Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #600 på: September 16, 2013, 15:38:32 »
Heia Swansea i kveld!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #601 på: September 17, 2013, 15:11:54 »
En merkelig fotballkamp, som Swansea egentlig hadde fortjent å vinne. Shelvey involvert i samtlige 4 mål. 3 målgivende, inkludert Luserpuls 2 goaler, en han laget sjøl og ett der han flikket videre med hodet til Michu. Jeg må si at Laudrup har gjort dette laget godt. De hadde til tider et pasningsspill som gjorde de ekle røde til statister.
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #602 på: September 23, 2013, 20:37:28 »
Soton gjorde jobben på Anfield, herlig!! Spilte rolig og behersket etter 1-0 ledelsen mens luserpul gutta ble løpende imellom. Godt å få bekreftet at de også i år vil mislykkes med målet om trofeer. Det føler jeg meg ganske sikker på.
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #603 på: Oktober 26, 2013, 09:08:24 »
....hater Luserpul og må bare gjenta, så tråden ikke havner i glemselen.... :D
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #604 på: Desember 05, 2013, 17:20:02 »
Slår det spreker i Luserpul nå....Hull ble jo for sterke....digg!!
Yeboahs vitne

Torpe-do

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #605 på: Desember 21, 2013, 14:40:00 »
Ja, jo, men....


... fy F for en spiller de har fått i Suarez...!

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #606 på: Desember 21, 2013, 19:08:48 »
Jeg liker Liverpool.


Det er et flott lag med en flott historie. Og mange meritter. Og som Leeds supporter så er det ingentvil at jeg skulle ønske at Leeds hadde samme liste med meritter som Liverpool.


Og om det slår sprekker i Liverpool..........Vel de leder serien og spiller bra. Og om de forsetter slik som de gjør nå kan de fort ta sitt 19 seriemsterskap.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #607 på: Desember 23, 2013, 10:17:44 »
Kikka litt tilbake i denne tråden, som begynte tilbake i 2008. Så ung og hatefull jeg var. Merker at jeg ikke har stort imot Liverpool pdd, rent bortsett fra at det er mange kamerater som vil bli uspiselige om Liverpool begynner å sanke bøtter igjen.

Av en aller annen grunn mener de at det er mer "cred" å like Liverpool, kontra Man Utd, selv om flere av de litt eldre av mine kompiser ble fans i det røde 80-tallet eller som et direkte følge av det.

Nei 'Pool er ok, Spurs likeså (av de jeg "hata" for noen år sida). De verste klubbene er Galatasaray, Man Utd og Millwall, men jeg gidder ikke "hate" lenger.

Mulig min nyfødte datter har gjort meg myk.
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #608 på: Desember 23, 2013, 13:31:12 »
Hat blir et begrep som blir  i sterkeste laget for min del,  men begrepet avsky er et begrep som passer mer fpr min del men da i forhold til nedlatende SCUM supportere.
Hvorfor er det ikke noen som har opprettet en tråd som heter "Jeg avskyr Scum".

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #609 på: Desember 23, 2013, 13:45:02 »
Lag tråden og jeg skriver meg inn der også. Hat er for sterkt, det er jeg enig i. Kanskje overskriften kan redigeres. Jeg nøyer meg med å ikke like når jeg tenker meg om.

Enig i det som står i innlegget over her; Suarez er utrolig forbannet god!! Uten han hadde Luserpul slitt, det er jeg sikker på. Løp å kjøp..... ;D
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Re: Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #610 på: Desember 23, 2013, 15:57:41 »
Hat blir et begrep som blir  i sterkeste laget for min del,  men begrepet avsky er et begrep som passer mer fpr min del men da i forhold til nedlatende SCUM supportere.
Hvorfor er det ikke noen som har opprettet en tråd som heter "Jeg avskyr Scum".

Av andre tråder som mangler har vi "Jeg spiser mat" og "Jeg puster oksygen". Hva vi drikker er dekket alt.
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #611 på: Desember 27, 2013, 11:35:46 »
City for sterke for de røde sutrekoppene, deilig!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #612 på: Mars 25, 2014, 11:22:57 »
OK, nå har det gått for langt!! En tåpelig scumfan blant NRK sine journalister kommer med elendige hentydninger til tragedien på Hillsborugh!!!  >:(

Usmakelig og fullstendig idiotisk. Reaksjonene blant pool fansen kom raskt. Jeg føler faktisk sympati med Liverpool folket i denne saken. Tviler på om mnage har slått spøker på Bysbybabes tragedien for å si det sånn.

NRK sjefen synes ikke det er så veldig alvorlig, scum fan han også.

En merkelig situasjon å støtte Liverpool folk, men i denne saken ble jeg helt nødt til det altså. Det sies atd et er startet en kampanje for å fjerne journalisten fra kommentatorplass under fotball VM. Hvis Liverpool fansen står for dette er det riktig å henstille dem til å la det være. marker deres avsky, men dette er mannens jobb tross alt. Vis romslighet på det punktet er nå mitt råd. Trakassering av trakassererne er ikke veien å gå.
Yeboahs vitne

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #613 på: Mars 26, 2014, 12:13:36 »
OK, nå har det gått for langt!! En tåpelig scumfan blant NRK sine journalister kommer med elendige hentydninger til tragedien på Hillsborugh!!!  >:(

Usmakelig og fullstendig idiotisk. Reaksjonene blant pool fansen kom raskt. Jeg føler faktisk sympati med Liverpool folket i denne saken. Tviler på om mnage har slått spøker på Bysbybabes tragedien for å si det sånn.

NRK sjefen synes ikke det er så veldig alvorlig, scum fan han også.

En merkelig situasjon å støtte Liverpool folk, men i denne saken ble jeg helt nødt til det altså. Det sies atd et er startet en kampanje for å fjerne journalisten fra kommentatorplass under fotball VM. Hvis Liverpool fansen står for dette er det riktig å henstille dem til å la det være. marker deres avsky, men dette er mannens jobb tross alt. Vis romslighet på det punktet er nå mitt råd. Trakassering av trakassererne er ikke veien å gå.

ManU supporere er idioter hva annet er og forvente av dem.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #614 på: Mars 28, 2014, 15:20:30 »
De fleste husker Carl I Hagen som kalte NRK for ARK. Nå er NRK tydeligvis fult av Scum supportere så da blir det vel ManRK da........? Fysj!!
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #615 på: April 16, 2014, 23:17:08 »
De siste årene har det vært godt å se Liverpool havne midt på tabellen mens Leeds har vært dårlige.

Nå begynner det å bli litt for mye av det dårlige her. Liker IKKE at Liverpool leder, samtidig som Leeds er dårlige. Hva skal man egentlig glede seg over da? At ManU gjør det dårlig er en veldig fattig trøst....

Hallgeir *

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #616 på: April 19, 2014, 16:44:02 »
Jeg er ingen elsker av Liverpool jeg heller, men det gjør det vel mer uforutsigbart når det er flere som kjemper om tittelen. Mest glad er jeg for at de rødes hegemoni i Manchester definitivt er over for denne gang.

Etter Chelseas hjemmetap for Sunderland i kveld, ligger veien åpen for at Liverpool tar hjem CL-pokalen.
« Siste redigering: April 19, 2014, 20:34:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #617 på: April 22, 2014, 13:42:59 »
Jeg er ingen elsker av Liverpool jeg heller, men det gjør det vel mer uforutsigbart når det er flere som kjemper om tittelen. Mest glad er jeg for at de rødes hegemoni i Manchester definitivt er over for denne gang.

Etter Chelseas hjemmetap for Sunderland i kveld, ligger veien åpen for at Liverpool tar hjem CL-pokalen.

får de den med på kjøpet når de vinner PL????  :D :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #618 på: April 22, 2014, 16:42:52 »
Jeg er ingen elsker av Liverpool jeg heller, men det gjør det vel mer uforutsigbart når det er flere som kjemper om tittelen. Mest glad er jeg for at de rødes hegemoni i Manchester definitivt er over for denne gang.

Etter Chelseas hjemmetap for Sunderland i kveld, ligger veien åpen for at Liverpool tar hjem CL-pokalen.

får de den med på kjøpet når de vinner PL????  :D :D :D

Scousers stæler som ravner, ifølge stereotypiene.  ;D
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #619 på: April 22, 2014, 19:52:58 »
Jeg er ingen elsker av Liverpool jeg heller, men det gjør det vel mer uforutsigbart når det er flere som kjemper om tittelen. Mest glad er jeg for at de rødes hegemoni i Manchester definitivt er over for denne gang.

Etter Chelseas hjemmetap for Sunderland i kveld, ligger veien åpen for at Liverpool tar hjem CL-pokalen.

får de den med på kjøpet når de vinner PL????  :D :D :D

Og så jeg som alltid leser det jeg har skrevet før jeg trykker på "legg til innlegg". Nye briller har jeg også nettopp kjøpt. Tror jeg skal reklamere på dem med en gang!  ;D
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #620 på: April 23, 2014, 08:33:54 »
Tunge tider med et meget sterkt Liverpool, shit jeg skriver ikke Luserpul lenger heller, og et hjelpesløst Leeds United. Ille er det, men som fotballmenneske er det ikke tvil om at laget Liverpool har nå er særdeles sterkt. Sånn sett må jeg berømme Brendan Rogers for det han har fått til. Tøft, men sant.
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #621 på: April 28, 2014, 16:42:49 »
Ble skjelt av en arg L'pool supporter på jobben i dag, fordi jeg ikke var enig i at en Chelski-spiller burde ha blitt utvist i går. For øvrig fikk Reds så hatten passet. I stedet for å gå for U og få hektet av Chelski, ble de offer for sin egen suksess og gikk inn for å slå spillerbussen til Chelski. Synes ikke Chelski ikke spilte feigt, bare klokt, i det de totalt tok luven ut av L'pools blitz krieg angrepsfotball.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Robert

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #622 på: Mai 06, 2014, 12:42:04 »
Ikke ofte det er så morsomt å se Liverpool-kamper som i går.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #623 på: Mai 06, 2014, 19:11:24 »
Ikke ofte det er så morsomt å se Liverpool-kamper som i går.
Jepp. Og Glen Johnson mener at folk som kritiserer L'pools forsvars-spill ikke har peil. Ante virkelig ikke at L'pool har forsvars-spill, bare fotballspillere som tilfeldigvis spiller rett foran keeperen. Apropos, de utivende toskene var for øvrig Gary Neville og Jamie Carragher.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #624 på: Mai 09, 2014, 23:58:23 »
Denne var litt kul da...

http://ipad.dagbladet.no/2014/05/09/sport/fotball/premier_league/liverbirds_aalesund/liverpool/33218429/

«Det er ganske unaturlig med Liverpool og seriegull i samme setning»
Ã…lesund-politiets svar på Liverbirds-brev.


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #625 på: Mai 11, 2014, 22:50:43 »
nyter dagen i dag :)

CITY!!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #626 på: Mai 14, 2014, 10:35:22 »
 
nyter dagen i dag :)

CITY!!!!


;D....nyter det leeenge
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #627 på: Juni 23, 2014, 12:39:31 »
Gerrard med nydelig assist til Suarez som setter 2-1, Luserpulkamp..... neida, England vs Uruguay..... ;D
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #628 på: Juni 26, 2014, 10:31:04 »
...og så viste Suarez sin uhelbredelige sult på menneskekjøtt igjen!!! Vil han noen gang stille i rødt igjen??
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #629 på: Juni 26, 2014, 16:51:18 »
...og så viste Suarez sin uhelbredelige sult på menneskekjøtt igjen!!! Vil han noen gang stille i rødt igjen??

Føler meg rimelig sikker på at han kommer til å SE rødt igjen i hvert fall. ;D
- Leif Olav