Leeds United ba PL om å få sin første kamp for sesongen som bortekamp , og det ble mot Nottingham Forest , grunnet ombyggingen på ER. Ved første hjemmekamp ville det nesten være som normalt , tillskuermessig ? Da ER utbyggingen er et 3 års prosjekt .
MOT.
MOT.
Det som vel overskygget resultatet mot Liverpool etter kampen , i hvert fall Liverpool og deres supportere var vel Mo Salas sitt private pressetreff etter kampen der han gikk klart ut og kritiserte Arne Slot og Liverpool for sin situasjon over å ha blitt benket i 3 kamper på rad . Som Mo Sala sa han ikke hadde fått noen begrunnelse for. Dette er vel en dødssynd som ingen spillere i en hver klubb ikke burde bruke pressen offentlig til å beklage sin situasjon. En PL runde igjen før Afrika mesterskapet begynner , Er Mo Sala i Liverpool klubben etter mesterskapet ? Time will show ! Uansett et gledelig resultat mot Liverpool i går kveld !