Skrevet av Emne: Ny manager: Selger Bates?  (Lest 2482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Ny manager: Selger Bates?
« på: Januar 29, 2008, 17:03:59 »
Køyr debatt på fylgjande utsagn:

Leeds United nye manager, blir ansett av Ken Bates, eller blir Leeds United nye manager blir "ansett" av nye eigarar av klubben, som ikkje har mulighet til å overta klubben før sommaren, men allerede nå "drar" i ulike tråder.....?????

Sjølv er eg rimelig usikker, alldri godt og vite med Bates boy...
« Siste redigering: Januar 29, 2008, 18:47:46 av Jon R »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Sv: Leeds nye manager
« Svar #1 på: Januar 29, 2008, 17:17:11 »
Dette tror jeg nok du kan avskrive, papi!

Det har reversert rykter om Bates er sjuk, vil selge og ditten og datten lenge. Etter at Wise tok hatten sin og gikk, har den blomstret opp igjen. Som Gray sa: Bates holder korta tett til brystet, så det vil alltid være vanskelig å vite.

MEN! Om Bates virkelig selger klubben til sommeren, så tror jeg neppe en manageravgjørelse i dag, vil bli bestemt av noen som eventuelt har en muntlig avtale med Bates. Han ønsker å være sjefen uansett, så jeg tror ikke han ville latt seg styre i en slik sak.

Hadde Bates bestemt seg for å selge, så hadde nok Dave Bassett blitt ny manager.
Marching on together!

Svend Anders

Sv: Leeds nye manager
« Svar #2 på: Januar 29, 2008, 17:34:11 »
Jeg hadde en prat med Bates sist torsdag, og han hørtes alt annet en sjuk ut. Tvert om positiv om med flere tanker om fremtiden. Flere av de dukker nok opp her og der om ikke lenge, jeg har ikke detaljene.

Jeg kan ikke se at Gary Mac og Bates har noen tidligere kobling, så valget er nok tatt ut i fra tilgjengelighet + pris. Om det er et langsiktig eller kortsiktig valg, får tiden vise.

Bates selger sikkert til sommeren om noen blar opp. Problemet per idag er at det ikke finnes noen kjøper, av hva jeg vet.

SA

Jon R

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #3 på: Januar 29, 2008, 18:48:47 »
Jeg redigerte tilttelen på denne tråden, for å få frem emnet til papi litt tydeligere.  :)
Jon R.

sveifors

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #4 på: Januar 29, 2008, 19:26:55 »
Kan ikke fri meg fra tanken om at Bates har bestemt seg å selge etter at adm perioden er over, og at Wise visste dette. Derfor skjønte at han ikke hadde future her, og hoppa på jobben som skopusser i Newcastle for astronom lønn.

Well Bates er vel også interessert i opprykk i så henseende..
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #5 på: Januar 29, 2008, 19:41:31 »
Jeg redigerte tilttelen på denne tråden, for å få frem emnet til papi litt tydeligere.  :)

Jeg synes også at du bør redigere mine innlegg slik at også jeg får frem meningen min litt tydeligere...

På forhånd takk!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #6 på: Januar 29, 2008, 19:45:02 »
Som jeg nevnte i en annen av trådene rundt "de siste dagers hendelser på manager-fronten", så tror jeg godt det kan være en sammenheng mellom korttidskontrakten og hva som skjer til sommernen. Med det så mener jeg ikke at andre eiere er inne i spillet nå,
men at det er trekk fra Bates sin side - for å gi seg selv gode kort.

La oss si at Leeds rykker opp, og at Leeds i samme øyeblikk da blir attraktiv for interesserte og potensielle eiere. Ja, da er det en fordel at nye eiere selv kan "velge fritt" ift managerposisjonen. D.v.s det kan de nok ikke, for hvis vi rykker opp vil det være et folkekrav at Macca fortsetter.

Men det mest trolige er at det ikke ligger noe spesielle baktanker bak denne korttidskontrakten, jeg forstod det sånn at Wise også var på en rullerende gjensidig årskontrakt. Og det er jo smart økonomisk, siden ingen kompensasjon må utbetales med mindre en av partene sier opp under kontraktstiden, hvilket nå var tilfelle ( men positivt, d.v.s penger inn for Leeds )
« Siste redigering: Januar 29, 2008, 21:52:28 av berlin »

Dennis

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #7 på: Januar 29, 2008, 19:49:42 »
Kan ikke fri meg fra tanken om at Bates har bestemt seg å selge etter at adm perioden er over, og at Wise visste dette. Derfor skjønte at han ikke hadde future her, og hoppa på jobben som skopusser i Newcastle for astronom lønn.

Well Bates er vel også interessert i opprykk i så henseende..

Nå er det vel omtrent tilnærmet offisielt (flere og flere nyhetskilder) at Wise gikk av sine egne, personlige grunner og at mer tid til familien var grunnleggende for avgjørelsen, i tillegg til økt lønn. I den nye stillingen kan Wise tilbringe 4-5 dager i London (ifølge Waccoe-source, men flere der har vært spot on det siste døgnet) med sin familie.

Det bør altså ikke bety at Bates har bestemt seg for å selge og at Wise stikker, mens han har tid. Kan nok heller bety at Bates har skjønt at Wises privatliv behøver dette og dermed lar han gå. Men dette vet ikke jeg.
« Siste redigering: Januar 29, 2008, 19:53:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #8 på: Januar 29, 2008, 20:08:23 »


Jeg synes også at du bør redigere mine innlegg slik at også jeg får frem meningen min litt tydeligere...

På forhånd takk!

 ;D

Det er greit, vi tar jobben vi

 ;D



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #9 på: Januar 29, 2008, 20:35:11 »
Jeg synes også at du bør redigere mine innlegg slik at også jeg får frem meningen min litt tydeligere...
 ;D

Har faktisk vært inne på tanken om å redigere meningene dine både titt og ofte, knut.  ;D
Jon R.

Svend Anders

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #10 på: Januar 29, 2008, 20:59:09 »
Som jeg nevnte i en annen av trådene rundt "de siste dagers hendelser på manager-fronten", så tror jeg godt det kan være en sammenheng mellom korttidskontrakten og hva som skjer til sommernen. Med det så mener jeg ikke at andre eiere er inne i spillet nå,
men at det er trekk fra Bates sin side - for å gi seg selv gode kort.

La oss si at Leeds rykker opp, og at Leeds i samme øyeblikk da blir attraktiv for int teresserte potensielle eiere. Ja, da er det en fordel at nye eiere kan selv "velge fritt" ift managerposisjonen. D.v.s det kan de nok ikke, for hvis vi rykker opp vil det være et folkekrav at Macca fortsetter.

Men det mest trolige er at det ikke ligger noe spesielle baktanker bak denne korttidskontrakten, jeg forstod det sånn at Wise også var på en rullerende gjensidig årskontrakt. Og det er jo smart økonomisk, siden ingen kompensasjon må utbetales med mindre en av parten sier opp under kontraktstiden, hvilket nå var tilfelle ( men positivt, d.v.s penger inn for Leeds )

Jeg tror du treffer ganske midt i blinken på dette. Men det er opplagt et poeng at evt nye eiere vil ha litt friere tøyler, selv om jeg tror det like mye er en "testperiode" for Maca frem til sommeren. Det bør være en fordel for begge parter tror nå jeg.

SA

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #11 på: Januar 30, 2008, 11:16:53 »
...mer tid til familien og økt lønn....hvem ville ikke si ja takk til no sånt? Litt avhengig av familien selvsagt, men det hørtes forlokkende ut! ;)
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #12 på: Januar 31, 2008, 18:40:51 »
Signingene i dag, tenker da på Lubomir og Elding, er vel en god indikasjon på at Bates i alle fall ikke har solgt klubben allerede.  ;)

Takk for at du endelig har åpnet sekken, Kenneth!
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #13 på: Januar 31, 2008, 21:32:43 »
har faktiskt inte så mycket emot Bates, tycker han har sett till att vi fått in en hel del spelare denna månaden plus att han löste detta med mcallister väldigt fort, det visar på handlingskraft
 

Oggy

Sv: Ny manager: Selger Bates?
« Svar #14 på: Januar 31, 2008, 21:54:47 »
Tror nok ikke vi er kvitt Bates, før han ligger under torva  ;)
Oggy