Ny spiss signet: Anthony Elding

Started by Geir W, January 31, 2008, 11:12:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geir W

Stockport accept bid from Leeds for striker Anthony Elding.
Signer senere idag hvis alt går etter planer.
Banget inn mål for Stockport iår!!! :o

Geir W

14 mål hittil i år. 26år. 6`1 høy.
:o :o ::)
5 mål på siste 6kamper.

isak

Quote from: Wangen on January 31, 2008, 11:12:37
Stockport accept bid from Leeds for striker Anthony Elding.
Signer senere idag hvis alt går etter planer.
Banget inn mål for Stockport iår!!! :o
Kilde? Kan vera ei god signing det, ein som kan skåra mål! ( Det kan ikkje kandol!)

Geir W

Sky Sport.
Har Sky hjemme.

isak

fmtj

Jeg folder hender og ber for at han fortsetter å score like hyppig for oss! Ber til guden for fotballen i Leeds altså!
Yeboahs vitne

auren

Hmmmm... Ingen storklubber han har spilt for:

http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Elding

Blir 26 år i april.

auren - skeptisk...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Geir W

:o :oVi er i LEAUGE ONE!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Vi får ikke Torres eller Adebayor!!!!!!

Askertiger

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1229819,00.html

Tror det kan være en grei tilvekst som kan sette press på våre spisser som har vært vaksinert mot å score i det siste...
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Quote from: Wangen on January 31, 2008, 11:39:13
:o :oVi er i LEAUGE ONE!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Vi får ikke Torres eller Adebayor!!!!!!

Selvsagt ikke, men har i utgangspunktet mine tvil om at denne spilleren vil heve laget vårt. En spennende spiss på lån fra PL eller CCC hadde vært bedre synes jeg. Det spørs selvsagt om det er noen i den kategorien da, men en Billy Sharp på lån ut sesongen hadde ikke vært meg i mot.

Dessuten lurer jeg på om denne spilleren er Maccas valg...?

auren

Sleivind

Hadde han vært 18-20 år så hadde jeg ropt, hurra! Men når han er en 26 år gammel, league 1 traver, så kan jeg ikke se at han har en stor fremtid foran seg i Leeds. For vi er vel i PL om ett par år, er vi vel ikke? Og da tviler jeg på at Elding holder mål?

auren

Quote from: Sleivind on January 31, 2008, 12:01:37
Hadde han vært 18-20 år så hadde jeg ropt, hurra! Men når han er en 26 år gammel, league 1 traver, så kan jeg ikke se at han har en stor fremtid foran seg i Leeds. For vi er vel i PL om ett par år, er vi vel ikke? Og da tviler jeg på at Elding holder mål?

Det samme tenker jeg. Men hvis han er med på å skyte oss opp i CCC er han verdt hver eneste krone vil jeg tro. Vi får bare ha tillit til at Macca/det nåværende sportslige apparatet i Leeds vet hva de driver med.

auren

isak

Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 11:50:43
aldri hørt om an!
Spelte med Boston å fifa 07 og då var Elding svært god, men da var vell kanskje mine fifa skills som gjorde han go`. ;)

auren

Quote from: isak on January 31, 2008, 12:07:10
Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 11:50:43
aldri hørt om an!
Spelte med Boston å fifa 07 og då var Elding svært god, men da var vell kanskje mine fifa skills som gjorde han go`. ;)

Da får vi håpe på at Maccas manager skills og medspillernes skills gjør at Elding blir like god som på fifa ;)

auren

samadhi

spennende signering dette.

Bøtter inn mål i L2...er det den nye Kandol?  ::)
marching on together,
derudaf forever...

KeyserSoze

Quote from: auren on January 31, 2008, 12:04:00
Quote from: Sleivind on January 31, 2008, 12:01:37

Det samme tenker jeg. Men hvis han er med på å skyte oss opp i CCC er han verdt hver eneste krone vil jeg tro. Vi får bare ha tillit til at Macca/det nåværende sportslige apparatet i Leeds vet hva de driver med.

auren

Inntil vi er klare for CCC så må vi basere oss på å kjøpe gode L1-spillere som kanskje også kan klare steget opp til CCC. Selv om vi alle er enige i at vi hører hjemme i PL (og CL) så kan vi ikke ha fokus på det før tidligst neste år. Aner ikke noe om Elding, men vi får håpe han kan bøtte inn noen mål og få oss på rett kurs igjen.

ragnar

Om han kan være med på å spille Leeds ut av L1, er han verdt alle pengene vi gir for han.

Tror nok Gwyn har tipset Mac og de i samspann har signert mannen.

Travle timer for Gary nå...
*In El Loco we trust!*

berlin

Hvor mye jeg enn er skeptisk til denne karen, betyr lite ift til uttalt mål, nemlig opprykk. Et opprykk vil være verdt mye mye mer enn enkelte "failures"
på spillerfronten. Kanskje fyren kan bidra positivt, et mål eller 2 relativt raskt gir selvtillit, og det skorter virkelig på gode og skadefrie angripere i klubben.
Vi vet jo også at det er lite kvalitet å hente på lånemarkedet, kanskje spesielt når det gjelder goalgettere.

Det samme gjelder Gary Speed, å få huket han kan vise seg å "generere" mer penger enn den summen evt. må gi for han.
Tiden renner ut ift å være spiller i Leeds, og han virker fortsatt lysten på å spille, så jeg tviler på om han bli ansatt som "coach-only" etter 31.12 kl 24:00.

Askertiger

Hartlepool fikk avslag på sitt bud på Elding, mens Gillingham og Crewe også skal ha vært interessert. Han ble også suspendert i 7 dager i oktober for brudd på kontrakten etter at han hadde vært i kontakt med andre klubber.

Her ser det imidlertid ut til at alt er glemt:
http://www.stockportcounty.premiumtv.co.uk/page/JimGannon/0,,10419~1207414,00.html

Ser bra ut ihvertfall når det gjelder innsats på treningsfeltet og i kamp!  8)

torivar

Askertiger

Da tipper jeg at han og Flo raskt blir døpt om til Laurel and Hardy!  ;D

kilgallon

Quote from: Askertiger on January 31, 2008, 13:32:41
Da tipper jeg at han og Flo raskt blir døpt om til Laurel and Hardy!  ;D
:D :D :D

Lars E

På wikipedia er han visst:

Height 4 ft 11 in (1.50 m)
http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Elding

Wtf... ;D
Forever Leeds

gill

Ifølge Stockports hjemmeside har han scoret 13 mål på 18 ligakamper denne sesongen... ikke verst.

mari

Mens ha iflg Rothmans Yearbook er 6 ft 1 - dvs ca 1,85

Min skarve hoderegning tilsier at han det siste året har scoret 24 sereiemål på 38 kamper - etter at han kom til Stockport for et år siden. Mannen må da være en forsterkning i forhold til Kandol/Flo ???

Også ligner han jo litt på en yngre Mark Viduka

Lars E

http://www.stockportcounty.premiumtv.co.uk/javaImages/cc/45/0,,10419~3425740,00.jpg

Ser ikke 1.50 cm høy ut i hvert fall (kilde: bildesøk på google :P). Holder en knapp på denne 6,1 jeg..

Edith: Ja faktisk kan han minne om Viduka på noen bilder.. artig :)
Forever Leeds

kilgallon

Quote from: Lars E on January 31, 2008, 14:08:15
http://www.stockportcounty.premiumtv.co.uk/javaImages/cc/45/0,,10419~3425740,00.jpg

Ser ikke 1.50 cm høy ut i hvert fall (kilde: bildesøk på google :P). Holder en knapp på denne 6,1 jeg..

Edith: Ja faktisk kan han minne om Viduka på noen bilder.. artig :)

På Stockports hjemmeside er ham 170 cm høj... Og det er vel sånn cirka en mellemting mellem 150 cm og 188 cm... :)

Lars E

Stockport var en av fjorårsfavorittene, men endte tilslutt på en 8. plass â€" et hårstrå unna play-off. Stallen er like bred og stor, og penger har kommet til da de i sommer ’solgte’ 15-åringen Ryan Crowther til Liverpool. Mye faller og står på om spissen Anthony Elding fortsetter den gode stimen han var i i fjorårssesongen â€" så kan kanskje County være med å kjempe om en play-off plassering i år igjen.

Fra norskefans.com
Forever Leeds