EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mari

Kommer til å komme uttallige historier om bakgrunnen for at forhandlingene brøt sammen. En som tidligere har vist seg å ha god tilgang på informasjon har følgende "plausible" forklaring -

"Leeds did not offer £10k the agent stopped the talks because of a derisory offer from Bates & Co. The agent was asking for £9/10k and Bates wasn't going anywhere near that level. Talks broke down on Saturday at the decision of JB's agent and the decision to transfer list him was Bates' childish response"

pale

Det er nok ikke annet å vente. Pengene rår og nå ser Beckford muligheten til å flerdoble den lønna han er på.
Som mestskårende på øya har han også gode forhandlingskort i forhold til mange CCC-klubber.

Når vi mistet opprykket måtte vi regne med dette. Neste ut er vel Delph, får håpe Snodgrass blir og det ser ut som Sodje er tapt også.

Nei, det skal nok bli en tøff kamp mot opprykk neste år også...

jackbauer68

Quote from: jackbauer68 on May 26, 2009, 12:18:26
motherf**ker av en idiot sie no eg.....skyll han ut døra jo før jo bedre >:(

i tillegg sier jo dette mye om hva vi kan forvente av spillere inn i sommer.hvis ikkje vi e interessert i å betale lønna til gode spillere så må vi nøye oss med vrakgods som neppe fører oss noen vei.når beckford no går,og sodje ser ut til å velge bristol by,er det jo tydelig at de sportslige ambisjonene er fraværende 8)

jackbauer68

Quote from: mari on May 26, 2009, 12:20:57

Kommer til å komme uttallige historier om bakgrunnen for at forhandlingene brøt sammen. En som tidligere har vist seg å ha god tilgang på informasjon har følgende "plausible" forklaring -

"Leeds did not offer £10k the agent stopped the talks because of a derisory offer from Bates & Co. The agent was asking for £9/10k and Bates wasn't going anywhere near that level. Talks broke down on Saturday at the decision of JB's agent and the decision to transfer list him was Bates' childish response"

hvis ikkje Leeds United kan betale £9-10 000 i uka til noen spillere da sliter vi mer enn vi har godt av å innse.Dette er da ca 1/5 av det en gjennomsnittelig trestokk kan tjene i Hull,Stoke og Burnley......JESUS,vi stuper mot bunnen av engelsk fotball ennå >:(

sveifors

Siste ord er neppe sagt i denne saken. Det er vel høyt spill i begge leire.

INGEN spiller er større enn laget. Dette sier jeg selv om jeg er en STOR Beckford tilhenger.
Jeg gidder ikke å spekulere i hvem, hva og hvor mye og fordele skyld slik som andre har en tendens til å skyte fra hofta, men håper og tror at Grayson har kontroll.

Beckford kan allikevel spille 09/10 for oss.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Hvis lønnstaket i Leeds fortsatt er på 6000 pund i uka, mener jeg det er riktig å ikke gi etter for kravene om at en enkeltspiller skal tjene nesten det dobbelte. Det bidrar ikke til å bygge et lag, samt at det vil være vanskelig å inngå kontraktsforhandlinger med flere spillere etterhvert, som da også vil ønske høyere kontrakt.

(Før "budsjettvikerne" kaster seg over dette utsagnet, så er det altså dersom lønnstaket er satt og skal være på 6000 i uka maksimum, ikke om det burde vært hevet over hele linja. Èn spiller kan ikke settes foran alle andre. Tør ikke tenke på hvilken effekt det ville hatt, på dager hvor Becks' bidrag til kampen er sutring og hoftefeste.)

Når det er sagt, er det skuffende at vår suverene toppscorer de to siste sesongene og hele balløyas mestscorende spiss denne sesongen, nå er på vei bort. Overraskende er det dog ikke. Tror faktisk dessverre siste ord er sagt, da Bates ikke er kjent for å fire på kravene sine, samt at Becks fort kan ta listingen som en fornærmelse.
Marching on together!

Dennis

Quote from: jackbauer68 on May 26, 2009, 12:28:36
hvis ikkje Leeds United kan betale £9-10 000 i uka til noen spillere da sliter vi mer enn vi har godt av å innse.Dette er da ca 1/5 av det en gjennomsnittelig trestokk kan tjene i Hull,Stoke og Burnley......JESUS,vi stuper mot bunnen av engelsk fotball ennå >:(

Du sammenligner her League 1 med Premier League.......? I tillegg sier du en gjennomsnittlig spiller i Hull, Stoke og Burnley har 500.000 kr i uka? Det tviler jeg sterkt på.
Marching on together!

mari

Tror nok vi må innse at 10.000 pund i uka - eller NOK 5 millioner i året - er omtrent det maksimale en klubb på nivå 3 i England kan betale. Selv Leeds.

Diskusjonen må vel heller være om det var spesielt lurt å gi en spiller som Robinson en slik lønn snarere enn Beckford. Men det er etterpå klokskap.

Det er faktisk slik at dette har en god del med "posisjonen i spillergruppa" å gjøre - i tillegg til de rene pund sedler. Tror nok at Beckford syntes at han fortjente å være den best betalte/eller blant de best betalte i Leeds. I fjor tjente spillere som Douglas, Richardson og Robinson vesentlig bedre enn han.

Det spennende nå blir om vi klarer å beholde spillere som Delph, Snodgrass og Becchio. Med de på plass neste år + Grellas store gjennombrudd kan dette gå vegen - selv uten scoringsmaskinen Beckford

Joe Jordan

Det burde vel ikke overraske mange at Beckford og Delph forsvinner. Hadde håpet at Bates kunne strekke seg langt for å beholde Beckford, han er den viktigste enkeltspilleren med tanke på direkte opprykk, det er bare å ta en titt på antall mål denne sesongen. Men Bates innfrir som vanlig ikke.

Mitt syltynne håp er at Snodgrass blir, men jeg ville ikke satt penger på det akkurat. Dersom alle 3 er borte i løpet av sommeren skal det bli litt av en jobb å rykke direkte opp.

Jeg sitter ikke akkurat i spenning og venter på hvilke fantastiske kjøp som skal gjøres fremover heller. Ã... få Sodje inn permanent er vel ren utopi?

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Budda

Quote from: Joe Jordan on May 26, 2009, 12:51:24

Jeg sitter ikke akkurat i spenning og venter på hvilke fantastiske kjøp som skal gjøres fremover heller. Ã... få Sodje inn permanent er vel ren utopi?

Frykter nok det. Selv om vi er en spennende og stor klubb, så er vi fortsatt i League One. Sodje er for god (og for dyr?) for League One

Dumt med Beckford. Litt forhastet å putte han på transfer-listen allerede, spør du meg. Men det sier vel bare at Bates ikke er villig til å strekke seg noe mer.
Endre

lufc86

Beckford er allereie tapt vil eg påstå.

Andre salsprospekt er etter mitt syn:
Snodgrass -> 1 - 1,5 mill pund
Delph -> 3 - 4,5 mill pund
Becchio -> 1 - 2 mill pund
Prutton -> 200.000 k - 300.000 k
Hughes -> 50.000 k - 200.000
Michalic -> 150.000 k - 300.000

Spelarar som eg trur vil gå gratis i sommar:
David Lucas
Sweeney (Om ikkje allereie ferdig)
Showunmi
Samt fleire juniorar

Dessutan kan vi vel sjå lang etter forsterkingar som:
Sam Sodje -> CCC klubb
Carl Dickinson (som ville vore naturleg å prøve å hente) -> Stoke

Spelarar vi må forvente meir av:
Huntington
Marques
Ben Parker og Aidy White
Frazer R.
Robbo
Killa
Howson
B. Johnson
Grella
Ankergren

Posisjonar som må utbetrast snarast:
Målstoggar -> God på kommunikasjon, Grep, ein mot ein, dødball i mot.
Høgreback -> Svakaste posisjon på dagens Leeds stall.
Sentral midt -> Stabilisator, duellspelar, boks til boks spelar.
Venstre ving -> Utfordrar med fart, teknikk, uthaldenheit og gode crosserar ala Snoddy
Spydspiss -> Målgarantist ala Beckford.

@m_sortland på twitter

B_Ød

Greit at han drar..jo før jo heller, tror det er mest kr å få for ham nå. Jada, scoret mye mål, men disiplin og sutring ble for mye for meg. Vil tro at SG skaffer en ny midtforsvarer om SS skulle glippe..og med et tett forsvar blir det heller ikke det skrikende behovet for scorings-maskinen JB. Tror ikke savnet vil bli så stort. Værre med RS og FD...selv om sistnevnte også snart må adressere et noe "kokende" hode snart. 
Ups & Ups!!

torivar

Nå får vi en slik jækla agent historie igjen, der agenten hauser opp langt utover kapasiteten til spilleren. Tåler ikke suksess. Jeg hører Kewell, Rose, Taiwo og Woods og andre ekko i bakgrunnen.  Fysj.

Faktisk depper jeg ikke over dette. Jeg ble nedsablet da jeg kalte fyren idiot etter siste utvisningen. Jeg står for det som ble sagt der og da, men akkurat denne gangen tror jeg agenten har vært med og fyrt unødig opp. Beckford har null og niks å gjøre i PL, han er og ville forblitt konge i L1 og vil trolig klare seg noenlunde i ccc - selv om det også kan bli flopp.

Jeg håper de får solgt han snarest, men er ikke så sikker på at noen vil betale enorme summer upfront. Om han fullfører kontrakten, for så å forlate oss, tror jeg ikke vi vil få særlig nytte av han neste sesong. Sure spillere som ikke vil blø for drakten og tenker neste kontrakt et annet sted har vi absolutt ikke bruk for.

Husk at selv om vi mister Beckford så skal vi ikke spille med 10 mann neste sesong. En eller annen spiss vil ta rollen hans på beste måte, og det blir ikke chumbawumba eller dickinson.

Dette går bra,

Marcing on...

ArneS

Først må en annen klubb tilby Beckford mer enn det vi gjorde...det gjenstår å se.
Hvis så skjer, så leier vi ham tilbake tvert når han ikke slår igjennom.

Hvor er (vår for to år siden umistelige) David Healy i dag?
Den 17. mann

torivar

Quote from: ArneS on May 26, 2009, 14:59:20
Først må en annen klubb tilby Beckford mer enn det vi gjorde...det gjenstår å se.

Kanskje det. Da har han forhåpentligvis blitt voksen i mellomtiden.

LeifMorten

Kan jo spille ut kontraktstiden og score noen mål slik at vi rykker opp. Deretter kan han gå gratis til en klubb i divisjon 1... :D

Larsen.

Quote from: ArneS on May 26, 2009, 14:59:20

Han spiller i Sunderland nå. Ikke mange minuttene han har fått i den hvite å røde trøya denne sesongen.
Pride of Yorkshire

Mr. Leeds

Kan ikke si at jeg sørger hardt over dette. Med disiplinproblemer og delvis uinteressert spill i enkeltkamper trekker kraftig ned. Uten disse nykkene hadde han vært en fantastisk spiller, men da hadde andre lag plukket ham opp før.

Håper bare at Grayson får bruke penger på en erstatter tidlig. Viktig å få ut alle som nå ikke vil spille for Leeds raskt til en god pris. Så kan vi se hva vi trenger for å kunne matche "ambisjonene" til Ken Bates, hva nå de måtte være..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Leedsfan

Hvorfor er jeg ikke lei meg??

Beckford må gjerne bli, men han virker ikke å være en spiller for de store anledningene. En superstjerne higer etter å spille bra når det virkelig teller og noe sier meg at Beckford er ikke den spilleren.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Quote from: Leedsfan on May 26, 2009, 16:13:22
Hvorfor er jeg ikke lei meg??

Beckford må gjerne bli, men han virker ikke å være en spiller for de store anledningene. En superstjerne higer etter å spille bra når det virkelig teller og noe sier meg at Beckford er ikke den spilleren.

Kanskje vi skulle beholde ham da, og la ham spille de 50 andre kampene som ikke er direkte avgjørende. Et bidrag på mellom 20 og 30 mål i disse kampene vil trolig være det som skal til for at vi får lov å spille direkte avgjørende kamper igjen i det hele tatt neste sesong, og i disse kampene kan vi kaste innpå Grella eller andre som har bevist at de duger til slikt  8)

Jeg blir litt oppgitt over at alle tror vi kan finne en ny Beckford. Vi har ikke klart det de siste 15 årene, og har mindre penger til rådighet nå enn før, så hva taler egentlig for at vi skyter gullfuglen igjen neste år ?

flynn

martind

Få han vekk å lei inn Healy og Hulse :) De hadde skutt oss rett opp i CCC:)
MOT!! We are Leeds!

Evig Pint

Ser på Beckford som direkte skyld i at vi røk i playoffsemifinalen. Over de to kampene var han latterlig udugelig! Det var faktisk verre enn å spille med en mann mindre. I tillegg brant han som kjent straffesparket. Nei hadde et håp om at han var villig til å betale noe tilbake til klubben, men hvis ikke kan han bare stikke for min del. Aldri vært en spesiell favoritt hos meg uansett.
Marching on together

Per-Stian

Det har lege i korta at Beckford skal forsvinne denne sommaren. Det einaste eg håpar er at vi hentar inn to (gode) spelarar for prisen av Becks.

Runar

Jeg mener at Leeds bør vurdere å ta en Villa. Dersom ingen møter vår prisvurdering (2+ milloner £) så er det bedre å beholde han ut sesongen.

Med Beckford i stallen stiller vi mye sikrer i jakten på opprykk enn dersom vi selger han for 1 million og må erstatte han.

Beckford "vet" vi scorer mye mål i league one, og vi antar at han kan bidra på et nivå høyere. Slike spillere er ikke lett å erstatte.

Geir Magne

Jeg er skuffet over at Beckford har så stort ego at han ikke vil fortsette på en mye høyere lønn enn tidligere for klubben som tok ham ut av amatørligaen. Og jeg er glad for at Leeds United/Harvey/Bates er tøffe nok til å sette grenser for spillerlønninger. Begynner vi å gi etter, er det første steg på samme veien som Ridsdale førte oss ut på. Beckford kan være genial på nivå tre, men er også helt utafor i mange kamper. Han kommer til å falle igjennom hos klubbene i divisjonene over. Bare se på Healy. Good riddance!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Asbjørn

Temmelig entydig reaksjon på dette, i England as well as Norway. Ikke mye 'støtte' å hente for Beckford hverken her eller der.

Men jeg er ikke sikker på om vi skal selge.

Om ikke prisen blir riktig, kan han jo godt bidra for oss sesongen 09/10 også. Og så når opprykket er klart så signer han en ny kontrakt og blir med oss i CCC også.  :)

-What shirt I'm wearing, bruv...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pettersen97

Newcastle kan være villige til og kjøpe Beckford for £5mill (rykta)..

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=155629
The Mighty Whites

Ferre

Synes det er veldig synd, men håper fortsatt han blir...

jarle

Noen som fortsatt mener Bates er rett mann?

Vi er fortsatt er synkende skip om noen ikke har fått det med seg...

Nå ryker Dougie og Beckford pga at det ikke finnes penger til å satse ( les investere for å få oss ut av sumpa... og opp til neste sump!!!

jeg ler...