Skrevet av Emne: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager  (Lest 7405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« på: Januar 19, 2008, 23:08:00 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=509278&in_page_id=1779
Jaja. Hvis det er hold i dette så tar vel voff voffen Basset over klubben

Jon R

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #1 på: Januar 19, 2008, 23:24:57 »
"The Leeds manager is the leading contender to become director of football in a Europeanstyle management structure, working with Keegan on the recruitment of players and having authority over every aspect of the football side of the club except the first team. "

Høres ut som en dårlig spøk.   :-X

Jon R.

Masinga

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #2 på: Januar 19, 2008, 23:36:46 »
"The Leeds manager is the leading contender to become director of football in a Europeanstyle management structure, working with Keegan on the recruitment of players and having authority over every aspect of the football side of the club except the first team. "

Høres ut som en dårlig spøk.   :-X
I`ll think they`re talking bambus up in Newcastle! De må gjerne ta Wise dersom de også kan ta Bates og Bassett i samme slengen.
Masinga, medl.nr. 1250

Læshy

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #3 på: Januar 19, 2008, 23:56:00 »
Et eventuelt tap av Wise tror jeg vil være katastrofalt. Frykter at det kan bli en del dårlige resultater, samtidig som flere spillere kommer til å ønske seg vekk?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

raggen

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #4 på: Januar 20, 2008, 00:04:50 »
alltid vært tvilende på om wise er rett mann for leeds men er sikker på at hvis vi mister ham så rakner leeds. Mark my words!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #5 på: Januar 20, 2008, 00:09:02 »
Skrekk og gru. Dette ryktet høyres faktisk realistisk ut. Men aldri i livet om eg vil miste Wise! Byrjar å tru at han er rett mann for klubben vår. Først var det Poyet, og no kanskje terrier-sjefen vår :'(

Sleivind

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #6 på: Januar 20, 2008, 00:11:52 »
At noen spillere kom til å forlate Leeds, det kunne jeg ha satt pengene mine på før sesongen startet. Men at det er trenerne våre som er de mest attraktive på "overgangsmarkedet", DET hadde jeg ikke trodd før sesongen startet  :o Sjøl om jeg ikke tar dette siste ryktet her for god fisk!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #7 på: Januar 20, 2008, 00:16:08 »
Ikke at jeg har spesielt tro på at Wise forlater favoritt-sjefen sin, men vi kan jo avtale et bytte med Newcastle, at de fikser gammel-manageren over til oss. Dét kunne bli saker, om han da får mer enn en 17-18 kamper that is...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #8 på: Januar 20, 2008, 01:03:33 »
I really don't care. Både Forest og Leeds kommer tilbake, før eller senere. I'm prepared to wait.

At Leeds rakner pga Wise? Først var det Poyet, noen mener at det har hatt signifikant betydning for Leeds sin form. I believe not.
Vi rakner ikke pga Wise, men de er klart at han etterlater seg en stall som til en viss grad er "hans".

Uansett, det kommer ikke til å skje. For det første er ikke Keegan noen tulling, og for det andre vil Wise være SJEF.

........og helt til slutt, guess what: Vi rykker opp!!!! Garrrannnngtert!


sportcarl1

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #9 på: Januar 20, 2008, 10:55:21 »
jag kan inte tänka mig att wise skulle lämna leeds för newcastle somm ass manager där, även om han skulle tjäna mer där och ha ett mindre utsatt jobb, tror han gillar utmaningen i leeds och att bygga något från grunden
 

Joe Jordan

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #10 på: Januar 20, 2008, 11:05:10 »
Jeg griner IKKE om Wise forsvinner. Jeg ser IKKE at han er manageren som skal ta Leeds til PL. Værsågod Newcastle!

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #11 på: Januar 20, 2008, 11:09:03 »
Det eneste som bekymrer meg hvis Wise går til Newcastle er at en ny fjott kommer inn. Det er ikke flusst av managere som vil jobbe under Bates
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Promotion 2010

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #12 på: Januar 20, 2008, 12:03:04 »
Det eneste som bekymrer meg hvis Wise går til Newcastle er at en ny fjott kommer inn. Det er ikke flusst av managere som vil jobbe under Bates

Da blir det vel Bassett alene, og han har jo fått lag OPP før...  ;)


Tror neppe noen vil ha Wise inn i en høyprofilert rolle med internasjonal satsning i en klubb som f.eks. Newcastle. Så store idioter tror jeg neppe du finner ved roret i noen klubb.

Jeg hadde håpet at hvis vi rykker opp så ville Wise bringe inn en Zola eller Vialli for nettop å bringe det Wise ikke har - noe som ligner på noe internasjonalt....enten det er spillerstil eller stil...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #13 på: Januar 20, 2008, 12:25:17 »
som f.eks. Newcastle. Så store idioter tror jeg neppe du finner ved roret i noen klubb.



...nå snakker vi om en klubb som ansatte Graeme Souness for ikke mange årene siden, remember.   ::)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #14 på: Januar 20, 2008, 12:55:16 »
Er ikkje bekymra for å miste Wisey, men på kort sikt, og då tenker eg opprykk denne sesongen, kan det vise seg å bli ein katastrofe for oss.

Eg tviler på om Wisey har "det som trengs" for å ta Leeds United tilbake til det gode selskap.

COME ON LEEDS !!

janove

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #15 på: Januar 20, 2008, 17:10:08 »
som f.eks. Newcastle. Så store idioter tror jeg neppe du finner ved roret i noen klubb.



...nå snakker vi om en klubb som ansatte Graeme Souness for ikke mange årene siden, remember.   ::)


Etter at Shepard solgte Newcastle sist sommer, er det kun 4 personer, som fortsatt er ansatt i klubben.
Ingen med noen ledene stilling. Tviler paa at dama i kantina og banemesteren vil ha noen innflytelse paa de
nye eierne!
Tror heller ikke at de hadde noe aa gjoere med ansettelsen av Souness!   





Roy

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #16 på: Januar 20, 2008, 18:55:35 »
Vekk med han, og hent Macca.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Yeboah

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #17 på: Januar 20, 2008, 18:59:40 »
O'Leary er vel ledig på markedet ;)

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #18 på: Januar 20, 2008, 19:14:41 »
O'leary hadde vært supert, men han går nok ikke i spann med Bates
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ove

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #19 på: Januar 20, 2008, 21:52:09 »
Jeg synes vi har hatt en ikke altfor god periode den siste måneden, så hvorfor ikke få inn en ny?

Macca har jo vært interessert, eller hva med å hente Gary Speed i kompaniskap med Bassett. Han kunne vært Bassett sin forlengede arm ute på banen?
 

Leeds04

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #20 på: Januar 20, 2008, 22:07:04 »
Merkelig hvis han vil bort....

Leeds United er klubben fremfor noen.
Tenk for en helt han hadde blitt hvis han hadde tatt oss tilbake der vi hører hjemme.
Newcastle, du lissom....

Hvorfor i helvete går han ikke ut og gir svar på tiltale hvis han vil fortsette i klubben????

Blir forbanna jo mer jeg tenker på det. Tankene hans var vel et helt annet sted under fotballkampen på lørdag.
« Siste redigering: Januar 20, 2008, 22:13:31 av Leeds04 »
"Why settle for more, when you can settle for less"

Kickthemdown

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #21 på: Januar 21, 2008, 04:26:30 »
Jeg bryr meg egentlig ikke...  :-\ Om wise ikke føler noe som helst for Leeds kan han bare stikke...

Den siste tidens elendige spill,resultater og spillervalg (vraking av prutton) gjør det enklere å godta at han stikker.  :)

Alta-White

Jon R

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #22 på: Januar 21, 2008, 07:59:50 »
Wise blir værende i Leeds United. Dette Newcastleryktet virker som om er tatt ut av løse luften. Jeg kan ikke se for meg at Wise innehar noen av de kvalitetene som Keegan vil legge vekt på ift fotballfilosofi og personlige egenskaper.  :)
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #23 på: Januar 21, 2008, 08:48:43 »
Rykter som nbare forblir rykter og rykter som viser seg og skje er noe vi må leve med! Mister vi Wise får vi en ny manager, som kanskje kan gi oss et kick nå?! Vanskelig å si! Wisey har gjort en brukbar jobb så langt, men det begynner tydeligvis å bli litt slitasje nå...! Nei, dette er vasnkelig, vet ikke hva jeg synes om dette egentlig.
Yeboahs vitne

flynn

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #24 på: Januar 21, 2008, 08:56:50 »
Jeg vet akkurat hva jeg mener om dette...
Hold fingrene av fatet, det siste vi trenger i øyeblikket er å miste Wise! Vi trenger ro og stabilitet. Wise nærmer seg å ha fått satt sammen "sitt" lag nå, en ny manager vil kaste alle kortene opp i lufta enda en gang. La gå at det ser ut som om det er nettopp det Wise også har gjort i Januar-vinduet, men vi har nå en stall som skal kunne klare minst play-off allerede i år. Det hadde fortonet seg som som verdens syvende underverk i August!

Om Wise mislykkes i å ta oss opp til CCC blir min vurdering en ganske annen, men vi har ikke råd til å ikke å la ham fullføre forsøket sitt.

flynn

Dennis

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #25 på: Januar 21, 2008, 09:30:16 »
Det ville vært historieløst å mene at Wise burde sendes til Newcastle. Her sitter vi dag og ut dag inn å etterspør mer langsiktig tenkning i økonomi og talentsatsning. Og så skal vi sende vekk manageren etter drøye året i sjefsstolen?

Gnål!

Vi er i en meget kritisk fase av sesongen, der Swansea er i ferd med å stikke av på toppen av tabellen. Wise har hentet inn mange spillere og de trenger å spille seg inn i laget. Dessuten har vi begynt å spille på en litt annen måte. Det hadde vært merkelig om ikke det tok litt tid, før de sitter som det skal. Ã… kaste ut en manager nå, ville bety nye ansikter i trenerstaben, nye spillere, nye treningsopplegg, ny spilletype osv osv osv. Det har vi ikke TID til!
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #26 på: Januar 21, 2008, 09:53:45 »
Det ville vært historieløst å mene at Wise burde sendes til Newcastle. Her sitter vi dag og ut dag inn å etterspør mer langsiktig tenkning i økonomi og talentsatsning. Og så skal vi sende vekk manageren etter drøye året i sjefsstolen?

Gnål!

Vi er i en meget kritisk fase av sesongen, der Swansea er i ferd med å stikke av på toppen av tabellen. Wise har hentet inn mange spillere og de trenger å spille seg inn i laget. Dessuten har vi begynt å spille på en litt annen måte. Det hadde vært merkelig om ikke det tok litt tid, før de sitter som det skal. Ã… kaste ut en manager nå, ville bety nye ansikter i trenerstaben, nye spillere, nye treningsopplegg, ny spilletype osv osv osv. Det har vi ikke TID til!

Det er vel ikke snakk om at han skal kastes!!!! :o Her er det heller hans egne valg i så fall. Det er selvsagt ønskelig med stabilitet, men som en klubb på vårt nivå må vi leve med spekulasjoner om at våre folk forsvinner oppover i systemet dersom de gjør en god jobb. Slik også med manageren! Dessverre er det slik i klubber som spiller såkalt bakgårdsfotball!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #27 på: Januar 21, 2008, 10:17:45 »
Wise til Noocasl? Jobbe under ballongen Keegan? Jeg er ingen stor Wise-fan, men mannen gjør en god jobb for tiden. Og: det er ingen grunn til å kvitte seg med Wise dersom en bedre erstatter ikke er om hjørnet. Nå har Leeds hatt 7 managere siden 2002, og nå er det på tide med stabilitet. Hvis Wise forsvinner, kan vel Allardyce overta?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #28 på: Januar 21, 2008, 10:41:19 »
Wise til Noocasl? Jobbe under ballongen Keegan? Jeg er ingen stor Wise-fan, men mannen gjør en god jobb for tiden. Og: det er ingen grunn til å kvitte seg med Wise dersom en bedre erstatter ikke er om hjørnet. Nå har Leeds hatt 7 managere siden 2002, og nå er det på tide med stabilitet. Hvis Wise forsvinner, kan vel Allardyce overta?

Ja men det hadde da vært moro? Alltid hatt sans for Big Sam jeg! Mener jo fortsatt at vi er best tjent med å beholde Wise, men tanken var besnærende...

flynn

Dennis

Sv: Wise muligens til Newcastle som assisterende manager
« Svar #29 på: Januar 21, 2008, 11:03:03 »
Poenget mitt, fmtj, var at en del ønsker å kaste han ut. Dette ville eventuelt vært opp til Wise, det er korrekt.

Sam Allardyce? Ønsker vi virkelig (flere?) med kriminelle anklagelser over seg i klubben?  >:(
Marching on together!