Skrevet av Emne: Lånespillere inn...?  (Lest 4839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Lånespillere inn...?
« på: Februar 04, 2008, 11:52:45 »
New Leeds boss prepares to enter loan market
10:38 February, 4, 2008
Gary McAllister is likely to further strengthen his new squad

Football League clubs can make loan signings as of Thursday this week and after seeing the Whites beaten at home by Tranmere on Saturday, McAllister said: "As for the emergency loan market, the chairman has made it pretty clear if there is anyone I can bring here who will add to the squad then he will support that.

"There is a big portfolio of players to look at. I know the board will be as supportive as they can.

"Everyone knows this club has had its problems over the years, but it is turning around. It is on its way back."





Er dette så lurt da?

Vi har fått inn 7 nye spillere på L1 nivå, det lureste hadde kanskje vært å få inn 2-3 med PL nivå i tillegg til Lubo. Hva skal vi med lånespillere i tillegg? Konkurrere vekk selvtilliten til resten av gjengen?
« Siste redigering: Februar 04, 2008, 11:54:50 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lars E

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #1 på: Februar 04, 2008, 12:11:06 »
Spillerene som startet sesongen gjorde en kjempejobb og tok mange poeng - nesten mer enn vi kunne forvente. I januarvinduet bestemmer allikevel Wise/Macca seg for å hente inn ikke bare 2-3 forsterkninger, nei de henter inn nesten et helt nytt lag. Hvilke signaler sender dette ut til spillerene som var her fra før? Føler de seg skjøvet ut i kulden? Antagligvis ja. Det er forstålig nok bittert for dem som bidro sterkt til at vi tok mange poeng i høst å indirekte få høre at de ikke er god nok når de har gjort en så god jobb.

Hvordan er stemningen i garderoben og innad i gruppen nå? Antagligvis ikke like god som den var tidlig i sesongen. Det er vanskelig for en gruppe å ta imot så mange nye fjes på en gang. Og når vi allerede har slått fast at det antagligvis er lavere moral hos mange som har vært her fra før.. pluss på med en del poengtap i det siste, og konklusjonen er: Macca har en tøff jobb foran seg hvis dette skal bli opprykk.

Det er alltid vanskelig å snu en slik negativ trend.. Jeg håper vi gjør det så fort som mulig selvsagt. Men jeg frykter og tror det kommer til å ta en del tid, noe som kan koste oss playoffspill og et mulig opprykk..
Forever Leeds

auren

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #2 på: Februar 04, 2008, 12:14:40 »
Vi må vel ha den største stallen i hele L1 nå. Dessverre mye kvantitet, eller kvantitet som enda ikke har fått ut sitt potensiale i kvalitet. På papiret ser det bra ut, men det funker ikke for Leeds United om dagen.

Om det er så lurt å få flere lånespillere til klubben vet jeg heller ikke. Stiller meg også noget kritisk til dette.

Et råd kan jeg gi: Sats på vingspillere! Carole, Sorsa eller Da Costa må nå få sjansen fra start i neste kamp. Vi kan ikke fortsette med sentrale midtbanespillere ute av posisjon!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #3 på: Februar 04, 2008, 12:23:10 »
Man kan lure på hva som foregår! En haug med nye spillere hentes inn, og halve laget skiftes ut.
Dette etter gode resultater 1. halvdel av sesongen.
Etter noen få kamper hevdes det at laget må styrkes! Eh...........ble de nye spillerne hentet inn på lykke og fromme? Var det Wise som hentet disse, for så å stikke av? Er de nye ikke gode nok?

Til slutt; er vi i posisjon til å sikre oss kvalitetsspillere?

TallyHo

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #4 på: Februar 04, 2008, 12:23:44 »
Ã…h..herregud.....Hva er det som skjer med mitt elskede Leeds ? Tror ikke jeg klarer ett år til i
"wanker league."
Siste symptom var fjerning av scoringsvarsel på mobil.
Nei... elendigheten eskalerte da Poyet sluttet !
f**k Bates, f**k Wise, f**k McAllister, f**k lånespillere!!!!!!!!!!!!

Snufs !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

ollan

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #5 på: Februar 04, 2008, 13:48:04 »

Nei... elendigheten eskalerte da Poyet sluttet !
f**k Bates, f**k Wise, f**k McAllister, f**k lånespillere!!!!!!!!!!!!

Snufs !
[/quote]

Det var da voldsomt.......... ::)
Ollan

Askertiger

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #6 på: Februar 04, 2008, 13:56:55 »
Ser vi på stallen Wise rådde over ved starten av sesongen var den i overkant tynn (var det 16-17 spillere?). Var heldige med et par lån, men fikk også flere sentrale spillere skadet. Vi hadde også tilfeller hvor spillere som hadde vært skadet ble kastet utpå alt for tidlig pga den tynne stallen.

Dette har de åpenbart forsøkt å gjøre noe med, og vi må innse at tross fantastisk stadion og treningsanlegg, så kan vi ikke velge fra øverste hylle når det gjelder spillere som vil signere en permanent avtale. Utallige spillere har vært innom på prøvespill, og da skulle en tro at de som til slutt kom gjennom nåløyet hadde en viss kvalitet? Likevel viser det seg at flere av disse ikke er annet enn rubbish - eller?

Sorsa? Da Costa? WHO?  ??? Tror dessverre ikke noen av disse to er svaret på lagets problem.....  :-\
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

berlin

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #7 på: Februar 04, 2008, 14:26:52 »
Jeg stiller meg absolutt uforstående til enda flere nye spillere.
Hvis det skal komme ny(e) spiller(e) må det i såfall være udiskutabelt forsterkende, mer enn Michalik.
Antar at det blir vanskelig, men det virker menigsløst å hente flere mulige gode spillere.

auren

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #8 på: Februar 04, 2008, 14:55:35 »
Når er Constantine klar igjen? Noen som vet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #9 på: Februar 04, 2008, 15:22:01 »
Constantine ja! Han skal det bli godt å få tilbake. Reneste kontinuitetsbæreren han nå  :P

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #10 på: Februar 04, 2008, 17:31:08 »
Når er Constantine klar igjen? Noen som vet?

auren

...er ikke det når armbruddet har grodd?
(pleier ikke sånt å vare ca 6 uker da)...

« Siste redigering: Februar 04, 2008, 17:33:51 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #11 på: Februar 04, 2008, 18:24:27 »
Kan jo hende man får låne en spiss, som har lite eller ingen spilletid i PL....Er nok en klasse spiss som må til, og det blir ingen lett sak å få til. Hvordan klarer Flo seg? Burde jo klare seg meget bra på L1 nivå? Skemmende at vi kanskje må spille nok en sesong i L1..Men inntil det motsatte er bevist; så rykker vi opp til CCC i år.


peacock

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #12 på: Februar 04, 2008, 19:11:22 »
"Kan jo hende man får låne en spiss"

Låne en spiss!? Hvorfor kjøpte vi Elding? Hvorfor kjøpte vi Constantine?

Sleivind

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #13 på: Februar 04, 2008, 19:16:29 »
Vi har nok spillere nå! Må være frustrerende for McAllister å ha 33 (?) spillere å forholde seg til på hver eneste trening.

Tom S

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #14 på: Februar 04, 2008, 19:18:41 »
Det er ikkje mangel på spillere som er problemet.
No må Macca få sette sitt system, få gutta til å vinne dueller, hjelpe de med å finne sjølvtilliten og ikkje minst få inn litt trygghet/kontinuitet.

Så ordner dette seg....

COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #15 på: Februar 04, 2008, 20:16:53 »
Lønnsmessig var det gunstig å bli kvitt Derry. Men ca. 8 nye spillere tjener sikkert fem ganger Derrylønn...

Lurer på når Leeds skal kvitte seg med daukjøttet, foreslår å selge Johnson, Sweeney, Elding, Denton, Sheehan, Kilkenny...åssån Heath.

En fin førsteelver kan da bli:

Ankergren
Frazer, Rui, Lubo, Parker
Prutton, Douglas, Hughes, Carole
Becks, Flo
Sub: Lucas, Huntington, Kishishev, Kandol, Constantine.

Er det ikke så enkelt, eller...? Da hadde vi begynt å vinne kamper igjen.
MOT

Svend Anders

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #16 på: Februar 04, 2008, 20:24:31 »
Lønnsmessig var det gunstig å bli kvitt Derry. Men ca. 8 nye spillere tjener sikkert fem ganger Derrylønn...

Lurer på når Leeds skal kvitte seg med daukjøttet, foreslår å selge Johnson, Sweeney, Elding, Denton, Sheehan, Kilkenny...åssån Heath.

En fin førsteelver kan da bli:

Ankergren
Frazer, Rui, Lubo, Parker
Prutton, Douglas, Hughes, Carole
Becks, Flo
Sub: Lucas, Huntington, Kishishev, Kandol, Constantine.

Er det ikke så enkelt, eller...? Da hadde vi begynt å vinne kamper igjen.

Hehe, ja det laget hadde nok gjort det bra. Fra sist helg var dog problemet at Casper, Frazer, Parker og Douglas var skadet. Kish har for lengst reist hjem og var aldri slik vi håpet.

Tilbake til lån: Jeg tror ikke det kommer flust av nye spillere i lånevinduet. Kanskje en? Dersom dette er en virkelig kvalitetsspiller har jeg ikke så mye imot det, men da må Gary være helt sikker på at han får en som virkelig leverer.

Jeg har dog noen problemer med å se hva slags spillertype vi skal kunne få på lån som er klart bedre enn de vi har nå, for ikke å glemme når Thommo returnerer og Leon er tilbake (og Douglas er på vei, eller?). Det virker langt viktiere å få "satt" et lag og en stil snarest, og da er det enklere desto mer faste folk man har å forholde seg til.

SA

Klausen

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #17 på: Februar 04, 2008, 20:32:45 »
Vi trenger en solid, sentral midtbanespiller for å rykke opp, en midtbanegeneral om du vil! Hverken Howson, Johnson, Hughes,Kilkenny, Prutton eller Douglas har de kvalitetene vi trenger!
Gary Speed hadde vært ypperlig, men det skjer jo ikke nå.. Eller en Shaun Derry i god gammel 2005/2006-form! (Hvordan gjør han det i Palace...noen som vet?)

Mange av de spillerne vi har hentet i januar er rett og slett ikke gode nok! Bradley Johnson og Alan Sheehan med fler, er ikke bedre enn de vi har fra før!

Så i første rekke stiller jeg meg positiv til å hente inn noen lånespillere, hvis de forsterker laget, og gjerne litt til.




sveifors

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #18 på: Februar 04, 2008, 20:34:24 »
Vi trenger kun en klasse Ballvinner/med mass krutt i støvlene/midtbanespiller, ihvertfall fra til Dougie blir frisk. Vi har bare snille frøkener som mister ballen i midtbanen nå?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #19 på: Februar 04, 2008, 20:43:40 »
Fra sist helg var dog problemet at Casper, Frazer, Parker og Douglas var skadet. Kish har for lengst reist hjem og var aldri slik vi håpet.


Casp, Fraz, Kilk & Kandol tror jeg vi sier...  ::)

Fra dagens YEP og Phil Hay: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/match-reports/Plenty-of-work-for-Mac.3740228.jp?articlepage=1  (NB 3 sider)

Sitat
Frazer Richardson and Neil Kilkenny were carrying injuries and deemed unfit before kick-off, while a sudden bout of illness accounted for Tresor Kandol. United's manager opted to drop Paul Huntington and Ben Parker, decisions which must have disappointed both players, but he was not choosing from a full squad.

Jonathan Douglas, meanwhile, is still recuperating from injury, and Leeds would have benefited from his destructive style on Saturday. They have not been the same team since his knee gave way at Walsall in December.



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #20 på: Februar 04, 2008, 21:33:59 »
Lenge siden jeg har lagt inn, men frustrasjonen kommer fort til overflaten...

Momenter som drar oss ned er opplagte:
-Poyet ut
-Skade på sentral spillere, da særlig Douglas
-Wise ut
-Kjøp av mange spillere som foreløpig ikke har slått til.

Når det er sagt, stallen vår er så bred nå og Macca/Stauton har en veld av erfaring! Dette alene bør få oss på vinner sporet igjen og opp fra denne møkka divisjonen.

Bekymring nr 1 er at vi mangler makker til Becks!! Jeg så kampen mot Crewe og hverken Flo eller Kandol var noe særlig. Spesilet Flo skuffet. Han er for treg, senker spilet og er rett og slett ikke god nok for det 3.høyeste nivået i England.
"Who needs Cantona??"

GeirO

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #21 på: Februar 04, 2008, 22:49:06 »
Lønnsmessig var det gunstig å bli kvitt Derry. Men ca. 8 nye spillere tjener sikkert fem ganger Derrylønn...

Lurer på når Leeds skal kvitte seg med daukjøttet, foreslår å selge Johnson, Sweeney, Elding, Denton, Sheehan, Kilkenny...åssån Heath.

En fin førsteelver kan da bli:

Ankergren
Frazer, Rui, Lubo, Parker
Prutton, Douglas, Hughes, Carole
Becks, Flo
Sub: Lucas, Huntington, Kishishev, Kandol, Constantine.

Er det ikke så enkelt, eller...? Da hadde vi begynt å vinne kamper igjen.

Hehe, ja det laget hadde nok gjort det bra. Fra sist helg var dog problemet at Casper, Frazer, Parker og Douglas var skadet. Kish har for lengst reist hjem og var aldri slik vi håpet.

Tilbake til lån: Jeg tror ikke det kommer flust av nye spillere i lånevinduet. Kanskje en? Dersom dette er en virkelig kvalitetsspiller har jeg ikke så mye imot det, men da må Gary være helt sikker på at han får en som virkelig leverer.

Jeg har dog noen problemer med å se hva slags spillertype vi skal kunne få på lån som er klart bedre enn de vi har nå, for ikke å glemme når Thommo returnerer og Leon er tilbake (og Douglas er på vei, eller?). Det virker langt viktiere å få "satt" et lag og en stil snarest, og da er det enklere desto mer faste folk man har å forholde seg til.

SA

OK, bytter kish med Thommo. Resten av laget står jeg for når alle er skadefrie.
MOT

Promotion 2010

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #22 på: Februar 04, 2008, 23:19:53 »
Når er Constantine klar igjen? Noen som vet?

auren

...er ikke det når armbruddet har grodd?
(pleier ikke sånt å vare ca 6 uker da)...



Med gode gamle Lee Chapman tok det vel rundt tre kvarter med et armbrudd, men så var jo han god til å banke kjærringa....med stil. Tøffe typer i det forrige årtusen.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Askertiger

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #23 på: Februar 05, 2008, 09:10:03 »
Lønnsmessig var det gunstig å bli kvitt Derry. Men ca. 8 nye spillere tjener sikkert fem ganger Derrylønn...

Lurer på når Leeds skal kvitte seg med daukjøttet, foreslår å selge Johnson, Sweeney, Elding, Denton, Sheehan, Kilkenny...åssån Heath.

En fin førsteelver kan da bli:

Ankergren
Frazer, Rui, Lubo, Parker
Prutton, Douglas, Hughes, Carole
Becks, Flo
Sub: Lucas, Huntington, Kishishev, Kandol, Constantine.

Er det ikke så enkelt, eller...? Da hadde vi begynt å vinne kamper igjen.

Hehe, ja det laget hadde nok gjort det bra. Fra sist helg var dog problemet at Casper, Frazer, Parker og Douglas var skadet. Kish har for lengst reist hjem og var aldri slik vi håpet.

Tilbake til lån: Jeg tror ikke det kommer flust av nye spillere i lånevinduet. Kanskje en? Dersom dette er en virkelig kvalitetsspiller har jeg ikke så mye imot det, men da må Gary være helt sikker på at han får en som virkelig leverer.

Jeg har dog noen problemer med å se hva slags spillertype vi skal kunne få på lån som er klart bedre enn de vi har nå, for ikke å glemme når Thommo returnerer og Leon er tilbake (og Douglas er på vei, eller?). Det virker langt viktiere å få "satt" et lag og en stil snarest, og da er det enklere desto mer faste folk man har å forholde seg til.

SA

OK, bytter kish med Thommo. Resten av laget står jeg for når alle er skadefrie.

Ikke fulgt med i det siste?  ;D Thommo er utlånt til 22. februar.....  :-\
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Cherry

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #24 på: Februar 05, 2008, 09:33:03 »
Mnere bestemt at Malcolm Christie er/var på vei inn?  Han er faktisk god, men som så mange andre vi har i stallen - sjelden skadefri!
Midtbanegeneral ja.........Mc Allister var jo det selv - og han bør sette sammen ett lag som virker nå.  Har stor tro på han, fordi han selv var en spillende midtbanespiller - og det er det ikke mange av på nivå L1.  Han tar ut ett lag nå som funker skal dere se, vi har jo flust med gode spillere på dette nivået- poenget er bare og få de til og spille sammmen...

16 kamper igjen!   Tipper 35 poeng!
 

KeyserSoze

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #25 på: Februar 05, 2008, 09:51:17 »
Kanskje Macca bare bør snøre på seg støvlene igjen sjæl...
 

Yeboah

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #26 på: Februar 05, 2008, 10:33:46 »
Kanskje Macca bare bør snøre på seg støvlene igjen sjæl...

Jeg stemmer for! Og Steve Staunton bak i forsvaret :)

berlin

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #27 på: Februar 05, 2008, 10:56:49 »

16 kamper igjen!   Tipper 35 poeng!

Håper det slår til! Da er vi i play-off.  :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #28 på: Februar 05, 2008, 17:41:59 »
Ã…h..herregud.....Hva er det som skjer med mitt elskede Leeds ? Tror ikke jeg klarer ett år til i
"wanker league."
Siste symptom var fjerning av scoringsvarsel på mobil.
Nei... elendigheten eskalerte da Poyet sluttet !
f**k Bates, f**k Wise, f**k McAllister, f**k lånespillere!!!!!!!!!!!!

Snufs !

....er ikke begeistret for denne kommentaren om Macca altså >:(
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Lånespillere inn...?
« Svar #29 på: Februar 05, 2008, 22:00:27 »
Her er vel kanskje førstemann:

JUST TOOK THIS OFF WIKIPEDIA LOAN TILL THE END OF THE SEASON !!!!!!!!!!!!!!!!

Krisztián Németh
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Krisztian Nemeth)
Jump to: navigation, search
Krisztián Németh
Personal information
Full name Krisztián Németh
Date of birth January 5, 1989 (1989-01-05) (age 19)
Place of birth Győr, Hungary
Height 1.79 m
Playing position Striker
Club information
Current club Liverpool
Senior clubs1
Years Club App (Gls)*
2005-2007
2007- MTK Hungária FC
Liverpool 37 (14)
00 0(0)
National team
2006- Hungary U19
Hungary U21
3 (7)
6 (7)

1 Senior club appearances and goals
counted for the domestic league only.
* Appearances (Goals)

Krisztián Németh (born January 5, 1989 in Győr) is a Hungarian football player who currently plays for Liverpool. He was signed from MTK Hungária FC in 2007, alongside András Simon, and is expected to initially play in the Liverpool reserve team.

Krisztián was a star of the Hungary squad that reached the 2006 UEFA European Under-17 Football Championship finals in Luxembourg, and recently scored seven goals in three matches for the U19s in a mini-tournament in Cyprus. He is widely reguarded as an upcoming talent and could soon make his way into Liverpool first team.

Németh made his debut for the Liverpool reserves on the 27th of November 2007 against Manchester City scoring twice in the first half, while also hitting the post. A week later, he scored another two goals in the Mini-Derby vs. Everton Reserves, and added a 5th goal in three games against Middlesbrough Reserves sending his team to top of the Premier Reserve League North.

Németh has reportedly signed a loan-contract with Leeds United of League 1 until the end of the season, under former Liverpool player, now Leeds manager, Gary McAllister.


 ??? ::) ;D Vi kan jo håpe!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973