EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pettersen97

Quote from: peacock on June 12, 2009, 14:59:27
Quote from: Pettersen97 on June 12, 2009, 00:15:30
E jo greit å "flatteranes" at han meine Leeds e en stor klubb.. Men da må han heller ha som mål å hjælpe klubben å skyte den opp en divisjon, å være med videre som foillblods Leeds spiller..

Eller så kan han for min del rotne..

Ser klare likhetstrekk med overgangen til H.Kewell..

Leeds United e klubben som satte fotballspillern Jermaine Beckford på karte.. Da kan vi åsså ta han bort fra det karte med å utelokke han fra all trening og fotball spill i klubben..

Det hadde æ gjort om æ hadde vært manager eller styreformann pungtum.

Du forstår null og niks. Leeds kan ikke utelukke Beckford fra spill og trening, han er under kontrakt og har ikke gjort noe galt. Han er også i sin fulle rett til å stå kontraktstiden ut. En ting er å være supporter, en annen ting er å ha peiling på hva man skriver om.

Dessuten; er vi virkelig så naive? Tror vi at fotballspillere er lojale og har klubbfølelse? En spillere som Beckford vil selvsagt prøve seg på et høyere nivå; hvor vanskelig er det å forstå?
Ã... sammenligne med Kewell tyder på total fravær av kunnskap.

Så permiter han på ubestemt tid :)
Vil ikke at en sviker skal spille for klubben i mitt hjærte.... :)
The Mighty Whites

peacock

Quote from: Pettersen97 on June 13, 2009, 00:22:40

Men det æ reagerte på va overskrifta: Beckford's warning Leeds.

Tror du det er Beckford som skriver tabloide overskrifter? Huff, det finnes ingen grenser for naivitet, tydeligvis >:(

ollan

Quote from: peacock on June 13, 2009, 10:08:09

Tror du det er Beckford som skriver tabloide overskrifter? Huff, det finnes ingen grenser for naivitet, tydeligvis >:(

peacock.....mye sure oppgulp fra deg for tiden ;D  ;D ;D
Ollan

Pettersen97

Quote from: peacock on June 13, 2009, 10:08:09

Næida det e nåkk ikke han som skriv den overskrifta. Men æ syns at om Leeds får inn et fornufti bud på spillern å takke ja, så syns æ han bør ta snippsekken sin å dra. SÃ...NN at Leeds får penga for han å kan erstatte han.
The Mighty Whites

sveifors

Tipper at dette er Becks sin agent sitt verk. Ett forsøk på å styre media.

Becks er et offer for dårlige agenter?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

MacMurder

Den godese Beckford vil ALDRI få et større lag på cv'n sin. La oss le av både ham og agenten når vi fosser forbi dem.

fjellhaugen

enkelte bitre menn på luscos forum de siste dagene?   ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

Er vel bedre å beholde Becks ut kontrakstiden, hvis han leverer 25 + i 09-10 sesongen og?
Hvis Leeds rykker opp til CCC i 2010 så får nok pipen en annen låt, da vil seff Becks bli.

Grunnen til at jeg nå ønsker at Becks blir, er rett og slett den at vi ikke kommer til å få signet noen stor spiller av noe slag. Vi er et L1 lag, desverre ;-(

trondt

Beckford (og hans agenter) spiller vel også et relativt høyt spill hvis ingen melder seg med et bud i sommer som Leeds kan akseptere. Hvis han blir værende i Leeds og ikke skulle levere varnene og bli benket, så vil vel markedsverdien raskt synke og selv som Bosman-spiller neste sommer så vil vel ingen championship eller premier leagueklubber stå i kø utenfor Elland Road. Får vi et bud i sommer som er akseptabelt så selger vi, hvis ikke tror jeg Beckford gjør lurt i å levere som sist sesong. Men så var det dette med fotballspillerer og smartness da............

arneg

Er også av den formening at Becks mål er viktigere enn de pengene vi eventuelt kan hanke inn.  Han kan være nødvendig for et oprykk, og det er også verd endel i penger.  Målmaskiner vokser ikke på trær, og der du finner de så koster de mye

auren

Quote from: trondt on June 16, 2009, 09:44:52
Beckford (og hans agenter) spiller vel også et relativt høyt spill hvis ingen melder seg med et bud i sommer som Leeds kan akseptere. Hvis han blir værende i Leeds og ikke skulle levere varnene og bli benket, så vil vel markedsverdien raskt synke og selv som Bosman-spiller neste sommer så vil vel ingen championship eller premier leagueklubber stå i kø utenfor Elland Road. Får vi et bud i sommer som er akseptabelt så selger vi, hvis ikke tror jeg Beckford gjør lurt i å levere som sist sesong. Men så var det dette med fotballspillerer og smartness da............

Godt innlegg Trond. Det ser kun ut til at Coventry virkelig er interessert, og nå skal visstnok Beckford ha gått ut i mediene å nærmest hyllet Coventry for deres stadion, eier og manager og sier de er en toppklubb i CCC. Disse uttalelsene må vi vel kanskje ta med en klype salt.

Jeg for min del vil gjerne se Beckford solgt, ene og alene fordi jeg ikke tror han er smart nok, som du skriver Trond. Han vil bli sur fordi han ikke får forlate Leeds, og en sur Beckford kommer ikke til å levere varene i L1. Jeg frykter sterkt en humørsvingende Beckford som kommer til å være off i de fleste kampene. Da er veien til benken og tribunen kort. Men for all del: overbevis meg gjerne Becks, og skår 20-30 mål neste sesong også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Jeg for min del tror Becks gjør det minst like bra neste sesong som forrige. Rett og slett fordi han er så god. Jeg også håper at dette skjer i Leeds, da disse 30 målene er mer verdt enn noen skarve millioner.
MOT

auren

Leeds har enda ikke fått noen bud, men interessen er visstnok stor skal man tro Ken Bates:

Leeds United chairman Ken Bates says transfer-listed striker Jermaine Beckford has been the subject of "tentative" interest - but the club has received no firm bid for the player.

Jermaine, who has one year remaining on his current deal, was placed on the transfer list last month after turning down the offer of a new contract with the club.

Media speculation has linked Newcastle, Middlesbrough, and Coventry with potential moves for the 34-goal striker, but the Elland Road chairman says no offers have been made.

"We don't speculate about incomings or outgoings," the chairman told Yorkshire Radio.

"So far we have had tentative enquiries about Becks, but there's been no offers so he is still a Leeds United player and we're looking forward to him scoring another 30 goals next season."

One confirmed departure this week is long-serving defender Frazer Richardson, whose contract expires on June 30. Discussions surrounding a new deal were ended after the club agreed a deal to sign right-back Jason Crowe when his Northampton contract expires at the end of the month.

"Simon knows all about Jason," said the chairman.

"He's an experienced right-back. He played over 100 games at Portsmouth after starting at Arsenal and he'll bring some experience which we need.

"It goes without saying that we wish Frazer well. He has given us good service and he goes with our best wishes."

auren

sveifors

I følge KB er det ikke kommet bud på Becks.

Kan det skyldes at Becks scorer kun mål på Elland road.  ;D

Det minner meg om gamle tegneserier i bladet Buster, Benny Gullfot som ikke scorte uten de gamle skoene sine.

Becks har kanskje fått et slikt kompleks ::)
Sveifors

gill

Enormt mye sutring og klaging angående Beckford her. Han er den store helten til alle her inne når scorer for oss og er judas når han ønsker å komme seg videre i sin karriere.
Håper veldig at Becks blir i klubben, uten Becks målkaranti kommer vi aldri tilbake. Målscorer som Becks vokser ikke på trær. Kutt dette "Judas" pratet om Becks.

Vi ønsker vel alle her inne LUFC sitt beste og da trenger vi spillere som Jermaine Beckford. 

mac_gyver

Quote from: gill on June 19, 2009, 15:11:45
Enormt mye sutring og klaging angående Beckford her. Han er den store helten til alle her inne når scorer for oss og er judas når han ønsker å komme seg videre i sin karriere.
Håper veldig at Becks blir i klubben, uten Becks målkaranti kommer vi aldri tilbake. Målscorer som Becks vokser ikke på trær. Kutt dette "Judas" pratet om Becks.

Vi ønsker vel alle her inne LUFC sitt beste og da trenger vi spillere som Jermaine Beckford. 

Meget godt sagt. Helt enig
Pride of Yorkshire

Oppdrettslaksen

beckford er en kjernekar, uansett hva folk sier.

B_Ød

Quote from: mac_gyver on June 19, 2009, 16:10:40

joa, godt sagt...men ikke enig.
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Quote from: CardiganArms on June 22, 2009, 11:39:13
Quote from: mac_gyver on June 19, 2009, 16:10:40

joa, godt sagt...men ikke enig.

Enig, så uenig, for jeg er enig.
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Håper på et akseptabelt bud....veldig snart.
Ups & Ups!!

auren

Sheff Utd. ryktes fortsatt interessert, og da er det vel fortsatt muligheter til å få Billy Sharp andre veien. Vi får håpe det. Jeg tar gjerne en byttehandel :)

auren

peacock

Quote from: auren on June 23, 2009, 12:07:17
Sheff Utd. ryktes fortsatt interessert, og da er det vel fortsatt muligheter til å få Billy Sharp andre veien. Vi får håpe det. Jeg tar gjerne en byttehandel :)

auren

Gjerne? Hvorfor skal vi bytte med en spiller som scorer færre mål? Nei, behold Beckford selv om han går gratis neste sommer. Pengene vi taper veies opp av et opprykk.

B_Ød

hva er det som får folk til å tro at en enda mer "nykkete" og sur Beckford vil gangne oss? I tillegg, nå som forsvaret virker å være tettere, trenger vi jo ikke på død og liv den mestscorende på balløya?
Ups & Ups!!

sveifors

Jeg tror at både Becks og Leeds er best tjent med at han fortsetter som Leedsspiller.
Sveifors

B_Ød

Quote from: sveifors on June 23, 2009, 14:41:01
Jeg tror at både Becks og Leeds er best tjent med at han fortsetter som Leedsspiller.

...hvis det foreligger en gedigen holdningsendring...ja, da er jeg enig i det.
Ups & Ups!!

J-R

Quote from: peacock on June 23, 2009, 13:44:46
Quote from: auren on June 23, 2009, 12:07:17

auren

Gjerne? Hvorfor skal vi bytte med en spiller som scorer færre mål? Nei, behold Beckford selv om han går gratis neste sommer. Pengene vi taper veies opp av et opprykk.
True...

peacock

Quote from: CardiganArms on June 23, 2009, 14:32:08
hva er det som får folk til å tro at en enda mer "nykkete" og sur Beckford vil gangne oss? I tillegg, nå som forsvaret virker å være tettere, trenger vi jo ikke på død og liv den mestscorende på balløya?

Sur og nykkete? Hva vet vi egentlig om dette? For meg kan han være sur, så lenge han også neste år netter 34 ganger i løpet av 37 kamper.

auren

For å si det sånn: Er Beckford topp motivert for å gjøre en god sesong for Leeds, og både manager og medspillere er klar over dette, så har jeg ingen problemer med at han blir. Selvsagt ikke. Jeg imidlertid tror at Beckford ikke kommer til å være sitt vante jeg hvis han ikke blir solgt til en klubb høyere oppe i divisjonssystemet. Dette baserer jeg kun på hans humørsvingninger og sutrete væremåte.

auren

B_Ød

Quote from: peacock on June 23, 2009, 18:57:22

Sur og nykkete? Hva vet vi egentlig om dette? For meg kan han være sur, så lenge han også neste år netter 34 ganger i løpet av 37 kamper.

...ikke mer enn det jeg leser og ser....
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Quote from: CardiganArms on June 24, 2009, 08:49:26
Quote from: peacock on June 23, 2009, 18:57:22

...ikke mer enn det jeg leser og ser....

Regner med du har lest/sett alle målene han har scoret også!! Denne diskusjonen er for dum, selvfølgelig er det STORT om vi får beholde Becks!!!
KEEP FIGHTING!!