Skrevet av Emne: Kamp: Newcastle United - Leeds United, Onsdag 25/9 kl 2045 (TV2 Sport Premium 2)  (Lest 22388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Tid for å finne fram cupstemningen igjen i mårra kveld! Vi møter som kjent Newcastle borte, og kampen vises på TV2 Sport Premium 2.

Det ventes over 6000 reisende Leeds-fans - regner med elektrisk stemning og en spennende kamp!

Bare fyll på med Trivia og statistikker her dere som er gode på sånt :-)

Promotion 2010

Uten en klar målskårer er jeg redd, men vi har en tendens til å vise hva vi er gode til mot kvalifisert motstand!

BLIR GØY DETTE!  ;D

Ikek mange kampene de siste årene, men vi gjennomførte en treningskamp sommeren 2011 med resultatet 3-2!
Thomkirwin Thom Kirwin
#lufc team Lonergan, Connolly, O'Brien, Kisnorbo, Parker, Snoddy, Clayton, Brown, Howson, Gradel, McCormack unconfirmed
Målskårere: Kisnorbo og innbytterne Sam og Paynter!!!

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18121.0.html

Auren var der:
Fantastisk kamp av Johnny-boy. Brown skuffer med dårlige pasninger. Snoddy var strålende den første halve timen. McCormack gjør gode løp og er sterk med mann i rygg. Endelig scoret maleren! Mendy var god. Bodor - vanskelig å si. Parker hadde god kontroll, men ble aldri satt skikkelig på prøve. Bidro lite offansivt. Lonergan er solid og har et par bra redninger.    :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Uten en klar målskårer er jeg redd, men vi har en tendens til å vise hva vi er gode til mot kvalifisert motstand!

BLIR GØY DETTE!  ;D

Ikek mange kampene de siste årene, men vi gjennomførte en treningskamp sommeren 2011 med resultatet 3-2!
Thomkirwin Thom Kirwin
#lufc team Lonergan, Connolly, O'Brien, Kisnorbo, Parker, Snoddy, Clayton, Brown, Howson, Gradel, McCormack unconfirmed

Auren var der:
Fantastisk kamp av Johnny-boy. Brown skuffer med dårlige pasninger. Snoddy var strålende den første halve timen. McCormack gjør gode løp og er sterk med mann i rygg. Endelig scoret maleren! Mendy var god. Bodor - vanskelig å si. Parker hadde god kontroll, men ble aldri satt skikkelig på prøve. Bidro lite offansivt. Lonergan er solid og har et par bra redninger.    :)

Jeg var ikke der, men kan hende jeg så kampen på LUTV  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

BLIR GØY DETTE!  ;D

Thomkirwin Thom Kirwin

Auren var der:

Jeg var ikke der, men kan hende jeg så kampen på LUTV  ;)

auren
Du vet jokke...ut fra dine analyser så tror vi jo at du er til stede  ;D
Ollan

kjelvi

Regner med at det blir litt mimring av Gary Speed også i forbindelse med kampen.

Da er det godt for oss at selveste MrK er på plass - og gjør sitt på vegne av oss nordmenn.

Fant denne fra ITV News i forbindelse med ett års markeringen (27/11/12), hvor Nordvestlandets trompet ikke fikk fram så mye (ca 0,24 ut i innslaget, flere nordmenn i avslutningen)...

http://www.itv.com/news/calendar/update/2012-11-27/friends-and-fans-remember-gary-speed
« Siste redigering: September 24, 2013, 16:03:11 av kjelvi »

Promotion 2010

Phil Hay‏@PhilHayYEP7 t
Byram fit for tomorrow's game against Newcastle. Warnock back from suspension. McDermott says changes "won't be numerous."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Fido

Er i Bergen i morgen. Er det noe sted jeg kan se kampen?

Rudi G.

• Gjest
Er i Bergen i morgen. Er det noe sted jeg kan se kampen?

Du finner oss i kjelleren på Fotballpuben i Vestre Torvgate :)

asLeeds

Glede meg til nok en tv-kamp.

MOT folkens, dette kan me klare :)
DALHEIM WHITES

Jon R

For siste nytt om Leeds på pub i hovedstaden, sjekk lokale avdelnger.  Viktig info!  :)

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5901.0.html
Jon R.

Allanclarke

Come on SuperLeeds!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

raggen

TEAM NEWS v Newcastle: Kenny, Byram, Wootton, Pearce, Warnock, Austin, Mowatt, Tonge, McCormack, Poleon, Smith. Subs: Cairns, Murphy, Green, Hunt, White, Brown, Diouf.

spennende med smith/poleon på topp (kanskje) ;D
« Siste redigering: September 25, 2013, 20:15:47 av raggen »
Forever Leeds United!!!!!!!!

MattaOneAndOnly

TEAM NEWS v Newcastle: Kenny, Byram, Wootton, Pearce, Warnock, Austin, Mowatt, Tonge, McCormack, Poleon, Smith. Subs: Cairns, Murphy, Green, Hunt, White, Brown, Diouf.

spennende med smith/poleon på topp (kanskje) ;D

Kult med Mowatt fra start. Veldig spent på han  :)
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

Sleivind

Blir spennende å se om Mowatt og Poleon får vist seg frem i dag! Spennende lag! Men er Byram klar for to kamper i uka allerede?

Sander

Varney ikke engang på benken?

Ankerjon15

Come On LEEDS ;D ;D ;D.        M O T

Hallgeir *

Det er så mye plunder og reklame på alle kamplinkene på nettet at jeg tror jeg dropper å se kampen i dag. Satser heller på radiooverføring på LUTV, dersom ikke en eller annen har en "ferdiglaina" link å by på... ?
Super Leeds since 1968

Tobbe9210

Come on Leeds, mot  ;D
Leksvik whites

Trondjo

Tverra fra Ross

Fripp

• Gjest
Oh.

Den hadde fortjent å gå inn. Sinnsykt nærme

Hallgeir *

Har endelig funnet en link som funker på en ok måte.
Super Leeds since 1968

ziganda

Bra start  ;D

J.N

• På juniorlaget
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil

Care 2 share?

Kickthemdown

Poleon - Mer offside enn Forlan.

Hallgeir *

Care 2 share?

Beklager, men den funker svært dårlig likevel. Prøv med "football streaming" på Google. Der finner du aktuelle linker, men jeg garanterer ikke at det funker.
Super Leeds since 1968

Fripp

• Gjest

bjo404

Kult at hele tribunen synger lars vaulars hyllest til gary speed, og har gjort det i 5-10 minutter nå !  :)

Milou

Denne er OK (litt daarleg kvalitet):
http://nutjob.eu/njtvx9.html

Hallgeir *

Ja, der ligger vi under igjen.  :(
Super Leeds since 1968

Sleivind

Argh! Altfor enkelt. Hvor var Byram? Han kan ikke være oppe på Newcastle sin banehalvdel å presse når vi ligger i etablert forsvar.