Gary Mac er ny manager !

Started by mads, January 29, 2008, 15:20:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pale

Er dette sant?
Fantastisk morsomt med gamle helter.

Så får vi se om også presterer noe. Wilko gjorde jo mye rart på slutten...

sportcarl1

bästa av allt är att det löste sig så fort, denna klubb har haft nog av turbulens

Jon R

Er det bekreftet at Wilco blir ny assistent, slik det antydes over her? Hvis ikke: Cut the crap! Dette er for alvorlig til å kødde med!  :(
Jon R.

Tom S

Heldigvis er det IKKJE bekrefta at Wilko vert ny assistent, det er nok neppe aktuelt.

Macca sa i intervjuet at han allerede hadde vert på telefon til fleire han kunne tenke seg med på laget, men at det var vanskelig då desse er under kontrakter.
Men, penger kan løyse mange problem.... Lukter det litt Speed?
COME ON LEEDS !!

pedro

Har ikke hatt så positive sommerfugler i magen siden semifinalen i CL. Skal vi nå endelig gå mot gode tider? Det har jeg rimelig god følelse for :)

Får vi Howard som assistent blir jeg alvorlig positiv ;D
Leedsomaniac

Tom S

Det er ikkje mykje som kan glede Tom S meir enn at Macca får suksess som Leeds-manager!
Men, må innrømme at eg er usikker. Macca har ikkje mykje erfaring frå dette yrket, men han har støtten frå The Kop og Elland Road (vertfall til og begynne med.....)

Gleder meg til fortsettelsen - la oss håpe gutta gir alt idag for imponere Macca!

COME ON LEEDS !!

sportcarl1

credits till bates att han löste detta så fort, tror på mcallister trots att han bara har varit manager för Coventry, pengarna vi fick för att vi släppte wise kan vi lägga på en spelarförstärkning

sportcarl1

läst på en del sidor att speed skall vara assisterande

Sheridan

Quote from: Jon R on January 29, 2008, 18:49:53
Er det bekreftet at Wilco blir ny assistent, slik det antydes over her? Hvis ikke: Cut the crap! Dette er for alvorlig til å kødde med!  :(

Ikke Wilco, JonR, men Wilko.  ;D
Nei det er ubekreftet  :D

Jon R

Quote from: Sheridan on January 29, 2008, 19:01:44

Wilco Wilko my ass! Men hva skal vi nå krangle over, Ole?  ;D
Jon R.

Sheridan

Quote from: Jon R on January 29, 2008, 19:07:06
Quote from: Sheridan on January 29, 2008, 19:01:44

Wilco Wilko my ass! Men hva skal vi nå krangle over, Ole?  ;D

Stavemåter?  ;D
Næææh....men vi kommer nok på noe  :D

Ferre

Time will show om du er rett mann. Ville heller sett en mann med litt mer erfaring og resultater å vise til (Coleman), men jeg håper selvfølgelig du lykkes.

Velkommen, Macca!

raggen

spennende dette her. Leder han laget allerdede i kveld??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sheridan

Quote from: raggen on January 29, 2008, 19:19:30

nei først mot Tranmere lørdag.

gwyn williams leder laget ikveld.

Tom S

Nei, ham møter gutta først imorra - er idag i Monaco og undertegner kontrakten.
Leder sin første kamp til lørdan mot Tranmere. Han får nok ein enorm mottakelse på ER, regner med at UTSOLGT-skiltene kommer opp i bilettluka.

COME ON LEEDS !!

Joe Jordan

Tenk om dvergen hadde ventet noen dager med å selge Derry! Helsike så irriterende. Ellers ser jeg at fansen på waccoe er noe delt i synet på den nye manageren; legend yes, manager no.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sveifors

Lykkeønskninger Macca. Herregud hvor jeg håper at dette går bra. Men Hjerte og hjerne går ikke bestandig sammen.

Speed som spillende assistent om det blir sant, wake me I am dreaming.(Akkurat hva vår midtbane trenger)

Hverdagen kommer fort i L1, og her tror jeg ikke det alltid gå med vakkert spill for motstandere våre satser 110 for å fighte med mighty LEEDS.

Håper macca får dette til bedre enn med coventry.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

isak

Nei det gjer han Gwyn...

baste

Gary har min fulle tillit. Greit at han ikke har oppnådd så meget som manager. Men jeg trur spillerne har stor respekt for McAllister og at vi dermed kan håpe på at de gir 110% for å vise at de er gode nok for Leeds. Alle vil vel vise seg fram for ny manager? Vet at jeg ville gitt max på trening og i kamp.

Ny manager- nye muligheter...Trur kanskje Derry ville glippet uansett.....

Come on McAllister...

lojosang

Min favorittspiller for Leeds i managerstolen.
Håper han er rett mann for jobben. Jeg krever fortsatt opprykk i år. Tvitvi, forlkens!
- Leif Olav

Svend Anders

Dagbladet oppsummerer i kjent stil:

"Styreleder Ken Mates erkjenner at McAllisters status veide tungt.

- Gary er en populær mann på Elland Roar, en leder blant menn, som står for god fotball og var ledig på markedet, sier han. "

Come on, Mates!
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Dennis

Quote from: Svend Anders on January 29, 2008, 19:49:11
Dagbladet oppsummerer i kjent stil:

"Styreleder Ken Mates erkjenner at McAllisters status veide tungt.

- Gary er en populær mann på Elland Roar, en leder blant menn, som står for god fotball og var ledig på markedet, sier han. "

Come on, Mates!

Elland ROOOOOOAR stemmer jo i det minste!  8)
Marching on together!

berlin

vet ikke om denne har vært postet, men her var det vannvittig mye komiske feil fra VG. De retter det sikkert opp rimelig kjapt, så jeg sørger herved for dokumentasjon:

"Gary McAllister var seks år i klubben som spiller på 1990-tallet og spilte nærmere 300 kamper. I 1992 var han med på å hente hjem ligatittelen.

I 1996 meldte han overgang til Chelsea. I Liverpool vant McAllister både FA-cupen, ligacupen og UEFA-cupen i 2001 før han startet managerkarrieren i Coventry for 18 måneder siden."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=503423

meget fornøyelig

Tom S

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/29/525348.html

Som SA påpeiker litt lenger oppe i denne tråden er ikkje Dagbladet heilt korrekte heller i sin framstilling av saken. Mest kosmetisk og vert nok retta opp iløpet av kort tid.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on January 29, 2008, 20:01:40
http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/29/525348.html

Som SA påpeiker litt lenger oppe i denne tråden er ikkje Dagbladet heilt korrekte heller i sin framstilling av saken. Mest kosmetisk og vert nok retta opp iløpet av kort tid.

Aftenposten pleier jo å mobbe Nettavisen hver fredag, og kaller de "seksåringen". 

Hva skal man da kalle VG & Db etter dette???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Kanskje spillere som Carole og Da Costa får tillit under Macca...? Blir spennende å se hvilken 11'er han sender ut mot Tranmere på lørdagen.

Leeeeeeeeeeeeds

Det blir sannsynligvis Macca og Speed. Herregud dette blir bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3088468
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

kjelvi

HALLELUJA!
Jeg er bønnhørt!

Sander

En liten ting som er litt synd, er at Macca antagelig ikke får hentet inn noen han har lyst til å ha til klubben.
Tiden er hvertfall knapp. Overgangsvinduet stenger på torsdag.

Så jeg håper han får det beste ut av de vi allerede har.

Mener vi skal gå opp med dette laget!

Ferre

Quote from: Robbie Blake on January 29, 2008, 20:19:08
En liten ting som er litt synd, er at Macca antagelig ikke får hentet inn noen han har lyst til å ha til klubben.
Tiden er hvertfall knapp. Overgangsvinduet stenger på torsdag.

Så jeg håper han får det beste ut av de vi allerede har.

Mener vi skal gå opp med dette laget!

Vi trenger en spiss!