EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndyMathie

På tide vi kastet han ut. Han har nesten hver eneste kamp gjort noe idiotisk som har gjort at jeg blir flau på hans vegne. Liker ikke spillere som Christiano Ronaldo, J. Beckford og Steven Gerrard. Ekle typer som ikke bør spille for Leeds!

Good riddance!
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

Kan ikke sammenligne Gerrard med disse. Gerrard er muligens jeg har størst respekt for i Engelsk Fotball. Utrolig viktig for Liverpool, og en lagspiller som absolutt blør for drakta

McMidjo

Synes denne saken er relativt udramatisk, og med en forventet utvikling.

Det verste som kan skje er at Leeds ikke får noen akseptable bud på Beckford, og at vi blir sittende med en umotivert spiss som bare ender som et uroelement for resten av spillergruppa den neste sesongen. Er ikke så sikker på at Beckford er så profesjonell at han klarer å yte sitt beste i en slik situasjon.

Har forresten googlet opp agenten hans Nick Rubery. Rikmannsønn fra Huddersfield som forsåvidt framstår som en ålreit fyr - og ikke som en kjeltring (som jeg tror det er nok av blant disse agentene). Virker også som han er agent for Ollie Hotchkiss:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/features/Getting-a-real-kick-from.3156588.jp
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

samadhi

Synes heller ikke dette er så dramatisk og i allefall ikke noe overraskelse.

Beckford har vært en fantastisk spiller for oss de siste to sesongen, og har vært en garantist for mål. At han ikke alltid fremstår som den mest intelligente eller den som ofrer seg mest for klubben kan så være, men ingen kan ta fra han at han har bøttet inn med mål for klubben. Det kommer til å ta mange år før vi får en som scorer like mange på en sesong, og jeg synes han får i overkant med kritikk fra egne fans. Uttalelser som at det er godt å bli kvitt han faller etter min mening på sin egen urimelighet. Sammen med Becchio har han utgjort ett meget bra spisspar som utfyller hverandre utmerket - Becchio jobber, sliter og vinner dueller og Beckford putter mål og slår til med sine magiske øyeblikk.

Det er heller ikke særlig overraskende om Beckford nå ønsker å prøve seg på høyere nivå. Selv om Leeds ga han sjansen fra non-leauge føler jeg ikke at han skylder klubben å spille her resten av livet dersom han får mer attraktive tilbud oppover i divisjonene. Vi spiller tross alt i Leauge 1 for 3.året på rad og kan ikke vente at spillere med ett visst potensial tilslutter seg oss for livstid - selv om vi heter Leeds United. Beckford er 26 år og ser nok at det snart er nå eller aldri for ham dersom han skal prøve ut potensialet sitt (og tjene seg ekstra penger!)
Skulle Beckford dra håper jeg en PL klubb snapper han opp og jeg gleder meg da til å se han neste sesong. Tviler kanskje på at han vil lykkes her, men med en god start og en Beckford som spiller på seg selvtillit er det ikke godt å vite.

Skulle gjerne ønsket at Leeds kunne tilbydd han den lønnen han ville ha, men dersom det skal være noe poeng med ett lønnstak i klubben kan man ikke overskride dette ved første og beste anledning. Jeg venter heller ikke at vi skal bruke flere millioner pund på å hente spillere i sommer - tviler på at Bates har penger til dette, og som L1 klubb kan vi heller ikke forvente dette. Vi må satse på å være best blant klubber som Carlisle, Millwall og Charlton og ikke snakke om å ligge på lik linje med Man Utd og Chelsea som enkelte fremdeles går og drømmer om!
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Quote from: samadhi on May 29, 2009, 12:16:22
Synes heller ikke dette er så dramatisk og i allefall ikke noe overraskelse.

Beckford har vært en fantastisk spiller for oss de siste to sesongen, og har vært en garantist for mål. At han ikke alltid fremstår som den mest intelligente eller den som ofrer seg mest for klubben kan så være, men ingen kan ta fra han at han har bøttet inn med mål for klubben. Det kommer til å ta mange år før vi får en som scorer like mange på en sesong, og jeg synes han får i overkant med kritikk fra egne fans. Uttalelser som at det er godt å bli kvitt han faller etter min mening på sin egen urimelighet. Sammen med Becchio har han utgjort ett meget bra spisspar som utfyller hverandre utmerket - Becchio jobber, sliter og vinner dueller og Beckford putter mål og slår til med sine magiske øyeblikk.

Det er heller ikke særlig overraskende om Beckford nå ønsker å prøve seg på høyere nivå. Selv om Leeds ga han sjansen fra non-leauge føler jeg ikke at han skylder klubben å spille her resten av livet dersom han får mer attraktive tilbud oppover i divisjonene. Vi spiller tross alt i Leauge 1 for 3.året på rad og kan ikke vente at spillere med ett visst potensial tilslutter seg oss for livstid - selv om vi heter Leeds United. Beckford er 26 år og ser nok at det snart er nå eller aldri for ham dersom han skal prøve ut potensialet sitt (og tjene seg ekstra penger!)
Skulle Beckford dra håper jeg en PL klubb snapper han opp og jeg gleder meg da til å se han neste sesong. Tviler kanskje på at han vil lykkes her, men med en god start og en Beckford som spiller på seg selvtillit er det ikke godt å vite.

Skulle gjerne ønsket at Leeds kunne tilbydd han den lønnen han ville ha, men dersom det skal være noe poeng med ett lønnstak i klubben kan man ikke overskride dette ved første og beste anledning. Jeg venter heller ikke at vi skal bruke flere millioner pund på å hente spillere i sommer - tviler på at Bates har penger til dette, og som L1 klubb kan vi heller ikke forvente dette. Vi må satse på å være best blant klubber som Carlisle, Millwall og Charlton og ikke snakke om å ligge på lik linje med Man Utd og Chelsea som enkelte fremdeles går og drømmer om!

Bra sagt og skrevet samadhi, helt enig !
Men, det er alikevel slik at man kan være litt trist og lei over å miste en storscorer, og det er jeg.  :'(

abbe

Quote from: h.b on May 29, 2009, 10:10:19
Kan ikke sammenligne Gerrard med disse. Gerrard er muligens jeg har størst respekt for i Engelsk Fotball. Utrolig viktig for Liverpool, og en lagspiller som absolutt blør for drakta

Ja, han blir jo ikke arrestert SÃ... ofte.

Bites Yer Legs

Quote from: abbe on May 29, 2009, 15:59:14

Og han ønsker seg ikke til Chelsea SÃ...Ã...Ã... ofte...
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Quote from: Superfan on May 28, 2009, 23:05:11
Uff, får backflash til hva som skjedde med en en viss person fra Australia. Ble hentet inn til Leeds fra ingenting og satset på i flere sesonger. Når ting endelig løsner, fremstår de som de grådigste og minst klubblojale personer ever. Spark Beckford ut porten nå, eller sett han på tribunen ut neste sesong. Finnes flere bra målscorere i andre klubber i L1 som vi må ha mulighet til å hente.

u what?

dette er ikke LITT samme situasjon engang
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Therese

Altså, hvorfor skal man på død å liv reagerer med hat når en spiller velger å dra videre? Jeg unner Beckford alt godt. Han er en god spiller som jeg håper kan fortsette å utvikle seg. Han ble i fjor, og at han drar videre når situasjonen er som den er er til å forstå. Synd at vi mister en spiller som scorer mål, men sånn er det.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Leeeeeeeeeeeeds

Ut med Judas. Det som er hendt er historie og nå ser vi fremover. Kom det vekk fra ER så fort som mulig!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bites Yer Legs

Quote from: Leedsvik on June 01, 2009, 12:51:05
Ut med Judas. Det som er hendt er historie og nå ser vi fremover. Kom det vekk fra ER så fort som mulig!

???
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Quote from: Bites Yer Legs on May 29, 2009, 16:29:41
Quote from: abbe on May 29, 2009, 15:59:14

Og han ønsker seg ikke til Chelsea SÃ...Ã...Ã... ofte...

Han filmer heller ikke SÃ... ofte. Jo, vent, det gjør han jo...  ::)
Marching on together!

Pettersen97

Beckford's warning Leeds: http://www.coventrytelegraph.net/coventry-city-fc/football-rumours-gossip/2009/06/11/jermaine-beckford-s-warning-to-leeds-united-fc-92746-23842960/

En ny type H.Kewell primadonna!!
Æ sir bar: Om han ikke drar til en anna klubb nu mens Leeds kan få cash for han, la han råttne uttafor portan i Leeds. Betal han luselønna si å ekskluder han fra all trening og spill med ræstn av lage.

KOR FARSKEN E KLUBBFØLELSN DU VISTE FØR??
What shirt am I wearing Bruv?? Mæ mitt dær ryggen skifte navn!!

Bynne å bli forbainna irritert på jæveln. Steike åsså!!
The Mighty Whites

martind

Jeg skjønner jo at han ikke vil spille for noen småklubb istedenfor Leeds da. Leeds får sannsynligvis ikke  så veldig mye for han uansett, og da kan det jo være lurt å beholde han og komme oss opp. Det er verdt mer enn 2 mill pund, og Beckford kan fortsatt være en stor bidragsyter til at det skjer.

Han sier at Leeds er en stor klubb, og at han heller blir et år til fremfor å gå til en annen liten klubb. Det skjønner jeg godt, så det blir for dumt å hetse han for den uttalelsen han kom med nå blir litt tynt syns jeg! :)
MOT!! We are Leeds!

samadhi

Ett lusent triks av Beckford og hans agent for å hindre at Leeds ikke skal prise bort en overgang.

Hadde han sagt at han ville signnere ny kontrakt dersom tilbud fra PL uteblir kunne jeg skjønt det, men han sier faktisk at han vurderer å sitte kontraktstida ut i Leeds og gå gratis til sommeren. Hyggelig gjort mot klubben som har gitt han sjansen til å gå fra bilmekaniker til fotballspiller...
marching on together,
derudaf forever...

jackbauer68

herregud.....det e jo så enkelt her i verden at de gode spillerene vil både tjene så mye som mulig og spille på så høgt nivå som mulig.At  Beckford e blitt for god for ett lag som skal til med sin 3. sesong på nivå 3,er vel åpenlyst for alle.At han tjener for lite i forhold til sitt talent og sine kvaliteter bør også være åpenlyst for alle 8)

Budda

Skjønner ikke hva som er så gale med dette utsagnet her. Synes det heller er smigrende. Han annerkjenner at Leeds er en storklubb, og at hvis han skal dra så må det være en klubb med ambisjoner enten i toppen av championship eller i Premier League. Skjønner også litt av Beckford sitt behov for å dra for å prøve seg på et høyere nivå.
Endre

torivar

Dette kan bety så mye.

Sannsynligvis er det INGEN som har lagt like mye penger i lønn på bordet som Leeds. Pengene flyter ikke like løst som for litt siden. Jeg tror agenten (tror ikke beckford er intelligent nok selv) har som plan B å spille ett år til i Leeds for å bøtte inn mål og deretter få seg en hyggeleg sign on fee når han reiser.

Om han virkelig blir etter at dette vinduet lukker håper jeg inderlig at Bates blar opp penger til en ny nr 9, og at Beckford kun benyttes som cover så lenge han ikke signerer ny kontrakt.

Ikke fordi vi furter, men fordi vi ser fremover og oppover.

Leedsfan

Beckford spiller et høyt spill. Blir han ikke solgt og bruker neste sesong til å surmule så mister han verdi for hver dag som går. I disse tider har ingen klubber råd til å signere en dyr spiller på tidligere meritter...

Jeg blir fortsatt ikke lei meg hvis han forsvinner for 2 mill.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Kan vi ikke bare gjøre sånn som før, gi han bort gratis mot at mottagerklubben betaler halve lønna hans. Vi betaler selvfølgelig den andre halvdelen.

Pettersen97

E jo greit å "flatteranes" at han meine Leeds e en stor klubb.. Men da må han heller ha som mål å hjælpe klubben å skyte den opp en divisjon, å være med videre som foillblods Leeds spiller..

Eller så kan han for min del rotne..

Ser klare likhetstrekk med overgangen til H.Kewell..

Leeds United e klubben som satte fotballspillern Jermaine Beckford på karte.. Da kan vi åsså ta han bort fra det karte med å utelokke han fra all trening og fotball spill i klubben..

Det hadde æ gjort om æ hadde vært manager eller styreformann pungtum.
The Mighty Whites

tori_no

Dersom han "sitter" kontraktstiden ut, dvs blir i Leeds til neste sommer. Hvem vet; kanskje signer han ny kontrakt når vi rykker opp til CCL sommer 2010.
Da får han jo tilfredsstilt sitt krav om å få spille for en storklubb, samt at han spiller i 2010/2011 på et høyere nivå.
Uansett hva som skjer så MÃ... vi ikke se det verste i hver eneste situasjon. Det er HB sin jobb og han er i Hellas.

peacock

Quote from: Pettersen97 on June 12, 2009, 00:15:30
E jo greit å "flatteranes" at han meine Leeds e en stor klubb.. Men da må han heller ha som mål å hjælpe klubben å skyte den opp en divisjon, å være med videre som foillblods Leeds spiller..

Eller så kan han for min del rotne..

Ser klare likhetstrekk med overgangen til H.Kewell..

Leeds United e klubben som satte fotballspillern Jermaine Beckford på karte.. Da kan vi åsså ta han bort fra det karte med å utelokke han fra all trening og fotball spill i klubben..

Det hadde æ gjort om æ hadde vært manager eller styreformann pungtum.

Du forstår null og niks. Leeds kan ikke utelukke Beckford fra spill og trening, han er under kontrakt og har ikke gjort noe galt. Han er også i sin fulle rett til å stå kontraktstiden ut. En ting er å være supporter, en annen ting er å ha peiling på hva man skriver om.

Dessuten; er vi virkelig så naive? Tror vi at fotballspillere er lojale og har klubbfølelse? En spillere som Beckford vil selvsagt prøve seg på et høyere nivå; hvor vanskelig er det å forstå?
Ã... sammenligne med Kewell tyder på total fravær av kunnskap.

GeirO

Det er jo i bunn og grunn Leeds United sin feil at Beckford sterkt vurderer å gå. Ved å ikke rykke opp. Vi kan nesten ikke skylde på Beckford da....hadde nesten gjort det samme hvis jeg hadde øynet muligheten til langt større lønn og PL-matcher. Hadde det ikke vært for at jeg er større Leeds-fan enn Beckford.
MOT

J-R

Samme hva som blir skrevet her på forumet, så tror jeg att alle her inne forstår att Becks vil vekk fra leeds... Han er 26 år gammel, å har han andre ambisjoner enn leauge one spill så kan han ikke gå å vente på att Leeds en gang rykker opp.

testo

Quote from: GeirO on June 12, 2009, 15:27:01
Det er jo i bunn og grunn Leeds United sin feil at Beckford sterkt vurderer å gå. Ved å ikke rykke opp. Vi kan nesten ikke skylde på Beckford da....

Leeds sin feil  ???
Hadde Beckford brukt hue ved et par anledninger så hadde vi muligens rykka opp.
Jeg mener !!la han gå!! han er for selvopptatt til å lykkes i noen klubb om han ikke blir voksen ganske raskt.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

peacock

Quote from: testo on June 12, 2009, 18:13:42
Quote from: GeirO on June 12, 2009, 15:27:01
Det er jo i bunn og grunn Leeds United sin feil at Beckford sterkt vurderer å gå. Ved å ikke rykke opp. Vi kan nesten ikke skylde på Beckford da....

Leeds sin feil  ???
Hadde Beckford brukt hue ved et par anledninger så hadde vi muligens rykka opp.
Jeg mener !!la han gå!! han er for selvopptatt til å lykkes i noen klubb om han ikke blir voksen ganske raskt.

Vel, jeg vil kalle det å lykkes når man scorer flest mål på balløya, cup medregnet. Men, det er tydeligvis ikke godt nok for noen.

Geir Magne

Haddde Beckford brukt hodet sitt litt bedre, hadde han scoret på straffa i hjemmekampen mot Millwall og vi hadde vært i playoff finalen. Han misset mange andre sjanser også. Selv om han scoret imponerende mange mål, misset han på et utall også, og har en stor skyld i at vi ikke gikk opp!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

auren

Quote from: Geir Magne on June 12, 2009, 22:00:13
Haddde Beckford brukt hodet sitt litt bedre, hadde han scoret på straffa i hjemmekampen mot Millwall og vi hadde vært i playoff finalen. Han misset mange andre sjanser også. Selv om han scoret imponerende mange mål, misset han på et utall også, og har en stor skyld i at vi ikke gikk opp!

Så du tenker slik at hvis Beckford hadde scoret på straffen på stillingen 0-0, hadde kampforløpet blitt det samme, og vi hadde fått eksakt den samme scoringen vi fikk 3 minutter etter? Det kunne lett blitt 1-1 selv om Becks scoret på straffen. Det har vi ingen garantier mot.

Beckford var outstanding denne sesongen, så får det heller være at han var "off" i en del av kampene. Ingen kan forlange bedre scoringsratio enn det Becks presterte.

Han har en kontrakt med Leeds han akter å følge. Hvorfor MÃ... han absolutt forlenge sett fra hans ståsted?

auren, som prøver å ta av seg Leedsbrillene i ny og ne...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Har jo ikke sagt nåkka om at Beckford har vært dårli for Leeds den hær sesongen.
VET at han va mestskåranes spiller i ligasystemet i England.

Men det æ reagerte på va overskrifta: Beckford's warning Leeds.

Æ syns ikke nåkka om at en spiller uttale sæ sånn på den måtn.

Ã... æ tvile på at Beckford blir å signere nåkka ny kontrakt med Leeds etter neste sesong...pga. i Januar vindue så kan ALLE klubba i værdn tilby han kontrakt, dvs. han går gratis til en anna klubb som muligens Leeds kan møte i CCC om dæm klare opprykk neste år.

Selg spillern til høystbydanes over 500 000 pund å få nåkka ijænn for han, som man kan bruke på signering av en anna spiller.
The Mighty Whites