Skrevet av Emne: KAMP: vs. Bournemouth 8/3  (Lest 31780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KeyserSoze

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #330 på: Mars 10, 2008, 14:50:21 »
Tror ikke Flo har mer å tilføre Leeds på banen. Det gikk jo rykter om at han kunne komme inn i en trenerrolle, men jeg er noe usikker på om han er rette typen til det.
 

lidsjunaited

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #331 på: Mars 10, 2008, 14:59:29 »
Tror ikke Flo har mer å tilføre Leeds på banen. Det gikk jo rykter om at han kunne komme inn i en trenerrolle, men jeg er noe usikker på om han er rette typen til det.

Har troa jeg.  ;D

http://youtube.com/watch?v=Xqea9BFshSc

Annesj

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #332 på: Mars 10, 2008, 15:38:20 »
Jeg mener Freedman bør inn på laget istedet for Kandol å Elding. Han har et langt bredere register og spille på. Og etter rapportene viste han visst også at han er hakket vassere enn Kandol både med å uten ball. Helt enig i at vi burde kjøre med Elding etterhvert, men situasjonen nå tilsier ikke at vi skal legge det presset på en spiller som har bare noen minutter på dette nivået. Vil si at det er lettere for en som kommer fra et høyere nivå som Freedman og med hans statistikk hva mål angår og skyte oss til playoff enn en som kun har scoret en 10-15 må i divisjonen under. Tror Freedman vil bli en suksess.....kanskje. Kandol syns jeg uansett ikke har nok kvaliteter. Ihvertfall ikke de kvalitetene Macca ønsker i et spillende lag. Må si jeg har mer tro på Freedman scoringer enn Kandol scoringer. Men tiden får vise ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds