Quote from: Lucas the Kop Cat on June 04, 2026, 08:57:00Quote from: Kato on June 04, 2026, 08:53:24Hvis Nmecha er tenkt som vikar for DCL så bør han vel ha nogenlunde samme egenskaper. Hvis de er tenkt å spille sammen, er det noe annet.Quote from: Blank_File on June 03, 2026, 20:42:31Jeg ser ingen god grunn til å kvitte seg med Nmecha, så lenge han er inneforstått med at han er andrefiolin. Det som ikke funker, er når han blir satt til å spille venstreving. Men han er slettes ikke dårlig i boks. Dette er ikke en spille vi vil få noe særlig penger for uansett.
Jeg er ikke enig. Han er for lik DCL, bare i en klart svakere utgave. Fysisk og duellmessig svakere, ikke like flink å holde i ballen. Jeg mener vi trenger en mer komplementær spiss til å kunne spille med DCL. En med fart, skuddfot og styrke inne i boksen. En Bobby Davison.
Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Er jo utrolig sjelden (siste kamp?) Nmecha har erstattet DCL. Ellers har han kommet inn på kant. På topp har han jo selv med sin høyde vært langt svakere enn DCL.