Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 204725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #150 på: Mai 25, 2008, 21:14:42 »
En dårlig kamp?

Nå har han hatt tre forferdelige. Og heldigvis så jeg ikke de før der.
 

Kato

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #151 på: Mai 25, 2008, 21:15:16 »
Jeg håper han selges før sankthans.
 

Leeds04

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #152 på: Mai 25, 2008, 21:17:56 »
Jeg håper han selges før sankthans.

Helt enig!

Han må ut! Har aldri hatt sansen for han som spillertype. Uavhengi av om han har puttet endel mål. Han er kjiip! Bruker skitne triks, og står for en fotball jeg ikke liker.

"Why settle for more, when you can settle for less"

sportcarl1

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #153 på: Mai 25, 2008, 21:36:17 »
tror beckford är hämmad av sin skada att det är det som gjort han varit ovanligt blek de sista matcherna
 

testo

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #154 på: Mai 25, 2008, 23:44:20 »
Ikke noen bra søknad han leverte idag ihvertfall
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Eriksen55

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #155 på: Mai 25, 2008, 23:48:15 »
primadonna

lufc86

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #156 på: Mai 25, 2008, 23:51:07 »
Beckford kan lett erstattast.

Me treng berre ein som kan slå innlegg til spissane våre. Trur faktisk at Ameobi kan få litt speletid neste år.

1 mill pund for Beckford og eg er happy
@m_sortland på twitter

Trond90

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #157 på: Mai 26, 2008, 00:15:35 »
Jeg håper selvsagt ikke att Beckford går, men jeg tror det  :-\ Men det er langt i fra umuligt og erstatte han! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #158 på: Mai 26, 2008, 08:02:53 »
Beckford spilte jo helt elendig i går da, men det blir jo selvsagt ikke vanskelig å erstatte han

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #159 på: Mai 26, 2008, 08:38:54 »
Gårsdagen var trist også fra Becks side! Så, nå må vi puste gjennom nesa en stund og ikke la øyeblikkets fristrasjon føre galt avsted! Dette var ikke overrsakende for meg ihvertfall! Doncaster var faktisk bedre enn oss i går- ingen tvil! .....DESSVERRE! Vi må ikke kjeppjage halve laget likevel!
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #160 på: Mai 26, 2008, 10:25:44 »
han burde vært nekta å ta på seg ei leedsdrakt resten av livet etter den flaue innsatsen på wembley.....patetisk egoistisk fyr

B_Ød

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #161 på: Mai 26, 2008, 10:28:35 »
han burde vært nekta å ta på seg ei leedsdrakt resten av livet etter den flaue innsatsen på wembley.....patetisk egoistisk fyr

...kanskje litt drøyt, men noen bør "tala ått huggu hass"...han virker å være litt større en både klubb og anledninger pr dag.
Ups & Ups!!

Stifler

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #162 på: Mai 26, 2008, 13:47:57 »
Alle spilte dårlig igår!

Ã… si Becks kan bare dra er idiotisk.

20 mål for Leeds i år er mer enn godt nok.

Tror vi sliter uten Beckford.
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #163 på: Mai 26, 2008, 15:44:35 »
Jermaine Beckford er vår eneste stjerne* og hver eneste gang Leeds sendes på TV, snakker kommentatorene alltid om spissen, med sin slepne teknikk og øye for mål.

Er han virkelig så god?

Tja, på det tredje nivået har han vist seg som en meget god spiller og jeg tipper han ønsker å prøve seg på et nivå høyere. Han håpet sikkert at det skulle bli med Leeds i CCC, men når den drømmen brast, så er det vanskelig å si om han ønsker å bli. Han har jo ytret sin stolthet om å spille i en storklubb som Leeds, men tar han seg tid til enda en sesong på det tredje nivået?

Er han Premier League-verdig? Nei.

Becks' akilleshæl er hans til tider slappe innstilling og latskap. Jeg tror ikke Beckford er typen til å løpe 60 meter hjem for å takle til corner, slik Carlos Tevez er, men han skaper ikke flere sjanser for seg selv ved å lunte rundt på motstanders banehalvdel med geipen på brystet. Farten, styrken og teknikken han har, tilsier at han kunne scoret langt flere mål i årets sesong, med litt mer innsats.

Det skal også sies at Becks er veldig uferdig som spiller, ettersom han slo igjennom seint. Han mangler også den kyniske avslutningsegenskapen til Dougie Freedman, noe som har gjort at han har blåst mange sjanser i år. Men han scorer mål og skaper sjanser der få andre på dette nivået kan. Derfor håper jeg han blir, men jeg tror det er en 50-50 sjanse.

Verdi?

Det er vanskelig å sette en prislapp på spillere på det tredje nivået, men dersom et bud på £5mill hadde kommet fra PL-hold, hadde jeg skreket selg! Vi hadde kunne forsterke laget på de fleste deler med en slik sum. Realistisk sett tror jeg neppe vi får mer enn £2millioner for han, noe som kanskje ikke er så galt, likevel.

* I League One-målestokk
« Siste redigering: Mai 26, 2008, 16:02:24 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Masinga

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #164 på: Mai 26, 2008, 16:01:40 »
Ja, Beckford var dårlig i går. Men så dårlig som dette er han dog ikke i vanlig kampform. Han har jo slitt med skader nå i mai og det var lenge tvil om han skulle starte denne kampen. Jeg synes ikke umiddelbart det er noen god idè å selge han, i hvert fall ikke på billigsalg.
Masinga, medl.nr. 1250

Papi

Sv: Hvor lang tid tar det før...
« Svar #165 på: Mai 26, 2008, 17:11:59 »
Er ganske overraska over alle syndebukkene vi skal finne, og ikkje minst selge heile "dritten".

Kvifor skal me selge toppscoraren våres?
Ein som har vore skada dei siste mnd?

Er ganske så sikker at Beckford ikkje hadde spilt dei siste kampane, om det hadde vore vanlige kampar utan betydning. Han ville gjøre ein innsats for klubben og melde seg klar til tjeneste utan og vera 100% "fit for fight"

Så til hans forsvar er det ikkje optimalt og spille halvskadet, og det slår sjølvsagt ut i negativ retning ute på bana.

Så for all del: La oss beholde Becks, og heller selge Kandol som har vore elendig stort sett siden oktober mnd.

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Roy

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #166 på: Mai 26, 2008, 20:09:00 »
Spørs om noen vil bruke penger på Kandol ::)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Totto

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #167 på: Mai 26, 2008, 20:27:37 »
Skulle jeg gamblet på ett usikkert kort i Leeds stallen, så ville det vært Kandol.

Fysiske forutseninger er enestående, og med en god pre season tror jeg han kan ovverraske mange neste sesong.

Dersom hodet er med...


Totto




Spørs om noen vil bruke penger på Kandol ::)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Erik_

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #168 på: Mai 26, 2008, 20:33:30 »
Må si dette er trist lesning. Greit nok med frustrasjon etter en trist hendelse, men dette er jo rene "Waccoe-light" tendenser. Dog uten like ille språkbruk. Applaus for det. :)

Midtbanespillerne våre Howson, Douglas, Kilkenny og Prutton har i flere kamper nå sluntret i det defensive. Går i stedet for å løpe. Står og ser på i stedet for å gå inn i duell. Alikevel er det Beckford som er lat og som ikke gjør en god nok jobb... da lurer jeg, skal vi selge hele midtbanen også?

Ja ja...

Spillere som Jason Price og Dirk Kuyt jobber og sliter kanskje mye defensivt, men det blir jammen ikke så mye mål på slike typer spisser heller. En spiller som Price er vel kanskje ikke bedre, men Kuyt synes jeg kaster vekk talentet sitt. Det verste jeg ser er forøvrig spisser som tilbringer mer tid på egen halvdel enn foran motstanderens 16-meter. Tja, eller nå har jeg har sett verre ting da... ::)

Beckford kan godt selges, men hvem skal score målene da? (Noen må inn i allefall)

Man vet hva man får med Jermaine Beckford. Han liker å skyte og gjøre ting på egenhånd. (Ikke i går kanskje). Han kommer aldri til å bli en som løper skjorta av seg under hele kampen. Ã… sammenligne han med det Tevez gjør blir litt feil synes jeg. Da synes jeg heller han bør lære av spillere som Torres, van Nistelrooy, og den slags spisstyper. Og da mest det Kato nevner først i tråden i punkt 2., om "løp offensivt".

Beckford har mye å jobbe med, ingen tvil om det, men han har vist prov på det uvørne talentet sitt denne sesongen. Synes ikke det er tvil om det heller. Kanskje får noen her inne ønsket sitt oppfylt i sommer.

Ikke verdig å bekle Leeds-trøya. Pisspreik!

Totto

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #169 på: Mai 26, 2008, 20:40:25 »
Godt innlegg Enrique.

Kilkenny er alt for stasjonær og ville blitt mitt første offer på midten om jeg satt meg "kniven".
Samtidig er det selvsagt vanskelig å ofre den spillere som faktisk kan slå en gjennombruddspsning.  >:(
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

pesi

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #170 på: Mai 26, 2008, 23:34:44 »
Beckford må bli en lagspiller, da er han god nok for oss. Skal han fortsette med det derre ego greiene kan vi bare selge han.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

janove

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #171 på: Mai 28, 2008, 09:59:22 »
Det Beckford har vist siste halvdel av sesongen, er en haan mot medspillere, supportere, ja faktisk hele Leeds United.
Da ryktene begynte aa svirre om interesse fra andre klubber, bla Derby, skjedde det noe i toppen. Det er et klart skille paa hans prestasjoner foer og etter disse ryktene oppsto.

Fra foerste avspark i sesongpremieren spillte Beckford for laget. Han gikk paa loep, jobbet godt som foersteforsvarer hoeyt oppe paa motstanderens halvdel og ikke minst, kroppsspraaket viste at han trivdes. Den hardt arbeidende Beckford lagde maal!

Den late, interesseloese og stasjonaere Beckford vi fikk etter dette, er ikke noe aa samle paa. Daarlig innflytelse paa medspillere. Medspillere mister ogsaa passningsmulighet med en stasjonaer Beckford. For ikke aa snakke om hvor lett han har blitt markert ut av kampen.

Skal vi saa gamble paa at han kommer paa rett kurs til neste sesong? For meg er svaret nei!
En spiller som tror han er stoerre enn klubben, kan bare selges. Proev gjerne aa faa  mest mulig
pund for ham.

Aa skaffe en spiss som kan score 20-30 maal neste sesong, burde vaere mulig.

Jeg vet utmerket godt at han har vaert skadet en periode, men problemene oppsto lenge foer det.


flynn

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #172 på: Mai 28, 2008, 10:20:44 »
Angående Beckford, når hadde vi sist en spiller som scoret 20 mål i en sesong ? Hvordan sikrer man seg en som kan gjøre det neste år også, om Beckford selges ?

Han var "gud" i trekvart sesong. Så ble han skadet, og kom først inn igjen i de siste kampene. Ansvaret for å score mål ble dermed automatisk plassert tilbake på hans skuldre, og med tanke på viktigheten av disse kampene er det ikke til å undres på at han stort sett sørget for å holde seg foran kassa, og at han "skjøt på alt som så ut som det rørte på seg".

At vi nå roper på salg av gutten er etter min mening svært kortsiktig. Han er en juvel på dette nivået, om han klarer å finne tilbake der han var for noen måneder siden, og det bør Macca klare å finne ut av!

Chapman, og i enda nyere tid Viduka, virket også til tider giddaslause og daffe. I perioder gikk de til og med flere kamper på rad uten scoring. Ã… selge dem på bakgrunn av slike perioder var heldigvis ikke noe tema da, og bør ikke være det for Beckford nå heller.

Om gutten han glemt "What shirt am I wearing bruv´" holdningen sin, og absolutt vil vekk er det så sin sak, men fra klubbens side bør man satse alt på å starte neste sesong med en nymotivert og målkåt Beckford i fremste rekke!

flynn

Kato

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #173 på: Mai 28, 2008, 10:41:20 »
"Når hadde vi en spiller sist som scoret 20 mål?"

Nå er vi på et nivå vi aldri har vært før. Vi var det nestbeste laget i bakgårdsligaen. Det skulle bare mangle at ikke førstevalget som spiss scoret 20 mål her.

Her er mine minner fra 3 Play-Off-kamper med Beckford:

1. Først og fremst at han omtrent nektet å gå av banen da han ble tatt ut hjemme mot Carlisle. Mens vi hadde det travelt, var han mest opptatt av å rusle av og opponere mest mulig.

2. Egosentrisk uten like. Skjøt omtrent hver gang han fikk ballen.

3. Null bevegelse for andre. Umulig for oss å slå på andremanns bevegelser når førstemann ikke rører seg.

4. Omtrent fraværende i den defensive delen av spillet.

5. Lat og uengasjert.


Skadet eller ikke skadet.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #174 på: Mai 28, 2008, 10:45:57 »
Beckford har vært et sørgelig syn de siste månedene, og jeg tror det også kan ha noe å gjøre med managerskiftet.

Det virker på meg som Dennis Wise fikk vesentlig mer ut av Beckford enn det McAllister har klart, og jeg har en mistanke om at Wise sin managerstil muligens hadde en mer oppdragende effekt på Beckford enn McAllister sin…. :o
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

sportcarl1

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #175 på: Mai 28, 2008, 12:25:03 »
vi kanväl byta honom mot Alan Smith ;)
 

LeifMorten

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #176 på: Mai 28, 2008, 12:31:35 »
Er summen bra nok bør vi selge en umotivert spiller - og bruke pengene på en ny spiss. Det er sikkert noen spisser som er sugen på Leeds-spill og som scorer mål.
Løp og selg.
 

Leedsulf

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #177 på: Mai 28, 2008, 13:06:44 »
Ã… score 20 mål for et av topplagene i denne ligaen er ikke Beckford alene om å ha potensiale til.
Strengt tatt burde han ha scoret mye mer, etter å ha sett alle de 100%-sjansene han har bommet på denne sesongen.
Tør nesten påstå at laget hadde scoret mer også uten han på banen, da han hadde enerett på å avslutte hvert eneste angrep, og da helst på brassespark eller lignende i stedet for å slå til bedre plasserte medspillere.
En skadefri Constantine hadde vært spennende på topp neste sesong, kanskje i tospann med Elding?

Bites Yer Legs

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #178 på: Mai 28, 2008, 15:15:15 »
Gode nyheter! Becks to stay!! Noe så sjeldent som en hyggelig agent har han også ::) ..tilsynelatende.. :D

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=393538



Alt dette maset med at "20 mål skulle bare mangle på dette nivået" faller på sin egen urimelighet, blir det samme som å påstå at Ankergren sin kamp på søndag "bare skulle mangle" for vi er "BIG" Leeds og da forventer vi såpass..

Umotivert? Hvor tar dere det fra? Er vi i hodet på fyren eller...?

Når det gjelder det utbytte i den første kampen så eg også en spiller som åpenbart var forbanna på å bli byttet ut, frustrasjon kalles det! Såvidt eg husker jogget han av banen, så ut som han skjønte at her var det ikke noe poeng å bruke tid...

Skjerpings folkens.. Er årets spiller vi snakker om her..
KEEP FIGHTING!!

Budda

Sv: Bekymringen Beckford
« Svar #179 på: Mai 28, 2008, 15:23:27 »
Hyggelig at agenten sier dette, men er litt kynisk og trur at dette bare er et spill for galleriet slik at Beckford ikke skal bli syndebukken.
Endre