Kamp: Newcastle United - Leeds United, Onsdag 25/9 kl 2045 (TV2 Sport Premium 2)

Started by Killa, September 24, 2013, 14:20:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Killa

Tid for å finne fram cupstemningen igjen i mårra kveld! Vi møter som kjent Newcastle borte, og kampen vises på TV2 Sport Premium 2.

Det ventes over 6000 reisende Leeds-fans - regner med elektrisk stemning og en spennende kamp!

Bare fyll på med Trivia og statistikker her dere som er gode på sånt :-)

Promotion 2010

Uten en klar målskårer er jeg redd, men vi har en tendens til å vise hva vi er gode til mot kvalifisert motstand!

BLIR GØY DETTE!  ;D

Ikek mange kampene de siste årene, men vi gjennomførte en treningskamp sommeren 2011 med resultatet 3-2!
Thomkirwin Thom Kirwin
#lufc team Lonergan, Connolly, O'Brien, Kisnorbo, Parker, Snoddy, Clayton, Brown, Howson, Gradel, McCormack unconfirmed
Målskårere: Kisnorbo og innbytterne Sam og Paynter!!!

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18121.0.html

Auren var der:
Fantastisk kamp av Johnny-boy. Brown skuffer med dårlige pasninger. Snoddy var strålende den første halve timen. McCormack gjør gode løp og er sterk med mann i rygg. Endelig scoret maleren! Mendy var god. Bodor - vanskelig å si. Parker hadde god kontroll, men ble aldri satt skikkelig på prøve. Bidro lite offansivt. Lonergan er solid og har et par bra redninger.    :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Quote from: Promotion 2010 on September 24, 2013, 14:33:33
Uten en klar målskårer er jeg redd, men vi har en tendens til å vise hva vi er gode til mot kvalifisert motstand!

BLIR GØY DETTE!  ;D

Ikek mange kampene de siste årene, men vi gjennomførte en treningskamp sommeren 2011 med resultatet 3-2!
Thomkirwin Thom Kirwin
#lufc team Lonergan, Connolly, O'Brien, Kisnorbo, Parker, Snoddy, Clayton, Brown, Howson, Gradel, McCormack unconfirmed
Målskårere: Kisnorbo og innbytterne Sam og Paynter!!!

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18121.0.html

Auren var der:
Fantastisk kamp av Johnny-boy. Brown skuffer med dårlige pasninger. Snoddy var strålende den første halve timen. McCormack gjør gode løp og er sterk med mann i rygg. Endelig scoret maleren! Mendy var god. Bodor - vanskelig å si. Parker hadde god kontroll, men ble aldri satt skikkelig på prøve. Bidro lite offansivt. Lonergan er solid og har et par bra redninger.    :)



Jeg var ikke der, men kan hende jeg så kampen på LUTV  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Quote from: auren on September 24, 2013, 15:29:25
Quote from: Promotion 2010 on September 24, 2013, 14:33:33
Uten en klar målskårer er jeg redd, men vi har en tendens til å vise hva vi er gode til mot kvalifisert motstand!

BLIR GØY DETTE!  ;D

Ikek mange kampene de siste årene, men vi gjennomførte en treningskamp sommeren 2011 med resultatet 3-2!
Thomkirwin Thom Kirwin
#lufc team Lonergan, Connolly, O'Brien, Kisnorbo, Parker, Snoddy, Clayton, Brown, Howson, Gradel, McCormack unconfirmed
Målskårere: Kisnorbo og innbytterne Sam og Paynter!!!

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18121.0.html

Auren var der:
Fantastisk kamp av Johnny-boy. Brown skuffer med dårlige pasninger. Snoddy var strålende den første halve timen. McCormack gjør gode løp og er sterk med mann i rygg. Endelig scoret maleren! Mendy var god. Bodor - vanskelig å si. Parker hadde god kontroll, men ble aldri satt skikkelig på prøve. Bidro lite offansivt. Lonergan er solid og har et par bra redninger.    :)



Jeg var ikke der, men kan hende jeg så kampen på LUTV  ;)

auren
Du vet jokke...ut fra dine analyser så tror vi jo at du er til stede  ;D
Ollan

kjelvi

Regner med at det blir litt mimring av Gary Speed også i forbindelse med kampen.

Da er det godt for oss at selveste MrK er på plass - og gjør sitt på vegne av oss nordmenn.

Fant denne fra ITV News i forbindelse med ett års markeringen (27/11/12), hvor Nordvestlandets trompet ikke fikk fram så mye (ca 0,24 ut i innslaget, flere nordmenn i avslutningen)...

http://www.itv.com/news/calendar/update/2012-11-27/friends-and-fans-remember-gary-speed

Promotion 2010

Phil Hay‏@PhilHayYEP7 t
Byram fit for tomorrow's game against Newcastle. Warnock back from suspension. McDermott says changes "won't be numerous."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Fido


Rudi G.

Quote from: Fido on September 24, 2013, 21:44:11
Er i Bergen i morgen. Er det noe sted jeg kan se kampen?

Du finner oss i kjelleren på Fotballpuben i Vestre Torvgate :)

asLeeds

DALHEIM WHITES

Jon R

Jon R.


raggen

TEAM NEWS v Newcastle: Kenny, Byram, Wootton, Pearce, Warnock, Austin, Mowatt, Tonge, McCormack, Poleon, Smith. Subs: Cairns, Murphy, Green, Hunt, White, Brown, Diouf.

spennende med smith/poleon på topp (kanskje) ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

MattaOneAndOnly

Quote from: raggen on September 25, 2013, 20:13:48
TEAM NEWS v Newcastle: Kenny, Byram, Wootton, Pearce, Warnock, Austin, Mowatt, Tonge, McCormack, Poleon, Smith. Subs: Cairns, Murphy, Green, Hunt, White, Brown, Diouf.

spennende med smith/poleon på topp (kanskje) ;D

Kult med Mowatt fra start. Veldig spent på han  :)
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

Sleivind

Blir spennende å se om Mowatt og Poleon får vist seg frem i dag! Spennende lag! Men er Byram klar for to kamper i uka allerede?

Sander

 


Hallgeir *

Det er så mye plunder og reklame på alle kamplinkene på nettet at jeg tror jeg dropper å se kampen i dag. Satser heller på radiooverføring på LUTV, dersom ikke en eller annen har en "ferdiglaina" link å by på... ?
Super Leeds since 1968

Tobbe9210

Leksvik whites


Fripp


Hallgeir *

Super Leeds since 1968


J.N


Kickthemdown


Hallgeir *

Quote from: Nikolaos on September 25, 2013, 20:55:04
Quote from: Hallgeir * on September 25, 2013, 20:52:37
Har endelig funnet en link som funker på en ok måte.

Care 2 share?

Beklager, men den funker svært dårlig likevel. Prøv med "football streaming" på Google. Der finner du aktuelle linker, men jeg garanterer ikke at det funker.
Super Leeds since 1968


bjo404

Kult at hele tribunen synger lars vaulars hyllest til gary speed, og har gjort det i 5-10 minutter nå !  :)



Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Sleivind

Argh! Altfor enkelt. Hvor var Byram? Han kan ikke være oppe på Newcastle sin banehalvdel å presse når vi ligger i etablert forsvar.