapabel manager enn Wise. Det burde være gode muligheter for å få nettopp det til.. Han har ikke imponert meg for å si det slik. Hverken med personal eller mediahåndtering.. Taktisk er det nok også en del å gå på! Enda værre er det når jeg leser kamprapporter! Etter kampen mot Luton tenkte jeg "2 poeng tapt!" Men sett i lys av flere referater så tenker jeg "1 poeng vunnet!" fordi vi var nest best i alt.. Det er ganske foruroligende når vi spiller mot et bunnlag - uansett om de hadde bra hjemmeform og ny manager..

Kanksje Sheridan eller McAllister kunne tenkt seg et forsøk som Leeds manager? Jeg ville helst hatt Strachan da - men det er vel lettere urealistisk. Ronnie Moore er jo også en manager som har fått en del ut av lite midler tidligere.. Jeg tror stabilitet blir det viktige med en ny manager - og vi må vel bare se i øynene at skal vi få inn en stabil manager, så må det være en som har følelse for laget.. Og ikke en som vil bruke oss som et springbrett - selv om han trente oss ned en divisjon..
 

stian

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #50 på: Januar 28, 2008, 15:50:10 »
Det trenger ikke være så dumt å bytte manager nå, såfremt vi får inn en skikkelig ringrev som erstatter. Slik jeg ser det, er Wises egenskaper litt lik Kevin Keegan: God på å radere ut konflikter og skape samhold i spillergruppa, men svak på taktikk og kampledelse. Det virker som Leeds-troppen nå er rimelig godt sammensveiset. Sånn sett har vi vel allerede fått det beste av Wise. Hvis han nå forsvinner og vi får inn en etablert managerkapasitet som kan gjøre de grepene som avgjør kamper, så ser jeg faktisk ikke mørkt på et managerbytte. Men hvis vi får den klassiske Leeds/Rosenborg-løsningen med at assistenten alltid får lov å sitte ut sesongen er jeg redd vi kan få problemer.

Bjalle Skien

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #51 på: Januar 28, 2008, 17:01:16 »
Ja da har the wise one forlatt skuta...

Dennis

Marching on together!

SveinArve

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #53 på: Januar 28, 2008, 17:10:05 »
Jeg tror dette er en indikasjon på at Bates sitter toppen til sommeren..  "samma det Wise, gå til Newcastle du. Jeg klarer meg godt det neste halvåret". Hadde jeg skulle vært med til vi når PL så hadde du vel blitt med videre, Dennis?"
Dennis: "Jo, seffern Kenny":)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Karl Hot Shot

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #54 på: Januar 28, 2008, 17:11:15 »
Det skal bli meget interessant å se hvem Kenneth Bates henter inn som fast erstatter. Foreløpig ligger det vel an til Dave Bassett på benken i et par kamper. Steve McClaren er nok ikke aktuell, selv om han var die hard Leeds United-supporter som liten. McClaren sitter på gjerdet og venter på en Premier League-klubb med ambisjoner. David O'Leary har jo tidligere sagt at han gjerne vil tilbake til Leeds United, men det spørs vel om Ken Bates vil han en sterk mann i stolen. Sam Allardyce hadde ikke vært så dumt. Han vet hvordan man skal bygge opp en klubb, både på kort og lang sikt. Uansett bør det ikke være noe stort problem å erstatte Dennis Wise rent fotballfaglig.
 

nord

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #55 på: Januar 28, 2008, 17:14:02 »
Det er bedre at han går på denne måden end at blive fyret!. Nu må vi håbe at vi vinder imorgen - så skal det nok gå..  :-* Takk WISE. Vi skal nok klare resten og rykke op i sommer!
 

Tom S

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #56 på: Januar 28, 2008, 19:39:25 »
Synes det er skummelt for Leeds United å miste manageren nå.
Har aldri ment at Dennis er mannen som skal få oss tilbake til topp seks i PL, men var ganske sikker på at han skulle ta oss ut av denne gjørma vi befinner oss i.

Er veldig spent på kven vi får inn som ny sjef, det MÃ… bli ein ringrev - vi trenger ikkje fleire lærlinger nå!

COME ON LEEDS !!