Gary Mac er ny manager !

Started by mads, January 29, 2008, 15:20:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SveinArve

Venter med å sprette champagnekorken til det står på den offisielle sida!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Dette er nevnt i en annen tråd og vi bør vel ikke ta noe for gitt før det står på den offisielle siden, men når YEP er såpass frempå, så tror jeg det er en god indikasjon på hva som vil skje.

Kanskje modsa lar tråden stå, frem til en annen eventuelt blir valgt?
Marching on together!

mads

tror det er 99,99% har aldrig læst noget på YEp som ikke var rigtigt, meget pålidelig avis...det er et spørgsmål om timer tror jeg før det er officielt

Karl Hot Shot

At YEP bekrefter utnevnelsen, er fullgodt med at den offisielle sida gjør det. Dette er en gledens dag. Farvel inkompetanse, velkommen gamle helt!

Dennis

1.38pm - Gary McAllister will be unveiled as the new manager of Leeds United according Yorkshire Evening Post sources.

1.28pm - Dave Bassett leaves Leeds United. Gwyn Williams will oversee tonight's game.

12.48pm - Gary McAllister is in talks with Leeds United about taking the vacant manager's job, the Yorkshire Evening Post understands. Bookmakers Paddy Power have suspended betting on the Elland Road hotseat.

En spennende time!  :D

Skal bli godt å lese positive innlegg rettet mot egen manager, Hot Shot!  :)
Marching on together!

torivar

Stakkars jævel om det nå IKKE blir McAllister som blir ansatt. Er det forresten ingen som husker reaksjonene blant fansen den dagen han forlot Leeds?  Fra linken under sakser jeg, tatt helt ut av sammenheng: He's since had to endure chants of "One Greedy B*****d" from the Leeds fans on his return, which is a bit rich considering what has happened to wages since.

Skulle det bli McAllister, eller andre, er det uansett viktig at vi står sammen bak han. McAllister har min fulle tillitt. Sjekk denne: http://www.leedsfans.org.uk/leeds/players/456.html

Kanskje youth department får lille Jake med på laget også?

pedro

Blir spennende å se hvem Mc Allister vil ha ved sin side, håper på Speed eller en mere garvet ringrev, kanskje O'Leary ;D
Leedsomaniac

Karl Hot Shot

Jeg har aldri skrevet innlegg "mot egen manager", bare innlegg "om egen manager". Siden ingen av dustene f.o.m. Venables t.o.m. Wise er i stand til å lese norsk, så har ikke min "negativitet" berørt dem i noen grad. Men McAllister skal få min fulle støtte. Han kan masse fotball og er en sympatisk type. Det er lenge siden sist vi har hatt likandes folk på Elland Road.

Erik_

Quote from: Karl Hot Shot on January 29, 2008, 15:39:42
Jeg har aldri skrevet innlegg "mot egen manager", bare innlegg "om egen manager". Siden ingen av dustene f.o.m. Venables t.o.m. Wise er i stand til å lese norsk, så har ikke min "negativitet" berørt dem i noen grad. Men McAllister skal få min fulle støtte. Han kan masse fotball og er en sympatisk type. Det er lenge siden sist vi har hatt likandes folk på Elland Road.
Klapp klapp  :)

Trodde ærlig talt ikke Bates ville vurdere McAllister i det hele tatt.

Dennis

Jepp, tar derfor din positivitet som et klart tegn på at riktige mann er på vei inn dørene!  :)
Marching on together!

lidsjunaited

Som ganske ung Leeds-supporter kjenner jeg ikke så godt til Macca. Jeg ser at veldig mange er svært begeistret for å få ham, så jeg lurer på hvordan han er som trener, og hvilke meritter han har å svare til.

Joe Jordan

Jeg tror jeg sparer på champagnen dersom det virkelig er Macca som blir manager. En gammel helt, javisst, men har han bevist noe som helst i sitt korte stint som manager? Jeg kan ikke se at dette er den beste løsningen. Men vi får se...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

I den posisjonen Leeds er i nå (tabellmessig) og med den brede spillerstallen kreves virkelig et opprykk for gode gamle Macca. Alt annet vil være særdeles skuffende. Får han oss på direkte opprykksplass i mai mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Tja. Det var vel en herre ved navn Blackwell der for ikke så lenge siden...

GeirO

Macca er en mann som kan fotball, jfr. en meget god karriere, men i Coventry slet han med klubbens dårlige økonomi og resultatene var høyst middels. Vi får en kar som sikkert elsker Leeds og det vi må håpe på er at hans managerpotensiale slår ut i full blomst nå.

Endelig kommer det en mann som oss Leedsfans kan like fra dag 1, DET er viktig.
MOT

Sheridan

Gary Mac er en BRA mann til å overta!
Velkommen tilbake gamle helt.....og best of luck!  :)

peacock

Håper da virkelig det er hold i dette ryktet. Gary Mac ER en bra mann!

Trond90

Håper dette blir confirmed på offiselle hjemmesida snart!, Macca er jo en populær figur i Leeds, MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

nord

Dette ser ud til at blive den lykkelige skilsmisse :-* hvis det holder  ;)

lidsjunaited

Skjønner ikke helt hvorfor McAllister nødvendigvis blir en god manager bare fordi han er populær i Leeds. Kan noen forklare meg hvorfor de er så happy?

sportcarl1

bra val om det blir mc allister, hyfsad ung och hungrig, hoppas leeds kan fortsätta på vägen som ett spelande lag, som de visade mot Crewe, detta kan bli bra

mari

En særdeles sympatisk mann - som en del av oss fikk møte på en fellestur (?) med Luscos rundt 1993-94 (?). Var vel også på denne turen vi spiste lunsj med to meget beskjedne nyankomne sør afrikanere ....Masinga og Radebe

Gar Mc tok seg god tid med oss og virket faktisk meget interesert og fascinert over at vi nordmenn fulgte klubben så tett....

Nå skal man ikke tro at det er noen automatisk sammenheng mellom å være sympatisk og å få resultater som manager. Men sammen med den type fotball Mc Allister alltid sto for som spiller er det et godt utgangspunkt. Synes jeg da.

Glad i dag !

Ove

Jeg er både glad og ikke-glad for dette. Husker Macca som en glimrende spiller, jeg husker sjokket når han ble Coventry-spiller (merkelig at han er populær i Leeds?) og jeg husker hvor mye jeg håpet han mislykkes i Liverpool.

Men dett bleknet og jeg fikk sympati for fyren når han valgte å gå av som Coventry-manager.

Uansett er jeg glad for å bli kvitt Wise og Bassett og kanskje får vi et mer spillende lag nå. Dette kan gå veien.

Promotion 2010

Tidligere spillere med en viss form for suksess har jo vært en kjempehit som managere i klubben. Jeg nevner i fleng:

Allan Clarke - som fikk oss ned i "the doldrums" på 80-tallet
Eddie Gray - som ikke fikk oss opp
Billy Bremner - som ikke fikk oss opp, men fikk jo til en semi i cupen og til play-off finale
David O'Leary - som bruke mer penger enn noe annet topplag og ikke vant en skitt, de var ikke nær engang

...og ikke kom drassende med Revie....han var på hell som spiller og oppnådde ingentidn med Leeds som spiller...

;)

Men....prove me wrong, Gary Mac!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oggy

Quote from: mari on January 29, 2008, 16:31:50
En særdeles sympatisk mann - som en del av oss fikk møte på en fellestur (?) med Luscos rundt 1993-94 (?). Var vel også på denne turen vi spiste lunsj med to meget beskjedne nyankomne sør afrikanere ....Masinga og Radebe

Gar Mc tok seg god tid med oss og virket faktisk meget interesert og fascinert over at vi nordmenn fulgte klubben så tett....

Nå skal man ikke tro at det er noen automatisk sammenheng mellom å være sympatisk og å få resultater som manager. Men sammen med den type fotball Mc Allister alltid sto for som spiller er det et godt utgangspunkt. Synes jeg da.

Glad i dag !

Kevin Blackwell var også en MEGET sympatisk mann !
Håper Gary har andre gode kvaliteter i tillegg  :)
Oggy

Promotion 2010

Quote from: Ove on January 29, 2008, 16:33:50
Jeg er både glad og ikke-glad for dette. Husker Macca som en glimrende spiller, jeg husker sjokket når han ble Coventry-spiller (merkelig at han er populær i Leeds?) og jeg husker hvor mye jeg håpet han mislykkes i Liverpool.

Det samme tenkte jeg. Men han fikk vel suksess der også - i Liverpool - og nå er han tilbake, dvs HJEMME IGJEN!

Vi glemmer fort!

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Papi

Om det nå er hold i desse ryktane, er det ingen tvil om at dette er populært, veldig populært blant fansen.
Vil skape positiv blest rundt klubben, og enda fleire vil nok finne vegen til Elland Road.

McAllister har eg alltid hatt stor sans for som spiller, og etter kva eg kan huske frå hans tid i Coventry hadde han "peiling" på manager yrket også.

Men, om han er dyktig nok for ein storklubb som Leeds, tørr eg ikkje svare for, men satser Bates (ny eiger) på McAllister støtter eg dette.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

mari

Nå har jeg ikke tenkt å avholde noen konkurranse i "sympatiskhet"  ;D

Men i min verden er det et hav av forskjell i hva slags type fotball Hoofwell (2. keeper på diverse lag i lavere divisjoner) og kong Mc Allister står for....Men orker ikke en ny Blakwell diskusjon på en slik dag

Jon R

Jeg sparer applausen til dette er bekreftet. Er i utgangspunktet ganske nøytral til garymac ( som jeg var til Wise). Har verken store forventninger eller spesielle motforestillinger. CVen hans er verken lang eller imponerende når det kommer til management  og nostalgifaktoren gir ingen suksess. Når det gjelder hans forhold til Leeds United viste han på midten av 90 tallet at lojaliteten ikke stikker spesielt dypt, uten at jeg kommer til å bruke dette mot han.  :)
Jon R.