Jeg hater Liverpool

Started by Sleivind, February 19, 2008, 21:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Sleivind

86 1 - 1 CARRAGHER. Carragher kliner til fra hjørnet av 16-meteren, via Pogatetz og i mål. Keeper Turnbull er utspilt

90 Det er lagt til tre minutter.

90 2 - 1 GERRARD. Liverpool slår en lang ball opp i feltet. Andreballen daler ned hos Gerrard, som kliner ballen oppe i høyre hjørne rett før dommeren blåser. Fire minutter på overtid!

- 4 minutter på overtid når det er lagt til 3? Trenger jeg si mer?

Klausen

Akkurat som når Terje Hauge dømte Leeds - Barcelona i CL!

Føøkin hell

berlin

Quote from: Sleivind on August 23, 2008, 19:19:08
86 1 - 1 CARRAGHER. Carragher kliner til fra hjørnet av 16-meteren, via Pogatetz og i mål. Keeper Turnbull er utspilt

90 Det er lagt til tre minutter.

90 2 - 1 GERRARD. Liverpool slår en lang ball opp i feltet. Andreballen daler ned hos Gerrard, som kliner ballen oppe i høyre hjørne rett før dommeren blåser. Fire minutter på overtid!

- 4 minutter på overtid når det er lagt til 3? Trenger jeg si mer?

Hmm, scoret vi noengang på overtid i fjor, mon tro?  ::) Auren.....kan du svare?  ;D

Spm 1: Hvor mange ganger scoret vi på overtid i fjor?
Spm 2: Hvor mange ganger scoret vi etter spilte 85 min?

Noen som vet?

......ok-ok-ok, jeg bryter kodeksen her, som er at Liverpool minimum mislikes noe så inn i hampen. æsj og dobbeltæsj, og jeg som egentlig synes rød er en fin farge, men det kan jeg ikke gå rundt å si.  Heldigvis er jeg ikke ivrig fan av det norske landslaget.  8)

Dennis

Jeg er så lei av at den forvokste konfirmanten av en sytepave, Steven Gerrard, scorer slike mål! Atpåtil i det fjerde minuttet av en tilleggstid på tre minutter, lagt til av en Leeds-dommer. Forøvrig var det en skade i de tre minuttene, som rettferdiggjør ekstra overtid, men likevel....

Hater den klubben!
Marching on together!

berlin

Slo nettopp opp på SKY SPORTS.

Liverpool - Standard Liege 0-0, noen minutter ut i 2.omgang.

Er det mulig at L'pool blir slått ut? I såfall den mest gledelige fotballhendelsen siden
vår egen CL-semifinale!  ::)

1 mål til SL og L'pool må ha 2.  8)

Knut-

Håper på flest mulig engelske lag videre. Håpet lever for Liverpool..........
medlem 191

Sleivind

Jeg skal feire 4 dager i strekk om Liverpool ryker ut i kveld!

Per-Stian

Framleis 0-0 når første ekstraomgang går mot slutten. Hadde vore heilt fantastisk om det berre skulle verte UEFA-cup på dei raude. Då kan vi kanskje sjå byrjinga på ei stor nedgangstid økonomisk :D

berlin

Quote from: Per-Stian on August 27, 2008, 23:16:28
Framleis 0-0 når første ekstraomgang går mot slutten. Hadde vore heilt fantastisk om det berre skulle verte UEFA-cup på dei raude. Då kan vi kanskje sjå byrjinga på ei stor nedgangstid økonomisk :D

Ja, de hadde nok begynt å slite litt da. Men også ift å tiltrekke seg de beste spillerne, som denne kapitalfotballen dreier seg om.  ???

berlin

1-0 til de røde, 2 min før straffekonk.  >:(

Sleivind

Asbjørn

Quote from: berlin on August 27, 2008, 23:33:34
1-0 til de røde, 2 min før straffekonk.  >:(

...bra de bruker opp 'denne sesongens flaks' allerede nå.  :P
Lenge igjen av sesongen  :)

...jada, jeg vet. De vinner hele schiiiten til slutt   :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Fy faen så jævlig... Hørte ekstraomgangene på BBC radio... Helt utrolig. Skjer bare den heldige jævla drittklubben...

I tillegg ble de totalt utsunget av Standard fansen..  :D

Alta-White

Per-Stian

TK20

Ã... fy faen de fortjener så jææævlig ikke den cl plassen. AAAAHHH jeg blir så syyykt provosert. De har gull HVER kamp, jeg kødder ikke.

"Oi, femte plass i premier league, vi syter oss til en CL-plass. Oi, vi havner jo på fjernde plass i premier league hvert år, skikkelig flaks at ingen lag klarer å ta steget opp blant "the fabolous four" (meg i ræva det er tre gode lag, ett ganske middelmådig, og røkla). Oi, 0-0 mot STANDARD LIEGE, oi scorer på overtid av andre ekstraomgang."

Men det som provoserer meg mest med denne klubben, er ikke klubben i seg selv, det er supporterne. Liverpool-supporterne vet ikke hvor nære de er økonomisk ruin dersom de ikke kvaler til CL, Liverpool-supporterne ser ikke den flaksen de selv har kamp etter kamp, Liverpool-supporterne klarer ikke å se at klubben har en forkastelig innkjøpspolitikk, og Liverpool-supporterne tror helt seriøst at det er bred enighet i hele England om at "You'll never walk alone" er verdens beste supportersang.

Hørte faktisk Trond Giske si dette på nasjonal tv:

"Man kainn lik klubba, og alt slik e selvsagt subjektivt, men at vår supporterlåt e verdens beste, kan det itj hersk nån tvil om".

Dette kommer ut av vår skremmende lite nyanserte kulturminister. Og dette er en generell tendens jeg ser hos mange Liverpool-supportere: "Ja men sånn helt ærlig, "You'll never walk alone" er jo den beste sangen, den med mest sjel".

Det hjelper ikke at TV3, anført av Stokke og Davidsen, foran hver Liverpool-kamp skrur opp lyden fra tribunen, og sier: "la oss føl på den fantastiske Anfield-stemninga, og hør på den fantastiske "You'll never walk alone".

Blir kvalm as.

berlin

Quote from: EspenDale on August 27, 2008, 23:48:22
Ã... fy faen de fortjener så jææævlig ikke den cl plassen. AAAAHHH jeg blir så syyykt provosert. De har gull HVER kamp, jeg kødder ikke.

"Oi, femte plass i premier league, vi syter oss til en CL-plass. Oi, vi havner jo på fjernde plass i premier league hvert år, skikkelig flaks at ingen lag klarer å ta steget opp blant "the fabolous four" (meg i ræva det er tre gode lag, ett ganske middelmådig, og røkla). Oi, 0-0 mot STANDARD LIEGE, oi scorer på overtid av andre ekstraomgang."

Men det som provoserer meg mest med denne klubben, er ikke klubben i seg selv, det er supporterne. Liverpool-supporterne vet ikke hvor nære de er økonomisk ruin dersom de ikke kvaler til CL, Liverpool-supporterne ser ikke den flaksen de selv har kamp etter kamp, Liverpool-supporterne klarer ikke å se at klubben har en forkastelig innkjøpspolitikk, og Liverpool-supporterne tror helt seriøst at det er bred enighet i hele England om at "You'll never walk alone" er verdens beste supportersang.

Hørte faktisk Trond Giske si dette på nasjonal tv:

"Man kainn lik klubba, og alt slik e selvsagt subjektivt, men at vår supporterlåt e verdens beste, kan det itj hersk nån tvil om".

Dette kommer ut av vår skremmende lite nyanserte kulturminister. Og dette er en generell tendens jeg ser hos mange Liverpool-supportere: "Ja men sånn helt ærlig, "You'll never walk alone" er jo den beste sangen, den med mest sjel".

Det hjelper ikke at TV3, anført av Stokke og Davidsen, foran hver Liverpool-kamp skrur opp lyden fra tribunen, og sier: "la oss føl på den fantastiske Anfield-stemninga, og hør på den fantastiske "You'll never walk alone".

Blir kvalm as.

He-he, et innlegg med virkelig innlevelse!  :)

Kjell Skjerven

La vere aa sjaa kampen da EspenDale.
Side before self,every time.

Dennis

Skriver under på ethvert ord, EspenDale!

Forbanna møkkalag!
Marching on together!

McVallister

Det absolutt verste laget på jord. Var på gråten da vi hadde Ian Rush på laget. Møkkalag d lux!! :-[

MartinR

flynn

Dere er bare misunnelige  ;)
Liverpool er da ikke noe værre enn de andre engelske lagene i CL for tida, snarere tvert imot. Holder alltid med de engelske jeg, når de møter lag fra andre land...

flynn

Knut-

Hysterisk morsomt å lese hvordan noen kan bli så engasjert over at et lag 2 divisjoner over Leeds går videre. Tror det ligger dypt begravet i sjela til oss supportere at vi skal være litt huleboeraktige og fordømme alle de andre.  ;D

Leve Liverpool og leve rivaliseringen ;)

Men først og fremst...................Leve Leeds!
medlem 191

Dennis

Quote from: flynn on August 28, 2008, 17:14:26
Dere er bare misunnelige  ;)
Liverpool er da ikke noe værre enn de andre engelske lagene i CL for tida, snarere tvert imot. Holder alltid med de engelske jeg, når de møter lag fra andre land...

flynn

Snakk for'æ sjæl!  :)

Hater Liverpool om de så møter Sveriges landslag!  8)

Kan noen forresten fortelle meg hvorfor Everton-lillebroren seedes først i CL-trekning når de er avskrevet fra ligagullet i slutten av september, hvert eneste år?
Marching on together!

75 SOLLI

Kanskje vi kan gruse Liverpool i neste runde av Carling Cup!
Hadde slettes ikke vært feil........

Kjell Skjerven

Alle dere som hater Liverpool blir vel sikkert i eit bedre humoer da det blei annonsert i dag att byggingen av ny stadion er blitt forsinket.
Av "global marked conditions" som det saa fint heiter :)
Side before self,every time.

TK20

"1 - 1 BROWN (SELVMåL). Alonso skyter, men skuddet går i en United-spiller og spretter inne i feltet. Riera presser Brown, som ikke kommuniserer ordentlig med Van Der Sar. Keeperen slår ballen i kneet på Brown, før ballen triller inn i åpent mål."

Fy faen as. Hørtes ut som et syyykt møkkamål.

Dennis

Quote from: EspenDale on September 14, 2008, 13:23:28
"1 - 1 BROWN (SELVMåL). Alonso skyter, men skuddet går i en United-spiller og spretter inne i feltet. Riera presser Brown, som ikke kommuniserer ordentlig med Van Der Sar. Keeperen slår ballen i kneet på Brown, før ballen triller inn i åpent mål."

Fy faen as. Hørtes ut som et syyykt møkkamål.

Det var et typisk Liverpool-mål
Marching on together!

Tom S

Ja, ja, var no ikkje å forakte at manshitter urinal tapte heller då....
COME ON LEEDS !!

Snow

Hvorfor hater vi Liverpool?
Fordi de kjøpte Harry Kewell?

MartinR

Quote from: Mr. X on September 14, 2008, 17:25:35
Hvorfor hater vi Liverpool?
Fordi de kjøpte Harry Kewell?
Nei....