Skrevet av Emne: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!  (Lest 5362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« på: Februar 11, 2008, 13:30:45 »
Fikk bladet i posten i dag og vart SVÆRT positivt overraska.
107 sider proppfull av informasjon, og en behagelig lay-out. Dette skal leses fra perm til perm i kveld når kidsa har lagt seg!!

Vil gratulere redaksjonen med det nye bladet og rose dei for innsatsen! Får håpe denne standarden fortsetter framover..


PS: Kan ikkje sjå at der var en tråd med TPN.

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Klingen

Sv: TPN nr 144
« Svar #1 på: Februar 11, 2008, 13:53:28 »
Fekk TPN i posten i dag og som alltid mykje godt stoff i da, gjelder berre å få lest gjennom heile bladet, før ein seie kva som manglar eller kva om er bra, men formatet er heilt topp.
No skal da lesas og i morgon kveld skal vi atter feire 3 poeng.
Klingen
Medlemnr. 456

rai

Sv: TPN nr 144
« Svar #2 på: Februar 11, 2008, 14:09:00 »
Ja denne gang er det en ”liten bok” med rygg. En nydelig layout preger hele ”bokbladet”. Kom for øvrig ikke i konvolutt denne gang, men i moderne plastikkomslag. Takk til dere i redaksjonen, det tar et par kvelder å lese dette.

Svend Anders

Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #3 på: Februar 11, 2008, 14:40:43 »
Da er det første TPN i 2008 godt på vei til medlemmene, og redaksjonen med "Super-Ray", Rune og Svend Anders ønsker oss igjen store og små tilbakemeldinger på bladet - slik at vi kan fortsette utviklingen av det. Vi setter stor pris på om du som medlem kan svare oss, gjerne utfyllende, på spørsmålene under.
Svar i denne tråden.

1) Hva er førsteinntrykket ditt av denne utgaven?
2) Hva savner du eller ønsker du mer av i bladet?
3) Hvilke er dine favorittsider - og hvorfor?
4) Hvis du ellers har egen personlige erfaringer med Gary McAllister så vil vi gjerne ha det, til en artikkel vi jobber med for neste nummer. Sendes svend@leedsunited.no

Vennlig hilsen redaksjonen

Til moderator: Kan denne tråpden gjøres til sticvky? Og slå gjerne inn Svein Arves innlegg slik at de første innlegge i den tråden havner under første innlegg her (og slett denne moderator-meldingen når det er gjort).

Sten

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #4 på: Februar 11, 2008, 14:57:22 »

Til moderator: Kan denne tråpden gjøres til sticvky? Og slå gjerne inn Svein Arves innlegg slik at de første innlegge i den tråden havner under første innlegg her (og slett denne moderator-meldingen når det er gjort).

Nå har jeg gjort det jeg får til - tror en mer datakyndig må overta for å få innlegget ditt opp på toppen...


Jon R?
Sten

kjelvi

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #5 på: Februar 11, 2008, 21:28:30 »
Jubel og takksaligheter til TPN-redaksjonen med sine medhjelpere.
Bladet mottatt på Grefsen - og lest fra perm til perm mens husets eldste forsøkte å turne på seg brokk i turnhallen på Halse.

Helstøpt blad - både innholds- og designmessig.
Mye godt lesestoff.

Sjøl liker jeg best reportasjestoffet fra og rundt Elland Road og Thorpe Arch.
Det meste av referater, statto og delvis dagboken er gammelt nytt - da man daglig er på nettet for å få med seg det siste/meste.
Personlige innlegg fra medlemmene - enten det er reisebrev, leserbrev, 'kjendisintervju', m.m., er også digg. Vi i LUSCOS er et merkelig fellesskap - og dermed er det interessant å lese om 'de andre'.

Stusser litt over Ray's spalte "Where are They Now": Den gir et greit omriss over spillernes karrierer, men sier lite om "hvor de er nå".
I denne utgavens spalte bør det være greit å registere at David Kerslake er førstelagstrener i Nottingham (møter han i morgen!) - etter å ha vært ungdomstrener i Spurs og reservelagstrener i Northampton (under ex-lagkamerat Colin Calderwood, som tok han med videre til Forest).
David Kennedy er bruktbilselger i Sunderland - og har ikke vært involvert i proff-fotballsiden han la opp i Lincoln som 21-åring!
Gordon McQueen er - som spalten forteller - i Sky. Men takket så sent som i høst nei til å bli Bryan Robson's No. 2 i Sheffield U, etter å ha vært i hans trenerstab i hele hans Middlebrough-karriere.

Designet er et kapitell for seg sjøl - elegant. Solid understøttet av gjennomgående gode bilder. Rett og slett en fryd for øyet.

Keep Up The Good Work!
« Siste redigering: Februar 11, 2008, 21:30:41 av kjelvi »

Promotion 2010

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #6 på: Februar 11, 2008, 22:42:51 »
1) Hva er førsteinntrykket ditt av denne utgaven?
Super design og overraskende tykk (bok), selv fruen var imponert :-) Mye fargebilder. Det som slår meg er: Har vi råd til dette da?

2) Hva savner du eller ønsker du mer av i bladet?
De historiske sidene er alltid favoritten. Hva meg å intervjue eldre supportere som kan fortelle noe av liver rundt klubben da den var like elendig som i dag. Eller fra starten på suksessen på 60-tallet; om folk hadde troen på Revie som en suksess....lett å hylle ham sånn i etterpåklokskapens ånd.

3) Hvilke er dine favorittsider - og hvorfor?
Artikler fra TA og spillernes hverdag.

4) Hvis du ellers har egen personlige erfaringer med Gary McAllister så vil vi gjerne ha det, til en artikkel vi jobber med for neste nummer.
Jeg har heldigvis ingen personalige erfaringer med Gary. Egentlig husker jeg ham best...eller først...fra den siste hjemme-kampen i opprykkssesongen i 90 da han utlignet Leeds' ledelse  i Leicester-drakt og nesten ødela sesongen for oss...............inntil Strachan dukket opp og ordnet 2-1 til oss.

 ;D ...til bladet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #7 på: Februar 11, 2008, 23:25:21 »
1) Hva er førsteinntrykket ditt av denne utgaven?
Har bare bladd kjapt gjennom, og lest de artiklene som skatt ut av sida og krevde umiddelbar avlesning, men utseendet er framifrå. Fint at postens ansatte kan sikle grønne av misunnelse over blekka vår. Meget bra.

Har bare to små flis å spikke: Overskriftstørrelsene unde Notiser, s. 86 og 87.  De er mindre enn avsnittsoverskriftene i enkelte andre kapittel, så jeg ble litt satt ut et kort øyeblikk.
Og så er det litt småplukk på orddeling her og der.

Men dette er en klar forbedring fra sist nummer, og TPN er frotsatt et produkt vi som medlemmer kan være stole over.

2) Hva savner du eller ønsker du mer av i bladet?
Kommer ikke på noe sånn i farten. Intervjuer og info om "de andre Leeds-lagene" får man vel aldri nok av.

3) Hvilke er dine favorittsider - og hvorfor?
Så langt:
  • Marius sin hilsen til Sverre. (Hvil i fred)
  • Arve Fuglum sit innlegg om Ranet i 75
  • Intervjuet med Alfie. Vi liker spillere som skader Keane ved å bli taklet av ham. Ã… høre fra gamle Leedsspillere er litt som å treffe igjen gamle kjente.
  • Intervjuet med Flonaldo. Eller "Joss"  som en lettere forviret Bassett pleide kalle ham  :D
- Leif Olav

Læshy

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #8 på: Februar 12, 2008, 16:41:42 »
Har ikke rukket å lese igjennom alt enda, men førsteinntrykket er veldig positivt! Har dog et spørsmål:

Min medlemskontigent har uløpt, og det fulgte med en betalingsgiro. Dog følger det ikke med et medlemskort, som jeg kan rive av. Kommer dette i neste nummer, eller når kommer dette?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

lojosang

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #9 på: Februar 12, 2008, 16:47:33 »
Sikker på du ikke forveksler giroen som kom med giro for årets lotteri?
- Leif Olav

Læshy

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #10 på: Februar 12, 2008, 17:08:58 »
Ja, jeg har fått to giroer. Den med medlemskontigenten er på samme ark som der navn, adresse, returadresse osv. står...
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Petter F

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #11 på: Februar 12, 2008, 17:55:10 »
Når det gjelder medlemskort arbeider styret med å få på plass et kort i plast.  Vi ønsket derfor ikke å bruke unødvendig mye penger på et papirkort denne gangen.  Det nye medlemskortet vil bli ettersendt når alt er på plass.

Petter

ØBS

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #12 på: Februar 12, 2008, 18:02:31 »
Ikke at bladet IKKE var bra før, men når det først er tatt en avgjørelse på at det skal forandres layoutmessig, og tiden generelt er inne for en vidreutvikling, er jeg meget imponert over resultatet.

Fantastisk god jobb folkens.

LUSCOS-hilsen
ØBS

Læshy

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #13 på: Februar 12, 2008, 20:22:11 »
Det jeg håpet på Petter  ;D

Strålende jobb gjort av alle mine medskribenter i TPN :)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Svend Anders

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #14 på: Februar 12, 2008, 22:26:22 »
Setter stor pris på alle tilbakemeldingene, enten det er skryt eller kritikk!

Har du ikke skrevet din tilbakemelding håper jeg du kan ta deg to minutter til verdifull input for supprterklubben din - vi trenger flest mulig innspill!
Gjerne så konkret som mulig.

SA
« Siste redigering: Februar 13, 2008, 13:47:29 av Svend Anders »

Svend Anders

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #15 på: Februar 13, 2008, 14:08:24 »
4) Hvis du ellers har egen personlige erfaringer med Gary McAllister så vil vi gjerne ha det, til en artikkel vi jobber med for neste nummer.
Jeg har heldigvis ingen personalige erfaringer med Gary. Egentlig husker jeg ham best...eller først...fra den siste hjemme-kampen i opprykkssesongen i 90 da han utlignet Leeds' ledelse  i Leicester-drakt og nesten ødela sesongen for oss...............inntil Strachan dukket opp og ordnet 2-1 til oss.

 ;D ...til bladet!

Det behøver ikke være personlig møte med Gary, men kanskje spesielle minner fra tribunen/skjermen? Selv om bilder selvsagt er svært velkomne.

Send oss gjerne andre Leeds-bilder også, fra turer, møter eller andre episoder med Leeds!

Ingen som ikke har fått bladet?

Tom S

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #16 på: Februar 13, 2008, 18:30:30 »
Bladet er fortsatt "missing" i Førde.
COME ON LEEDS !!

Petter F

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #17 på: Februar 13, 2008, 19:37:26 »
Du var i hvert fall med på lista jeg sendte trykkeriet Tom Stian.  Forhåpentligvis ligger det i postkassa en av de nærmeste dagene !

Petter

Tom S

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #18 på: Februar 13, 2008, 19:48:40 »
Du har nok heilt rett Petter!
Fruen hadde ikkje hentet posten idag så eg tok ein tur i kassa no, og der låg bladet!

Må si at førsteinntrykket var mektig bra!
Skal komme med mine tilbakemeldinger straks eg har fått saumfart blekka.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #19 på: Februar 16, 2008, 20:10:13 »
  Etter å ha vært gjennom hele TPN, har jeg dannet meg et godt bilde.

 Førsteinntrykket var særdeles bra. Det så jo ut som ei lita bok.  ;) Etter å ha bladd fort gjennom, kunne jeg registrere at alt som jeg ønsket å finne der, var der - selvfølgelig. Synes at skriftstørrelsen er litt liten, og du skal ha brukbart lys for å lese.
 Ellers er det merkbart at det nå er flere som skriver, og dermed blir vinklingen på stoffet mer variert. Positivt! (Et minus - uten å bli tatt for å være surmaget: Ray kan være så super han vil, men noen skribent blir han ikke. Jada, alt er på frivillig basis, jeg vet det. Og han har garantert andre flotte kvaliteter!)
 Aller best liker jeg artikler der man kommer "under huden" på klubben. Dybdykking. Reisebrev har alltid vært morsomt å lese, og Geir, som jeg møtte hos Peter Lorimer for ca. 7 år siden, synes jeg har mye fornuftig å bidra med. Få kjenner klubben som han.
 Alt i alt har jeg et svært godt inntrykk av TPN. Har det noen gang vært bedre? Ellers har jeg møtt Gary McAllister som spiller i Leeds, og han ga meg et positivt inntrykk. Får skrive til Svend og fortelle om det....
Super Leeds since 1968

Henning

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #20 på: Februar 16, 2008, 22:10:59 »
Mykje godt stoff i bladet. Lika bokryggen, og intervju med folk frå innsida.

Startar på starten:

Adelskalendaren- synst det er greitt at ein kortar ned lista, men at ein ikkje har moglegheit å slå rekorden bør ikkje vere grunn til å stryke nokon. (ikkje lett å slå rekorden til gamle gutta i leeds, med tanke på antall kampar og scoringar, men dei fortjenar hederen okke som)

Leeds United Diary- Synst det høre med i bladet, sjølv om vi har lest eller hørt alt før. greitt å ha det i bladet for seinare mimring.

Kampreferat- varierande. Greitt at det er kort, men bør skrive meir enn gjentakelse av målscorarar og minuttet dei scorte i.

Kampoversikt- Kan godt få tilbake kampoversikt med lagoppstillinga for kampane gjennom heile sesongen.

Pluss for reserve og u18 tabell og resultat.

Resten av bladet inneheld stort sett intressante artiklar, likar særleg intervju med folk på innsida. Spelarar, juniorspelarar, også medlemsportrett er bra------einaste ein må passe på her er å få ein struktur i bladet.
Ein skal vete kva som kjem først og sist i bladet. Dette vil nok komme etterkvart som eg blir vant til måten dykk lagar det til, men bør kanskje finne ein måte å skilje dei forskjellige artiklane på.
Eitt eller anna som gjer at med ein gong ein opner ei side veit at her kjem "spelarpresentasjon", her kjem "analysen". Har klart det med enkelte ting, som medlemsportrettet, rett før vi går i trykken osv, mens enkelte andre berre går inn i kvarandre.

Over all, veldig bra jobba.

AllWhiteTøyen

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #21 på: Februar 17, 2008, 13:36:30 »
Knallbra jobba! Liker den nye lay-out'en som gjør at bladet fremstår som fresht og innbydende. Masse godt lesestoff som vanlig. Enmanns-bølgen går på Tøyen i takknemlighet til dere som bruker masse energi og fritid på å lage bladet. Keep up the good work!
 

brenaldo

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #22 på: Februar 20, 2008, 08:14:27 »
Bladet er lest fra perm til perm.
Bladet er veldig bra, takk til dere som jobber med dette.
Dere gjør en kjempejobb ;D
Medlem nr. 850

berlin

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #23 på: Februar 20, 2008, 16:04:49 »
Knallbra jobba! Liker den nye lay-out'en som gjør at bladet fremstår som fresht og innbydende. Masse godt lesestoff som vanlig. Enmanns-bølgen går på Tøyen i takknemlighet til dere som bruker masse energi og fritid på å lage bladet. Keep up the good work!

Slenger meg på her.

Dere har med denne utgivelsen lagt lista høyt, og fortjener all ros som motivasjon til å fortsette i samme spor.  :)

Svend Anders

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #24 på: Februar 21, 2008, 18:03:07 »
Selv om jeg ikke svarer hver enkelt av dere er det veldig bra å lese alle tilbakemeldingene. Betraktningene fra samtlige er gode å ta med seg videre, selv der vi ikke nødvendigvis følger alle oppfordringene til punkt og prikke.

Det er en opplagt ambisjon om å gjøre TPN til landets (hvorfor ikke si verdens?) beste supporterblad, og har fortsatt mye vi kan bli bedre på. Uten gode tilbakemeldinger, og det fra så mange som mulig.

Så har du ikke sagt hva du mener om siste nummer er det på langt nær for sent!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #25 på: Februar 21, 2008, 18:24:50 »
En knøttliten detalj, men framsida med "Alfie ser tilbake" som rimelig stor heading og et stort bilde av en person (Fraz): Jøss, Alfie har forandret seg, tenkte jeg da (som den Leeds-novisen jeg er  :))
- syns altså at bilde/tekst bør samsvare

Ellers syns jeg det var myye bedre emnemessig layout utover bladet denne gang. Istedetfor den nesten konsekvente enspalteren fra sist var de ulike temaene fint seksjonert denne gang, med varianter både i spalter & headinger/bakgrunnsfarge.

Og mht stoffet så vil også jeg rose, Sverre gjorde et enormt arbeide med TPN (som ikke kan roses nok), men nå ser vi vel også hvordan "et team" sammen kan gi mer bredde i utvalget .  :)

...og vi håper dere fortsatt ønsker å stå på  :)

PS! Også jeg ønsker heller en 2.premie i lotteriet ((Leedsreise) enn en sykkel som tross fine farger nok vil bli stående i garasjen...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #26 på: Mars 09, 2008, 20:44:58 »
Vi har fått en del færre tilbakemeldinger denne gangen, men de vi har fått er gull verd.

Vi tar gjerne imot flere "personlige minner" eller betraktninger runt Gary Mac som manager.

Ellers har vi en rolig jobb denne gangen med så mange folk (og derav reisebrev) som er over denne helga ;-)

Og husk å kjøpe lodd, folkens!

Sølvreven

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #27 på: Mars 13, 2008, 17:32:02 »
Medlemsbladet blir bare bedre og bedre. Og det siste utgaven er bare helt fantastisk. Keep up the good work lads.  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #28 på: Mars 14, 2008, 16:38:44 »
Ein kjendis frå "Lokalhistorisk hjørne" v Kurt Olav Helle), Jo Are Vik:



http://fotball.smp.no/eliteserien/article102554.ece

Sitat
Få, om noen, kjenner fotballen i Troms bedre enn Jo Are Vik. Men Troms fotballkrets' svar på Arne Scheie kjenner selvsagt også norsk fotball generelt svært godt

Sitat
[lite Leeds
Jo Are Vik har et stort favorittlag i England - Leeds United. Men selv om det finnes eks-Leeds-spillere i Eliteserien, Branns Eirik Bakke og TILs Tommy Knarvik, så har han ikke tatt de med.

- Nei, de ble det ikke plass til. Men jeg har med Tommy Øren og han har vært på treningsopphold med Leeds!

Sier Jo Are Vik, og beviser at han har brukbar kontroll på internasjonal fotball også...

/quote]

Sitat
Og det er i sannhet ikke alle lagene som er like kjente på "Tverrsnitt". Eller hva med lag som Sparbu, Bjarg, Lura og Fotlandsvåg?

Sistnevnte er Erlend Hanstveits klubb, og han kommer fra samme sted som Jo Are Vik - Osterøy.

- Ja, og han var også innom klubben min Osterøy før han havnet i Brann, uten at det var noe poeng da jeg tok ut laget.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lord-Meta

Sv: Nytt TPN: Tilbakemeldinger ønskes!
« Svar #29 på: Mars 23, 2008, 19:52:00 »
Må si siste bladet var enormt bra, tror alt jeg kunne tenke å ha med i et slik blad var der. For oss unge med godt syn er ikke skriftstørrelsen noe problem heller ;) Gleder meg til neste utgave å håper det blir like bra som denne utgaven. 

Good work ;D