EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

jarle

og så til Bates logikk...

hva for vi for Beckford nå som han har 12 mnd igjen og er på transfer lista...

hva koster en ny 30 måls mann??? - og hva skal han ha i lønn...

blir det pluss eller minus i kassa... MINUS!!! - garantert!!!
( men Bates finner sikkert en gratis mann på 33 år og litt overvektig fra div 4)

Hurra!!!

Sleivind

Quote from: jarle on May 26, 2009, 17:48:55
Noen som fortsatt mener Bates er rett mann?

Vi er fortsatt er synkende skip om noen ikke har fått det med seg...

Nå ryker Dougie og Beckford pga at det ikke finnes penger til å satse ( les investere for å få oss ut av sumpa... og opp til neste sump!!!

jeg ler...

Er det noen her som har sagt at Bates er den rette mannen for Leeds her?

Andersen

Det var som ventet, at forhandlingene strandet. Har Leeds et fast lønnstak, bør ikke Beckford få noe særlig mere enn andre. Så dårlig som han var i Play - off burde han ikke få mere !  >:(  Er redd for at flere følger etter: Becchio, Delph, Snodgrass. :-[ LEEDS4EVER.

berlin

Støtter helt og fullt ut klubbens reaksjon her ut fra hva som er referert i pressen.
Tydeligvis er de fleste Leeds-supportere av samme mening, d.v.s de som fortsatt har vettet i behold og forstår betydning av ordet "moral". De er vel flere som kanskje ønsker justert kontrakt, og det kan det godt være at de får også, innen rimeligehetens grenser.

Einskilde potetar sit likevel og kokar i åkeren sin og tenkjer på - og ber til mammon, men sjølvsagt tek dei stundom ein tur innom stova for å sjå på Meisterligafotball, og drøymer om 1001 nått.

Får vi ikke penger for Becks, så må han vise seg verdig, ellers: "Reserves, at best"

Død over PL! Leve League 1!  8)

sviper

om det skulle vere riktig at Newcastle vil gi 5 mill,ja da er det bare å putte findressen på JB å sette han på toget.Må vel gå an å få tak i en spiss som ikke er 38 år og overvektig og da? :D
LIFE IS LEEDS

Ferre

Quote from: jarle on May 26, 2009, 17:53:44
blir det pluss eller minus i kassa... MINUS!!! - garantert!!!
( men Bates finner sikkert en gratis mann på 33 år og litt overvektig fra div 4)
Hurra!!!

Må si meg enig, skal vi erstatte Beckford med en like god spiller blir det minst like dyrt. Er det ikke da bedre å beholde Beckford og gi han bedre lønnsbetingelser?

Faktum er at det er tvilsomt at en spiller på samme nivå som Beckford vil komme til League One og spille for £6000 i uken. Derfor mener jeg burdre gjøre alt for å sikre oss Beckford i noen år fremover. Selv om vi selvfølgelig skal være fornuftig og forsiktig i pengebruken vår, så blir det tøft hvis vi skal "spare" oss opp til CCC. Venter fortsatt på de investorene som Bates har lovet oss, for det trengs skal vi kunne gi gode spillere den lønnen de "fortjener".

Navnet "Leeds United" er ikke nok for å sikre oss de beste spillere på dette nivået. Vi trenger også en klubb som viser at den satser sportslig. At vi er i stand til å beholde spillere som Beckford, Delph etc. gir signaler til potensielle signeringer om at "her satses det", og kan gjøre slik at spillere velger Leeds over andre klubber.

Siste ord i denne saken er uansett ikke sagt, og jeg håper i det lengste at Beckford er å se i Leedstrøya kommende sesong.

Jon R

Dette har jo ligget i kortene lenge. En storscorende "stjernespiller" med primadonnanykker i lomma på en breikjeftet agent med £££££ tegn i øynene versus  Ken " Sparekniv" Bates. Ny kontrakt? Jaaada.   ::)

Nå må klubben ha is i magen og skape en liten budrunde. Burde være mange CCC klubber som ønsker seg Beckfords signatur. Dernest må salgssummen i sin helhet gå med til å skaffe oss en god erstatter. Ã... finne en ny spiller som kan score 30 + på en sesong tror jeg vi bare kan glemme. Derimot mener jeg at introduksjonen av en annen type spiller kan gi angrepspillet en ny dimensjon og få våre øvrige offensive spillere til å blomstre. Det som teller er at laget klarer å score minst like mange mål totalt neste sesong og det mener jeg er fullt ut realistisk. Trioen Howson, Snodgrass og Becchio kan være god for 40 mål til sammen. Og med en ny 20 mål + spiss og et bunnsolid forsvar, rykker vi direkte opp i Wankership.    :)
Jon R.

Dennis

Quote from: berlin on May 26, 2009, 18:25:33
Støtter helt og fullt ut klubbens reaksjon her ut fra hva som er referert i pressen.
Tydeligvis er de fleste Leeds-supportere av samme mening, d.v.s de som fortsatt har vettet i behold og forstår betydning av ordet "moral". De er vel flere som kanskje ønsker justert kontrakt, og det kan det godt være at de får også, innen rimeligehetens grenser.

Meget godt innlegg.  :)
Marching on together!

auren

Dette var trist å lese. Leeds med og uten Beckford denne sesongen var som dag og natt. Hvis vi ikke tilbyr ham en god nok kontrakt håper jeg han uansett blir solgt. Vil ikke ha en demotivert Beckford neste sesong. Da spiller han minst like dårlige kamper som i play offen - i hver kamp...

Huff!

auren, ble plutselig pessimistisk med tanke på neste sesong...  :'(
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

håper becks blir men blir vi tilbudt 5 millioner pund og becks selv ikke vil ha kontrakt og er fornøyd med lønna så er det bare og la han gå
Forever Leeds United!!!!!!!!

Joe Jordan

Quote from: jarle on May 26, 2009, 17:53:44

Her er kjernen i saken. Vi finner IKKE en ny 30-måls mann nå. Dermed er han verdt mer enn det Bates tilbyr. Men Onkel Ken ser ut til å ha funnet seg godt til rette i League 1?   
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Totto

Quote from: Jon R on May 26, 2009, 19:03:41
Dette har jo ligget i kortene lenge. En storscorende "stjernespiller" med primadonnanykker i lomma på en breikjeftet agent med £££££ tegn i øynene versus  Ken " Sparekniv" Bates. Ny kontrakt? Jaaada.   ::)

Nå må klubben ha is i magen og skape en liten budrunde. Burde være mange CCC klubber som ønsker seg Beckfords signatur. Dernest må salgssummen i sin helhet gå med til å skaffe oss en god erstatter. Ã... finne en ny spiller som kan score 30 + på en sesong tror jeg vi bare kan glemme. Derimot mener jeg at introduksjonen av en annen type spiller kan gi angrepspillet en ny dimensjon og få våre øvrige offensive spillere til å blomstre. Det som teller er at laget klarer å score minst like mange mål totalt neste sesong og det mener jeg er fullt ut realistisk. Trioen Howson, Snodgrass og Becchio kan være god for 40 mål til sammen. Og med en ny 20 mål + spiss og et bunnsolid forsvar, rykker vi direkte opp i Wankership.    :)

Er som ofte før meget enig med deg Jon.

Et poeng i innkjøpspolitikken som er forsømt siden Grahams tid, er det å hente spillere med komplementære ferdigheter. Mye kan sies om Drillo, men hans filosofi på ekstremkvaliteter og spillere som utfyller hverandre synes jeg det er svært mye fornuftig i.
Synet mitt kan selvsagt være svekket av de hvite brillene jeg alltid har på, men jeg synes det har sett ut som Grayson har hentet spillere som har fylt en del av de mangler som laget hadde. Når spillere nå forsvinner, stoler jeg på at han har teft for å finne gode erstattere.

Personlig roper jeg ikke så høyt om nye backer. Jeg er sikker på at Rui/Fraz hadde gjort det som skal til på høyresiden, og synes at Parker/Johnson har potensialet til å gjøre en god jobb for oss neste sesong. Huntington/Mikkelikk har jeg fortsatt tro på duger sentralt, og så blir det sikkert hentet en ekstra mann.
Derimot skulle jeg svært gjerne sett en mer rendyrket targetman på topp som kan ta i mot noen av de utallige lange ballene som vil spilles opp mot etablert forsvar. Før fjorårssesongen trodde jeg Kandol kunne overraske og være mannen for dette i år. Det ble imidlertid ikke slik, og han kommer vel neppe tilbake. Gitt at Beckford forsvinner, tror jeg Bechio og Grella ville fått langt bedre arbeidsvilkår om en tanks kunne vært satt på banen i ny og ne.

Ved siden av dette ønsker jeg meg en ny og mer autoritær keeper. En keeper kan være matchvinner på flere måter enn ved blendende redninger på strek, og jeg synes ikke vår kjære danske har overbevist nok i de kampene jeg har sett.

Om jeg får oppfylt tre ønsker, så vil mitt siste være en ryddegutt med syvmilsstøvler på midten. Robbo, Snoddy, Howson og Kilkenny kan skape mye med godt treningsgrunnlag neste år. Kanskje Prutton også kan våkne fra dvalen? Delph har for meg blitt en enorm skuffelse det siste halve året, og jeg mener oppriktig at han har fått spille langt mer enn han fortjener de siste månedene. Om han blir solgt er det forståelig økonomisk, men hvis ikke er det selvfølgelig ikke noe som gleder mer enn at han skinner som en stjerne når vi kommer til august.

Det er mye kvalitet igjen på treningsfeltet selv uten Delph og Beckford, men noen må snart få satt galskapen i system og få oss ut av denne sumpen! PLEASE GRAYSON!!!
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

fjellhaugen

For en fantastisk naiv verden vi lever i :o :o :o

Her snakkes det om CCC garantister og opprykk grunnet larrys formoppsving og struktur på gutta og jeg vet ikke hva, fin fint det....
Men når alle mann vil selge spissen som scoret mer mål alene i år enn smith, viduka, healy og blake tilsammen, DA begynner jeg å lure.
Og for å toppe det; dere er helt enige i et lønnstak på 6000£ men de overnevte spissene ønsker dere hente en etter en... ::)

Hvem tror egentlig Newcastle har cash til å betale 5 mill for becks 2 dager etter de rykka ned til CCC?
Om becks går i sommer tipper jeg det er for maks 2 mill.

Vi har pr dags dato øyas mestscorende spiss og jeg mener vi bør, om han ikke vil signe ny kontrakt bruke han for det det er verdt ut neste sesong. i allefall frem til over jul når skeptikerne sier moralen hans og giddalausheten vil ta fullstendig overhånd. ;)
Det vil jo være i becks største interesse å fortsette neste sesong som denne for å få seg en så god kontrakt som mulig dit han blir solgt. så statistisk sett skal han ha putta 15-20 mål for oss til julekalkunen står i ovnen. (ja jeg vet statistikk ikke er det samme som at det kommer til å skje igjen) Hvem skal score disse målene om vi selger becks for maks 2 mill og bruker 1,9 av dette på bates monacco leilighet og 0,1 på nye leggskinn til Grella?
Når kommer innlegget neste år på samme tid som nå som sier; vi hadde rykka opp hadde vi bare klart å vippe et par uavgjortkamper vår vei på høsten i fjor?

Nei stikk fingen i jorda og se hvor vi er.....L1!! Er det dette vi vil?

Tror nok becks med spilletid vil gjøre en bedre jobb neste sesong en noen sure £ med bismak som larry hverfall aldrifår se noe til.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pettersen97

Quote from: auren on May 26, 2009, 19:44:07
Dette var trist å lese. Leeds med og uten Beckford denne sesongen var som dag og natt. Hvis vi ikke tilbyr ham en god nok kontrakt håper jeg han uansett blir solgt. Vil ikke ha en demotivert Beckford neste sesong. Da spiller han minst like dårlige kamper som i play offen - i hver kamp...

Huff!

auren, ble plutselig pessimistisk med tanke på neste sesong...  :'(

E nestn aldri ueni i ka du skriv hær inne Auren. Men hær må æ (som vi sir i nord norge) arrestere dæ :)
Leeds med og uten Beckford den hær sesongen va som dag og natt. Men det pga at spille til Leeds va lagt opp sånn at det skulle spilles med oppspillspungt (Becchio) å bakroms spiss (Beckford). Når Leeds da ikke har en reserve spiss med samme spillestil og kvalitet (om man kan kalle det det). Så blir det "stopp" i maskineriet. Da må andre bli kreativ, men ræstn av spilleran klare ikke å bestemme sæ kæm som skal ta den rolln.

Beckford e jo en av mine favorittspillera i dagens stall, men ingen spillera e større enn KLUBBEN i mitt hjærte. Om Becks nu blir sællt så e jo ikke det værdns oinnergang, det kan faktisk være med på å løfte Leeds det ekstra hakket. By på en spiller å kanskje bruke Becks som "mellom lægg"??

Beckford har skårt en drøss med mål. Men skulle gjærne sedd han hadde spredd di målan litt utover. I stede for 3-4 mål i en kamp, del det på to, å det hadde vært skille på mange poeng. Becchio skåra i like mange kampa som Beckford, men ikke like mange i antall.

SÃ... Om Leeds får inn en spiss som e àla Becchio i spillestil, hardtkjæmpanes og "spillanes", så blir den person å fylle "tomromme" til Beckford greit. Da får SG kjørt nye taktikka å spillestila i Pre-Season,sånn at laget blir samkjørt.

Så på linken som va lagt til hær i den hær tråen fra YEP at mange av de engelske fansn ønske sæ Ricky Lambert, Simon Cox, Matty Fryatt eller en Wilbraham fra MKDons.
The Mighty Whites

jarle

Fjellhaugen = 1 mann med huet på rett plass

Vi selger en målsmaskin ( en av de største gjennom tidene) fordi han ber om litt økning i lønna.
resultat = 90% på forumet er enig.

Mannen burde fått tilbud om lønnsøkning uten å spørre for FAEN!!!

Dennis

Quote from: jarle on May 26, 2009, 21:12:30
Fjellhaugen = 1 mann med huet på rett plass

Vi selger en målsmaskin ( en av de største gjennom tidene) fordi han ber om litt økning i lønna.
resultat = 90% på forumet er enig.

Mannen burde fått tilbud om lønnsøkning uten å spørre for FAEN!!!

Prøv å tenk rasjonelt, Jarle, før du blåser ut. Leeds ønsket å beholde Beckford, derfor ble han tilbudt kontrakt. Beckford og agenten ønsket mer penger enn Leeds ville tilby, derfor forsvinner han. Om Leeds føler de får nok penger (i lys av utløpende kontrakt) selges han og dersom de budene uteblir, må han respektere kontrakten han skrev under for kort tid tilbake. Da får vi se hvor profesjonell han er. Husk også at etter kampen sa agenten at Becks ikke noen fremtid i Leeds. Sa han dette helt på egenhånd eller etter samhandling med klienten sin? Er du sikker på at Becks virkelig ønsker å bli? For alt vi vet, kan lønnskravet ha vært et alibi overfor fansen.

Er det slik at han skal settes langt over resten av laget? Blant de mesttjenende hadde han absolutt fortjent, men med et hav ned til nest best betalte lønnstaker (etter at Douglas gikk og Richardson får ny og dårligere kontrakt? Nei, særbehandling av enkeltspillere hører ikke til lagsporter.

"Mannen burde fått tilbud om lønnsøkning uten å spørre for FAEN!!!"  Det funket jo med Seth Johnson?  :D
Marching on together!

jarle

Særbehandling i lagsporter fungerer helt fint...

Problemet i fotballen er at møkkaspillere har altfor god lønn ( ref Seth Johnson)
Vi hadde ikke råd til 5 mill ekstra for å kjøpe Riise... ( en bra back hadde vi trengt)
Men råd til Seth J hadde vi!!!

Proff spillere er ikke statsansatte... stjernene fortjener mer en røkla!

Beckford burde fått en real lønnsøkning... og de som klarer to tanker samtidig så henger dette sammen med at jeg mene Bates er feil mann... vi har rett å slett ikke penger til å komme oss ut av hobby ligaen....

Totto

Det er på lett å skakte det man har, og hylle det man skulle ønske man hadde...

Senest for et par dager siden tok to av forumets gamle hoggestabber seg opp i toppserien med Burnley.

Fjorårssesongen ble snudd på hode ved lån av Freedsman som tilførte noe laget manglet hlt fremme. Det samme har vi manglet i år, og gjort oss dønn avhengige av humørspilleren Beckford.

Beckford en en glimrende avslutter, som med en mer passende makker sannsynligvis ville puttet enda fler. Uerstattelig er han imidlertid ikke, og kanskje kan vi gjøre oss mindre forutsigbare på veien.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Tom S

Regner med Leeds har tilbydd Jermaine den lønsauken dei ser som økonomisk forsvarleg for klubben, og registrerer at han takker nei til det.
Om Jermaine meiner han er så mykje meir verdt enn sine lagkamerater er det kanskje like greit at han finner seg nye leikekamerater.

Om Becks forlater Leeds er ikkje verdene så svart-kvit at vi dermed skårer 34 mål mindre neste sesong. Mest truleg får vi inn ein ny spiss som vil bidra og kanskje vil det gjere at vi får fleire mål frå midtbana. Ein spiller som Becks, spesilelt med hans karakter, tar mykje plass i eit lag.

Dette er ikkje verdens undergang, lat oss no sjå kva Larry og Kenneth får til iløpet av sommeren og kva lag vi stiller med i august før vi dømmer klubben til evig tilværelse i kjelleren. Det er for tidleg å ta ein "bmoen"!

Eg vil opp i CCC og neste sesong ordner vi det - eg har trua!!
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

er det SV`s landsmøte jeg har logga meg inn på eller ;)
det er jo så sosialdemokratiske tilstander at selv erik solheim hadde kost seg med lønnspolitikken som fremlegges her. :)

det er klart at stjernene fortjener mer enn "røkla".
jeg tror egentlig ingen her inne mener at Darryl Flahavan eller Andy Hughes feks. skal ha like god lønn som becks og snoddy?
det er faktisk profesjonell idrett dette.
jeg tror ikke at macheda (eller hva han heter) har samme lønna som r*oney og r*naldo?

som noen nevner her nå; det kan ha vært et spill fra becks, for å kunne skylde på Leeds United til slutt.. dette har jeg også tenkt tidligere, men så lenge han er kontraktsbundet er vi ikke nødt til å selge og han selv må prestere for at noen skal være interesserte.

og tilslutt til becks forsvar; når har han sagt han er større enn vårt kjære Leeds

frustrert fjellhaugen som vil ha 09/10 drakt med becks 34 på ryggen ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

Beckford har bevist at han fortjener en lønnsøkning. Da er det et hån ot spilleren at Leeds tilbyr han en kontrakt hvor han går ned i lønn. Nei. Neste sesong er et must for opprykk, men det sa vi ifjor.
Sett ned lønningene til spillere som f.eks Frazer hvis de tilbyr ham kontrakt. Og sett opp lønninger til spillere som f.eks Beckford. Leeds burde ta seg råd til at de viktigste spillerne tjener 15000 pund i uka. Det er slik vi tiltrekker oss de beste som vi kan få. For den sakens skyld. Tilby Beckford 10.000 pund i uka og 2000 pund for hvert mål han scorer, og 1000 pund for hver assist

Tom S

Quote from: fjellhaugen on May 26, 2009, 22:42:31
er det SV`s landsmøte jeg har logga meg inn på eller ;)
det er jo så sosialdemokratiske tilstander at selv erik solheim hadde kost seg med lønnspolitikken som fremlegges her. :)

jeg tror egentlig ingen her inne mener at Darryl Flahavan eller Andy Hughes feks. skal ha like god lønn som becks og snoddy?
det er faktisk profesjonell idrett dette.
jeg tror ikke at macheda (eller hva han heter) har samme lønna som r*oney og r*naldo?

som noen nevner her nå; det kan ha vært et spill fra becks, for å kunne skylde på Leeds United til slutt.. dette har jeg også tenkt tidligere, men så lenge han er kontraktsbundet er vi ikke nødt til å selge og han selv må prestere for at noen skal være interesserte.

og tilslutt til becks forsvar; når har han sagt han er større enn vårt kjære Leeds

frustrert fjellhaugen som vil ha 09/10 drakt med becks 34 på ryggen ;D

Stjernene må gjerne tjene meir enn røkla, og det er eg overbevisst om at Becks også var tilbydd. Men, det betyr ikkje at han skal ha nær dobbelt så mykje som dei andre stjernene. Har Leeds satt ein lønstruktur ville det vere uklokt å bryte denne for enkeltspillere, tenk ringvirkningene det medfører.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: h.b on May 26, 2009, 22:48:05
Beckford har bevist at han fortjener en lønnsøkning. Da er det et hån ot spilleren at Leeds tilbyr han en kontrakt hvor han går ned i lønn. Nei. Neste sesong er et must for opprykk, men det sa vi ifjor.
Sett ned lønningene til spillere som f.eks Frazer hvis de tilbyr ham kontrakt. Og sett opp lønninger til spillere som f.eks Beckford. Leeds burde ta seg råd til at de viktigste spillerne tjener 15000 pund i uka. Det er slik vi tiltrekker oss de beste som vi kan få. For den sakens skyld. Tilby Beckford 10.000 pund i uka og 2000 pund for hvert mål han scorer, og 1000 pund for hver assist

Kor tar du fra at Leeds har tilbydd Becks ei ny kontrakt med dårlegare lønsbetingelser enn han hadde frå før?
COME ON LEEDS !!

Dennis

Klart at de viktigste skal være blant topptjenerne i klubben, har noen sagt noe annet?

Poenget er at det alltid går en viss grense. Skulle vi innfrid 15.000 pund i uka om Becks krevde det? 20? 50?

Leeds opererer med et strengt budsjett, det er ganske tydelig. Hva om 6000 pund i uka lønnstaket fortsatt står. Skal Becks høste det dobbelte av neste spiller på lista? Hva gjør dette med fremtidige forhandlinger?

Eller kanskje er det satt av en viss prosent av omsetningen i en total utgiftspost på lønn? Skal Beckford legge hinder for nye spillerinvesteringer, slik Sweeney, Kandol m.fl. gjør per i dag? Om vi kan få to forsterkninger på 5000 pund i uka, kontra en spiller på 10.000, så må vel det være veien å gå?

Nei, alle i en fotballklubb skal ikke tjene det samme, men det er en balansegang for hvor mye man skal - og - kan belønne en enkeltspiller.
Marching on together!

h.b

Quote from: Tom S on May 26, 2009, 22:50:25

Kor tar du fra at Leeds har tilbydd Becks ei ny kontrakt med dårlegare lønsbetingelser enn han hadde frå før?

Mulig jeg har hørt feil. Men har hørt at hans lønn er på 7500 i uka og at han ble tilbydd 6000 pund i uka. Hvis jeg har hørt feil beklager jeg, men hvis dette stemmer så er det et hån

fjellhaugen

hvor henter du overbevisningen din om at han fikk tilbud om mer enn de andre fra, Tom?

Tom S

Quote from: fjellhaugen on May 26, 2009, 23:02:34

hvor henter du overbevisningen din om at han fikk tilbud om mer enn de andre fra, Tom?

Den henter eg fra min magefølelse basert på at det ville vert naturleg dersom de ønsker å beholde han og utfrå at klubben seier dei har tilbydd han ei meget god kontrakt.
Eg meiner også at Becks ikkje har vert på CCC-lønningsnivå, kanskje tek eg feil (det vert ivertfall ikkje første eller siste gang... ;))
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Quote from: Mr Kaizer on May 26, 2009, 22:52:03

Klart at de viktigste skal være blant topptjenerne i klubben, har noen sagt noe annet?

Poenget er at det alltid går en viss grense. Skulle vi innfrid 15.000 pund i uka om Becks krevde det? 20? 50?

Leeds opererer med et strengt budsjett, det er ganske tydelig. Hva om 6000 pund i uka lønnstaket fortsatt står. Skal Becks høste det dobbelte av neste spiller på lista? Hva gjør dette med fremtidige forhandlinger?

Eller kanskje er det satt av en viss prosent av omsetningen i en total utgiftspost på lønn? Skal Beckford legge hinder for nye spillerinvesteringer, slik Sweeney, Kandol m.fl. gjør per i dag? Om vi kan få to forsterkninger på 5000 pund i uka, kontra en spiller på 10.000, så må vel det være veien å gå?

Nei, alle i en fotballklubb skal ikke tjene det samme, men det er en balansegang for hvor mye man skal - og - kan belønne en enkeltspiller.

JA!! om becks signer for 12-15000 i uka så sier jeg ja takk.
blir drøyt å dra det opp i 50k klassen dennis, men jeg ser det var et poeng der.

og som du spør;
les litt oppover i tråden. det virker som om folk har den oppfatningen på meg hvertfall.
om økonomien er så trang som du sier;
er det KUN propaganda gamle far har utalt siden januar da? at økonomien er sunnere enn på lange tider?

og hva sweeny og kandol angår.. gjør som med duberry; knekk beina på de og ta ut forsikringspengene ;) ;)

fjellhaugen

Quote from: Tom S on May 26, 2009, 23:09:44
Quote from: fjellhaugen on May 26, 2009, 23:02:34

Den henter eg fra min magefølelse basert på at det ville vert naturleg dersom de ønsker å beholde han og utfrå at klubben seier dei har tilbydd han ei meget god kontrakt.
Eg meiner også at Becks ikkje har vert på CCC-lønningsnivå, kanskje tek eg feil (det vert ivertfall ikkje første eller siste gang... ;))

ja magefølelsen min sier det samme.
men jeg har også hørt han hadde 7500 i uka, og vet ikke hva han ble tilbudt. (det vil nok om det kommer ut være to forskjellige historier.)
jeg mener han burde være i nærheten av å få doble den lønna dersom han signet en 3-5 års avtale

MooCow

Skulle hatt han ut sesongen ja :(