Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 204731 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

janove

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #210 på: November 28, 2008, 10:57:26 »
Showunmi er jo en elendig hodespiller da!   :o

ja,men en "ræva dårlig" fotballspiller ;D

Vet ikke om det er lov aa skrive det, men det er det mange av!  :(

Stifler

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #211 på: November 28, 2008, 11:08:14 »
Tror dette kan bli bra egentlig.

litt lei av alle de missbrukte sjansene til Becks, men 6 mål på 3 kamper er ikke så galt ::)

Men håper Christie tar sjansen sin nå, sammen med Becchio på topp!
-Nr 2 er den første taperen-

samadhi

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #212 på: November 28, 2008, 11:36:31 »
Med Beckford ute tipper jeg at Macca spiller en ren 4-3-3 med Snoddy - Becchio - Robinson helt fremme. Har egentlig ikke den helt store troa på denne, men er ofte det han har valgt å spille når en av spissene våre er ute.

Selv ville jeg sett oss spille vanlig 4-4-2 med Becchio og Showumin på topp. Sistnevnte er som flere sier ikke verdens beste spiller, men han har da hatt noen gode innhopp av de kampene jeg har sett. Synes han fortjener noen kamper fra start til å vise seg frem nå...

marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #213 på: November 28, 2008, 11:42:37 »
hva med Elliott da?  er ikke han god nok?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stifler

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #214 på: November 28, 2008, 11:54:40 »
hva med Elliott da?  er ikke han god nok?

Aldri!
-Nr 2 er den første taperen-

peacock

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #215 på: November 28, 2008, 12:10:33 »
Jeg har ofte irritert meg over Beckfords manglende lagfølelse. Han leser spillet dårlig og blir veldig egoistisk i noen valg i avgjørende øyeblikk. Nå får vi endelig muligheten til å se hva Showunmi er god for.

Er du helt tullerusk? Mannen bøtter inn mål, 19 på 34 kamper, han kan få være så ego han bare vil!

Dennis

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #216 på: November 28, 2008, 12:17:31 »
hva med Elliott da?  er ikke han god nok?

Tom Elliott er en mann for fremtiden.

Patience  ;)
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #217 på: November 28, 2008, 22:37:48 »
bechio och showunmi där framme, snoddgrass och robbo på kanterna och delph som styr spelet så skall det gå bra framåt tror jag,
 

janove

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #218 på: November 28, 2008, 23:17:07 »
Paa 18 seriekamper har Beckford scoret 12 maal. Disse maalene har han scoret paa 8 kamper.
Han har altsaa vaert maalloes i 10 kamper. Husker jeg riktig, saa har han vaert paa banen i samtlige 18. Minst spilletid hadde han mot Huddersfield, 30 min.
I de 10 kampene han ikke har scoret, har vi avgitt 16 poeng og vi ligger paa 7. plass i Lg1.
Han imponerer i allefall ikke meg!

auren

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #219 på: November 29, 2008, 00:12:38 »
Kanskje han ikke imponerer deg, men han "imponerer" ihvertfall laget. Scorer ikke Beckford så sliter vi... Dessverre er han nok litt for viktig for laget, men jeg håper at Becchio og Snoddy kan gjøre det bra sammen. Hvordan ser du på Snoddy som spiss janove? Hvem vil du helst se der fremme?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

janove

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #220 på: November 29, 2008, 00:25:36 »
Kanskje han ikke imponerer deg, men han "imponerer" ihvertfall laget. Scorer ikke Beckford så sliter vi... Dessverre er han nok litt for viktig for laget, men jeg håper at Becchio og Snoddy kan gjøre det bra sammen. Hvordan ser du på Snoddy som spiss janove? Hvem vil du helst se der fremme?

auren

Slik situasjonen er naa, vil jeg ha Becchio og Showunmi paa topp.
Snodgrass vil jeg ha paa kanten. Venstre eller hoeyre gaar for det samme.
Jeg tror ikke Snodgrass har rette bevegelsene inne i feltet.

Spillet blir ikke anderledes med Showunmi som spiss. Han er faktisk best paa bakken.
Han er forholdsvis hurtig.
Ikke helt optimalt, men tror det kan gaa bra.

Jeg vil ha innlegg fra Snodgrass, med loep fra Showunmi paa foerste og Becchio paa andre.

peacock

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #221 på: November 29, 2008, 09:22:54 »

Han imponerer i allefall ikke meg!

Det betyr bare at du har null peiling.

Inge

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #222 på: November 29, 2008, 10:24:20 »

Han imponerer i allefall ikke meg!

Det betyr bare at du har null peiling
quote]Hvis en spiss holder PL nivå som mange her på forumet mener becks holder så er det for dårlig med 0,55 mål pr kamp på NIVÃ… 3. Ã… si at en person har null peiling fordi han ikke er imponert over skoringsprosenten er noe jævla pisspreik.

harvey

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #223 på: November 29, 2008, 10:38:24 »
Synd at Becks er ute.  Men vi som alle andre må ta med oss slike ting også.  De andre som spiller vil gjøre oss glade de også.  Vi har nok kompetanse i laget til å vinne om det er spillere som er ute med skade.  Håper allikevel at Becks (og alle andre) som er skadet kan snart hjelpe oss tilbake til CCC, og videre.

Tom S

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #224 på: November 29, 2008, 13:29:15 »
Beklager peacock, men du imponerer ikkje særleg du heller med dine uttalelser.

Edit:
Men, har skjønt at det er heller ikkje er din hensikt.
 ;)


Han imponerer i allefall ikke meg!

Det betyr bare at du har null peiling.
« Siste redigering: November 29, 2008, 14:05:24 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

peacock

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #225 på: November 29, 2008, 16:08:49 »
Beklager peacock, men du imponerer ikkje særleg du heller med dine uttalelser.

Edit:
Men, har skjønt at det er heller ikkje er din hensikt.
 ;)


Dette skjønte du ikke. Fotballhistorien er full av eksempler på storscorere som ikke gjør annen nytte for seg enn å bøtte inn mål. Dette er godt nok for meg, men tydeligvis ikke for denne debattanten, som helt åpenbart har en agenda mot Beckford. Ser han ikke verdien av alle scoringene, ja da HAR HAN FAKTISK IKKE PEILING!



Per Arne

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #226 på: November 29, 2008, 17:08:32 »

Han imponerer i allefall ikke meg!

Det betyr bare at du har null peiling.

Mens andre igjen er eksperter... særlig...

 ;D

Runar

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #227 på: November 29, 2008, 17:14:26 »
så hvem imponerer deg? Torres, Ronaldo? Jesus? 18 mål 19 kamper er det vel han har totalt...

Vel er det endel å utsette på Becks og mange andre, men enkelte utsagn blir for dum
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #228 på: November 29, 2008, 17:21:12 »
så hvem imponerer deg? Torres, Ronaldo? Jesus? 18 mål 19 kamper er det vel han har totalt...

Vel er det endel å utsette på Becks og mange andre, men enkelte utsagn blir for dum

Går ut fra at det var janove du spurte..?

Selv synes jeg Becks er jævlig god. En stor ulykke at han er ute nå.

Du nevnte Jesus? Altså, en som klarer å mette 5000 mennesker på 2 brød og 5 fisker må vi vel alle la oss imponere av, ikke sant?

 ;D

Robert H.

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #229 på: November 30, 2008, 10:21:38 »
Er vel liten tvil om at Beckford er den av dagens Leeds-spillere med størst potensiale. Tidvis virker det imidlertid som om han er fullstendig uinteressert, hvilket selvfølgelig irriterer die-hard Leeds-supportere voldsomt...

janove

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #230 på: November 30, 2008, 11:36:07 »
så hvem imponerer deg? Torres, Ronaldo? Jesus? 18 mål 19 kamper er det vel han har totalt...

Vel er det endel å utsette på Becks og mange andre, men enkelte utsagn blir for dum

Det er en ting du burde vite! I England har maal scoret i cupkamper alltid vaert en parantes.
Saa du boer forholde deg til ligamaal.
Saa kan du forklare meg foelgende:
Beckford har 31 avslutninger paa maal. 43 avslutninger utenfor maal. 3 avslutninger i treverket.
Han har scoret 12 maal.
Han trenger 6,4 sjanser for hvert maal han scorer.
Det finnes ingen statistikk paa hvor mange ganger han har rotet bort ballen. Det er imidlertid ikke faa.

Bruker du samme statistikken paa noen utvalgte spillere, saa faar du foelgende.
Richard Lambert, Bristol R: 4,5 sjanser pr maal
Matt Fryatt, Leicester C: 5,7 sjanser pr maal
C. Mackail-Smith, P'boro: 4,9 sjanser pr maal
Simon Cox, Swindon: 3,7 sjanser pr maal
L. Becchio, Leeds: 6 sjanser pr maal

Gaar du opp et hakk, til CCC, vil du se at spissene paa topplagene er mye mer effektive.
Chris Iwelumo og Sylvan Ebanks-Blake fra Wolves, scorer paa henholdsvis 2,9 og 3,4 sjanser.
Dette er lederlaget i CCC.
Du kan ta Kevin Doyle, Reading eller Kevin Phillips, Birmingham og du faar enda bedre statistikk.

Gaar du ned til ett av bunnlagene, Southampton, saa bruker David McGoldrick 13,8 sjanser pr. maal.
Spissene paa bunnlagene, trenger langt flere sjanser pr. maal.

Tiltross for at det skapes mange nok sjanser, scores det alt for faa maal!
Er dette bare tilfeldigheter?

peacock

Sv: Beckford ute i 3 uker!
« Svar #231 på: November 30, 2008, 12:09:50 »

"Det er en ting du burde vite! I England har maal scoret i cupkamper alltid vaert en parantes.
Saa du boer forholde deg til ligamaal."


Mål er mål, uansett om det er cup eller ikke. Statistikken din er vel basert på seriekamper? Uansett, se på kvaliteten på målen han scorer; ikke særlig mange "tap-ins" der. Men, vi har forskjellig syn, noe som er greit for meg. Men, en spiller er ikke dårlig kun fordi du har bestemt deg for å mislike ham.

Promotion 2010

Beckford's going nowhere!
« Svar #232 på: Mars 29, 2009, 19:55:33 »
Beckford going nowhere - Grayson
Leeds manager Simon Grayson has warned clubs hoping to sign Jermaine Beckford this summer that the Whites striker is not for sale.

 Grayson: Hailed Beckford after brace

Grayson watched the 25-year-old grab his 30th and 31st goals of the season in the 2-0 win over MK Dons to become the first United player to achieve such a feat since Lee Chapman 18 years ago.

"He is under contract to us and I am pleased he is our player," said Grayson.

"To score 31 goals in a season is a real achievement at any level and he could have had a hat-trick, missing an easier chance when through one-on-one.

"It was a very good team performance from the first minute to the last. Jermaine scored two very different goals - one instinctive and the other requiring an excellent finish after a good move by the team.

"That was our eighth successive home win and that hasn't been done for 18 years, so the players have to feel very proud of themselves. There have been a lot of very good players here in that time."


http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_5118659,00.html 

Hørt sånn før?  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #233 på: Mars 29, 2009, 20:07:54 »
Rykker vi ikke opp så forsvinner Delph og Beckford... sånn er det bare..

Derfor er dette opprykket så utrolig viktig for klubbens videre fremgang.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #234 på: Mars 29, 2009, 20:21:03 »
Rykker vi ikke opp så forsvinner Delph og Beckford... sånn er det bare..

Derfor er dette opprykket så utrolig viktig for klubbens videre fremgang.


SANT SÃ… SANT
Forever Leeds United!!!!!!!!

J-R

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #235 på: Mars 29, 2009, 20:37:14 »
Rykker vi ikke opp så forsvinner Delph og Beckford... sånn er det bare..

Derfor er dette opprykket så utrolig viktig for klubbens videre fremgang.

MEN.... Vi går opp, å det i høy fart...

SirOlsen

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #236 på: Mars 29, 2009, 20:54:09 »
Jeg var vel en av de som var i det skeptiske hjørnet da Grayson kom inn.. for det første hadde jeg ikke hørt om snubben noe særlig, og jeg var rett og slett dritlei av alle managerbyttene de siste årene pluss at vi fortsatt etter så lang tid ligger her nede i League One og roter.. jeg føler meg ikke "hjemme" her.. vil opp!!

Men har nå sett litt på diverse av kampreferatene (videosnuttene på LUTV) i det siste, og som jeg nevnte i et annet innlegg her, så synes jeg jeg merker en teamspirit innad i laget jeg ikke har sett på evinnelige tider! Jeg blir på en måte "overbevist" av gutta når jeg ser dem spille at de er der på banen for å vinne og å oppnå noe!

Tar frem igjen play-off finalen mot Doncaster, som i min Leeds historie var bortimot noe av det værste jeg har bevitnet (jada, vi har mye å velge mellom).. i allefall når det kommer til lagmoral og glød. I den finalen så jeg INGENTING som kunne engang minne om glød om noe som helst.. i den tiden Macca var her, ble jeg heller ikke akkurat smittet av noe slikt, men jeg håpet i det aller lengste at Macca skulle få det til.. (litt vel patriotisk), men ble litt trist når jeg innså han ikke fikk det til.
Og så kommer Grayson inn og så langt gir meg en "in your face!" opplevelse.. og den er rett og slett deilig!

Jeg synes jeg kan se at Grayson har en positiv innvirkning på absolutt alle ledd i laget. Han er ikke redd for å benke de som ikke presterer, noe jeg har hatt inntrykk av at blant annet Macca var litt for pysete til. Grayson har allerede tydelig begynt å rydde opp i forsvaret, noe en god del foregående managere ikke har klart. Jeg føler virkelig vi er på vei imot noe!
Ikke for det.. Grayson er vel ikke noen Messias akkurat, men jeg merker spirer i laget til noe som er mere rett vei enn jeg kan huske å ha sett på aldri så lenge, og det liker jeg! :)
« Siste redigering: Mars 29, 2009, 20:55:45 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #237 på: Mars 29, 2009, 21:05:40 »
Jeg var vel en av de som var i det skeptiske hjørnet da Grayson kom inn.. for det første hadde jeg ikke hørt om snubben noe særlig, og jeg var rett og slett dritlei av alle managerbyttene de siste årene pluss at vi fortsatt etter så lang tid ligger her nede i League One og roter.. jeg føler meg ikke "hjemme" her.. vil opp!!

Men har nå sett litt på diverse av kampreferatene (videosnuttene på LUTV) i det siste, og som jeg nevnte i et annet innlegg her, så synes jeg jeg merker en teamspirit innad i laget jeg ikke har sett på evinnelige tider! Jeg blir på en måte "overbevist" av gutta når jeg ser dem spille at de er der på banen for å vinne og å oppnå noe!

Tar frem igjen play-off finalen mot Doncaster, som i min Leeds historie var bortimot noe av det værste jeg har bevitnet (jada, vi har mye å velge mellom).. i allefall når det kommer til lagmoral og glød. I den finalen så jeg INGENTING som kunne engang minne om glød om noe som helst.. i den tiden Macca var her, ble jeg heller ikke akkurat smittet av noe slikt, men jeg håpet i det aller lengste at Macca skulle få det til.. (litt vel patriotisk), men ble litt trist når jeg innså han ikke fikk det til.
Og så kommer Grayson inn og så langt gir meg en "in your face!" opplevelse.. og den er rett og slett deilig!

Jeg synes jeg kan se at Grayson har en positiv innvirkning på absolutt alle ledd i laget. Han er ikke redd for å benke de som ikke presterer, noe jeg har hatt inntrykk av at blant annet Macca var litt for pysete til. Grayson har allerede tydelig begynt å rydde opp i forsvaret, noe en god del foregående managere ikke har klart. Jeg føler virkelig vi er på vei imot noe!
Ikke for det.. Grayson er vel ikke noen Messias akkurat, men jeg merker spirer i laget til noe som er mere rett vei enn jeg kan huske å ha sett på aldri så lenge, og det liker jeg! :)

Dette innlegget stiller jeg meg fullt og helt bak SirOlsen.:)

auren

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #238 på: Mars 29, 2009, 21:32:30 »
Denne teamspiriten var der også under Wise sin gode periode. Jeg vil faktisk si at den var enda sterkere da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Beckford's going nowhere!
« Svar #239 på: Mars 29, 2009, 21:40:55 »
Ingen av våre beste treng å forsvinne til sommaren. Vårt nye tilvære i CCC vil skape ny entusiasme og trua på ei ny, kvit æra i engelsk fotball.