Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159446 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #90 på: August 23, 2008, 19:19:08 »
86 1 - 1 CARRAGHER. Carragher kliner til fra hjørnet av 16-meteren, via Pogatetz og i mål. Keeper Turnbull er utspilt

90 Det er lagt til tre minutter.

90 2 - 1 GERRARD. Liverpool slår en lang ball opp i feltet. Andreballen daler ned hos Gerrard, som kliner ballen oppe i høyre hjørne rett før dommeren blåser. Fire minutter på overtid!


- 4 minutter på overtid når det er lagt til 3? Trenger jeg si mer?

Klausen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #91 på: August 23, 2008, 19:47:57 »
Akkurat som når Terje Hauge dømte Leeds - Barcelona i CL!

Føøkin hell

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #92 på: August 23, 2008, 20:16:49 »
86 1 - 1 CARRAGHER. Carragher kliner til fra hjørnet av 16-meteren, via Pogatetz og i mål. Keeper Turnbull er utspilt

90 Det er lagt til tre minutter.

90 2 - 1 GERRARD. Liverpool slår en lang ball opp i feltet. Andreballen daler ned hos Gerrard, som kliner ballen oppe i høyre hjørne rett før dommeren blåser. Fire minutter på overtid!


- 4 minutter på overtid når det er lagt til 3? Trenger jeg si mer?

Hmm, scoret vi noengang på overtid i fjor, mon tro?  ::) Auren.....kan du svare?  ;D

Spm 1: Hvor mange ganger scoret vi på overtid i fjor?
Spm 2: Hvor mange ganger scoret vi etter spilte 85 min?

Noen som vet?

......ok-ok-ok, jeg bryter kodeksen her, som er at Liverpool minimum mislikes noe så inn i hampen. æsj og dobbeltæsj, og jeg som egentlig synes rød er en fin farge, men det kan jeg ikke gå rundt å si.  Heldigvis er jeg ikke ivrig fan av det norske landslaget.  8)

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #93 på: August 23, 2008, 21:36:03 »
Jeg er så lei av at den forvokste konfirmanten av en sytepave, Steven Gerrard, scorer slike mål! Atpåtil i det fjerde minuttet av en tilleggstid på tre minutter, lagt til av en Leeds-dommer. Forøvrig var det en skade i de tre minuttene, som rettferdiggjør ekstra overtid, men likevel....

Hater den klubben!
Marching on together!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #94 på: August 27, 2008, 22:13:21 »
Slo nettopp opp på SKY SPORTS.

Liverpool - Standard Liege 0-0, noen minutter ut i 2.omgang.

Er det mulig at L'pool blir slått ut? I såfall den mest gledelige fotballhendelsen siden
vår egen CL-semifinale!  ::)

1 mål til SL og L'pool må ha 2.  8)
« Siste redigering: August 27, 2008, 22:15:06 av berlin »

Knut-

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #95 på: August 27, 2008, 22:56:24 »
Håper på flest mulig engelske lag videre. Håpet lever for Liverpool..........
medlem 191

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #96 på: August 27, 2008, 23:06:46 »
Jeg skal feire 4 dager i strekk om Liverpool ryker ut i kveld!

Per-Stian

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #97 på: August 27, 2008, 23:16:28 »
Framleis 0-0 når første ekstraomgang går mot slutten. Hadde vore heilt fantastisk om det berre skulle verte UEFA-cup på dei raude. Då kan vi kanskje sjå byrjinga på ei stor nedgangstid økonomisk :D

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #98 på: August 27, 2008, 23:22:37 »
Framleis 0-0 når første ekstraomgang går mot slutten. Hadde vore heilt fantastisk om det berre skulle verte UEFA-cup på dei raude. Då kan vi kanskje sjå byrjinga på ei stor nedgangstid økonomisk :D

Ja, de hadde nok begynt å slite litt da. Men også ift å tiltrekke seg de beste spillerne, som denne kapitalfotballen dreier seg om.  ???

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #99 på: August 27, 2008, 23:33:34 »
1-0 til de røde, 2 min før straffekonk.  >:(

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #100 på: August 27, 2008, 23:34:24 »
Triste greier :(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #101 på: August 27, 2008, 23:36:47 »
1-0 til de røde, 2 min før straffekonk.  >:(

...bra de bruker opp 'denne sesongens flaks' allerede nå.  :P
Lenge igjen av sesongen  :)






























...jada, jeg vet. De vinner hele schiiiten til slutt   :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #102 på: August 27, 2008, 23:37:35 »
Fy faen så jævlig... Hørte ekstraomgangene på BBC radio... Helt utrolig. Skjer bare den heldige jævla drittklubben...

I tillegg ble de totalt utsunget av Standard fansen..  :D

Alta-White



Per-Stian

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #103 på: August 27, 2008, 23:39:55 »
It makes me sick >:(

TK20

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #104 på: August 27, 2008, 23:48:22 »
Ã… fy faen de fortjener så jææævlig ikke den cl plassen. AAAAHHH jeg blir så syyykt provosert. De har gull HVER kamp, jeg kødder ikke.

"Oi, femte plass i premier league, vi syter oss til en CL-plass. Oi, vi havner jo på fjernde plass i premier league hvert år, skikkelig flaks at ingen lag klarer å ta steget opp blant "the fabolous four" (meg i ræva det er tre gode lag, ett ganske middelmådig, og røkla). Oi, 0-0 mot STANDARD LIEGE, oi scorer på overtid av andre ekstraomgang."

Men det som provoserer meg mest med denne klubben, er ikke klubben i seg selv, det er supporterne. Liverpool-supporterne vet ikke hvor nære de er økonomisk ruin dersom de ikke kvaler til CL, Liverpool-supporterne ser ikke den flaksen de selv har kamp etter kamp, Liverpool-supporterne klarer ikke å se at klubben har en forkastelig innkjøpspolitikk, og Liverpool-supporterne tror helt seriøst at det er bred enighet i hele England om at "You'll never walk alone" er verdens beste supportersang.

Hørte faktisk Trond Giske si dette på nasjonal tv:

"Man kainn lik klubba, og alt slik e selvsagt subjektivt, men at vår supporterlåt e verdens beste, kan det itj hersk nån tvil om".

Dette kommer ut av vår skremmende lite nyanserte kulturminister. Og dette er en generell tendens jeg ser hos mange Liverpool-supportere: "Ja men sånn helt ærlig, "You'll never walk alone" er jo den beste sangen, den med mest sjel".

Det hjelper ikke at TV3, anført av Stokke og Davidsen, foran hver Liverpool-kamp skrur opp lyden fra tribunen, og sier: "la oss føl på den fantastiske Anfield-stemninga, og hør på den fantastiske "You'll never walk alone".

Blir kvalm as.

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #105 på: August 28, 2008, 01:08:27 »
Ã… fy faen de fortjener så jææævlig ikke den cl plassen. AAAAHHH jeg blir så syyykt provosert. De har gull HVER kamp, jeg kødder ikke.

"Oi, femte plass i premier league, vi syter oss til en CL-plass. Oi, vi havner jo på fjernde plass i premier league hvert år, skikkelig flaks at ingen lag klarer å ta steget opp blant "the fabolous four" (meg i ræva det er tre gode lag, ett ganske middelmådig, og røkla). Oi, 0-0 mot STANDARD LIEGE, oi scorer på overtid av andre ekstraomgang."

Men det som provoserer meg mest med denne klubben, er ikke klubben i seg selv, det er supporterne. Liverpool-supporterne vet ikke hvor nære de er økonomisk ruin dersom de ikke kvaler til CL, Liverpool-supporterne ser ikke den flaksen de selv har kamp etter kamp, Liverpool-supporterne klarer ikke å se at klubben har en forkastelig innkjøpspolitikk, og Liverpool-supporterne tror helt seriøst at det er bred enighet i hele England om at "You'll never walk alone" er verdens beste supportersang.

Hørte faktisk Trond Giske si dette på nasjonal tv:

"Man kainn lik klubba, og alt slik e selvsagt subjektivt, men at vår supporterlåt e verdens beste, kan det itj hersk nån tvil om".

Dette kommer ut av vår skremmende lite nyanserte kulturminister. Og dette er en generell tendens jeg ser hos mange Liverpool-supportere: "Ja men sånn helt ærlig, "You'll never walk alone" er jo den beste sangen, den med mest sjel".

Det hjelper ikke at TV3, anført av Stokke og Davidsen, foran hver Liverpool-kamp skrur opp lyden fra tribunen, og sier: "la oss føl på den fantastiske Anfield-stemninga, og hør på den fantastiske "You'll never walk alone".

Blir kvalm as.

He-he, et innlegg med virkelig innlevelse!  :)

Kjell Skjerven

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #106 på: August 28, 2008, 12:42:09 »
La vere aa sjaa kampen da EspenDale.
Side before self,every time.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #107 på: August 28, 2008, 13:05:34 »
Skriver under på ethvert ord, EspenDale!

Forbanna møkkalag!
Marching on together!

McVallister

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #108 på: August 28, 2008, 13:38:13 »
Det absolutt verste laget på jord. Var på gråten da vi hadde Ian Rush på laget. Møkkalag d lux!! :-[

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #109 på: August 28, 2008, 14:33:30 »
Jeg hater Loooserpool

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #110 på: August 28, 2008, 17:14:26 »
Dere er bare misunnelige  ;)
Liverpool er da ikke noe værre enn de andre engelske lagene i CL for tida, snarere tvert imot. Holder alltid med de engelske jeg, når de møter lag fra andre land...

flynn


Knut-

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #111 på: August 28, 2008, 17:57:54 »
Hysterisk morsomt å lese hvordan noen kan bli så engasjert over at et lag 2 divisjoner over Leeds går videre. Tror det ligger dypt begravet i sjela til oss supportere at vi skal være litt huleboeraktige og fordømme alle de andre.  ;D

Leve Liverpool og leve rivaliseringen ;)



Men først og fremst...................Leve Leeds!
medlem 191

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #112 på: August 28, 2008, 18:44:55 »
Dere er bare misunnelige  ;)
Liverpool er da ikke noe værre enn de andre engelske lagene i CL for tida, snarere tvert imot. Holder alltid med de engelske jeg, når de møter lag fra andre land...

flynn

Snakk for'æ sjæl!  :)

Hater Liverpool om de så møter Sveriges landslag!  8)

Kan noen forresten fortelle meg hvorfor Everton-lillebroren seedes først i CL-trekning når de er avskrevet fra ligagullet i slutten av september, hvert eneste år?
« Siste redigering: August 28, 2008, 18:49:15 av Mr Kaizer »
Marching on together!

75 SOLLI

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #113 på: August 29, 2008, 11:31:57 »
Kanskje vi kan gruse Liverpool i neste runde av Carling Cup!
Hadde slettes ikke vært feil........

Kjell Skjerven

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #114 på: August 29, 2008, 12:59:19 »
Alle dere som hater Liverpool blir vel sikkert i eit bedre humoer da det blei annonsert i dag att byggingen av ny stadion er blitt forsinket.
Av "global marked conditions" som det saa fint heiter :)
Side before self,every time.

TK20

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #115 på: September 14, 2008, 13:23:28 »
"1 - 1 BROWN (SELVMåL). Alonso skyter, men skuddet går i en United-spiller og spretter inne i feltet. Riera presser Brown, som ikke kommuniserer ordentlig med Van Der Sar. Keeperen slår ballen i kneet på Brown, før ballen triller inn i åpent mål."

Fy faen as. Hørtes ut som et syyykt møkkamål.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #116 på: September 14, 2008, 14:31:19 »
"1 - 1 BROWN (SELVMåL). Alonso skyter, men skuddet går i en United-spiller og spretter inne i feltet. Riera presser Brown, som ikke kommuniserer ordentlig med Van Der Sar. Keeperen slår ballen i kneet på Brown, før ballen triller inn i åpent mål."

Fy faen as. Hørtes ut som et syyykt møkkamål.

Det var et typisk Liverpool-mål
Marching on together!

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #117 på: September 14, 2008, 15:30:19 »
Ja, ja, var no ikkje å forakte at manshitter urinal tapte heller då....
COME ON LEEDS !!

Snow

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #118 på: September 14, 2008, 17:25:35 »
Hvorfor hater vi Liverpool?
Fordi de kjøpte Harry Kewell?

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #119 på: September 14, 2008, 17:34:08 »
Hvorfor hater vi Liverpool?
Fordi de kjøpte Harry Kewell?
Nei....