Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #180 på: Oktober 22, 2008, 22:35:16 »
At dokke gidd....

Gidder hva?

Ã… sjå looserpool gang på gang kun for å skrive 12 sider her på forumet om kor forferdelig det er...
 :o


...for én gangs skyld er jeg litt enig med han der '1-1 til pause - fyren'  ::)

Selv tok jeg heller noen intervalløkter i snøføyka

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #181 på: Oktober 22, 2008, 22:36:22 »
At dokke gidd....

Gidder hva?

Ã… sjå looserpool gang på gang kun for å skrive 12 sider her på forumet om kor forferdelig det er...
 :o


...for én gangs skyld er jeg litt enig med han der '1-1 til pause - fyren'  ::)

Selv tok jeg heller noen intervalløkter i snøføyka



 :D
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #182 på: Oktober 22, 2008, 22:39:58 »
Ã… sjå looserpool gang på gang kun for å skrive 12 sider her på forumet om kor forferdelig det er...
 :o

Ok, gjelder ikke meg det. Har ikke noe i mot Liverpool. Synes også det er artig å se på fotball på øverste nivå
Endre

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #183 på: Oktober 22, 2008, 22:41:17 »
Ã… sjå looserpool gang på gang kun for å skrive 12 sider her på forumet om kor forferdelig det er...
 :o

Ok, gjelder ikke meg det. Har ikke noe i mot Liverpool. Synes også det er artig å se på fotball på øverste nivå

Fotball er artig!
 :)
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #184 på: Oktober 26, 2008, 16:29:34 »
Trur dessverre det var ligamesteren som stoppet Chelseas imponerende rekke av hjemmekamper uten tap.

Kjedelig kamp, men jeg gleder meg til den dagen Leeds igjen spiller slike kamper. Når våre supportere synger Marching on together på diverse bortebaner i pengeligaen, igjen!  8)

Som sagt syns jeg det sportslige i kampen var urtråkig, men rammen rundt slike kamper misunner jeg mine kamerater vanvittig mye.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #185 på: Oktober 26, 2008, 16:44:25 »
At dokke gidd....


Gidder hva?


Ã… sjå looserpool gang på gang kun for å skrive 12 sider her på forumet om kor forferdelig det er...
 :o

Here we go again ... ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #186 på: Oktober 26, 2008, 16:45:52 »
Trur dessverre det var ligamesteren

Det kan du ha rett i.

Men om det blir C, L, M eller A e samma røkla for meg...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #187 på: Oktober 26, 2008, 16:55:46 »
Trur dessverre det var ligamesteren som stoppet Chelseas imponerende rekke av hjemmekamper uten tap.

Kjedelig kamp, men jeg gleder meg til den dagen Leeds igjen spiller slike kamper. Når våre supportere synger Marching on together på diverse bortebaner i pengeligaen, igjen!  8)

Som sagt syns jeg det sportslige i kampen var urtråkig, men rammen rundt slike kamper misunner jeg mine kamerater vanvittig mye.

Helt enig, gleder meg sykt til vi skal ta i mot Manure på Elland Road igjen. Litt artigere å møte Chelsea enn Yeovil
Endre

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #188 på: November 01, 2008, 21:26:47 »
Heia Tottenham! :P

euphor9

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #189 på: November 01, 2008, 22:15:11 »
Jobber ilag med en Liverpool supporter,har selvfølgelig Leeds kopp på jobb. Kollegaen min sa at han skulle ta med Liverpoolkopp(teit ord) på jobb, Jeg sa bare gjør det og æ knuse koppen din med en gang. Det holder med en fotballkopp på min arbeidsplass synes jeg. Og etter det så ble det stille fra han.  Men skal inrømme at jeg har ikke noe direkte hat mot noen klubber,gidde ikke kaste vekk energi på det. Kun vennlig rivalisering.  Har hørt om dem som har begynt å sloss på arbeidsplasser pga engelske lag,og det blir for dumt.

auren

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #190 på: November 02, 2008, 14:29:42 »
Hat er et veldig sterkt ord, og er FULLT med følelser. Misliker vil nok være passende for 99% av oss. Synes faktisk synd på dem som virkelig HATER Liverpool. Tenk å ha så masse følelser for en annen klubb. Bruker sannsynligvis like mye tid på å tenke på Liverpool som på Leeds. Glad jeg ikke gjør det.

auren, som misliker Liverpool... er nok den klubben jeg misliker mest. "Håper" Arsenal vinner i år, selv om det ser mørkt ut.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #191 på: November 02, 2008, 17:51:02 »
hadde aldri trodd jeg skulle bli så fornøyd med å se et spurs lag vinne en kamp som jeg ble i går kveld. YOHOOO!! ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Robert

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #192 på: November 04, 2008, 22:36:48 »
Etter kamper som det her, er det rart man ikke liker liverpool?
Herregud for en straffe forresten.. må være årets billigste?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #193 på: November 04, 2008, 22:37:55 »
Er det virkelig mulig?

999999 av 1000000 dommere ville ikke ha blåst straffe der.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #194 på: November 04, 2008, 22:40:09 »
Etter kamper som det her, er det rart man ikke liker liverpool?
Herregud for en straffe forresten.. må være årets billigste?

Stokke satt og bitcha i en halvtime om straffen Pool ble snytt for, så blir Atletico snytt for to langt klarere straffer - forbigått i stillhet fra herr Stokke - før Gerrard får tidenes gavepakke fire minutter på overtid. Det er ikke til å tro hvordan Pool har hatt dommeren med seg i år! Bortekampen mot Atletico var også forferdelig å se på. Slo den av etter den tredje store onside-sjansen som ble avblåst for offside.

Dommeren kunne med sikkerhet holdt fløyta ute av munnen, når det er skuespiller Gerrard som kommer i duellene.
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #195 på: November 04, 2008, 22:52:02 »
unnskyld språket. men måtte de sattans scouserne brenne i hæl%¤te, og forsovidt ta den skam korrupte linjemannen med seg samme plassen. makan til ødleggelse av fotballen skal du lete lenge etter.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MrK

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #196 på: November 04, 2008, 23:00:15 »
Jævla svensk dommer ikveld - Atl Madrid ranet på overtid
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Sonny

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #197 på: November 04, 2008, 23:28:22 »
Grusom avgjørelse av den svenske linjemannen.
 

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #198 på: November 05, 2008, 09:11:26 »
Satt og så kampen i går sammen med min bedre halvdel.....selv hun har forståelse for at Liverpool er ett hatlag etter den gavepakken fra linjemannen. Der var minst 2 like soleklare straffesituasjoner som dommer valgte å vinke  videre.....
Ollan

Fygle

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #199 på: November 05, 2008, 11:16:23 »
Jada, jeg hater L'pool jeg også. Man kan bli søvnløs av mindre enn gavepakken på overtid :o
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #200 på: November 05, 2008, 16:10:32 »
OK.. besøkte Gerrard dommern på do før kamp? For dette var skandale.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #201 på: Februar 01, 2009, 19:23:17 »
Etter å ha sett dommer Reylie ??? hjelpe Liverpool til seier mot enda ett annet hat lag.

MOT
Ollan

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #202 på: Februar 01, 2009, 19:35:46 »
Etter å ha sett dommer Reylie ??? hjelpe Liverpool til seier mot enda ett annet hat lag.

MOT


Det er en ting som gjelder i PL i år, og det er at Liverpool ikke vinner! Derfor er det ekstremt kjedelig å se på en kamp som til de grader blir styrt av en hjemmedommer.

1. Mascherano har 3-4 stygge taklinger, gir en liten albue til Ballack. Ikke før på den femte taklingen fikk han gult kort. Burde da vært utvist for lenge siden.

2. Alonso bruker hagesaksa på Kalou og burde vært utvist. En takling som er 100 ganger verre enn Lampard sin.

3. I går fikk Delap rødt kort på grunn av å dulte borti ballen som en Cityspiller hadde ved brystegionen mens han låg nede. Gerrard gjør det samme idag, bare 10 ganger verre, uten å få tilsnakk engang.

Ellers så var det meget gledelig å se at Gerrard ENDELIG får gult kort på grunn av filming. Bare synd at dommere ikke straffe han oftere.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #203 på: Februar 01, 2009, 20:52:09 »
Har flere ganger spurt en kompis om ikke disse pro Pool-dommerne er til låns for oss. Dessverre er vel Mike Riley nettopp fra Leeds, så han kan ikke dømme oss - for noen kamper i CCC og/eller L1 bør han få. Dessverre er skaden allerede skjedd...

At topplagene i PL på hjemmebane får store fordeler, er uten tvil. Denne ølkastende, filmef***a Stevie G filmet til seg tre av fire gitte straffespark for Looserpool mot Sheffield United for to eller tre sesonger siden. Snart vil dommere slutte å gi han soleklare frispark og det skal bli godt å se. Filming bør være bannlyst i ligaer i nord-Europa og når denne kronidioten, som folk anser som erkeengelsk driver med det, blir jeg kvalm.

Mascherano også forresten, uspiselig type! Har aldri sett han gjøre annet enn å krangle og kjefte.
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #204 på: Februar 01, 2009, 23:31:18 »
Etter å ha sett dommer Reylie ??? hjelpe Liverpool til seier mot enda ett annet hat lag.

MOT


Det er en ting som gjelder i PL i år, og det er at Liverpool ikke vinner!




Hallo??? Man U e no vel absolutt det værste....eller har det blitt så vanlig at du gir faen? :o

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #205 på: Februar 02, 2009, 00:20:44 »
Etter å ha sett dommer Reylie ??? hjelpe Liverpool til seier mot enda ett annet hat lag.

MOT


Det er en ting som gjelder i PL i år, og det er at Liverpool ikke vinner!




Hallo??? Man U e no vel absolutt det værste....eller har det blitt så vanlig at du gir faen? :o

Er ikke til å legge skjul på at ManU er vondt, men Liverpool er enda verre!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #206 på: Februar 02, 2009, 11:55:07 »
Etter å ha sett dommer Reylie ??? hjelpe Liverpool til seier mot enda ett annet hat lag.

MOT


Det er en ting som gjelder i PL i år, og det er at Liverpool ikke vinner!




Hallo??? Man U e no vel absolutt det værste....eller har det blitt så vanlig at du gir faen? :o

Er ikke til å legge skjul på at ManU er vondt, men Liverpool er enda verre!

Scum er værst, så enkelt er det. Ikke glem Rosenes krig!

lojosang

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #207 på: Februar 02, 2009, 13:37:02 »
Etter å ha sett dommer Reylie ??? hjelpe Liverpool til seier mot enda ett annet hat lag.

MOT


Det er en ting som gjelder i PL i år, og det er at Liverpool ikke vinner!




Hallo??? Man U e no vel absolutt det værste....eller har det blitt så vanlig at du gir faen? :o

Er ikke til å legge skjul på at ManU er vondt, men Liverpool er enda verre!

Scum er værst, så enkelt er det. Ikke glem Rosenes krig!

Hva med slaget på Stamford Bridge? Burde vi ikke hate alle disse engelskmennene som pesten også? Og Harald Hårfagre som kom vestover og herja i Rogaland. Østlendinger er bare pakk fra ende til annen.

Eller vent litt! Nå fikk jeg nettopp en helt genial idé! Art ingen har tenkt på dette før! Kanskje vi rett og slett skal drite i hundrevis av år gamle kriger når vi vurderer fotball og moderne liv generelt?  ::)
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #208 på: Februar 02, 2009, 14:27:33 »
"Hatet" i fotballen er en del av hele pakken. Har du aldri synget nedsettende om motstander lag eller spiller? Tenk også på det at alle hater oss (LU), så det må være rom for å hate litt tilbake også. ;D

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #209 på: Februar 02, 2009, 15:45:44 »

og folk skjønner fremdeles ikke hvorfor det er krig i denne verden??????

 ;D ;D
Ollan