EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Peter7

Verden går ikke under om Beckford forsvinner. Det er ikke bare hans skyld at han er toppscorer i divisjonen.
Såpass bra som Leeds spiller nå så bør det derfor være mulig å hente inn en erstatter som kan fylle tomrommet på dette nivået.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Per-Stian

Beckford verkar å trivst veldig godt i klubben vår. Han var meget nær ein overgang til Scunthorpe forrige sommar, men kom tilbake og fekk beskjed om at han ville bli satsa på. Det gjekk ikkje lange tida før han fekk ei ny og forbetra kontrakt som han signerte. Eg er altså av den oppfatning at Becks sjølv ønskjer å bli i klubben. Trur sjølv ikkje eit stort bod frå desse "småklubbane" kan freista han frå å dra. Bates kan ikkje forlange at han skal forlate oss heller.

berlin

15 Bolton 22 5 3 4 17 11 0 2 8 7 23 -10 20
16 Birmingham 22 3 3 4 12 12 2 2 8 11 21 -10 20
17 Wigan 22 4 2 4 13 12 1 3 8 9 25 -15 20

--------------------------------------------------------------------------------

18 Sunderland 22 5 3 3 13 13 0 2 9 9 27 -18 20
19 Fulham 22 2 5 4 16 18 0 4 7 7 21 -16 15
20 Derby 22 1 2 8 7 20 0 2 9 3 27 -37 7

Det er jo ultrakomisk, hele hurven som liksom er på jakt etter becks er særdeles infiltrert i nedrykkskampen. Vil Becks til en PL-bånn klubb? Neppe. For lønna? Tja
Meget tvilsomt om det blir en handel, i så fall vil det måtte være et panikkbud langt høyere enn det som Derby vitsnok bød ( £ 3 mill )

Men jeg er enig med de som sier at Becks er essensiell om vi skal klare automatisk opprykk.

JanPSyse

Jaja, desverre så blir jeg nok ikke overrasket om julenissen selger Becks nå. Ingenting overrasker meg i denne klubben lenger.
Det er jo bokstavelig talt å skyte seg selv i foten å selge beckford nå som vi går for opprykk...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

RoarG

Den styreformannen som selger JB nå erklærer jeg som retard.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Quote from: RoarG on January 17, 2008, 20:16:47
Den styreformannen som selger JB nå erklærer jeg som retard.

VÃ...R STYREFORMANN har vel faktisk akkurat DEN tittelen allerede...  ::)

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Adis

Mulig denne allerede ligger her, så beklager om den gjør det, men kommentaren til Becks etter kampen var så fet at jeg må bare legge linken i tråden der vi snakker om han kommer til å forsvinne eller ei..

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid958992159?bctid=1378322703
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

ToreLA

Fikk litt Brian Clough-vibber av Wise sin nistirring i kamera under intervjuet der....  ;D

Runar

Selger vi Becks for 3 mill pund så er d en skuffelse på lik linje med når Hasselbaink forlot Leeds etter 2 sesonger. Men tilsvarende god butikk, 3 mill pund for en spiller som knapt nok kostet mer en jeg tjener her jeg sitter på jobb å dasser.

Promotion 2010

T-skjorte av uttalelsen:

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1224091,00.html

WOT SHIRT AM I WEARING, BRUV!!
ARE YOU BEING SERIOUS

;D

HE'S STAYING!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Quote from: Promotion 2010 on January 24, 2008, 21:25:49
T-skjorte av uttalelsen:

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1224091,00.html

WOT SHIRT AM I WEARING, BRUV!!
ARE YOU BEING SERIOUS

;D

HE'S STAYING!!!

Becks er bare stooor, den skjorta bare må æ ha
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Nesten sånn at jeg vurderer å kjøpe den :D

Læshy

Kommer til å bestille der, og forhåpentligvis slipper jeg toll på den :)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

berlin

En godsak ja!!!!

Vi rykker opp!

Tom S

COME ON LEEDS !!

vertigo

Erik_

Quote from: vertigo on January 25, 2008, 09:19:59
Hva menes med "BRUV" ?

Bruv
A word used by mainly South Londoners. It's the shorter version of 'bruvva' which is a slang variation of 'brother'

"Ez mate. You alright, bruv?"

The word most commonly used by Chaves and Townies, to describe the fellow friend.
Used instead of "mate".
Means Brother.

"Aight bruv?"
"Know what I'm saying bruv?"
"I outta kill you bruv!!"

Med andre ord. Gangsta'slang.  :)

Stifler

Kunne sikkert blitt forklart kortere, Enrique ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Me bruvva fromma navva muvva?  ::)

Noen ganger skulle jeg ønske jeg likte gangstarap...
... men det går fort over!  :D
Marching on together!

flynn

Gad vite hva Beckford tenker nå... Litt av noen signaler han får fra sin nærmeste leder må jeg si. En dag får Becks vite at han selvsagt ikke kan forlate Leeds til fordel for Premier League lag, da det bare er et spørsmål om tid før Leeds finner tilbake til sitt egentlige potensiale og etablerer seg i toppen. Kun dager senere benytter sjefen sjøl første og beste mulighet for å stikke.... Hvem kan kritisere Beckford for å hoppe på en eventuell sjanse til å vise seg fram i PL ? Kanskje Beckford sitter på benken for Newcastle i August ?

flynn

Dennis

For ikke å si: Sitter på benken til Newcastle til helga?

Syns det er merkelig det som har skjedd. Som flere har sagt, selve manageren isolert sett er ingen krise å miste, men hva med de nye spillernes moral og Beckford og Rui? Forsvinner de?

Marching on together!

pedro

Jezzzzesss Beckford har da ingen ting i Newcastle å gjøre. Skulle han danke ut; Viduka, Martins, Owen osv.??? Nei nå må vi ikke dra denne for langt :D
Leedsomaniac

Dennis

Quote from: pedro on January 28, 2008, 21:18:57
Jezzzzesss Beckford har da ingen ting i Newcastle å gjøre. Skulle han danke ut; Viduka, Martins, Owen osv.??? Nei nå må vi ikke dra denne for langt :D

Nei, ikke akkurat i Newcastle kanskje, men minst to PL-klubber har vist interesse. Nå er ikke Wise der lenger for å sette en stopper for overgangen. For alt vi vet, kan vi få en sjokkmelding i morgen eller onsdag om at Beckford vil vekk.
Marching on together!

pedro

Derby har gitt opp PL og er dermed ikke å regne som PL-klubb. Nå fikk de hvistnok nye rike amerikanske eiere i dag slik at de neste år blir å regne med. Fulham er vel også en saga blott i PL-sammenheng snart. Vi satser på å møte begge disse neste sesong og det med Beckford på laget, håper inderlig det hvertfall.
Leedsomaniac

Espen J

Er vel ingen Leeds spillere som er uerstattelige?
Hvis prisen er riktig bør vi selge. Kan ikke være så opptatt av en spiller..

Erik_

Quote from: pedro on January 28, 2008, 21:26:37
Derby har gitt opp PL og er dermed ikke å regne som PL-klubb. Nå fikk de hvistnok nye rike amerikanske eiere i dag slik at de neste år blir å regne med. Fulham er vel også en saga blott i PL-sammenheng snart. Vi satser på å møte begge disse neste sesong og det med Beckford på laget, håper inderlig det hvertfall.
Man kan jo begynne å lure litt. Kanskje ville disse amerikanerne vært eiere av Leeds hvis det hadde gått litt annerledes i sommer.
Quote from: Espen J on January 28, 2008, 22:36:09
Er vel ingen Leeds spillere som er uerstattelige?
Hvis prisen er riktig bør vi selge. Kan ikke være så opptatt av en spiller..
Sant det. Ingen er uerstattelige, men noen må score målene. :)

RoarG

Ingen av dagens Leeds-spillere tilhører vel uerstattelig-kategorien? Men Beckford har vist seg å være svært så viktig så langt i sesongen. Jeg vil nødig miste han nå. Får håpe at Leeds har litt is i magen, og venter med å selge Beckford til et opprykk ;D forhåpentligvis er klart i mai. Da blir jo Leeds mer attraktivt å søke seg til for andre spillere samtidig som man har penger å handle for.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Karl Hot Shot

Jermaine Beckford er på ingen måter uerstattelig. Skadede Leon Constantine er vel så kvass foran kassa. Men skal Beckford selges, må det bli for store penger.

Ellers reagerer jeg på overskrifta "Flere ute etter Beckford". Det kan gis inntrykk av at noen er ute etter å hudflette Beckford. Det var vel ikke meninga?

Jon R

Quote from: Karl Hot Shot on January 29, 2008, 15:46:14
Jermaine Beckford er på ingen måter uerstattelig. Skadede Leon Constantine er vel så kvass foran kassa. Men skal Beckford selges, må det bli for store penger.

Ellers reagerer jeg på overskrifta "Flere ute etter Beckford". Det kan gis inntrykk av at noen er ute etter å hudflette Beckford. Det var vel ikke meninga?

Vi kunne selvfølgelig kalt tråden "flere klubber ønsker Beckfords tjenester" e.l, men det harmonerer ikke så godt med gangsta` attityden hans.  :)
Jon R.

flynn

Newcastle har signet Fabio Zamblera, 17 år gammel italiensk spiss, nesten like høy som "that tower in Pisa". Det holder vel, trenger ikke Beckford enda da vel?

flynn