Skrevet av Emne: KAMP: vs. Doncaster Rovers 1/4  (Lest 65810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

soumoh

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #30 på: Februar 15, 2008, 12:50:45 »
Jeg håper på dette laget:

Ankergren
Kenton - Lubo - Marques - Parker
Carole - Howson - Kilkenny - Johnson
Elding - Flo

Subs: Lucas, Huntington, Sweeney, Prutton, Elliott
We'll be back.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #31 på: Februar 15, 2008, 13:11:08 »
WELLENS DOUBTFUL FOR LEEDS CLASH

Doncaster midfielder Richie Wellens is doubtful for his side's home clash with Leeds.
Wellens made it through the full 90 minutes of the midweek win at Bournemouth but is struggling with a cyst on his ankle.
Manager Sean O'Driscoll has no other new injury or suspension problems.
Striker James Hayter and defender Gordon Greer are the only long-term absentees for Rovers, who equalled a 60-year-old club record of 11 league games without defeat on Wednesday night.
Hayter is recovering from a double hernia operation, while Greer has had hip surgery.
Defender Adam Lockwood is hoping for a recall to the starting line-up after recovering from a groin strain and new strikers Stuart Elliott and Gareth Taylor are both hoping to play some part.
O'Driscoll's side are chasing a fifth straight win as they step up their automatic promotion challenge.

Leeds will be without suspended striker Jermaine Beckford and skipper Andy Hughes.
Beckford, Leeds' leading scorer with 17 goals, will sit out a one-game ban after reaching five yellow cards, so Tore Andre Flo and Anthony Elding are vying for a place in the starting line-up alongside Tresor Kandol.
Midfielder Hughes could be sidelined for up to three weeks due to a knee injury sustained in the midweek draw with Nottingham Forest.
Midfielder Neil Kilkenny could return after missing the last three matches due to an ankle injury.
Leon Constantine (broken arm), who has endured a wretched season through injury, is two weeks away from a return to full training.
Manager Gary McAllister has no new injury problems but could be tempted to recall fit-again defender Frazer Richardson (groin) to the starting line-up.

PA Sport

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #32 på: Februar 15, 2008, 13:13:04 »
No har eg av ulike grunnar vore fråverande under dei siste kampane, men basert på det lille eg har fått med meg ønskjer eg dette laget (skeiv 4-4-2) mot Donky:

Ankergren
Richardson - Marques - Michalik - Parker
Prutton - Kilkenny - Howson - Sweeney
Elding - Kandol

Benk: Lucas, Huntington, Johnson, Flo, Carole

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #33 på: Februar 15, 2008, 13:25:33 »
Spørs vel om Kilkenny er fit igjen etter skaden, siden det ikke akkurat virket som om han var fit før skaden?  :o

Håper på dette laget:

Ankergren

Kenton - Rui - Michalik - Parker
Sorsa - Prutton - Howson - Johnson
Elding - Kandol

baste

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #34 på: Februar 15, 2008, 16:05:07 »
Blir en utrolig spennende kamp uansett hvem som spiller

God helg  :D

berlin

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #35 på: Februar 15, 2008, 16:07:12 »
På Maccas uttalelser synes jeg det står "mellom linjene" at Frazer kommer tilbake,
bl.a grunnet større offensive kvaliteter en Kenton. Man skal ikke se bort fra at det kan ha positiv innvirkning på Pruttons rolle. Jeg vil tro at vi neppe starter med både Frazer og Carole på høyrekanten(e). Jeg håper Carole er på benken, og kan brukes dersom vi trenger å endre spillet offensivt.

Det blir også spennende hvem Macca velger på topp. Kandol får jo veldig mye kritikk her på forumet, men jobbet vistnok hardt mot Forest, og tipper det blir Kandol og Flo på topp, med Elding på benken.

Har tro på minst ett poeng, og vinner vi - ja da kan vi slippe jubelen løs. Betyr enormt mye for både selvtillit og sluttinnspurten. Følger vi opp med seier hjemme mot Crewe da, så brer seg ny optimisme både blant spillere og fans. Det er mitt drømmescenario for de 2 neste kampene.

TK20

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #36 på: Februar 15, 2008, 16:12:08 »
Tror på seier 2-1 i morra, litt optimistisk. Kandol putter to.

Håper på følgende lag.

Ankers
Kents - Michalik - Rui - Parker
Prutton - Kilkenny - Howson - Sweeney
Elrond - Kandol.

Subs: Lucas, Hunty, Carole, Flo, Sorsa.

GeirO

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #37 på: Februar 15, 2008, 16:21:42 »
Blir en utrolig spennende kamp uansett hvem som spiller

God helg  :D

Ikke sikkert det blir så spennende hvis vi ligger under med tre mål før kvarteret er gått. Husk på at vi møter et lag som for tiden er 43 ganger så gode som oss.... ;)
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #38 på: Februar 15, 2008, 17:43:51 »
Oppdaget at det er 13:00 kick off her (iallefall ifølge expekt)...

Kan noen varsle Sir'n  ;D



« Siste redigering: Februar 15, 2008, 17:46:24 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

KeyserSoze

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #39 på: Februar 15, 2008, 18:13:53 »
Har tro på minst ett poeng, og vinner vi - ja da kan vi slippe jubelen løs. Betyr enormt mye for både selvtillit og sluttinnspurten. Følger vi opp med seier hjemme mot Crewe da, så brer seg ny optimisme både blant spillere og fans. Det er mitt drømmescenario for de 2 neste kampene.

Er vel sjelden drømmescenariet er noe annet enn 6 poeng på to kamper  :P
 

sveifors

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #40 på: Februar 15, 2008, 19:35:13 »
På Maccas uttalelser synes jeg det står "mellom linjene" at Frazer kommer tilbake,
bl.a grunnet større offensive kvaliteter en Kenton. Man skal ikke se bort fra at det kan ha positiv innvirkning på Pruttons rolle. Jeg vil tro at vi neppe starter med både Frazer og Carole på høyrekanten(e). Jeg håper Carole er på benken, og kan brukes dersom vi trenger å endre spillet offensivt.

Det blir også spennende hvem Macca velger på topp. Kandol får jo veldig mye kritikk her på forumet, men jobbet vistnok hardt mot Forest, og tipper det blir Kandol og Flo på topp, med Elding på benken.

Har tro på minst ett poeng, og vinner vi - ja da kan vi slippe jubelen løs. Betyr enormt mye for både selvtillit og sluttinnspurten. Følger vi opp med seier hjemme mot Crewe da, så brer seg ny optimisme både blant spillere og fans. Det er mitt drømmescenario for de 2 neste kampene.

Mange skjønner ikke Kandol oppgave som ryddegutt, skape plass for andre og bulldozer.

De skjeller og smeller på alle untatt Prutton som er HELLIG KU!
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #41 på: Februar 15, 2008, 19:37:29 »
Prutts er PL-materiale!
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #42 på: Februar 15, 2008, 20:25:44 »
Har tro på minst ett poeng, og vinner vi - ja da kan vi slippe jubelen løs. Betyr enormt mye for både selvtillit og sluttinnspurten. Følger vi opp med seier hjemme mot Crewe da, så brer seg ny optimisme både blant spillere og fans. Det er mitt drømmescenario for de 2 neste kampene.

Er vel sjelden drømmescenariet er noe annet enn 6 poeng på to kamper  :P

Nei, det kan man godt si - men - i motsetning til i høst når man nærmest tok det for gitt at vi vant HVER eneste kamp, er dette i disse stusselige tider blitt redusert fra en "vane" til en "drøm".

sveifors

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #43 på: Februar 15, 2008, 22:32:15 »
Prutts er PL-materiale!


da står d dårlig til der, han var vel det engang.
Så da er moralen har en spilt i PL ja da spiller en godt uansett. Skal man klage over noen må det bli spillere uten PL erfaring. Greit å få med meg slik analyse.

På tirsdag tapte Prutton en duell i lufta med lukka øyne uten å gå i kroppen på motstander. Denne tapte  "Premier League" taklingen går imål bak anker.
Kandol skaffa oss straffe
KONKLUSJON;
 prutts var vår viktigste mann fordi han er PL-materiale. JØSSES
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Jon R

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #44 på: Februar 15, 2008, 23:08:17 »
Hvorfor denne iveren etter å dømme Prutton nord og ned? I følge kommentorene på radio Leeds var Prutton god, og han fikk 8 på en av børsene ( YEP?), så helt håpløs var han kanskje ikke?  Det riktige er kanskje at både Kandol og Prutton ikke presterer som tidligere i sesongen? Uansett mener jeg det er feil å bruke Prutton som klassisk "ving", der han skal utfordre backen og komme til innlegg. Vi må da ha andre og bedre alternativer i den type rolle? :)
« Siste redigering: Februar 15, 2008, 23:11:17 av Jon R »
Jon R.

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #45 på: Februar 15, 2008, 23:45:09 »
Hvorfor denne iveren etter å dømme Prutton nord og ned? I følge kommentorene på radio Leeds var Prutton god, og han fikk 8 på en av børsene ( YEP?), så helt håpløs var han kanskje ikke?  Det riktige er kanskje at både Kandol og Prutton ikke presterer som tidligere i sesongen? Uansett mener jeg det er feil å bruke Prutton som klassisk "ving", der han skal utfordre backen og komme til innlegg. Vi må da ha andre og bedre alternativer i den type rolle? :)

Kanskje vår kjære finne, Sorsa, kan få en plass på laget?

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #46 på: Februar 15, 2008, 23:55:33 »
Jeg vil ha vingspill og offensive backer på laget. Derfor blir mitt lag:
Ankers
Frazer-Rui-Huntington-Parker
Carola-Howson-Killa-Johnson
Elding-Elliott

Subs: Mikkelikk-Sweeney-Prutton-Kandol-Flo
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sveifors

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #47 på: Februar 16, 2008, 00:09:46 »
Hvorfor denne iveren etter å dømme Prutton nord og ned? I følge kommentorene på radio Leeds var Prutton god, og han fikk 8 på en av børsene ( YEP?), så helt håpløs var han kanskje ikke?  Det riktige er kanskje at både Kandol og Prutton ikke presterer som tidligere i sesongen? Uansett mener jeg det er feil å bruke Prutton som klassisk "ving", der han skal utfordre backen og komme til innlegg. Vi må da ha andre og bedre alternativer i den type rolle? :)

Det er ingen iver, bare at alle bør yte max og analyseres til det beste for vårt lag.
Andre hadde han lavest. Har du sett baklengsmålet?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lufc86

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #48 på: Februar 16, 2008, 00:38:07 »
Prutton er ingen dårleg spelar. Han er berre ikkje ving. Han jobbar hardt, taklar bra, har blikk over spelet. Han var ein gong i tida Englands største talent. Då spela han samen med Jenas, snetralt på midten, og ein betre spelar. Dawson og Harewood var andre talent på Nottingham denne tida. Soton kjøpte han som sentral midtbanespelar for 3 mill pund(?) og han var fast materiale i premier league, før han blei sinna på dommaren...

Det er klart at han er ein spelar som vil yta meir motstand i ein midtbanekrig enn det Howson eller Kilkenny vil gjera. Han spring meir enn Thompson og er etter mi meining minst lika god som Hughes. (sjølv om eg fekk eit positivt inntrykk då eg såg Hughes live i Forest kampen)

Det at han er blitt brukt som høgrekant er uforståeleg. Grunnen ligger på Thorp arch der eg kan banne på at han gjer eit positivt inntrykk, og Macca har ikkje råd til å ha han på benken. Dermed må han spela.
Då blir han den spelaren som må bekle høgrekanten sidan han gjere meir innsats enn vingane me har i stallen frå før. Om Macca tør å satse på klassiske vingar med Carole og Sorsa evt Sweeney trur eg vil medføra meir fin fotball og meir angrep enn med Prutton som kant. Men med Prutton sentralt og desse på kantane kan det bli skikkeleg bra, trur eg.
Ein anna grunn er at Macca vil ha stabilitet og defansiv organisasjon fordi han er som alle andre, nemleg redd for å tapa fotballkampar.

Mange snakkar om målet til Forest. Greit at det er ein Prutton som ikkje ofrar seg i duellen. Trur dykk at Carole ville ha tatt det løpet heim i forsvar? Uvisst!
Personleg likar eg Carole. Han er ein uforutsigbar klassisk ving med teknikk. Han er ikkje direkte rask, men forsvarerane likar ikkje å spela mot han. Han har òg laga 3 mål for oss i tillegg har han 7 assist. Som er godkjent for min del.

Det me må håpa på er at Macca/Staunton har balla nok til å satse på vingspel framover.
Problemet ligg i at vi har kun ein brukbar ving, nettopp Carole. Derfor blir det vanskeleg å kome unna tre (sentrale) midtbanespelarar på bana samtidig, og Prutton er den som får den vanskeligaste jobben, og må ta skylda når me har motgang. Og det pga at han er den spelaren som ikkje kjem rundt på kantane og gode innlegg. Verken Howson, Hughes eller Kilkenny ville vore ein betre høgrekant.

Tilbake til Carole, kvifor får ikkje han spela? Problemet ligg på treningsfeltet. Gjer han nok innsats? Fortener han ein plass på laget etter det Macca ser på treningane? Kven veit, men ein ting er sikkert, Prutton må overbevise ein plass.
Kva signal sender manageren vår ut, om ein som ikkje holder mål på trening skal starte kampar. Kva framtid går da rekruttane våre mot?

No er det kamp mot Doncaster. Eit lag over oss på tabellen, eit lag i betre form enn oss, eit lag med sjølvtillit og eit lag som nettopp har slått oss på heimebana.
Eg er optimist og i morgo blir det poeng og Prutton blir dagens spelar. :)
@m_sortland på twitter

Jon R

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #49 på: Februar 16, 2008, 00:45:26 »
Glimrende innlegg, lufc.  :)

*tar bølgen*  ;D
Jon R.

lufc86

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #50 på: Februar 16, 2008, 01:04:06 »
Veldig bra Jon R. :) Så satsar me på poeng i morgo...
@m_sortland på twitter

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #51 på: Februar 16, 2008, 09:52:41 »
LORIMER: Derby win can reignite hopes of top-two spot

By Peter Lorimer
Talking Soccer


Gary McAllister was a fighter in his playing days, and the one thing I knew to expect from his time as manager of Leeds United was that the squad under him would show that spirit.
His influence is rubbing off already, and we saw on Tuesday night how reluctant the club will be to let go of the chance of promotion from League One.
Trailing to Nottingham Forest in front of a crowd of 30,000 is a difficult position to be in, and in those circumstances a 1-1 draw was a good result which sets us up nicely for our massive game at Doncaster Rovers tomorrow.
My opinion, and that of many others, is that automatic promotion from League One is a long shot for Leeds United now, and this weekend may be our last opportunity to keep that goal alive.
Should we fail to win, Doncaster's advantage over Leeds would be at least 10 points with a game in hand, and it would be extremely optimistic to believe that we could overturn that deficit in the space of 13 games. Perhaps automatic promotion is a bridge too far already. But a victory at the Keepmoat Stadium would give us a chance.
Leeds, as a team and a squad, are capable of beating Doncaster, and extra motivation can be taken from the matches which follow tomorrow's game.
We face Crewe, Cheltenham and Bournemouth at home, and Swindon and Port Vale away from Elland Road. Those, to me, are five very winnable games which could affect the League One table greatly. There is no doubt that we need to get on a good run because our results of late have been disappointing.
The draw against Forest was, I believe, satisfactory, and there were signs in the performance that the players are starting to get over the disruption that they have been forced to contend with during the last fortnight.
People expect professional players to be immune to change and uncertainty, and to a degree they have to be. But I don't doubt for a minute that some of the lads at Thorp Arch found Dennis Wise's departure very difficult to deal with.
I always maintained that Dennis did a good job here, but the one thing I could not understand is why he made so many signings and spent so much money when he knew that he might soon be leaving for Newcastle United.
I'm not saying he'd known about their interest for weeks, but it seems very unlikely to me that he found out about the job and tied up the deal all in the space of a few days. As good as some of his signings appear to be, how must they have felt when the man who promised them the earth walked out the door almost as soon as they signed on the bottom line? If that was hard for them to come to terms with initially then I for one can't blame them for that.
But Leeds United are a proud club, and the one thing the players must do – in the eyes of the supporters at least – is show a willingness to fight. They did that on Tuesday and they must do it again tomorrow. When Gary first came into the club, I feared that our fire was on the verge of being put out. It seems to me that the flames have now been rekindled. Let's hope the heat is too great for Doncaster.

YEP

Volda69

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #52 på: Februar 16, 2008, 10:03:10 »
Eg applauderer lufc86 sitt innlegg  ;D
MOT

Lids

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #53 på: Februar 16, 2008, 10:46:22 »
Er Beckford suspendert?
Thomas

Sander

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #54 på: Februar 16, 2008, 10:47:50 »
kampen utsatt pga baneforbeholda i følge tv2 tekst :-[
 

sveifors

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #55 på: Februar 16, 2008, 10:51:24 »
Håper på seier, Doncaster har feires av banen, uansett lag.

MOT
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 16/2
« Svar #56 på: Februar 16, 2008, 10:58:39 »
kampen utsatt pga baneforbeholda i følge tv2 tekst :-[

Doncaster’s League One clash with Leeds United has become the first fixture of the day to fall foul of the weather.
The Yorkshire derby has been postponed due to a frozen pitch at Doncaster’s Belle Vue Stadium.


* http://www.doncasterroversfc.premiumtv.co.uk/page/News/0,,10329~1242985,00.html
* http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/02/16/League-One-Doncaster-v-Leeds-postponed/
* http://breakingnews.iol.ie/sport/story.asp?j=246476602&p=z464773x8&n=246477362&t=soccer

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers UTSATT (opprinnelig 16/2, ny dato kommer!)
« Svar #57 på: Februar 16, 2008, 11:01:14 »
Kjedelige greier! Hva skal jeg da fordrive tiden med?

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers UTSATT (opprinnelig 16/2, ny dato kommer!)
« Svar #58 på: Februar 16, 2008, 11:03:49 »
Kjedelige greier! Hva skal jeg da fordrive tiden med?

NRK1: Skiskyting
SportN: 13.30: Bristol R - Southampton, 16: Liverpool - Barnsley.
Viasat4: 18: Arsenal - Man.U
« Siste redigering: Februar 16, 2008, 11:13:57 av kjelvi »

Lids

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers UTSATT (opprinnelig 16/2, ny dato kommer!)
« Svar #59 på: Februar 16, 2008, 11:15:27 »
Kjedelige greier! Hva skal jeg da fordrive tiden med?

Ta deg en tur ut i vårsola.  ;)
Thomas