2008: Hvem blir ny manager?

Started by McVallister, January 28, 2008, 09:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hvis Dennis Wise går til Newcastle, hvem topper ønskelista deres til å ta over jobben?

Gianluca Vialli
8 (5%)
Mickey Adams
1 (0.6%)
Gary McAllister
41 (25.6%)
Chris Coleman
19 (11.9%)
John Sheridan
13 (8.1%)
Billy Davies
10 (6.3%)
David O'Leary
14 (8.8%)
Paul Ince
2 (1.3%)
Sam Allardyce
40 (25%)
Dave Bassett
1 (0.6%)
Annen
11 (6.9%)

Total Members Voted: 156

Voting closed: January 31, 2008, 15:17:47

McVallister

Ser på et "ryktested" at Vialli kan være aktuell å overta som manager hvis ikke Wise klarer å snu trenden relativt fort. Personlig tror jeg det ville vært en god løsning da Vialli garantert ville tiltrekke nye og spennende spillere. MOT

fmtj

Quote from: McVallister on January 28, 2008, 09:41:04
Ser på et "ryktested" at Vialli kan være aktuell å overta som manager hvis ikke Wise klarer å snu trenden relativt fort. Personlig tror jeg det ville vært en god løsning da Vialli garantert ville tiltrekke nye og spennende spillere. MOT

"Ryktested"???
Yeboahs vitne

SveinArve

Bates kommer ALDRI til å sparke sin gode venn Wise. Ikkje når Leeds fortsatt ligger relativt godt an til opprykk!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

mari

Dette blir en gledens dag for Jon R, Alta +++++++++++!!!!

I følge "Kens secret phone tap" - som vel kan betegnes som den sikreste kilden på waccoe - skal Dennis Wise til Newcastle som Director of Football. Han har fått dette bekreftet av 2 forskjellige sentrale kilder i klubben.

Selv vil jeg savne Dennis. Men håper på mine gamle favoritter Sheridan og/eller McAllister i sjefsstolen på Elland Road..

Dennis

Hm, dette er meget interessant! Tydeligvis er denne karen godt ansett, selv til Waccoe-forumist å være. Virker altså å være noe i dette og det meldes at det kan skje allerede i dag eller i morgen!

Om det skulle være at Wise forsvinner, så er det mange som vil juble. Selv er jeg veldig blandet i tanken på å miste manageren nå. En ny manager kan selvsagt gi oss en boost i opprykkskampen og det er da også bedre managere enn Wise der ut.

Flere i tråden på Waccoe lanserer Chris Coleman som den nye manageren. Kan aldri tenke meg at vi hadde fått han til Leeds, men han ville også vært mitt førstevalg. I mine øyne er sparkingen av Coleman, den største feilen Mohammed Al Fayed har gjort som Fulham-eier. Det ville vært en ekstremt god trener å ha!

Bare det ikke blir Bassett permanent!

NB! Ser også at en nevner Paul Ince. Han har gjort sine saker meget bra i Macclesfield og MK Dons og ville også vært en fantastisk fyr å få inn. Men han stiller vel kanskje på lik linje som Wise hos mange eller?
Marching on together!

MacMurder

pale

Det er da mange gode ledige managere ute på markedet. Nevner i fleng Peter Reid, Venables, O'Leary...

Har ikke tru på at dette skjer. Bates vil nok holde fast på gromgutten sin.
Og jeg må si jeg blir overrasket om Wise går av nå.

Hvis så skulle skje er jo Billie Davies en "proven" manager på dette nivået...

Dennis

Marching on together!

samadhi

Dette håper jeg ikke blir noe av.

Det var skuffende at vi ikke klarte å holde plassen i fjor, men i år har han stort sett levert gode resultater til tross for at spillet ikke alltid har vært det beste. Er viktig for Leeds United at vi får stabilitet både på trener og spillersiden nå. Får vi Vialli inn er jeg redd det blir mye skifter i stallen, dvs mange utlendinger inn.

Skulle vi få inn ny manager bør Sam Alladyce stå øverst på ønskelisten!
marching on together,
derudaf forever...

fmtj

Quote from: Mr Kaizer on January 28, 2008, 12:08:59
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/BREAKING-Wise-to-quit-Leeds.3717186.jp

Da har også YEP fått nyss om dette!

Oi sann...nå er det visst alvor!!! :o! Vet neimen ikke hva jeg synes om dette her! Selvsagt avhengig av hvem som erstatter Dennis! Blir litt shaki nå jeg altså!
Yeboahs vitne

auren

Økonomisk og sportslig sett gjør Wise et smart trekk ved å gå til Newcastle. Men karrieremessig som manager er dette ikke det smarteste. Jeg er derfor usikker på om Wise takker ja til Newcastle. Han har jo en jobb å gjøre i Leeds, har han uttalt en mengde ganger, og jeg blir oppriktig skuffet over ham dersom han forlater Leeds for å bli fotballdirektør!

Men skulle så skje, håper jeg ikke Vialli blir neste mann inn døren. Har ikke sansen for utenlandske managere. De luker som regel ut ALT som er av britiske spillere og kjøper inn utenlandske spillere, gjerne fra samme land de selv kommer fra (Wenger, Benitez og Mourinho er gode eksempler).

auren, som tror Wise blir ved sin lest...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

QuoteMen skulle så skje, håper jeg ikke Vialli blir neste mann inn døren. Har ikke sansen for utenlandske managere. De luker som regel ut ALT som er av britiske spillere og kjøper inn utenlandske spillere, gjerne fra samme land de selv kommer fra (Wenger, Benitez og Mourinho er gode eksempler).

Hvis vi får slike resultater som de over nevnte herrer, skal jeg kunne godta en utenlandsk manager.
Men har lite tro på Vialli.
Men Wise bilr nok en stund til...

Joe Jordan

Etter det jeg kan huske har vel ikke denne karen på waccoe tatt feil en eneste gang. Er helt sikker på at Wises avgang blir annonsert i løpet av en dag eller to. Gjør meg ingenting om Dennis stikker, men er mer redd for hva Basset greier å rote til innen en ny manager er på plass!

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

mari

Tror heller ikke det blir Vialli.

Hvis Wise forsvinner er det - for meg - et veldig tydelig signal om at Bates har avtalt et salg av klubben og at han er ute til sommeren. Eneste grunn til at Wise kom til Leeds var på grunn av hans relasjon til Bates. Da synes jeg det er mer sannsynlig med en midlertidig løsning - kanskje med Basset - selv om jeg personlig tror at dette vil koste oss et opprykk.

Joe Jordan

Dennis

Quote from: mari on January 28, 2008, 12:53:17
Tror heller ikke det blir Vialli.

Hvis Wise forsvinner er det - for meg - et veldig tydelig signal om at Bates har avtalt et salg av klubben og at han er ute til sommeren. Eneste grunn til at Wise kom til Leeds var på grunn av hans relasjon til Bates. Da synes jeg det er mer sannsynlig med en midlertidig løsning - kanskje med Basset - selv om jeg personlig tror at dette vil koste oss et opprykk.

Tror du er skremmende spot on her! Bassett vil eventuelt være en billig løsning for Bates, som selvsagt ved et salg ikke ønsker å bruke så mye penger. Det som taler imot et avtalt Bates-salg, er hans stadige uttalelser om hva han ønsker å gjøre med og rundt Elland Road.

Hvem har i så fall "kjøpt" klubben? Freddy Shepherd? Grøss og gru...

NB! Mulig jeg 'drar det litt langt' nå, men hva om Wises beslutning om å dra avhenger i om Bates har takket ja på et bud for Beckford....?
Marching on together!

jarle

OK for meg...

Wise har vel ikke den fotballfilosofi jeg står for...selv om jeg mener det står respekt av den jobben og holdningen han har hatt..

Blir ikke lykkelig før vi spiller/ har en combo av ballen på bakken, tempo, innsats, blø for drakta holdning...
lange kuler fremover er steinalder fotball!!!

Sheridan eller Macca!!!
Ja takk!!!

Svend Anders

Mine kilder på innsiden sier det er "certain" at Wise går!

Bassett forlater trolig også klubben, men ikke sikkert.

Ingen arvtager linet opp såvidt jeg vet.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

pedro

???  >:( Nå har alle media hengt seg på i saken og vi ender vel som vanlig opp med at fyren stikker av gårde. Da er det bare og belage seg på enda en sesong i denne møkkaserien. Vi må bygge nytt lag igjen ??? uansett hvem som tar over for DW. Muligens like godt, ser jo hvordan det har gått etter at GP forsvant.
Det er mildt sagt jæv...... frustrerende å oppleve at de ''store gutta'' støvsuger klubben vår for det vi måtte ha av ''talenter'' med en gang vi så vidt glimter til med noe sportslig fremgang >:(

Nei, nå må ledelsen enten bestemme seg for å satse sportslig eller gi faen og bli en farmerklubb til lagene i øvre divisjoner. Vi kan ikke drive å bable om gamle dager lengre, verden må gå videre og vi må følge med den ved å satse sportslig dvs kontinuitet i ledelse og spillergruppe.

Faen så frustrert dette er, har aldri blitt voldtatt men regner med at det er sånn det føles ???
Leedsomaniac

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

samadhi

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1226548,00.html

Den offisielle siden legger ut info om at Wise forbereder laget til morgendagens kamp mot Southend. Det at de ikke avkrefter noen ting er egentlig ett signal klart nok om det er hold i disse ryktene, og om Wise faktisk leder laget i morgen kan det bli hans siste som Leeds manager...
marching on together,
derudaf forever...

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Da virker det som om dette er realiteter  :o
Det blir dermed opp til Wise selv, og hva Bates kan friste med. Et "thanks, but no thanks" til Newcastle ville vært en fantastisk gest til klubben, spillerne og oss fans, og ville sikret Wise heltestatus i alle fall for en kort periode. Desverre vet vel Wise også hvor fort heltestatuser innen fotballen rakner, og sjansen til å få en bedre betalt jobb, i en mer prestisjefylt stilling i en bedre fotballklubb kan nok vise seg å være for god til at han tør si nei.

Innstiller meg på at jeg neste sesong sitter og leser hvilken smørje vår nye manager mener han overtok i Januar 2007, hvorfor han mener at han måtte skifte ut halve a-lagsstallen, og hvordan han nå, omsider, mener at laget er modent for å kjempe om opprykk til CCC  :(

Livet er faen ikke enkelt!

flynn

Joe Jordan

Begynner å dra seg til: http://www.shieldsgazette.com/sport/Keegan-wants-Leeds-boss-.3717126.jp

Tipper det kommer en offisiell beskjed rett før eller rett etter kampen i morgen. Også en ganske intetsigende men dog interessant nyhet ang. dette på leedsunited.com....

Erik_

Da kan vi vel si adjø til Beckford og Marques med det samme...

Trodde ikke Wise var en som ga seg så lett. Bygge laget for fremtiden, rykke opp, bla bla bla.

Kanskje er det en god ting, spørs hvem som kommer inn. Vialli har jeg ingen tro på som manager, skjønt det er vel meget sannsynlig at han kommer hvis Bates vil klamre seg fast lenger enn til sommeren.

pale

Wise har gjort en god jobb, sportslig sett, med Leeds fra juni-november 07.
Ellers er det faktisk ikke mye å skryte av.
Er det 7 poeng på de 7 siste?

Kjenner jeg blir litt frustrert nå. Ikke fordi Wise forsvinner, men for hvilke signaler vi da gir.
"Kom og ta det dere vil ha."

Svend Anders

Jeg er svært skeptisk til TIDSPUNKTET for dette med tanke på resten av sesongen. Dette kan slå begge veier, og avhenger både av hvem som kommer inn - og hvordan vedkommende takler situasjon og spillergruppe.

Jeg vil tippe vi får minst en halv million pund, trolig litt mer, i kompensasjon.

Det blir svært spennende å se hvem som tar over. Imorgen leder trolig Bassett troppene, men jeg er langtfra sikker på om han blir værende. Jeg vil heller ikke se bort i fra at en ny manager kommer inn på korttidskontrakt med kun for øye å rykke opp denne sesongen.

Jeg er ikke så bekymret for at enkeltspillere som Becks & co forsvinner bare fordi Wise stikker. Dette avhenger jo helt av ny mann - kanskje er han desto bedre?

Overgangsvinduet, med unntak av noe tid mer med lånemuligheter, vil uansett være stengt, og ny mann må klare seg med de som finnes - på godt og vondt.

Det er å håpe at ny mann kan ta de RIKTIGE grepene ut i fra hvilken situasjon vi er i nå. Selvtillitten er litt usikker, mange nye folk i troppen og stadig økende press mtp seiere.

Spennende timer - og dager - i vente.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Dennis

Quote from: Svend Anders on January 28, 2008, 13:58:19
Mine kilder på innsiden sier det er "certain" at Wise går!

Denne Ken Bates' Phone Tap eller hva han heter, har også hevdet dette fra i morges.

Quote from: Svend Anders on January 28, 2008, 13:58:19
Bassett forlater trolig også klubben, men ikke sikkert.

Hva skal man si til det? Enten går han eller så går han ikke? Håper han går...
Marching on together!

Dennis

Quote from: B-m on January 28, 2008, 14:08:39
finnes det bets på dette?

Noen fra Waccoe hadde visst nesten umiddelbart ringt Paddypower og WillHill tidligere i dag. Da var de ikke klar over nyheten, så de hadde visst ikke fått bets, men tror det har blitt det nå.
Marching on together!

pale

QuoteJeg er svært skeptisk til TIDSPUNKTET for dette med tanke på resten av sesongen. Dette kan slå begge veier, og avhenger både av hvem som kommer inn - og hvordan vedkommende takler situasjon og spillergruppe.

Jeg vil tippe vi får minst en halv million pund, trolig litt mer, i kompensasjon.

Det blir svært spennende å se hvem som tar over. Imorgen leder trolig Bassett troppene, men jeg er langtfra sikker på om han blir værende. Jeg vil heller ikke se bort i fra at en ny manager kommer inn på korttidskontrakt med kun for øye å rykke opp denne sesongen.

Jeg er ikke så bekymret for at enkeltspillere som Becks & co forsvinner bare fordi Wise stikker. Dette avhenger jo helt av ny mann - kanskje er han desto bedre?

Overgangsvinduet, med unntak av noe tid mer med lånemuligheter, vil uansett være stengt, og ny mann må klare seg med de som finnes - på godt og vondt.

Det er å håpe at ny mann kan ta de RIKTIGE grepene ut i fra hvilken situasjon vi er i nå. Selvtillitten er litt usikker, mange nye folk i troppen og stadig økende press mtp seiere.

Spennende timer - og dager - i vente.

SA

Amen.
HELT enig SA. Tidspunktet er ikke bra. Jeg mener stallen bør være bra nok i massevis for direkte opprykk. Hvilke andre L1 lag har handlet som oss i vinduet?

Hvem kommer så inn?
Allerdyce går vel ikke til L1?
Har nevnt Davies, min favoritt for øyeblikket.