RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II

Started by kjelvi, February 13, 2008, 10:05:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: Webredaktøren on March 30, 2008, 15:49:12
Quote from: Alta-White on March 27, 2008, 17:16:19
Quote from: Webredaktøren on March 27, 2008, 15:35:23
Helt greit! Vi har jo allerede Prutton, Howson, Kilkenny, Johnson, Sorsa, Douglas, Thompson og Sweeney av midtbanespillere i stallen...
Når ble det "helt greit" å styrke våre motstandere i kampen om en play-off plass? Fullstendig tåpelig og idiotisk avgjørelse hvis Leeds sier ja til en forlengelse av lånet.

Alta-White

Kan ikke akkurat si at Westlake styrker noen lag...

Bedre å slippe å betale lønna hans!
Saklighet er vel ikke din sterkeste side har jeg fått med meg.  ::) En annen ting jeg har fått med meg er at Westlake er "fast" på laget til Brighton og er en hit blant supporterne deres for sin innsats.

Alta-White

pedro

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=85631

Ikke den helt sikre kilde dette, men anyway blir jeg forbannet over tanken på at vår tidligere manager skal klå på en av våre spillere. Håper Bates tar DW i øyrene i denne saken.
Leedsomaniac

LeedsUnited

Tidligere erfaringer tilsier vel at slike negative rykter har en tendens til å stemme når det gjelder Leeds.  Hvis Beckford får et tilbud fra Newcastle er det vel vanskelig for ham å takke nei.  Og spesielt hvis vi ikke rykker opp denne sesongen.

Quote from: pedro on March 31, 2008, 14:41:02

Ikke den helt sikre kilde dette, men anyway blir jeg forbannet over tanken på at vår tidligere manager skal klå på en av våre spillere. Håper Bates tar DW i øyrene i denne saken.

auren

Og her står det blant annet: "Leeds want to offer Beckford a new contract but the lure of the Premier League may be irresistible to the 24-year-old striker."

Har da ikke Beckford fått en ny og forbedret kontrakt??

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Webredaktøren

Quote from: Alta-White on March 31, 2008, 14:36:15
Quote from: Webredaktøren on March 30, 2008, 15:49:12
Quote from: Alta-White on March 27, 2008, 17:16:19
Quote from: Webredaktøren on March 27, 2008, 15:35:23
Helt greit! Vi har jo allerede Prutton, Howson, Kilkenny, Johnson, Sorsa, Douglas, Thompson og Sweeney av midtbanespillere i stallen...
Når ble det "helt greit" å styrke våre motstandere i kampen om en play-off plass? Fullstendig tåpelig og idiotisk avgjørelse hvis Leeds sier ja til en forlengelse av lånet.

Alta-White

Kan ikke akkurat si at Westlake styrker noen lag...

Bedre å slippe å betale lønna hans!
Saklighet er vel ikke din sterkeste side har jeg fått med meg.  ::) En annen ting jeg har fått med meg er at Westlake er "fast" på laget til Brighton og er en hit blant supporterne deres for sin innsats.

Alta-White

Hehe... artig å engasjere såpass at det nesten blir personlig...

Må innrømme at jeg ikke har fulgt med Brighton så mye og ble overrasket over at de plutselig hadde kommet seg så høyt på tabellen, men de har jo vist seg som formlaget sammen med Carlisle den siste tiden.

Poenget er imidlertid det at Westlake knapt har spilt en eneste bra kamp for oss på tre sesonger... han imponerer ikke på kanten og heller ikke sentralt. Hva skal man gjøre om spilleren vil bort for å få spilletid da?

Tror Mac har mer peiling på dette enn vi har. Vi må vise oss å være bedre enn Brighton usansett om Westlake spiller der eller ikke...

Webredaktøren

Quote from: auren on March 31, 2008, 14:47:01

Og her står det blant annet: "Leeds want to offer Beckford a new contract but the lure of the Premier League may be irresistible to the 24-year-old striker."

Har da ikke Beckford fått en ny og forbedret kontrakt??

auren

Jo, Beckford skrev under på en ny og bedre kontrakt i fjor høst. Men den kan sikkert stadig forbedres... ;D

berlin

Får vi tilstrekkelig med penger for Beckford, er han ikke uerstattelig. Men det må en god slump penger til selvfølgelig, ikke skarve £ 1.

At det er hold i ryktet tviler jeg sterkt på. Tror nok NUFC vil rekrutterere fra et høyere nivå enn League 1.

Webredaktøren

Quote from: berlin on March 31, 2008, 15:58:37
Får vi tilstrekkelig med penger for Beckford, er han ikke uerstattelig. Men det må en god slump penger til selvfølgelig, ikke skarve £ 1.

At det er hold i ryktet tviler jeg sterkt på. Tror nok NUFC vil rekrutterere fra et høyere nivå enn League 1.

Helt enig, men jeg hadde forstått det om Beckford var 17-18 år.

Dennis

Er det noe Jermaine Beckford er, så er det jo et stort talent! Eller, for å bruke andre ord - ettersom talent alltid sammenlignes med alder - en uslepen diamant.

At Beckford snart er midt i tjueåra, betyr ikke at han ikke kan bli en toppspiller. Han viser til tider ting med ballen som langt overgår League One-standard. Dersom han klarer å gjøre dette oftere og klarer å prestere mer stabilt, altså; får utløp for sitt store talent. Ja, da kan han bli en spiller for Premier League. 
Marching on together!

Webredaktøren

Enig i at han er en uslepen diamant, og jeg håper at han kan bli god nok for Premier League. Men jeg håper også at han kvitter seg med noen av stjernenykkene han har.

Mister han ballen, så jogger han rolig etter og han klager for ofte på dommeren også... men dette tror jeg han fikser!

Dennis

Quote from: Webredaktøren on March 31, 2008, 16:51:00
Enig i at han er en uslepen diamant, og jeg håper at han kan bli god nok for Premier League. Men jeg håper også at han kvitter seg med noen av stjernenykkene han har.

Mister han ballen, så jogger han rolig etter og han klager for ofte på dommeren også... men dette tror jeg han fikser!

Det har du rett i. Han har noen stjernenykker på banen, noe jeg håper ikke er representabelt for personligheten hans, for da kan Leeds-karrieren bli kortvarig. Syns derimot han mot Walsall jobbet meget godt - også defensivt, men det er nok ikke helt reellt for resten av sesongen, spesielt i dårligere perioder.
Marching on together!

kjelvi

Quote from: kjelvi on March 31, 2008, 14:14:07
Newcastle go for Leeds striker Beckford
Newcastle United are chasing Leeds scoring sensation Jermaine Beckford.
The Sunday Mirror says Dennis Wise, Newcastle's director of football, worked with Beckford at Elland Road and has identified him as one of the emerging stars he wants to take to the Toon.
Leeds want to offer Beckford a new contract but the lure of the Premier League may be irresistible to the 24-year-old striker.

Norwich, Wolves and Charlton are all keen on Leeds striker Jermaine Beckford. (Daily Mirror)
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/04/01/jermaine-beckford-to-quit-leeds-if-they-re-not-promoted-89520-20369652/

Jermaine Beckford will quit Leeds if they fail to win promotion this season. (Daily Star)

samadhi

Med tanke på Beckfords alder og utvikling det siste året et det vel naturlig at han velger å gå opp noen nivå dersom vi ikke rykker opp.

Vanskelig å bygge lag i Leauge 1, da spillere med ett visst potensial bare ser på denne divisjonen som ett springbrett videre i karrieren  ::)
marching on together,
derudaf forever...

kjelvi

Leeds, meanwhile, have announced they have allowed academy youngsters Gavin Rothery and Chris Fisher to join Cheltenham Town on trial.
Both players featured as Cheltenham's reserves were beaten 4-1 by Bristol Rovers last night. (fra YEP).

berlin

Quote from: samadhi on April 01, 2008, 13:07:10
Med tanke på Beckfords alder og utvikling det siste året et det vel naturlig at han velger å gå opp noen nivå dersom vi ikke rykker opp.

Vanskelig å bygge lag i Leauge 1, da spillere med ett visst potensial bare ser på denne divisjonen som ett springbrett videre i karrieren  ::)

Du har helt rett i begge deler, samadhi! Med unntak av en liten detalj, "noen nivå". Det er bare to nivåer over Leeds, og personlig tror jeg Beckfords karriere vil få seg en knekk om en PL-klubb skulle plukke han opp, på samme måte som med Healy. Han vil antagelg få mer spilletid på CCC-nivået.

Huff ja, noe av det værste med League 1, er at selv om vi er Leeds, er det få kvalitetsspillere som ønsker å gå ned 1 eller 2 divisjoner. Løsningen må være eget ungdomsarbeid (hvilket er noe tidkrevende, men personlig skulle jeg ønske og flere med meg, at flere ungdommer får sjansen vi vårt eget akademi/reservelag) og/eller at vi finner de virkelig gode spilleren i L1/L2 før storklubber gjør det, og dessuten overbeviser de at Leeds er det rette stedet.

kjelvi

Quote from: kjelvi on April 01, 2008, 13:08:09
Leeds, meanwhile, have announced they have allowed academy youngsters Gavin Rothery and Chris Fisher to join Cheltenham Town on trial.
Both players featured as Cheltenham's reserves were beaten 4-1 by Bristol Rovers last night. (fra YEP).

Har sjøl et syltynt grunnlag for å vurdere disse ungguttene. Sett Rothery et par ganger på reservelaget (via LUTV), noe som ikke ser så halvgærn ut. Fisher er et ubeskrevet blad for meg.
Håper at de har kvalitetssikret reject-prosessen i Leeds.
Vi har de siste 5-6 årene sendt på dør for mange unggutter som under annen regime og i et annet miljø har slått til.

Chris (t.v.) og Gav

flynn

Gavin Rothery har jo vært i klubben en liten evighet, uten å komme i nærheten av førstelaget.
Skulle nok gjort flere slike: http://www.youtube.com/watch?v=0gFPKO_mmNE.
Synes jeg har hørt om ham i mange år, hvor gammel er han egentlig ?

flynn

kjelvi

Quote from: flynn on April 01, 2008, 13:40:20
Gavin Rothery -  hvor gammel er han egentlig ?

Gavin: September 22, 1987 - 20 1/2 år
Chris: March 22, 1988 - knappe 20 år.

Dennis

Hvis det er en øl Fisher er avbildet med, så er det kanskje like greit at han drar?  ;)

En annen av Leeds-juniorene har på Facebook interessene : Football and driiiiiiiiinking!

Selvsagt skal fotballspillere få lov til å ta seg en fest i ny og ne - dette er også ett tilfelle i så fall, men jeg håper ikke dette er representativ holdning for hele ungdomsskaren i helhvitt.  :D
Marching on together!

LeedsUnited

En annen ting er jo om godeste McAllister fortsatt er i klubben i sommer?

Quote from: kjelvi on April 01, 2008, 13:49:01
Quote from: kjelvi on April 01, 2008, 13:10:10
Leeds United To Sign Willie Boland
Leeds United manager Gary McAllister has declared his intention to sign Hartlepool midfielder Willie Boland in the summer transfer window.
Boland is out of contract at Pools in the summer and McAllister told the Yorkshire Evening Post about his plans ''Willie's available in the summer and I`d be delighted if we could snap him up.''
''With our midfield looking weak recently I think we need a tough tackler who can get stuck in to help us next year.''
Boland, 32, and McAllister are old friends after spending time together at Coventry City and the Leeds boss said that he was glad to see his old friend again ''We had a couple of years at Coventry and I always though Willie was a good player. We sometimes shared a room for away games and he was always a big character.''
''He's had a good season with Hartlepool and he deserves the chance to play in front of big crowds every week.''

http://en.wikipedia.org/wiki/Willie_Boland
http://www.hartlepoolunited.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10326~10103,00.html

Syltynn kilde.
Men likevel skeptisk en slik løsning.
Ikke akkurat noen fremtidsmann!

Webredaktøren

Quote from: LeedsUnited on April 01, 2008, 14:13:16
En annen ting er jo om godeste McAllister fortsatt er i klubben i sommer?

Leeds United manager Gary McAllister has declared his intention to sign Hartlepool midfielder Willie Boland in the summer transfer window.
Boland is out of contract at Pools in the summer and McAllister told the Yorkshire Evening Post about his plans ''Willie's available in the summer and I`d be delighted if we could snap him up.''
''With our midfield looking weak recently I think we need a tough tackler who can get stuck in to help us next year.''
Boland, 32, and McAllister are old friends after spending time together at Coventry City and the Leeds boss said that he was glad to see his old friend again ''We had a couple of years at Coventry and I always though Willie was a good player. We sometimes shared a room for away games and he was always a big character.''
''He's had a good season with Hartlepool and he deserves the chance to play in front of big crowds every week.''

http://www.hartlepoolunited.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10326~10103,00.html

Syltynn kilde.

Tviler på at Mac blir på Elland Road om det ikke blir opprykk, men det spørs vel også litt på om Bates selger eller ikke.

En annen ting er at jeg er rimelig sikker på at Beckford ikke er god nok for Premier League ennå. Det ser vi på førstetouchen og all sjansesløsingen hans. Men han bør nok spille i Championship neste sesong for å fortsette den fine utviklingen sin...

kjelvi

Syltynn kilde.

Dette var Vital Football's 1. aprilspøk.
Meldingen utgår!

pedro

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=385736

En viss føring ligger nok her mht Beckford, men tror vel at vi kan slappe av frem til sommeren. Trolig ønsker vel Keegan en noe mere merittert spiller i sin stall dersom han da får fortsette i Newcastle.
Leedsomaniac

Webredaktøren

Quote from: pedro on April 02, 2008, 15:17:13
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=385736

En viss føring ligger nok her mht Beckford, men tror vel at vi kan slappe av frem til sommeren. Trolig ønsker vel Keegan en noe mere merittert spiller i sin stall dersom han da får fortsette i Newcastle.

Jepp, regner med at Keegan vil ha en spiller som kan gå rett inn på laget. Altså bedre enn Owen, Viduka og Martins.

kjelvi

Wilkins hoping for Westlake stay

Brighton manager Dean Wilkins has revealed he remains hopeful of extending midfielder Ian Westlake's loan spell until the end of the season.

Westlake: Talks ongoing

Westlake's initial stint on the south coast comes to an end after Saturday's meeting with Port Vale, but the Seagulls are still in talks with Leeds over keeping hold of him.
"Discussions with Leeds remain ongoing as regards Ian Westlake," said Wilkins.
"We are very hopeful, but we just need to wait and see."
Westlake was loaned out by his parent club last month and has made six appearances since joining Brighton, who are currently just one point behind Leeds in the League One play-off race.

Teamtalk

Webredaktøren

Spørs om Mac går med på det allikevel da, ettersom Brighton også kjemper om playoff-plass.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

kjelvi

Quote from: kjelvi on April 02, 2008, 16:14:16
Wilkins hoping for Westlake stay
Brighton manager Dean Wilkins has revealed he remains hopeful of extending midfielder Ian Westlake's loan spell until the end of the season.

Brighton extend Westlake's loan 

Westlake has made six appearances for Brighton so far (Getty)

Brighton have extended the loan of Leeds midfielder Ian Westlake until the end of the season and the play-offs, should the Seagulls make it.
His initial month's loan was due to run out after Saturday's League One game with Port Vale.
He told BBC Southern Counties Radio: "It's great news and it's exciting to be a part of the next month. All I want to do is play and the team are great."
Manager Dean Wilkins said: "He's brought balance and enthusiasm."
Wilkins was thankful Leeds agreed to the extension despite being in a battle with Albion for the play-offs.
"I am slightly surprised but they have their agenda. We're just pleased Leeds have agreed."

BBC