Skrevet av Emne: Ny assistent: Steve Staunton  (Lest 7307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Ny assistent: Steve Staunton
« på: Februar 04, 2008, 10:49:38 »
« Siste redigering: Februar 04, 2008, 10:58:47 av Asbjørn »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Steve Staunton
« Svar #1 på: Februar 04, 2008, 10:53:49 »
Se det ja! Ambisiøst og spennende rett og slett!
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Steve Staunton
« Svar #2 på: Februar 04, 2008, 11:00:39 »
Redigerte ørlite i overskriften, så kan vi bruke denne til å kommentere...   :)

Så i stedet for ex-England-trener kan vi få ex-Irlandsjef   ;D

Han har iallefall "CV'en" i orden  :)
« Siste redigering: Februar 04, 2008, 11:06:10 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #3 på: Februar 04, 2008, 11:01:59 »
Jøss, det var overraskende!

Gikk og ventet på Sammy Lee eller i beste fall Gary Speed, men Steve Staunton er da ikke skuffende! Mannen har jo hatt større jobber enn en League One-assistentrolle.

Spent!  :)
Marching on together!

Askertiger

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #4 på: Februar 04, 2008, 11:09:22 »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

soumoh

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #5 på: Februar 04, 2008, 11:20:25 »
Lovely. Rett og slett. We're gonna win the division now.
We'll be back.

Promotion 2010

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #6 på: Februar 04, 2008, 11:41:10 »
Hva slags CV har han som trener da?

Managerjobben for Irland får man kastet etter seg nå om dagen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #7 på: Februar 04, 2008, 11:46:31 »
Meget ambisiøst!

Det virker som om Leeds er ettertraktet igjen. Han har vel en del lønn også, som har blitt innfridd. Så det er bra!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

ollan

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #8 på: Februar 04, 2008, 12:02:07 »
bedre dette en Sammy L
Ollan

auren

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #9 på: Februar 04, 2008, 12:09:17 »
Synes også dette var spennende. Han spilte faktisk under Macca i tiden i Coventry (2003).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #10 på: Februar 04, 2008, 12:12:39 »
Absolutt interessant..
Forever Leeds

75 SOLLI

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #11 på: Februar 04, 2008, 12:34:58 »
Han har vel ikke allverden av CV på trenersiden.............
Men herregud, vi kan jo ikke bli stor dårligere enn hva vi er akkuat nå uansett

Trond90

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #12 på: Februar 04, 2008, 12:39:52 »
Ikke det verste alternativet dette ;), men favoritten var jo Speed :), men ser ikke ut så det blir noe av det ( i denne omgang)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

flynn

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #13 på: Februar 04, 2008, 12:58:27 »
Bra mann!

Og artig å se hvor enkelt det er å snu stemningen hos oss fra overstrømmende positivitet, til fatalistisk depressivitet, og tilbake igjen. For en saueflokk vi er  ;D

flynn

Tom S

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #14 på: Februar 04, 2008, 12:58:30 »
Spennende og overraskende!

COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #15 på: Februar 04, 2008, 13:18:32 »
Kan ikke si jeg så dette komme nei..skal bli spennende å se fremover.
Hei til alle forresten, har ikke vært logget inn her før...tror jeg, jeg har en link her til en side hvor man kan lese meget direkte og ufargede referater fra kamper men ikke har "sett" eller hørt på LUTV.

http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html

Vel verdt et forsøk, så sjekk denne de som ikke allerede er klar over den og klikk inn på "diary". Har blitt kjent med et par hard-core fans, som ga meg denne linken, Woody er meget kritisk, men fair..gode referater også..mener jeg da.....enjoy! ;)
 
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #16 på: Februar 04, 2008, 13:26:31 »
Ser positivt på denne utnevnelsen.

Han ble ansatt som Irland-sjef uten noen som helst erfaring fra en manager eller trener-rolle såvidt jeg vet.
Men det må jo bety at noen har sett et lederpotensiale i mannen, og jeg tror at han nøt stor respekt som spiller og antagelig i "spillergruppen" i de klubbene han spilte i, kanskje først og fremst Aston Villa.

Jeg vil tro at han kan besitte kvaliteter som er med på å gi laget en klarere spilleprofil. Han spilte vel mest som back, og burde ha god peil på å få forsvaret til å fungere. Dermed kan man tenke seg at han kompletterer Macca mer enn hva Gary Speed ville gjort.


« Siste redigering: Februar 04, 2008, 14:28:12 av berlin »

Promotion 2010

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #17 på: Februar 04, 2008, 13:26:59 »
Kan ikke si jeg så dette komme nei..skal bli spennende å se fremover.
Hei til alle forresten, har ikke vært logget inn her før...tror jeg, jeg har en link her til en side hvor man kan lese meget direkte og ufargede referater fra kamper men ikke har "sett" eller hørt på LUTV.

http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html

Vel verdt et forsøk, så sjekk denne de som ikke allerede er klar over den og klikk inn på "diary". Har blitt kjent med et par hard-core fans, som ga meg denne linken, Woody er meget kritisk, men fair..gode referater også..mener jeg da.....enjoy! ;)
 

Velkommen inn her. Vi trenger flere vinklinger og gode innspill. Takk for linken. Den ser ut til å være lovende.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

soumoh

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #18 på: Februar 04, 2008, 13:30:32 »
Jeg antar at vi er en gjeng som har manisk depressive problemer.

Bra mann!

Og artig å se hvor enkelt det er å snu stemningen hos oss fra overstrømmende positivitet, til fatalistisk depressivitet, og tilbake igjen. For en saueflokk vi er  ;D

flynn
We'll be back.

berlin

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #19 på: Februar 04, 2008, 13:38:27 »
Kan ikke si jeg så dette komme nei..skal bli spennende å se fremover.
Hei til alle forresten, har ikke vært logget inn her før...tror jeg, jeg har en link her til en side hvor man kan lese meget direkte og ufargede referater fra kamper men ikke har "sett" eller hørt på LUTV.

http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html

Vel verdt et forsøk, så sjekk denne de som ikke allerede er klar over den og klikk inn på "diary". Har blitt kjent med et par hard-core fans, som ga meg denne linken, Woody er meget kritisk, men fair..gode referater også..mener jeg da.....enjoy! ;)
 

Jeg har lest referatene til Phil Woodhouse (Woodini) hos Maverick Whites i flere år allerede, og kan underskrive på at kampreferatene er veldig bra.
Jeg har også møtt en del av denne gjengen på tur, og det er hyggelige, seriøse og deidkerte supportere.
Det viktigste med referatene er at de skrevet på en annen måte enn "de vanlige". Det kan være morsomme, men de er ført og fremst dønn ærlige og tar ellers med betraktninger rundt kampens atmosfære, og temaer på sidellinjen. De bedriver lite spekulasjoner omkring hva som skjer på Elland Road, men reiser en del spørsmål i blant. I tillegg er det en sedvanlig dose av engelsk humor og snert i skriveriene.

Anbefales.

nord

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #20 på: Februar 04, 2008, 13:42:44 »
Come on! Vi er stolte af at være LEEDS fans!.  ;D. Det er ingen lag ,hverken i CCC eller L1 som har et så godt brand som LEEDS - vi er stadigvæk et af de største navne i England, selvom vi spiller i L1.!

Vi kommer igen og igen!  sÃ… det er ingen grund til at hænge med hovedet!.  :)
 

Promotion 2010

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #21 på: Februar 04, 2008, 13:58:40 »
Det positive er vel at nå får vi hjelp til defensiv organisering og kanskje et og annet tips om overlapping!

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #22 på: Februar 04, 2008, 14:21:50 »
Glad det vart Staunton framfor Lee. No håpar eg omsider det vert skikk på den defensive organiseringa.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #23 på: Februar 04, 2008, 14:49:22 »
Føyer meg til i rekken av de som ser positivt på ansettelsen av Steve Staunton.  Tror han vil jobbe godt i lag med Gary, men samtidig må vi nå forvente at det kommer noen noen positive resultater kampmessig snart.  Vi må ut av den bølgedalen vi har vært i nå.  Men er redd for at det kan ta en 3-4 kamper før de får drillet laget litt med tanke på at det er en del nye spillere på plass.

Ferre

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #24 på: Februar 04, 2008, 15:11:41 »
Flott! Da har vi jo en skikket mann til å ta over hvis Macca feiler... :)

Mic

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #25 på: Februar 04, 2008, 15:12:59 »
TRor nok vi er litt maniske her. Vi måtte ha flere spillere, dette fordi at der er igjen 16 kamper og flere må stå over pga kort og skader. Tror veldig mye ligger i at Poyet forsvant, også det faktum at spillerene gjorde det umulige. Ã… ta igjen 15 poeng på så kort tid var en mega prestasjon, jeg tror det gikk en fanden i dem.
Så har vi en eier oppe i dette som ...ja jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er for meg uforstålig at det ikke er noen med penger som vil kjøpe denne klubben. Det er jo en klubb med et navn som alle kjenner. Når noen kjøper Derby så..........

jeg tror det snur, men vi klarar nok ikke mer enn en kvalik

Dennis

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #26 på: Februar 04, 2008, 15:23:38 »

Så har vi en eier oppe i dette som ...ja jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er for meg uforstålig at det ikke er noen med penger som vil kjøpe denne klubben. Det er jo en klubb med et navn som alle kjenner. Når noen kjøper Derby så..........

Ken Bates har ikke lov til å selge Leeds United før sommeren, på grunn av en klausul i forhold til administrasjonen og tilbakekjøpet. At det er såpass stille i media rundt et eventuelt oppkjøp eller investering som det er for tiden, i tillegg til at Macca og Staunton kun har fått et halvt års kontrakter, kan jo bety at Bates har inngikk en pre-agreement om oppkjøp av klubben.

Dette blir derimot kun spekulasjoner. Selv tror jeg nok ingenting er bestemt med tanke på Bates' fremtid i Leeds. Han har nok visjoner om Leeds tilbake i Premier League, men kommer et godt nok bud, selger han.
Marching on together!

johbjork

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #27 på: Februar 04, 2008, 15:55:03 »
Et meget overraskende og positivt trekk av Gary Mac.  Jeg antar han selv hadde mestparten av ansvaret for utnevnelsen av Staunton som ble sett på som en respektert, hardtarbeidende og oppofrende spiller.  Det et viktig at trenerteamet går godt sammen og har sammen visjoner for spillestil mv.  Dette kan bli meget bra :D   
Always Leeds !

Karl Hot Shot

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #28 på: Februar 04, 2008, 15:57:51 »
Jeg ønsker Steve Staunton hjertelig velkommen, selv om jeg ikke har noen anelse om hva han står for som trener. Men det er av underordnet betydning. Gary McAllister er manager og Steve Staunton må jo ha litt av hvert å bidra med på treningsfeltet. Ellers er det rart at han ikke selv har blitt ansatt som manager for en klubb i The Lower Leagues.
 

baste

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #29 på: Februar 04, 2008, 16:00:55 »
Staunton er velkommen, tror han har mye å bidra med. Blir nok fokus på innsats i 90min +  ...

Gleder meg til neste kamp, håper på en forandring (seier).....gjerne 12 på rad...

Marcging on