Backroom-staff

Started by Promotion 2010, January 29, 2008, 19:22:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

No 2 - spillende: Min favoritt har blitt nok en Gary....Speed denne gang. Kan styrer midtbanen og skåre mål. "Pick him up"

Trenerteamet:
Sammy Lee - trener med et stygt utseende. God track-record.

Hva med flere skotter? Inn med dem. Riktig innstilling.

Thommo - kall ham tilbake og få ham inn i trenerteamet også med en fot på banen.

Sargeant Wilko som director of football og med hovedansvar for å utvikle talenter.

Lucas Radebe - director of foreign affairs. Talenter i fra det afrikanske kontinenet.

Flere  ???

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on January 29, 2008, 19:22:01
No 2 - spillende: Min favoritt har blitt nok en Gary....Speed denne gang. Kan styrer midtbanen og skåre mål. "Pick him up"

Trenerteamet:
Sammy Lee - trener med et stygt utseende. God track-record.

Hva med flere skotter? Inn med dem. Riktig innstilling.

Thommo - kall ham tilbake og få ham inn i trenerteamet også med en fot på banen.

Sargeant Wilko som director of football og med hovedansvar for å utvikle talenter.

Lucas Radebe - director of foreign affairs. Talenter i fra det afrikanske kontinenet.

Flere  ???

...da ansetter vi like godt hele Sgt Wilkos Barmy Army, denne gang på bakrommet.

Det gav gull forrige gang.  :)

Men seriøst kan Macca nå sette i gang en strøm av "gode krefter" som utløser både fullpakket stadion,  backroomstaff som liner opp for å gjøre en jobb, pengefolk som vil inn i klubben (tross evt i stedet for Bates)...

Det er iallefall lov å håpe!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lufc86

Helt enig med at Radebe og Speed skal inn i backroom staff, få inn Gary Kelly også:) Og alle fungerer medvirkende på Thorp Arch til daglig:)
@m_sortland på twitter

Dennis

Drømmen for meg hadde vært:

Nr 2 - il assistento: Eddie Gray - Kunne fungert som en slags good-cop i de tider der Gary McAllister må være krass med unggutta, som også Gray har bidratt til å få frem. Også en bidragsyter til spillende fotball

Enig at Thommo (og kanskje Flo) gjerne kan få litt mer administrative roller på treningene. De har bøtter og spann med erfaring som kan øses over unggutta. Dessuten gjelder det å beholde NOEN som har vært der frem til nå, som vet hvordan dagens situasjon er.

Lucas Radebe i en slags ambassadør\speiderrolle ville vært helt fantastisk! Kan aldri tenke meg han blir trener (det er lov å håpe) men en slik rolle kunne kanskje kombineres med hans arbeid utenom fotballen. Om han hadde funnet en ny Yeboah, Rui og seg selv, så hadde det vært noe! Tror dermed IKKE Bates vil frigi penger til en slik rolle.  :-\
Marching on together!

Joe Jordan

Speed hadde vært greit, men ser ikke at det skal gå. Er vel noe med kontraktsregler her også (Bolton & Sheffield U)?

Eddie Gray er mitt andrevalg, foran Wilko.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

berlin

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3088468

Howard Wilkinson, the man who brought the Scot to Leeds almost 18 years ago, has already rejected the notion of teaming up with Macca but former Whites team mate Gary Speed, currently with Sheffield United, has been suggested as a potential assistant.

Jeg la merke til dette, men synes det er rart at de har denne infoen, og ikke de sentrale media/avis-gigantene.

Sander

Har ikke akkurat Speed blitt spillende ass manager/trener for Sheffield U? Rart om han stikker med en gang..

Quote from: berlin on January 29, 2008, 19:53:44

Howard Wilkinson, the man who brought the Scot to Leeds almost 18 years ago, has already rejected the notion of teaming up with Macca but former Whites team mate Gary Speed, currently with Sheffield United, has been suggested as a potential assistant.

Jeg la merke til dette, men synes det er rart at de har denne infoen, og ikke de sentrale media/avis-gigantene.

Tom S

Ingenting er rart i fotballen....

Quote from: Robbie Blake on January 29, 2008, 20:14:59
Har ikke akkurat Speed blitt spillende ass manager/trener for Sheffield U? Rart om han stikker med en gang..

COME ON LEEDS !!

Dennis

Quote from: Tom S on January 29, 2008, 20:44:22
Ingenting er rart i fotballen....

Men likevel kan fotballen være ganske rar, iblant.  ::)  ;)
Marching on together!

fmtj

Rart om han stikker med en gang..

Nei, hvorfor skulle nå det være rart....!!! Vi i Leeds opplever jo ikke stort annet enn nettopp det!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Jeg postet vel egentlig et innlegg på feil sted vedr ny assistent, så jeg bør kanskje ta det her i stedet.

Det jobbes med to kandidater til assistent-stillingen.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

auren

Er vel bare ett kriterium: Mannen må ha spilt for Leeds United!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Mitt førstevalg er Eddie Gray! Han virker som en svært dyktig mann med yngre spillere, samt spennende spillestil. Han virker derimot ikke autoritær nok som manager, i mine øyne, men som nummer to gjorde han det sterkt sist.

Speed ville også vært svært spennende, men tror det blir vanskelig å lure Bates til å åpne sekken.

Denne Black er vel også muligens en kandidat, da Macca kjenner han fra før-
Marching on together!

auren

Quote from: Mr Kaizer on January 30, 2008, 11:43:09
Mitt førstevalg er Eddie Gray! Han virker som en svært dyktig mann med yngre spillere, samt spennende spillestil. Han virker derimot ikke autoritær nok som manager, i mine øyne, men som nummer to gjorde han det sterkt sist.

Speed ville også vært svært spennende, men tror det blir vanskelig å lure Bates til å åpne sekken.

Denne Black er vel også muligens en kandidat, da Macca kjenner han fra før-

Eddie Gray hadde vel ansvaret for juniorlaget på slutten av 90-tallet. Og den generasjonen kjenner vi jo alle til. Ikke meg imot om Gray får en lignende stilling igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Med tanke på "konflikten" mellom Bates og Leeds-supporterne, med den følge at Eddie trekte seg som leder,
tror jeg ikke vi ser Eddie i ER's lokaler så lenge Bates er i Leeds.

Tipper at det jobbes med å få Gary Speed og/eller Eric Black til klubben. Men mislykkes det er det ikke sikkert vi får vite at de har vært inne i bildet en gang.

SveinArve

Quote from: Promotion 2010 on January 29, 2008, 19:22:01

Og aller helst skal det vere venstrefoten ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Lars E

Få inn Gary (det var da vi var gode under O'Leary) og Speed i trenerteamet. Spe også gjerne på med Batty, Kelly og Radebe i diverse roller. ;)
Forever Leeds

SveinArve

Chapman kunne lært Kandol ymse ting. Sterland kunne coacha Richardson. Dorigo hadde vore ein fin mentor for Parker. Medan Whyte og Fairglough heilt sikkert kunne lært ting til Heath og gjengen. Macca og Speed kunne tatt midtbana. Varadi og Beckford kunne jobba i lag, muligens saman med Hodge. Stooort Staff:)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Quote from: berlin on January 30, 2008, 13:21:47
Med tanke på "konflikten" mellom Bates og Leeds-supporterne, med den følge at Eddie trekte seg som leder,

Tipper at det jobbes med å få Gary Speed og/eller Eric Black til klubben. Men mislykkes det er det ikke sikkert vi får vite at de har vært inne i bildet en gang.

Jeg fikk vel inntrykket av at Eddie trekte seg like mye pga LUSC-sjefenes stilling som hva Bates hadde sagt eller gjort...

Og etter sigende sa Eddie selv på radioen at han kunne være interessert dersom han ble spurt, selv om det nk var litt med glimt i øyet. Jeg tror nok uansett at Eddie ikke er mannen i denne omgang.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Tilsetjinga av ein assistent er nesten like spennande som ankomsten til Gary McAllister. Vi såg jo berre korleis vi fall gjennom sportsleg då Poyet forsvann! Speed og Gray er to sjølvsagte kandidatar som eg støttar fullt ut. Radebe, Thompson og Kelly er alternativ som er uprøvde, men som har den viktige ballasten av spelarrutine.

Ventar i spenning....

Sheridan

Tror kanskje Speed blir for kostbar å "løse ut" for Bates  ???

Tom S

Kan vi håpe at assistenten er på plass allerede til helga?
Dersom vi ønsker Speed som spillende assistent må vel transaksjonen skje før 24:00 torsdag?

COME ON LEEDS !!

marve

Quote from: Sheridan on January 30, 2008, 17:37:19
Tror kanskje Speed blir for kostbar å "løse ut" for Bates  ???

Leste at speed kun er på lån hos sheffield u ikke skrivd under på noen avtale med dem ennå .Sheffield har vist en avtale klar, 18 mnd som spiller og deretter 12mnd som trener .
Spørs vell omspeed er villig til å gamble på leeds som kun tilbyr kontrakt fram til juni .

jarle

Gary Speed som spillende ass trener...

KONGE!!!...

berlin

Quote from: Svend Anders on January 30, 2008, 15:36:39
Quote from: berlin on January 30, 2008, 13:21:47

Jeg fikk vel inntrykket av at Eddie trekte seg like mye pga LUSC-sjefenes stilling som hva Bates hadde sagt eller gjort...

Og etter sigende sa Eddie selv på radioen at han kunne være interessert dersom han ble spurt, selv om det nk var litt med glimt i øyet. Jeg tror nok uansett at Eddie ikke er mannen i denne omgang.

SA

OK. Greit å vite. Takk!  :)

baste

Speed inn...  ;D

Er veldig spent på om det endelig skal gå Leeds vei.. Må vinne mot Tranmere next..Come on McAllister og LEEDS...

Promotion 2010

Speed gjorde vel akkurat dette da han gikk til favorittklubben Everton for noen år siden. Det var ikke noe for ham og han gikk videre etter kort tid. Overraskende kanskje for en som var såpass lojal mot Leeds. Tror egentlig han vil hoppe i taket av dette forslaget. Sheff U er vel bare kjedelig!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973