Jeg hater Liverpool

Started by Sleivind, February 19, 2008, 21:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gambi

Ikke med det første hvertfall. Banka Newcastle idag. Trist.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

RoarG

Quote from: Gambi on October 06, 2012, 18:42:43
Norwich gjelds ikke. De er Tippeliga kvalitet. Pool tapte IGJEN mot Udinese paa hjemmebane... det trengs en totalrevonasjon blant spillere og stoetteapparat for at Pool skal kunne hevde seg igjen.
Hei, ikke gi dem tips! Trodde at du hatet dem? Nei, alt må bli som det er, så de kan suse rundt på nedre halvdel av tabellen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: RoarG on October 07, 2012, 22:04:55
Quote from: Gambi on October 06, 2012, 18:42:43
Norwich gjelds ikke. De er Tippeliga kvalitet. Pool tapte IGJEN mot Udinese paa hjemmebane... det trengs en totalrevonasjon blant spillere og stoetteapparat for at Pool skal kunne hevde seg igjen.
Hei, ikke gi dem tips! Trodde at du hatet dem? Nei, alt må bli som det er, så de kan suse rundt på nedre halvdel av tabellen.

Veldig enig, la Luserpul surre med det de har. 0-0 mot Stoke i helga.....Stoke er uavgjortfavorittene, Suarez gikk sur av banen tilsynelatende uten å takke noen for kampen. Daniel Agger med et minst like surt oppsyn diskuterte med Skrtel etter kampen, furtne som barn..........................HERLIG!    ;D
Yeboahs vitne

Leedsulf

RoarG

"Suarez dive compilation" ;D. Say NO more.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Yeboahs vitne

Sydhagen

@FeIixBaumgartnr: After seeing that I can perform well with no atmosphere and dive better than anyone on earth, Brendan Rogers has put in a 45m bid for me.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Quote from: Sydhagen on October 14, 2012, 23:23:24
@FeIixBaumgartnr: After seeing that I can perform well with no atmosphere and dive better than anyone on earth, Brendan Rogers has put in a 45m bid for me.

;D
Yeboahs vitne

Sander

Robert

Morsomt å se Liverpool "mistet" seieren på overtid idag.
Nå skulle jo målet vært annulert uansett - det skulle ikke engang vært frispark. Men offside var det nå aldri :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

fmtj

Alt som kan fornærme Luserpul tas i mot med takk!!
Yeboahs vitne

Gambi

wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

fmtj

Fin Newcasle scoring, men nå skal jeg gjøre noe jeg ikke hadde trodd jeg skule; Suarez utligning var kunst rett og slett om enn meget irriterende. Godt at de ikke tok alle 3 poengene ihvertfall.
Yeboahs vitne

fmtj

trist helg, vi tapte og luserpul vant
Yeboahs vitne

Asbjørn

Et apropo til Chelsea-Villa 8-0 (foreløpig)

ivar kristoffersen‏@gimletrimklubb
Enig med @OpkvitneEaters. Da her sette villa sin seier på Anfield i perspektiv

;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Scum slo Luserpul, vanskelig å føle glede, men jeg registrerte at Gerrard er laaangt fra noe som kan kalles form.... ;D
Yeboahs vitne

fmtj

Oldham......hæ hæ hæ hæ...... ;D ;D.......takk skal dere ha Oldhamkarer!!!
Yeboahs vitne

fmtj

Vidunderlig å se headingen suse tverrligger inn for WBA i går med den tåpelige Agger for sein igjen. Samme møkkamann ble fraløpt av 19 åringen Lukaku rett etterpå....herlig!!   ;D
Yeboahs vitne

fmtj

Yeboahs vitne

Sleivind

Ikke nok med at det er nok av eklinger på Liverpool fra før av, men nå er det faktisk kannibaler på laget og!

Sleivind

Også fikk kannibalen 10 kampers karantene, triste greier  ;D

fmtj

Pass på, han har bedt inn lagkamerater til lunsj..... ;D
Yeboahs vitne

RoarG

L'pool endte på 7. plass. Vissntnok "forståelig" i flg manageren. Ting var jo så nytt, må vite. OK Brendan, nå er innkjøringsperioden over, og allerede har du varslet løfting av ambisjonene! Velbekomme, ManU/C, Gooners, Chelski og Spurs lover økt aktivitet på transferfronten i sommer. Prisene på klassespillere kommer til å fyke i været, og Cannibal Holocaust FCs beste spiller skal starte sesongen med en restkarantene på 7 kamper. Pray Sturridge doesn't get injured!
I tillegg vil klubber som Barca, Real M, PSG og Juventus konkurrere om den samme spillerpoolen, som de engelske klubbene. Tror nok L'pool gjør klokt i å satse på å utvikle egne talenter.

fmtj

Jeg ber for en ny og dårligere sesong for dem.
Yeboahs vitne

Mephistopheles

Blant Leeds supporterene i England regnes ikke Liverpool som noe rival ihvertfall ikke slik som Norske Leeds supportere gjør

Så hva er grunnen til at Leeds supportere i Norge har Liverpool som den største rivalen mens Leeds supportere i England har Manchester United som den største rivalen

Faktisk blant Leeds supporterene i England så er ikke Liverpool en gang blant de 4 største rivalene

Så hvorfor har Leeds supportere i Norge et så forskjellig syn på Liverpool en hva Leeds supportene i England har ?

Asbjørn

Quote from: Mephistopheles on July 26, 2013, 15:46:00
Blant Leeds supporterene i England regnes ikke Liverpool som noe rival ihvertfall ikke slik som Norske Leeds supportere gjør

Så hva er grunnen til at Leeds supportere i Norge har Liverpool som den største rivalen mens Leeds supportere i England har Manchester United som den største rivalen

Faktisk blant Leeds supporterene i England så er ikke Liverpool en gang blant de 4 største rivalene

Så hvorfor har Leeds supportere i Norge et så forskjellig syn på Liverpool en hva Leeds supportene i England har ?

For veldig mange i Norge hander det om norske kamerater...
Leeds var best på første halvdel av 70-tallet, så overtok Liverpool. Mange kameratflokker ble da delt i Liverpool- og Leeds-leire. 'Hatet' har vel for så vidt kommet som en (mot)reaksjon på disse Liverpoolsupporternes uttalelser/syn på ting og tang...  (mye håpløst der ja), man fikk liksom klubben i vrangstrupen...

Når det er sagt så finnes det sikkert like mange 'grunner' som det finnes Leeds/Liverpool-supportere...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Quote from: Mephistopheles on July 26, 2013, 15:46:00

Og årsaken til spørsmålet ditt ser jeg da du ble fan i 1995. Da var perioden som Asbjørn skriver om over. Jeg er enig i hans fremstilling og Luserpul var grusomt gode en periode og det var ekstremt irriterende.
Yeboahs vitne

bwirum

Uansett så har jeg mye mer i mot Scum enn Liverpool. Ikke at jeg bærer på så mange gode følelser for pool heller, men det gikk liksom litt over utover 90-tallet for meg. Nå hender det faktisk at jeg føler litt sympati med de, da de har opplevd noe av det samme som oss (bare ikke på langt nær så drøyt), med titteltørke, upopulære eierskifter etc.

Men de har jo begge røde drakter. Røde drakter er jo uansett bedritent. Ingen kan like røde drakter. Ikke egentlig.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Gufrias

Somewhere between murder and suicide there's a place called Merseyside
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

Er dessverre nødt til å lese sportssidende opp ned etter de første kampene i PL i år...... :-[
Yeboahs vitne