På tide med ny kamptråd etter jubelrusen på mandagskvelden!
Her er det bare å brette opp ermene og ikke ta lett på oppgaven - Wolves har rykket ned for lengst men det er ikke sikkert de legger seg på rygg og lar oss herje som vi vil likevel.
Håper virkelig at gutta innser at vi ikke er helt trygge ennå, og gir jernet her!
3 poeng er et absolutt krav i denne kampen.
Regner med samme lag som sist:
Darlow Justin Bijol Struijk Bogle Ampadu Tanaka Gudmundsson Aaronson Okafor DCL
Hvis ikke Gnonto kanskje får en sjelden startplass, eller evt Longstaff. Men tviler vel på det.
Vi klarte oss jo oppsiktsvekkende greit uten Stach og Rodon sist - tok meg i å ikke tenke på de gutta i løpet av kampen engang...
James er vel den tredje vi mangler i denne kampen, men han skal vi vel også greie oss uten.
Gleder meg som en unge til denne - hvis vi fortsetter med samme intensitet skal ulvene få det meget tøft på Elland Road.
Men så var det dette med å følge opp en euforisk opplevelse i neste runde da, vi er tross alt Leeds United....
Tips: 4-1 DCL 2, Struijk og Tanaka
Her er det bare å brette opp ermene og ikke ta lett på oppgaven - Wolves har rykket ned for lengst men det er ikke sikkert de legger seg på rygg og lar oss herje som vi vil likevel.
Håper virkelig at gutta innser at vi ikke er helt trygge ennå, og gir jernet her!
3 poeng er et absolutt krav i denne kampen.
Regner med samme lag som sist:
Darlow Justin Bijol Struijk Bogle Ampadu Tanaka Gudmundsson Aaronson Okafor DCL
Hvis ikke Gnonto kanskje får en sjelden startplass, eller evt Longstaff. Men tviler vel på det.
Vi klarte oss jo oppsiktsvekkende greit uten Stach og Rodon sist - tok meg i å ikke tenke på de gutta i løpet av kampen engang...
James er vel den tredje vi mangler i denne kampen, men han skal vi vel også greie oss uten.
Gleder meg som en unge til denne - hvis vi fortsetter med samme intensitet skal ulvene få det meget tøft på Elland Road.
Men så var det dette med å følge opp en euforisk opplevelse i neste runde da, vi er tross alt Leeds United....
Tips: 4-1 DCL 2, Struijk og Tanaka
Noen som vet om det finnes noen bra sportspuber i Kristiansand som viser Leeds' kamper? Ser under Lokale avdelinger at Harveys Sportsbar hadde avtale med lokalavdelingen i Luscos, men Harveys er visstnok konkurs nå leser jeg.. Noen som kan bistå?
