EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

diskuterer ikke, bare svarer og ytrer meninger...har full forståelse for at andre mener annet. Faktum er jo at mannen ønsker seg bort, da betingelsene er for dårlige pr dag...så hvorfor ikke bare la ham gå og ønske ham lykke til? Tror ikke vi er tjent med en mann som egentlig vil bort. Håper han gjør mine antagelser til skamme, men tviler...
Ups & Ups!!

Kato

I en prestasjonsgruppe som skal levere sammen vil Beckford med sitt kontraktsforhold sannsynligvis være en trussel mot kulturen og moralen.

Det bør ikke være noen annen vei enn salg i sommer.

Alt for enkelt å bare veie dette opp i antall mål i fjorårssesongen. Ingen garanti for 30 mål kommende sesong, faktisk tror jeg  ikke han vil være i nærheten (Upopulær vil han også være).

B_Ød

Quote from: Kato on June 24, 2009, 11:27:27
I en prestasjonsgruppe som skal levere sammen vil Beckford med sitt kontraktsforhold sannsynligvis være en trussel mot kulturen og moralen.

Alt for enkelt å bare veie dette opp i antall mål i fjorårssesongen. Ingen garanti for 30 mål kommende sesong, faktisk tror jeg  ikke han vil være i nærheten (Upopulær vil han også være).

...kloke ord.
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Alt for enkelt å bare veie dette opp i antall mål i fjorårssesongen. Ingen garanti for 30 mål kommende sesong, faktisk tror jeg  ikke han vil være i nærheten (Upopulær vil han også være).

Dette er veldig spekulativt og bastant. Alt for enkelt å avfeie målscorerraten hans også, hvor tar du det fra? Husk at han har hatt en stri tørn denne sesongen, med skader, suspensjoner og sytete fans, likevel leverer han så til de grader.
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Quote from: Bites Yer Legs on June 25, 2009, 10:22:27

Alt for enkelt å bare veie dette opp i antall mål i fjorårssesongen. Ingen garanti for 30 mål kommende sesong, faktisk tror jeg  ikke han vil være i nærheten (Upopulær vil han også være).

Dette er veldig spekulativt og bastant. Alt for enkelt å avfeie målscorerraten hans også, hvor tar du det fra? Husk at han har hatt en stri tørn denne sesongen, med skader, suspensjoner og sytete fans, likevel leverer han så til de grader.

..personlig er jeg vel fornøyd med målene jeg, men suspensjoner er han vel i stor grad skyld i selv, og syting fra fans blir vel neppe bedre slik situasjonen har utviklet seg nå ??
Ups & Ups!!

Tom S

Svart/kvitt:
Leeds United har ikkje ein meir "fantastisk" stall enn å bli nummer 5 i L1 (2008/09), og blir difor ikkje bedre enn det neste sesong heller.

Selger vi Becks så får vi 34-x (regner med at den som erstatter Becks også skårer eit mål eller to) mål mindre i kommende sesong.

Mellom linjene:
Med Larry ved roret har Leeds ein annan spillestil enn under Macca, ihht poengfangs ein mykje meir effektiv stil.
Larry er meir opptatt av kontinuitet i førsteelleveren enn Macca var.
Vi var beste laget i L1 siste halvdel av sesongen.

Kanskje laget skårer like mange (eller fleire) mål uten Becks?
Kanskje det kan opne for fleire mål frå midtbana, kanskje er det ein fordel å ikkje vere "avhengig" av ein spiller for å skåre mål (psykologisk dette)?
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Ja, vi trenger flere målskårere. Forrige sesong så det ofte det veldig tynt ut når vi spilte uten Becks. Ønsker meg to spisser inn, samtidig som jeg tror de tre unge Howson, Delph og Snodgrass tar enda et skritt på utviklingsstigen hvis de blir. Alle de tre vet å skåre mål, og jeg håper de kan utvikle den evnen.

Ang Beckford så må han enten skrive under på en ny kontrakt (ikke sannsynlig, men vi vet jo aldri hvilken retning ting kan ta) eller forlate oss. Som Kato skriver: "I en prestasjonsgruppe som skal levere sammen vil Beckford med sitt kontraktsforhold sannsynligvis være en trussel mot kulturen og moralen.". Det er jeg enig i. Hvis han blir er det en relativ fare for at det kan ha en uheldig innvirkning på laget. Men hvordan det slår ut kan man jo aldri vite..Inntil videre kan vi bare spekulere :) Spennende sommer.
Marching on together

Ferre

CHAIRMAN WELCOMES BACK BECKS

Jermaine Beckford returned to pre-season training with Leeds United on Thursday morning with chairman Ken Bates insisting the transfer-listed striker is still very much in the club's plans.

Becks, who scored 34 goals last season, was placed on the transfer list in May after failing to agree a new contract with the club.

Jermaine is out of contract at the end of the 2009/2010 season and, with the chairman confirming no bids have been made, the player returned to training as a key member of the squad.

"We haven't had any enquiries," the chairman told Yorkshire Radio.

"As it is, Jermaine remains at Leeds, he is our player, and he is an important part of our plans to win promotion this season.

"If he stays and scores 30 goals - which we would all be pleased with - we can look at the situation again.

"You can always sign improved and extended contracts at any stage of the season and that may be his decision if we are near the Championship places later in the season."

http://www.leedsunited.com/news/chairman-welcomes-back-becks-20090702_2247585_1711433

La oss håpe det går mot ny kontrakt til Jermaine!

baste

Jeg tror
1) At Becks vil bli tillgitt av Leeds fansen om han blir.
2) Becks vil fortsette å score mål for LEEDS.
3) At Leeds med Becks på laget har større mulighet til å rykke opp.
4) At det er mange her inne som mener noe annet.

Marching on together ;-)

GOD SOMMER to all off you

Budda

Quote from: baste on July 02, 2009, 15:52:14
Jeg tror

Marching on together ;-)

Er det noe å tilgi da? Kan skjønne at han har lyst til å avvente med kontrakt. Enten så blir han solgt til en klubb i CCC, og får prøve seg på et høyere nivå, eller så blir han i Leeds ut sesongen. Hvis han blir og vi rykker opp denne sesongen,  så vil han da få bedre betingelser hos Leeds enn nå. Hvis ikke, så kan han gå gratis til en ny klubb. Blir litt merkelig å kreve at en spiller som er født i London skal ha store følelser for Leeds. For de fleste spillere så er fotballklubber bare en arbeidsgiver 
Endre

peacock

Quote from: Budda on July 02, 2009, 16:02:10
Jeg tror

Marching on together ;-)

Er det noe å tilgi da? Kan skjønne at han har lyst til å avvente med kontrakt. Enten så blir han solgt til en klubb i CCC, og får prøve seg på et høyere nivå, eller så blir han i Leeds ut sesongen. Hvis han blir og vi rykker opp denne sesongen,  så vil han da få bedre betingelser hos Leeds enn nå. Hvis ikke, så kan han gå gratis til en ny klubb. Blir litt merkelig å kreve at en spiller som er født i London skal ha store følelser for Leeds. For de fleste spillere så er fotballklubber bare en arbeidsgiver 

Godt poeng; hva i huleste skal han tilgi? Han har kontrakt, han score mål og han møter på trening til avtalt tid. Dustemafia'n her inne kan mene hva de vil! :)

baste

Quote from: peacock on July 02, 2009, 19:01:28
Jeg tror

Marching on together ;-)

Godt poeng; hva i huleste skal han tilgi? Han har kontrakt, han score mål og han møter på trening til avtalt tid. Dustemafia'n her inne kan mene hva de vil! :)

Er vel ikke så uvanlig at fansen vender seg mot en spiller som ikke signer ny kontrakt og som muligens går til en annen klubb. "Dustemafian" ? Er det alle Leeds fans som ikke deler ditt syn?

B_Ød

Quote from: baste on July 02, 2009, 21:12:35
Jeg tror

Marching on together ;-)

Er vel ikke så uvanlig at fansen vender seg mot en spiller som ikke signer ny kontrakt og som muligens går til en annen klubb. "Dustemafian" ? Er det alle Leeds fans som ikke deler ditt syn?

...forventet denne, og er stolt av å være et medlem  ;D
Ups & Ups!!

peacock

Quote from: baste on July 02, 2009, 21:12:35
Jeg tror

Marching on together ;-)

Ja, selvsagt! Du så at det var en smiley der?

Ferre

Two bids in for Beckford - agent

Two Championship clubs have made offers for Leeds United striker Jermaine Beckford, BBC Radio Leeds understands.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8141675.stm

ragnar

Må få litt penger for å selge Becks, men samtidig er det viktig å ikke prise seg ut sånn at han går gratistil neste år. Er jo ikke godt å vite om Becks blir påvirket av dette eller om han er rimelig fornøyd i Leeds.

Hvordan klubber kommer i denne situasjonen gang på gang med mulighet for en Bosman overgang er jo litt rart. Spesielt når det gjelder en så viktig spiller som det Becks er.
*In El Loco we trust!*

Runar

Helt uenig... Bedre at han går som bosman enn at vi for litt penger for han denne sommeren

berlin

Enig mest sistnevnte. Det er 4 uker til seriestart. Om vi får silly money for Becks og/eller Delph
vil vi uansett ikke få napp på gode erstattere når vi er L1, selv om Bates hadde vært villig til å bruke flere mill pund. Et tilbakekjøp av TA tjener heller ikke hvoedmålet: Opprykk.

Jeg tror ikke transfermarkedet fungerer sånn at hvis vi selger Becks/Delph, så har Bates/Grayson de riktige og gode erstatterne "på vent".

Jeg håper på en-to åpenbare forsterkninger (blir nok ingen STORE navn), og evt. at et par squad-players off-loades.

Tom S

COME ON LEEDS !!

h.b

Quote from: Tom S on July 11, 2009, 19:42:57
Vi har jo erstatteren allerede i egen stall:
http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=5450447&sitecode=leed&sportcode=leed

Sammenligner du Kandol og Beckford. Jaja. Tipper du hadde blitt mer enn fornøyd med comeback for Tore Andre Flo

Tom S

Quote from: h.b on July 11, 2009, 19:50:07
Quote from: Tom S on July 11, 2009, 19:42:57
Vi har jo erstatteren allerede i egen stall:
http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=5450447&sitecode=leed&sportcode=leed

Sammenligner du Kandol og Beckford. Jaja. Tipper du hadde blitt mer enn fornøyd med comeback for Tore Andre Flo

;) ;D
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Ikke pirk på en kar for å prøve :)

Tom S

COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Godt å se både ham og Delph på banen idag, det gir større håp om fortsatt Leeds framtid.
Marching on together

Kickthemdown

Quote from: Evig Pint on July 12, 2009, 17:06:49
Godt å se både ham og Delph på banen idag, det gir større håp om fortsatt Leeds framtid.
Hvis du virkelig tror på det så er jeg stygt redd for at du kommer til å bli skuffet...

De blir solgt, begge to ...

Alta-White

Peters

Ja vi får jo håpe det slik at du får bekreftet din forventning om at sesongen blir en ny nedtur......... ;)

Oppdrettslaksen

håper beckford blir på grunn av straffebommen sin, at han føler at han har litt uoppgjort gjeld

Torpe-do

Quote from: Oppdrettslaksen on July 12, 2009, 20:41:53
håper beckford blir på grunn av straffebommen sin, at han føler at han har litt uoppgjort gjeld

;D

Sander

Beklager om dette står i en annen tråd.

Gode nyheter dette!

Virker som Grayson vil beholde Becks og at et salg av Delph er mer sannsynlig.
Får bare håpe vi rykker opp og mannen signer ny kontrakt til våren.

http://www.leedsunited.com/news/beckford-off-transfer-list-20090717_2247585_1725597