Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 204736 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

SirOlsen

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #240 på: Mars 29, 2009, 22:27:07 »
Denne teamspiriten var der også under Wise sin gode periode. Jeg vil faktisk si at den var enda sterkere da...

auren
Akkurat det kan jeg ikke si meg enig i, men det er vel litt øyet som ser selvfølgelig.. men nå har du jo en Bob infisert Leeland som avatar, så det sier vel sitt egentlig :p hehehehe *grøsse*
-SirOlsen-

auren

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #241 på: Mars 30, 2009, 08:09:37 »
Denne teamspiriten var der også under Wise sin gode periode. Jeg vil faktisk si at den var enda sterkere da...

auren
Akkurat det kan jeg ikke si meg enig i, men det er vel litt øyet som ser selvfølgelig.. men nå har du jo en Bob infisert Leeland som avatar, så det sier vel sitt egentlig :p hehehehe *grøsse*

Du gjør lurt i å ikke motsi meg nei ;)

Husker jeg lot meg imponere av team spiriten under Wises første halvdel av L1 sesongen. Alltid samling i en sirkel etter kamp og en utrolig feiring etter mål. Nå kan jo sistnevnte element ha mye med at vi ofte avgjorde kampene helt på tampen, noe som uansett vil gi en bra jubel-boost. Men jeg så en gnist i spillerne jeg ikke kunne husket å ha sett på mange år tidligere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #242 på: Mars 30, 2009, 11:28:01 »
Jeg var vel en av de som var i det skeptiske hjørnet da Grayson kom inn.. for det første hadde jeg ikke hørt om snubben noe særlig, og jeg var rett og slett dritlei av alle managerbyttene de siste årene pluss at vi fortsatt etter så lang tid ligger her nede i League One og roter.. jeg føler meg ikke "hjemme" her.. vil opp!!

Men har nå sett litt på diverse av kampreferatene (videosnuttene på LUTV) i det siste, og som jeg nevnte i et annet innlegg her, så synes jeg jeg merker en teamspirit innad i laget jeg ikke har sett på evinnelige tider! Jeg blir på en måte "overbevist" av gutta når jeg ser dem spille at de er der på banen for å vinne og å oppnå noe!

Tar frem igjen play-off finalen mot Doncaster, som i min Leeds historie var bortimot noe av det værste jeg har bevitnet (jada, vi har mye å velge mellom).. i allefall når det kommer til lagmoral og glød. I den finalen så jeg INGENTING som kunne engang minne om glød om noe som helst.. i den tiden Macca var her, ble jeg heller ikke akkurat smittet av noe slikt, men jeg håpet i det aller lengste at Macca skulle få det til.. (litt vel patriotisk), men ble litt trist når jeg innså han ikke fikk det til.
Og så kommer Grayson inn og så langt gir meg en "in your face!" opplevelse.. og den er rett og slett deilig!

Jeg synes jeg kan se at Grayson har en positiv innvirkning på absolutt alle ledd i laget. Han er ikke redd for å benke de som ikke presterer, noe jeg har hatt inntrykk av at blant annet Macca var litt for pysete til. Grayson har allerede tydelig begynt å rydde opp i forsvaret, noe en god del foregående managere ikke har klart. Jeg føler virkelig vi er på vei imot noe!
Ikke for det.. Grayson er vel ikke noen Messias akkurat, men jeg merker spirer i laget til noe som er mere rett vei enn jeg kan huske å ha sett på aldri så lenge, og det liker jeg! :)


Støtter beskrivelsen av Doncaster kampen når det gjelder nyere tid og plusser på Watford kampen da vi grisetapte! Håper forøvrig ditt inntrykk stemmer når det gjelder vinnervilje, gløpd og innsats!
Yeboahs vitne

Torpe-do

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #243 på: Mars 30, 2009, 13:42:54 »
Stiller meg bak Sir Olsens tanker om Grayson og hans bemerkelsesverdig snu-operasjon.

Syns det i denne sammenhengen er også verdt å nevne at fremgangen som har komt med Grayson, gjenspegler seg også i reservelaget og i akademiet.



Dennis

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #244 på: Mars 30, 2009, 13:59:06 »
Denne teamspiriten var der også under Wise sin gode periode. Jeg vil faktisk si at den var enda sterkere da...

auren

Det kan godt være, men da virket det mer som en illusjon. FA & FL var vår felles fiende, mens det rundt jul ble stukket hull på bobla og Wise begynte å distansere seg fra laget, før han stakk med halen mellom bena.

Grayson har uansett startet meget bra og det virker som den gode teamspiriten er tilbake! Håper den varer - lenge!
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #245 på: Mars 30, 2009, 16:58:08 »

jarle

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #246 på: Mars 30, 2009, 17:09:04 »
Legend Beckford...

er noen som bør spise hatten sin her inne... DET ER HELT SIKKERT!!!

Sir Gentle Giant
Thunderfoot
Becks...

not bad!!!

lojosang

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #247 på: Mars 30, 2009, 18:18:44 »
Denne teamspiriten var der også under Wise sin gode periode. Jeg vil faktisk si at den var enda sterkere da...

auren

Det kan godt være, men da virket det mer som en illusjon. FA & FL var vår felles fiende, mens det rundt jul ble stukket hull på bobla og Wise begynte å distansere seg fra laget, før han stakk med halen mellom bena.

Grayson har uansett startet meget bra og det virker som den gode teamspiriten er tilbake! Håper den varer - lenge!

I tillegg til at vi da hadde en manager som virket å gjøre sitt ytterste for å ødelegge denne spiriten.  :)
- Leif Olav

R - R

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #248 på: Mars 31, 2009, 14:12:03 »
Legend Beckford...

er noen som bør spise hatten sin her inne... DET ER HELT SIKKERT!!!

Sir Gentle Giant
Thunderfoot
Becks...

not bad!!!

Legend? Nei (har eit stykke opp dit)

God på dette nivået? Ja

Skyter han oss opp? Jupp

Har stor sans for Grayson og jobben han gjer. Har sett dei fleste pressekonferansar på LUTV, og han gir eit godt inntrykk.
« Siste redigering: Mars 31, 2009, 14:13:40 av R - R »
- Rune

Dennis

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #249 på: Mars 31, 2009, 15:58:25 »
Legend Beckford...

er noen som bør spise hatten sin her inne... DET ER HELT SIKKERT!!!

Sir Gentle Giant
Thunderfoot
Becks...

not bad!!!

Hvorfor det? Fordi enkelte mener at Becks ikke bidrar nok i mange kamper? Spørsmålet i diskusjonen har fra ingens side - så vidt jeg kan se - vært om Beckford er god nok eller viktig nok for oss, men om han faktisk kunne scoret enda fler (eller skapt flere sjanser for andre) ved å involvere seg mer med lagkameratene enn dommerne på off-dager. Selvsagt er han dønn viktig for oss og selvsagt er han den beste spissen i L1! Kunne han scoret fler ved å ikke gå like mye trøtt og lei og kjefte på dommerne til tider? Antakeligvis. Eller må Grayson og oss fans bare godta hoftefester i en stor andel av kampene fra måljegerens side? Muligens.

Se på kampen mot MK Dons kontra Millwall. Det er en vesentlig forskjell i humør og spillestil.

Det er vel kun Leeds-fansen som kan bli splittet av å flisespikke så til de grader i en diskusjon om en spiller som har 31 mål på kun nesten like mange kamper.  ::)
Marching on together!

pale

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #250 på: April 03, 2009, 11:13:21 »
Beckford er kåret til månedens spiller.
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_5135066,00.html

Fortsetter han slik ut sesongen blir han årets spiller også.

Får håpe han når 40 mål, inkludert et hat-trick på Wembley.

lojosang

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #251 på: April 03, 2009, 11:31:56 »
Et lite Beckfordsøk i våre arkiver vitner om hatter i marinade både her og der, kan jeg røpe.  ;D
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #252 på: April 03, 2009, 11:33:07 »
Et lite Beckfordsøk i våre arkiver vitner om hatter i marinade både her og der, kan jeg røpe.  ;D

 ;D ;D ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #253 på: April 03, 2009, 12:37:26 »
Et lite Beckfordsøk i våre arkiver vitner om hatter i marinade både her og der, kan jeg røpe.  ;D

Må være Jon R da? Det er jo han som har copyright på marinerte hatter :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #254 på: April 03, 2009, 13:40:12 »
JonR la hatten sin til marinering allerede da Beckford kom tilbake fra lån hos Carlisle i 2006.  :)
I samme tråd har Per Stian en spådom som vel ikke helt har slått til. Hatter nevnes dog ikke.

Nostradamus hadde forstått dette med spådommer. Aldri uttal deg utvetydig, og aldri spå om hendelser som skal inntreffe i egen levetid.  ;D

- Leif Olav

LEO

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #255 på: April 03, 2009, 19:51:56 »
Helt utrolig at noen heltatt vurdere om Beckford skal være med i første elveren.

Mye han gjør virker enkelt men det er fordi han er ekstremt god til å lese spillet og er veldig hurtig.

Det vi mangler er en som er like god til å score mål.   Jeg vil ha Hooper fra Scunthorp eller Lambert fra Bristoll Rovers eller hentet Tyson fra Nottingham Forest.
Hvis Bates virkelig ville vise økonomiske muskler så hadde det vært slike spillere vi hadde hentet.

 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #256 på: April 03, 2009, 20:00:04 »
Helt utrolig at noen heltatt vurdere om Beckford skal være med i første elveren.

Mye han gjør virker enkelt men det er fordi han er ekstremt god til å lese spillet og er veldig hurtig.

Det vi mangler er en som er like god til å score mål.   Jeg vil ha Hooper fra Scunthorp eller Lambert fra Bristoll Rovers eller hentet Tyson fra Nottingham Forest.
Hvis Bates virkelig ville vise økonomiske muskler så hadde det vært slike spillere vi hadde hentet.



Vi henter Alan Smith i sommer!
« Siste redigering: April 03, 2009, 20:21:05 av Rudi G. »

Tom S

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #257 på: April 03, 2009, 20:17:08 »
Becks og Smithy på topp  ;D
Radarpar!
COME ON LEEDS !!

Lawerve

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #258 på: April 03, 2009, 21:16:45 »
Mange som skriker ettet Smithy her om dagen, er det overhodet noe håp om en snarlig retur? Må jo bli dyrt for oss er det første som slår meg...
SUPER LEEDS

nord

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #259 på: April 04, 2009, 01:09:42 »
Måske vil det være redningen for Alan Smith, at komme hjem igen og være med til at rykke op i PL! - eller kan det også blive en katastrofe p.g.a. for store forventninger? Men jeg tror mest på en succes med Smith! Hvis han virkelig ønsker at komme tilbage kan man forhandle en rimelig kontrakt.

Dette er dog alt ønskedrømme og sikkert findes andre lige så gode alternativer! :-X
 

J-R

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #260 på: April 04, 2009, 08:30:36 »
Beckford bør selges for en grei sum.. da er det muligheter for å hente en rask spiss ved siden av Becchio og en bra stopper ved siden av Naylor .

peacock

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #261 på: April 04, 2009, 08:33:06 »
Beckford bør selges for en grei sum.. da er det muligheter for å hente en rask spiss ved siden av Becchio og en bra stopper ved siden av Naylor .

Selges for en grei sum? Hvorfor i huleste skal vi selge øyas mestscorende spiss for å hente en makker til en begrenset Beccio? Håpløst >:(

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #262 på: April 04, 2009, 08:35:37 »
Beckford bør selges for en grei sum.. da er det muligheter for å hente en rask spiss ved siden av Becchio og en bra stopper ved siden av Naylor .

Er du hakkende galen ???

Dennis

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #263 på: April 04, 2009, 09:03:58 »
Beckford bør selges for en grei sum.. da er det muligheter for å hente en rask spiss ved siden av Becchio og en bra stopper ved siden av Naylor .

Aprilsnarr på etterskudd?  ::)
Marching on together!

Sheridan

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #264 på: April 04, 2009, 19:21:15 »
Rykker vi ikke opp så forsvinner Delph og Beckford... sånn er det bare..

Derfor er dette opprykket så utrolig viktig for klubbens videre fremgang.


SANT SÃ… SANT

Ja vi tåler ikke en tredje sesong på dette nivået!

Hobben

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #265 på: April 04, 2009, 20:44:20 »
Hvordan er playoffen`??

ER det ikke slik:
3 plassen møter 6 plassen
4 plassen møter 5 plassen

????
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #266 på: April 04, 2009, 20:45:35 »
Hvordan er playoffen`??

ER det ikke slik:
3 plassen møter 6 plassen
4 plassen møter 5 plassen

????
Spot on !
Super Leeds since 1968

lufc86

Jermaine Beckford på veg ut
« Svar #267 på: Mai 26, 2009, 12:07:59 »
Avslo kontrakt, og er no satt på transferlista.

Leeds kjem til å kreve ein akseptabel sum for spissen, om ikkje er han å sjå i Leeds neste sesong òg.


Kjelde:
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1667007,00.html
@m_sortland på twitter

mari

Jermaine Beckford satt på transferlista
« Svar #268 på: Mai 26, 2009, 12:10:32 »

Beckford er idag satt på transferlista etter at han takket nei til klubbens tilbud om en ny 3 års kontrakt.

12 måneder igjen av den løpende kontrakten.

Dersom vi ikke mottar et tilfredsstillende bud blir han værende ut neste sesong.

Trist, men riktig av klubben, Tror vi kanskje kan få 1,5 - 2 millioner pund i sommer....
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Jermaine Beckford satt på transferlista
« Svar #269 på: Mai 26, 2009, 12:18:26 »
motherf**ker av en idiot sie no eg.....skyll han ut døra jo før jo bedre >:(