Macron ny draktleverandør

Started by Adis, February 11, 2008, 20:09:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik_

Quote from: The boy Eddie Gray on June 13, 2008, 15:46:04
Ser gjengen på waccoe er i gang med photoshop igjen. Resultatet ble faktisk ganske bra i mine øyne.
Jo renere, jo bedre.

Fin den ja. Macron burde faktisk ansette noen av de på Waccoe som designere. Selv falt jeg mest for disse to:
Endret litt på logoen fra den på Waccoe, men kunne tenkt meg den logoen fra 77-81 tilbake igjen. Litt forhistorisk med AFC kanskje, men Leeds United FC i logoen rundt LU-smileyen hadde ikke gjort meg noe. :)

Så lenge ikke Macron bare gir ut en hvit og en gul t-skjorte så er det vel håp om at de kommer opp med noe som er greit og man er stolt av å bære. Forventer ikke store greiene.

Leedsulf

Har kommet en del flere forslag etterhvert nå, og jeg synes disse to var helt kanon:

En del talentfulle karer der inne, og som det sies her burde Macron snappet de opp :)
Det triste med å tråle disse trådene på waccoe, er skuffelsen når endelig det offisielle designet på draktene kommer.

Asbjørn

Quote from: The boy Eddie Gray on June 14, 2008, 20:00:30
Det triste med å tråle disse trådene på waccoe, er skuffelsen når endelig det offisielle designet på draktene kommer.

Word  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Er det nokon som veit kor tid den nye drakta er i handelen?
Evt er det nokon som veit sikkert korleis den vil sjå ut?

COME ON LEEDS !!

Klausen

Vet ikke hvordan den blir, men hvis den nye treningsdrakten er en indikasjon så blir den overraskende bra, spør du meg...
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1338774,00.html

Drakten blir lansert for salg i slutten av måneden!

lojosang

Så festlig at folkedans blir brukt i treningsopplegget"  ;D
- Leif Olav

Sydhagen

Quote from: lojosang on July 04, 2008, 18:22:18
Så festlig at folkedans blir brukt i treningsopplegget"  ;D

den treningsdrakten der har jeg lyst på! :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Skulle ønske at Leeds fikk tak i noen stylister som kunne lagd noen gensere,skjorter, etc etc. Dette for å lage noe man kan bruke på fest uten at man med en gang legger merke til at dette er supporterutstyr fra Leeds. Litt diskre merker etc. F.eks en penjakke man kan bruke når som helst hadde vært noe

75 SOLLI

Jeg synes det er litt rart at LUFC med griske Bates ved roret ikke prøver seg på en egen kolleksjon, kanskje da med noen andre en Macron som levrandør. Jeg vet selv at jeg er "solgt" hvis det finnes kule klær med Leeds logoen på eller gjerne noe casual! Nei, ikke Stone Island! hehe

Tror Bates kunne tjent endel kroner på å lansert en konge kolleksjon. Er veldig spent på hva som kommer i Superstoren til seriestart!

Dennis

Treningsdraktene vitner til at draktene KAN ligne litt på Diadora-draktene vi hadde i starten av CCC-tiden. De synes i alle fall jeg var veldig fine!

Som jeg har sagt før; jo hvitere og mindre striper og annet tulliball, jo bedre.
Marching on together!

Sleivind

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor Leeds er så utrolig treige med å få nye drakter ut i salg. I fjor kom vel ikke de nye draktene før et stykke ut i sesongen. Leeds må tape en del penger på å ikke få ut drakten allerede nå? Et lite søk og det viser seg at lag som Arsenal, Southampton og lille Yeovil har årets nye drakt for salg allerede nå, det er sikkert flere og. Hvorfor vente til slutten av denne måneden?

h.b

Synes personlig at treningsutstyr eller effekter for den sakens skyld skal være med stil og profll.
Det er alt for simpelt og lite gjennomtenkt det de greier å presantere for oss supportere. Nei ansett noen som kan det med klær og gi oss noe som er stilig på bruke

Bye

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1339957,00.html

Saken er i seg selv helt standard pre-seasonmøl, men nederst står det at man kan få glimt av den nye hjemmedrakta, i dag!! Nå må vi være våkne folkens!;)
Trønder i Bergen!

Larsen.

Quote from: Lexmark on July 07, 2008, 16:02:10

Saken er i seg selv helt standard pre-seasonmøl, men nederst står det at man kan få glimt av den nye hjemmedrakta, i dag!! Nå må vi være våkne folkens!;)

HVOR?
Pride of Yorkshire

Per-Stian

Quote from: OleKristian on July 07, 2008, 22:14:57

HVOR?

See more from Thorp Arch, including a glimpse of the new home shirt, on LUTV later today...

Yeboah

auren

Så ingen ny hjemmedrakt, men så Macca hadde på seg en helgul drakt med litt blå striper på skuldrene, med Leedslogoen sentrert på brystet og macron logoen på høyre bryst. Noe kjedelig. Regner med at draktene blir seende slik ut, bare med red kite logoen midt på kassa i tillegg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klausen

B-m

ser faktisk ganske så bra ut!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lars E

Forever Leeds

Budda

Ser bra ut. Er det mulig å få et bedre bilde?
Endre

75 SOLLI

Ser ufattelig kjedelig ut spør du meg!

Dennis

For de som har LUTV, ligger de bildene i intervjuet med Bradley Johnson, som dere ser. Han filmes aldri lenger ned enn at Macron- og Leeds-logoen kommer i bunnen av bildet, så dette er helt klart en teaser, ettersom det stod på den offisielle siden at vi skulle se etter et glimt av den nye drakta på LUTV.

Er veldig blandet for min del, før jeg får sett resten av drakta. Den kunne vært verre, men de blå stripene gjør meg litt skeptisk. Gleder meg likevel stort til å se resten og få gjort meg opp en mening!
Marching on together!

Klausen

Sydhagen

Quote from: IvarB on July 10, 2008, 13:18:00
her er den nye drakten:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1341622,00.html

synes den ser litt kjedelig ut...for mye blått i ermene!
men i samlingen skal den åkke som!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Fæl drakt. Liker det ikke. Til og me gamle mjøndalen drakta er det mere futt over

Kickthemdown

3'dje drakta er jo rett og slett lekker!!  :D Desverre ser det ut som vi fortsetter trenden med "posete" drakter ...

Alta-White

auren

Noe skuffende drakt ja. Tredjedrakten var direkte fæl. Vi skal ikke ha striper!

Spent på hvem som blir hovedsponsor. Kanskje logoen dems kan fiffe opp drakta litt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MooCow