Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 201385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #180 på: Mai 28, 2008, 16:19:17 »

Nå er vi på et nivå vi aldri har vært før. Vi var det nestbeste laget i bakgårdsligaen. Det skulle bare mangle at ikke førstevalget som spiss scoret 20 mål her.

Tør jeg minne om at vi er dette nivået også neste år? Poenget mitt er at han scoret 20 mål for samme klubb, i samme divisjon i fjor. Sjansen for at han gjentar det er større enn sjansen for at en eller annen spiss vi klarer å finne som erstatning for ham klarer det.

Hadde Beckford levert samme spill og antall mål for hvilken som helst annen klubb i L1 dette året hadde vi garantert bedt Leeds hente vedkommende, uansett om han hadde spilt bra eller dårlig de siste kampene i vår  ;)

flynn


Dennis

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #181 på: Mai 28, 2008, 16:41:18 »
Selvsagt bør Jermaine Beckford bli i Leeds, så sant vi ikke får silly-money for han!

Han begynte å spille ligafotball i relativt sen alder, slik at hans taktiske kunnskaper nok er veldig dårlig utviklet, kontra en akademispiller som har fått bedre oppfølging gjennom oppveksten. At Beckford har god teknikk, er atletisk og har mye fotball i kroppen, synes for meg definitivt! En slik spiller, som kan skape noe utav ingenting og som putter 20 mål over en sesong, bør man beholde, om man vet hva som er best for seg.

At han ofte oppfører seg egoistisk og velger bort defensivt arbeid (utover våren) er det heller ikke tvil om, men dette bør Macca og Staunton kunne lære han over sommeren. Kanskje er det skadene som har tatt på eller kreftene som har tatt litt slutt, men formen har dalt siden Macca tok over. Svakt defensivt arbeid delte han også med flere av sine lagkamerater i to av tre playoff-kamper, blant annet midtbanen. Det er ikke kun Beckford som ikke spiller som en del av laget, til tider.

Men er det noen som vet sikkert at ikke Macca har gitt Beckford friere tøyler når det gjelder defensivt arbeid, enn det Dennis Wise gjorde?
« Siste redigering: Mai 28, 2008, 16:42:53 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #182 på: Mai 28, 2008, 19:56:55 »
Beckford har vært et sørgelig syn de siste månedene, og jeg tror det også kan ha noe å gjøre med managerskiftet.

Det virker på meg som Dennis Wise fikk vesentlig mer ut av Beckford enn det McAllister har klart, og jeg har en mistanke om at Wise sin managerstil muligens hadde en mer oppdragende effekt på Beckford enn McAllister sin…. :o


Jeg tror kanskje Becks har fått en annen rolle under Macca. Det tar nok tid å bli del av et mer spillende system. Vi så helt klart at laget vårt manglet bevegelse og løp foran på banen. Becks gjør seg bra i et kontrende lag. Da ligger han på kanten av offside og tilsynelatende daffer rundt og venter på den forløsende ballen. Tidlig i sesongen kom den ofte på en kontring, jfr målet mot Hartlepool i kampen som ga oss ZERO poeng. Han er en klasseavslutter - i hert fall har han potensialet. Mot Carlisle og også i finalen, så misset han noen store sjanser. Det har han gjort i hele sesongen. Med mer trening på dette nivået, så vil han "come good". Det gjelder oss alle med litt potensiale ;-).

Etter bortekampen mot Brighton og Bournemouth ble spissene våre karakterisert som lazy og uforutsigbare. Det forvirret forsvarsspillere og ga oss en fordel. Men så er jo ikke dette en nyhet lenger og før neste sesong er det opp til trenerapparatet å skape ende bedre angrepsspilere av spillere som Beckford. Ikke tvil om at han har potensiale. Skaff oss en angrepsekspert på trenersiden - så går dette rett i mål.

Eller for å si som Brian Flynn: “Leeds will get promoted next year anyway. You can see them being clear by Christmas."


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #183 på: Mai 29, 2008, 00:01:35 »
Beckford har vært et sørgelig syn de siste månedene, og jeg tror det også kan ha noe å gjøre med managerskiftet.

Det virker på meg som Dennis Wise fikk vesentlig mer ut av Beckford enn det McAllister har klart, og jeg har en mistanke om at Wise sin managerstil muligens hadde en mer oppdragende effekt på Beckford enn McAllister sin…. :o


Jeg tror kanskje Becks har fått en annen rolle under Macca. Det tar nok tid å bli del av et mer spillende system. Vi så helt klart at laget vårt manglet bevegelse og løp foran på banen. Becks gjør seg bra i et kontrende lag. Da ligger han på kanten av offside og tilsynelatende daffer rundt og venter på den forløsende ballen. Tidlig i sesongen kom den ofte på en kontring, jfr målet mot Hartlepool i kampen som ga oss ZERO poeng. Han er en klasseavslutter - i hert fall har han potensialet. Mot Carlisle og også i finalen, så misset han noen store sjanser. Det har han gjort i hele sesongen. Med mer trening på dette nivået, så vil han "come good". Det gjelder oss alle med litt potensiale ;-).

Etter bortekampen mot Brighton og Bournemouth ble spissene våre karakterisert som lazy og uforutsigbare. Det forvirret forsvarsspillere og ga oss en fordel. Men så er jo ikke dette en nyhet lenger og før neste sesong er det opp til trenerapparatet å skape ende bedre angrepsspilere av spillere som Beckford. Ikke tvil om at han har potensiale. Skaff oss en angrepsekspert på trenersiden - så går dette rett i mål.

Eller for å si som Brian Flynn: “Leeds will get promoted next year anyway. You can see them being clear by Christmas."

 ;D


Det der tror jeg du har veldig rett i Promo, men stiller meg fortsatt litt tvilende til om Beckford blir håndtert på en optimal måte utenfor banen. Her er det jo snakk om en forholdsvis uskolert spiller som Leeds har plukket opp fra en amatørklubb sørpå - og som på veldig kort tid har fått en enormt høy profil i Leeds og League One. Kan være en krevende spiller å følge opp for en manager - og McAllister er jo heller ikke feilfri.....

'You can see them being clear by Christmas'... Ja, særlig....  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

baste

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #184 på: Mai 29, 2008, 15:46:49 »
Beckford skal selvsagt være i Leeds. Men laget skal forsterkes. Og med en god sesong oppkjøring, så er Leeds på rett vei.

Ser fram til ny 20 mål..... MOT

Snow

  • Gjest
Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #185 på: Mai 29, 2008, 17:37:26 »
Beckford skal selvsagt være i Leeds. Men laget skal forsterkes. Og med en god sesong oppkjøring, så er Leeds på rett vei.

Ser fram til ny 20 mål..... MOT

Laget må forsterkes ja. Beckford håper jeg det ikke blir noen beskrymring.
Når er det sesongen starter? Noen som vet?

Dennis

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #186 på: Mai 29, 2008, 18:01:37 »
Sesongen starter i august, Simon!  :)
Marching on together!

Snow

  • Gjest
Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #187 på: Mai 29, 2008, 18:05:11 »
Takk skal du ha Dennis.   
Veldig lenge til.
Da får vertfall Beckford vilt seg lenge :D

auren

Beckford ute i 3 uker!
« Svar #188 på: November 27, 2008, 15:46:59 »
"Leeds have been dealt a blow with the news that their leading striker Jermaine Beckford is expected to be out for the next three weeks through injury.

Beckford, who has scored 19 goals this season and is attracting interest from Newcastle, Middlesbrough and Birmingham, damaged his hamstring in Tuesday's defeat at Northampton."

Sakset fra The Mirror. Ikke stått noe på den offisielle hjemmesida, så det er jo ikke helt sikkert. 3 uker er lenge. Spesielt siden vi møter både Leicester og MK Dons i den perioden. Vi får håpe Becchio og Snoddy greier biffen, med Christie i bakhånd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #189 på: November 27, 2008, 15:48:53 »
Hvis han er ute i akkurat 3 uker så rekker han MK Dons og Leicester-kampene. De spilles henholdsvis 20. og 26. desember. Satser på det!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lufc86

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #190 på: November 27, 2008, 15:54:55 »
Dette var triste nyhender.

Om fakta er at han er ute i 3 veker, så satsar me på at han er attende til toppkampane. Uansett blir det viktig å matche han forsiktig, så han ikkje slår opp "hamstringen" på ny.

Vi har Enoch, Becchio og Snoddy som kan gjere ein bra jobb elles. Håpar òg på at Christie blir speleklar.

@m_sortland på twitter

auren

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #191 på: November 27, 2008, 15:58:15 »
Vi får kalle hjem Kandol  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #192 på: November 27, 2008, 16:48:39 »
Vi får kalle hjem Kandol  ::)

auren

Han treffer ikke engang låveveggen i forhold til beckford ;D :D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Per Arne

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #193 på: November 27, 2008, 17:03:40 »
har ikke Kandol putta endel denne høsten?

Sleivind

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #194 på: November 27, 2008, 17:09:56 »
har ikke Kandol putta endel denne høsten?

Kandol er sammen med Grabban toppscorer i Millwall med 6 mål.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #195 på: November 27, 2008, 17:13:35 »
Hvis vi e avhengig av en spiller på dette nivået blir eg virkelig bekymret.....tror det går bra....Becchio for Argentina ;D

Hallgeir *

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #196 på: November 27, 2008, 19:05:31 »
 I all elendigheten med skaden til Beckford: Klubben vil få en fin førjulspresang når han er skadefri. Det er bare å håpe på at andre kan dra "skåringslasset" i hans fravær. Skaden kom svært lite beleilig, for å si det pent.  :'(
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #197 på: November 27, 2008, 19:12:38 »
vi har jo christie og enoc i bakhånd men er jo selvfølgelig veldig trist med becks ute
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28973
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #198 på: November 27, 2008, 20:04:29 »
Vi prater jo over oss om den supre stallen vi har.

Det er i slike stunder vi får prov på om dette er mer enn bare festtale :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #199 på: November 27, 2008, 20:06:29 »
jeezzez.
becks ute er dritt, men sånn er nå engang fotballen, kall ikke hjem kaldool for det. han er jo KRISE!!

da foreslår jeg heller å atter en gang hente inn Mark heatley på lån ;D
han lever ennå eller?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #200 på: November 27, 2008, 21:44:46 »
Eller hva med Lee Chapman??? :D

Ser på hjemmesiden at Macca forventer at Becks kan være ute i alt fra 2-6 uker. Vi får håpe han rekker de livsviktige kampene mot MK Dons og Leicester.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #201 på: November 28, 2008, 09:06:11 »
nå var vel ikke chapman på topp helt på tampen der heller.
men hva var det som skjedde der på 90 tallet (mellom 95 og 97?) når man fikk den brilliante idèen om å parre opp hatley og rush på topp? de var vel ca 70 år tilsammen. tror wenger ble imponert da... ;D
nei, sånn sett er d digg å se at macca kjører unggutta inn istedet for å låne noe oppbrukt og gammelt.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #202 på: November 28, 2008, 09:31:51 »
Wilco ble vel senil i de tidene der. En av Leedshistoriens merkeligste beslutninger. I hvertfall så lenge jeg har fulgt dem (siden 1990 ca.)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #203 på: November 28, 2008, 09:33:22 »
men eg må jo få si at eg heller skulle vært i premier league med ett spisspar på 70 år enn å slite rundt i kjellerdivisjonene med såkalte talent 8)

Karl Hot Shot

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #204 på: November 28, 2008, 09:52:00 »
Med Jermaine Beckford ute med skade kan Showunmi få en gyllen sjanse til å vise seg fram i mer enn bare 15 minutter. Becchio og Showunmi som spisspar trenger ikke å bli så aller verst. Begge har luftstyrke og er i tillegg ganske spillende på små flater. Jeg har ofte irritert meg over Beckfords manglende lagfølelse. Han leser spillet dårlig og blir veldig egoistisk i noen valg i avgjørende øyeblikk. Nå får vi endelig muligheten til å se hva Showunmi er god for.
 

auren

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #205 på: November 28, 2008, 10:11:18 »
Personlig vil jeg heller se Becchio og Snodgrass danne et spisspar. Gjerne med en gang nå mot Histon. Snodgrass er litt av samme typen som Beckford - smårask og teknisk og liker å utfordre en mot en. Han har i tillegg gjort sine saker bra i det siste. Shwounmi blir for stasjonær og Kandolsk (klønete), dog han har bedre teknikk enn Millwall-spilleren. Ser dog for meg at i fysiske kamper, som helt sikkert kampen mot MK Dons kommer til å bli, vil duellstyrken til Shwounmi være god å ha. En midtbane med Robbo og Snoddy på hver sin kant, og Becchio og Show fremme, så tror jeg vi har kreativiteten, duellstyrken og fysikken som trengs for å stjele med seg 3 poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #206 på: November 28, 2008, 10:21:31 »
skal vi spille med showunmi må vi legge om til litt meir rævafotball....men det kan passe bra i noen kamper 8)

janove

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #207 på: November 28, 2008, 10:40:19 »
Showunmi er jo en elendig hodespiller da!   :o

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #208 på: November 28, 2008, 10:47:49 »
Showunmi er jo en elendig hodespiller da!   :o

ja,men en "ræva dårlig" fotballspiller ;D

Annesj

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #209 på: November 28, 2008, 10:53:07 »
Ser med skrekk å gru på tida fremover nå som vår notoriske måljeger er ute og vi har et forsvar som lekker. Huff! Fortsetter vi å slippe inn mål som vi har gjort hele sesongen så blir dette en tung jul. Ã… ikke så mye som tyder på at det snur siden vi ikke har fått inn noen nye bak der. Vært litt pessimistisk siden sesongen startet å symptomene på et vaklete forsvar begynte å vise seg. Tror forsvaret blir vår bane iår desverre. Lista er altfor høy for oss for å vinne kampene. Ã… score 2-3 mål og kanskje fler også i hver kamp er litt i drøyeste laget og forvente.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds