Skrevet av Emne: Macron ny draktleverandør  (Lest 29537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sheridan

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #30 på: Mars 11, 2008, 18:27:14 »
Nå må dere slutte å herse med dette bildet av, Macca!  :-[ ;D

Vurderer kjøp av en hjemmetrøye long sleeve med 10 McALLISTER bakpå - hadde ikke det vært kult? Skulle bare visst at det endte med opprykk  :) Men en legende er det jo  :)

ragnar

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #31 på: Juni 02, 2008, 15:02:18 »
Har det blitt sluppet noen "arbeidstegninger" av den nye drakten? Noen som vet noe?
*In El Loco we trust!*

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #32 på: Juni 02, 2008, 15:17:10 »

isak

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #33 på: Juni 02, 2008, 15:32:58 »
http://www.football-shirts.co.uk/fans/leeds-shirts-leak_1100

her er noen bilder som sikkert e fake :D
Sannsynlegvis fake ja.. Allikavell; bortedrakta såg fantastisk kul ut! Men logoen skal vera på hjarta!

Trond90

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #34 på: Juni 02, 2008, 16:28:50 »
Kunne godt hatt bortedrakta ja :), men er det noen som vet om vi skal ha RedKite til neste sesong? MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sleivind

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #35 på: Juni 02, 2008, 18:36:57 »
Kunne godt hatt bortedrakta ja :), men er det noen som vet om vi skal ha RedKite til neste sesong? MOT

Den offisielle siden sier at avtalen med RedKite går over minimum 1 år. Så sjansen er vel tilstede for at det står RedKite på drakta også til neste år, dessverre.

Blank_File

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #36 på: Juni 02, 2008, 22:20:23 »
Mulig jeg må legge meg, men hvorfor er vi imot Red Kite?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #37 på: Juni 02, 2008, 23:09:44 »
RED.....det er vi imot vettu:)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #38 på: Juni 04, 2008, 09:38:08 »
Mulig jeg må legge meg, men hvorfor er vi imot Red Kite?


 :o!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #39 på: Juni 04, 2008, 12:18:01 »
Ja makan!

Dere vet jo at som Leedssupporter har dere en forbannet plikt til å boykotte alt som har snev av rødt ved seg.

Jordbær? Spis kart. Kun grønne og gule epler.

Får du blow out i oljebrønnen din kan du ikke ringe firmaet til Red Adair. Filmer med Robert Redford er selvfølgelig helt ut. Redd Barna kan man ikke støtte. Og selvfæølgelig skyr mann alle selskaper og organisasjoner som noen sinne har slitt med røde tall i regnskapet!
- Leif Olav

Geir Magne

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #40 på: Juni 05, 2008, 22:07:12 »
Gary Edwards driver malerfirma utenfor Leeds og tilbyr alle kunder 10% avslag i prisen for å male over rødt med en hvilken som helst annen farge (helst hvitt).
Happy days are here again, it's official from Number 10!

kendo

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #41 på: Juni 12, 2008, 12:44:39 »
Swansea har byttet drakter fra Macron til Umbro for neste sesong,kansje en grunn..........?
 

Kickthemdown

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #42 på: Juni 12, 2008, 13:36:24 »
Swansea har byttet drakter fra Macron til Umbro for neste sesong,kansje en grunn..........?
Ja, penger...

Neppe fordi draktene ikke brakte hell...

Alta-White

Blank_File

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #43 på: Juni 12, 2008, 14:07:29 »
Gary Edwards driver malerfirma utenfor Leeds og tilbyr alle kunder 10% avslag i prisen for å male over rødt med en hvilken som helst annen farge (helst hvitt).

Haha!  ;D

Totto

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #44 på: Juni 12, 2008, 20:59:34 »
Swansea har byttet drakter fra Macron til Umbro for neste sesong,kansje en grunn..........?

Tenkte på Swansea når uttalelsene til Macron kom om at Leeds United var deres flaggskip i Europa  ;D
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Adis

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #45 på: Juni 13, 2008, 15:23:25 »
Gary Edwards driver malerfirma utenfor Leeds og tilbyr alle kunder 10% avslag i prisen for å male over rødt med en hvilken som helst annen farge (helst hvitt).

Haha!  ;D

For guds skyld les bøkene hans.. Paint it White og The second coat. Fantastisk morsom lesing!.. ikke bare for Leeds fans..alle som er fotballinteresserte, men selvfølgelig spesielt Leeds supportere.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Leedsulf

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #46 på: Juni 13, 2008, 15:46:04 »
Ser gjengen på waccoe er i gang med photoshop igjen. Resultatet ble faktisk ganske bra i mine øyne.
Jo renere, jo bedre.


pesi

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #47 på: Juni 13, 2008, 17:21:21 »
Ser gjengen på waccoe er i gang med photoshop igjen. Resultatet ble faktisk ganske bra i mine øyne.
Jo renere, jo bedre.







Liker faktisk logoen. Litt retro ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Budda

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #48 på: Juni 13, 2008, 18:32:03 »
Hvorfor har de forandret logoen? Ellers så var det stilig drakt. Får håpe Macron lander på noe lignende
Endre

Dennis

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #49 på: Juni 13, 2008, 18:35:02 »
Jo mer hvit drakten er, jo bedre, i mine øyne! Skulle likt å se drakten ligne noe på den fra 95\96, men om man ser på Swansea-drakten, er nok det usannsynlig.
Marching on together!

auren

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #50 på: Juni 13, 2008, 19:00:44 »
Ser gjengen på waccoe er i gang med photoshop igjen. Resultatet ble faktisk ganske bra i mine øyne.
Jo renere, jo bedre.



Denne var faktisk dritlekker.mmmmmmmmmmm drømme meg bort til sesongstart og flotte nye drakter.


Er det vedtatt at det blir logoskifte?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #51 på: Juni 13, 2008, 20:16:14 »
Dette er som sagt bare noe en debattant på waccoe har drevet med, og er langt i fra noe offisielt. Logoen er hans valg, men jeg må si at den passet bra, og at selve drakten var rett og slett rå. Som Kaizer sier - jo hvitere jo bedre.
Hadde vært en drøm om drakten for kommende sesong hadde sett ut noe ala dette.

75 SOLLI

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #52 på: Juni 13, 2008, 20:41:22 »
Den "nye" logoen var rå.......
Kanskje ett tips til tattovering :-)

Per-Stian

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #53 på: Juni 13, 2008, 22:03:49 »
For ei vakker drakt! Logoen minnar veldig om City sin, men så var eg ingen stor fan av vår "politi-logo". Denne må kjøpast :P

auren

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #54 på: Juni 13, 2008, 22:41:02 »
Regner ikke med at Red Kite går med på gul og blå logo? Eller er dette logoen for "loans"?

Noen som vet når drakta blir presentert?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #55 på: Juni 14, 2008, 09:56:58 »
Logobytting er en uting. Vi er blitt en flokk med horer ettersom vi bytter ut logoen til stadighet. Synes jeg ser Manu bytte ut sin Logo. Eller Liverpool for den sakens skyld

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #56 på: Juni 14, 2008, 10:24:46 »
Logobytte er heilt greit....enten smiley,white rose eller nokke lignende fra den fake macrondrakta.Aldri likt dagens....

Sydhagen

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #57 på: Juni 14, 2008, 10:43:55 »
Logobytting er en uting. Vi er blitt en flokk med horer ettersom vi bytter ut logoen til stadighet. Synes jeg ser Manu bytte ut sin Logo. Eller Liverpool for den sakens skyld

enig!  la oss holde oss til EN logo, og ikke holde på denne byttingen hele tiden!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #58 på: Juni 14, 2008, 11:34:03 »
Problemet e jo ikkje om Leeds bytter no,men at de har byttet ut gode historisk forankra logoer i tide og utide tidligere. Få igjen "the hanging sheep" f eks.


Geir Magne

Sv: Macron ny draktleverandør
« Svar #59 på: Juni 14, 2008, 19:14:44 »
På forslaget fra Waccoe har jo dagens skjoldmerke tatt plassen til the hanging sheep mellom uglene på byvåpenet til Leeds. Ganske elegant, faktisk. Byvåpenet ble forøvrig brukt som klubbmerke på drakta til United til langt utpå sekstitallet. Den ble avløst av en enkelt ugle. Deretter ble det brodert LUFC på skrå før Smileymerket kom. Er enig i at vi bør holde på et merke lenger enn vi har hatt for vane. Derfor: Hold på skjoldet med LUFC og "a football in a Yorkshire rose"!
Happy days are here again, it's official from Number 10!