Skrevet av Emne: EX-spiller: Enoch Showumi  (Lest 13212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #60 på: Januar 25, 2008, 01:26:22 »
 ;D En meget middelmådig spiller som takker nei til Leeds United... Man kan vel ikke annet enn å le  :)

Bates er en idiot som ikke åpner på pengeboken littegrann. For £500.000 får vi Puncheon(?) og muligens et drømmepar på topp. Nå ender vi sannsynligvis opp med en eller annen søppelspiss fra et reservelag i CCC ligaen på lån eller noe i den duren.

Alta-White NY EIER TIL SOMMEREN TAKK !

sveifors

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #61 på: Januar 25, 2008, 08:35:09 »
;D En meget middelmådig spiller som takker nei til Leeds United... Man kan vel ikke annet enn å le  :)

Bates er en idiot som ikke åpner på pengeboken littegrann. For £500.000 får vi Puncheon(?) og muligens et drømmepar på topp. Nå ender vi sannsynligvis opp med en eller annen søppelspiss fra et reservelag i CCC ligaen på lån eller noe i den duren.

Alta-White NY EIER TIL SOMMEREN TAKK !

Det er nok ikke bare Bates som bestemmer men også at vi har regler over hvor mye vi kan bruke i lønn osv første sesongen etter administrasjon. Dessuten jo bedre regskapstall jo yndigere blir vi overfor kjøper. PL klubber er ute etter Puncheon, derfor kommer vi nok for kort her. Vær nå nå litt realistisk i dine fordømmelser...
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Peter7

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #62 på: Januar 25, 2008, 10:02:02 »
På enkelte Leeds-sider sammenlignes han med Chapman da han kom i sin  tid ... sier vel egentlig mest om hvor dypt vi har sunket.
 
 

--------------------------------------------------------------------------------
***
Kandol 4 Congo!
___________________________________________________________________________________________

Chappy gjorde så vidt meg bekjent sine saker "rimelig greit" i sin tid. ;D 8)

Akkurat.

At vi nå er begeistret for en bakgårdsspiss som har bevist at han bare er halvgod, viser vel at vi er nede på et nivå der vi bukker og takker for smuler. :(

At spilleren attpå til takker nei, bekrefter vel bare dette.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

mari

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #63 på: Januar 25, 2008, 10:40:00 »
Ryktes at Enoch skal til Charlton til sommeren - og at dette var grunnen til at han ikke ville møte Leeds ledelsen....

 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #64 på: Januar 25, 2008, 12:36:38 »
Ryktes at Enoch skal til Charlton til sommeren - og at dette var grunnen til at han ikke ville møte Leeds ledelsen....



Ja, ja- vil han dit så får han bare reise, Charlton kommer vi til å passere i løpet av et pasr sesonger....trur eg! :)
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #65 på: Januar 25, 2008, 12:38:55 »
Send han hjem!

Har fått eNOCH av denne Showumi!  ::)
Marching on together!

Erik_

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #66 på: Januar 25, 2008, 15:51:55 »
Like greit.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #67 på: Januar 25, 2008, 15:54:30 »

Og den lite skjulte meningen med dette innlegget er selvsagt:
Vi har Rui Marques i stallen, ikke Rui Marquez. Godt å endelig få det ut på trykk. :P

OK. Da er det offisielt. Erik har fått med seg hvordan Marques skrives  :)

Velkommen etter   ;D



Fikk forresten et rykferskt (???) eksemplar av LLL i posten i dag (det står Dec-Jan utenpå).
Der er Rui hovedoppslaget. Jeg gleder meg til å hive meg over det  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #68 på: Januar 25, 2008, 16:18:20 »

Og den lite skjulte meningen med dette innlegget er selvsagt:
Vi har Rui Marques i stallen, ikke Rui Marquez. Godt å endelig få det ut på trykk. :P

OK. Da er det offisielt. Erik har fått med seg hvordan Marques skrives  :)

Velkommen etter   ;D

Fikk forresten et rykferskt (???) eksemplar av LLL i posten i dag (det står Dec-Jan utenpå).
Der er Rui hovedoppslaget. Jeg gleder meg til å hive meg over det  :)
Hey. Du driver og siterer meg på noe jeg aaaaaaldri i verden har skrevet.... *kremt* ;D

Scan gjerne hele oppslaget om Marquez på OEF, slik at vi andre også får lese om Marquez da. Kos deg med lektyren om Marquez. Rui Marquez.

Showunmi  ::)

B-m

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #69 på: Januar 25, 2008, 17:58:57 »
Send han hjem!

Har fått eNOCH av denne Showumi!  ::)

jeg og du kaizer, er kongene av ordspill
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #70 på: Januar 25, 2008, 19:27:52 »
Synd. Jeg hadde akkurat begynt å bli litt glad i fyren.  :'(
Jon R.

Svend Anders

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #71 på: Januar 25, 2008, 19:30:15 »
Gjør meg egentlig ikke stort at vi ikke får KJØPT han, selv om jeg tror han ville vært ok ut sesongen i L1.

Wise ligger neppe på latsiden og jeg tror en annen spiss er på plass jo før jo heller.

Lånemulighetene går kanskje lenger enn 31.januar?

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #72 på: Januar 25, 2008, 22:31:21 »

Scan gjerne hele oppslaget om Marquez på OEF, slik at vi andre også får lese om Marquez da. Kos deg med lektyren om Marquez. Rui Marquez.


Marques...  ::)

Ja, da er det jo bare å anskaffe en scanner, så er dét fort gjort.  Men, 6 sider, er en del det...
Vel, Rui reflekterer over en tid med mye ikke-tillit. Og han innrømmer at han også ble preget, han viste ikke allverden innsats i reserveoppgjørene. Men VM-oppholdet gav ham ny gnist, og ny manager (som etterhvert gav ham sjansen) gjorde susen. Og det tenker han på ennå, å repay the manager...

Likte også de 5 sidene med Constantine, som virkelig føler han nå har kommet til "sin" klubb, og sprer mye ros rundt seg, til medspillere, supportere, fasiliteter, fremtidsutsikter, you name it... (men ikke den av sine brødre som bor i Manchester, ..."he is a Man Utd supporter so I won't bring him to the games"  :)

Shaun Harvey får også sine 5 sider.

Og Seb Carole angrer ofte på at han stilte roommate Rui et spørsmål: "...he answers it and then talks and talks and talks -and keeps on talking and you think -Oh, I shouldn't have asked that... It doesn't matter what you ask him, he talks about anything"


...men noe sier meg at mange her inne fikk dette eksemplaret for leenge siden, Dec/Jan, maaan...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

75 SOLLI

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #73 på: Januar 26, 2008, 08:40:17 »
LLL i postkassen her også............ d e good!!!
Verdt prisen bare å få det i postkassen.......

Henning

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #74 på: Januar 26, 2008, 12:47:49 »
Fekk to i posten igår, etter at eg klaga over å berrre ha fått sommarutgaven+ okt/nov. Synd at begge to var des/jan, for det har vel komt eit blad til??? aug/sep?? Noken som veit??

Promotion 2010

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #75 på: Januar 31, 2008, 22:32:04 »
Thursday 31
DONE DEAL... Enoch Showunmi - who turned down a move to Leeds United earlier in the week - has signed for Sheffield Wednesday on loan until the end of the season.


 :o

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lars E

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #76 på: Februar 01, 2008, 10:46:57 »
taper.. tipper elding er et par hakk vassere også.
Forever Leeds

Adis

Sv: Ny spiller inn : Enoch Showumi
« Svar #77 på: Februar 01, 2008, 11:17:44 »
Jeg fant et sted jeg kunne abbonere på LLL tidligere men finner ikke igjen til sida..
Noen som anbefaler et spes sted å abb. fra. Ser ut som man kan gjør det fra flere steder..eller?..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #78 på: Januar 29, 2017, 00:08:09 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #79 på: Januar 29, 2017, 01:35:46 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden

Hva?! Ligger Radrizzini på stranden og soler seg i glansen mens Monk krever 1-2 spillere inn?!

h.b

  • Gjest
Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #80 på: Januar 29, 2017, 12:45:21 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden

Hva?! Ligger Radrizzini på stranden og soler seg i glansen mens Monk krever 1-2 spillere inn?!

Ikke bra i så tilfelle. Blir som at finansministeren tar ferie, når statsbudsjettet skal legges frem

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #81 på: Januar 29, 2017, 12:55:34 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden

Hva?! Ligger Radrizzini på stranden og soler seg i glansen mens Monk krever 1-2 spillere inn?!

Ikke bra i så tilfelle. Blir som at finansministeren tar ferie, når statsbudsjettet skal legges frem
Det er trolig et gammelt bilde som Enoch har hentet frem i anledningen... Enoch var i alle fall i vinterlige Frankrike på forrige bilde.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #82 på: Januar 29, 2017, 12:57:13 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden

Hva?! Ligger Radrizzini på stranden og soler seg i glansen mens Monk krever 1-2 spillere inn?!

Ikke bra i så tilfelle. Blir som at finansministeren tar ferie, når statsbudsjettet skal legges frem
Mobiltelefoner, anyone?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #83 på: Januar 29, 2017, 13:00:29 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden

Hva?! Ligger Radrizzini på stranden og soler seg i glansen mens Monk krever 1-2 spillere inn?!

Ikke bra i så tilfelle. Blir som at finansministeren tar ferie, når statsbudsjettet skal legges frem
Mobiltelefoner, anyone?
Noe annet (og nytt for Leeds, for så vidt), brakte Radrizzani inn i forbindelse med intervjuene da han ankom: Han hadde tenkt å delegere ansvar, la den og den holde på med jobben sin, la Mansford styre med sitt for eksempel

Ikke løpe rundt fra kontor til kontor sent fredagkvelden for å slukke evt lys som fortsatt stod på.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #84 på: Januar 29, 2017, 15:48:33 »

https://www.instagram.com/p/BP0xUTLgCA5/?taken-by=enoch_showunmi


Instagram
Good luck to my friend @andrearadrizzani with his new venture with my old team Leeds United FC @lufcofficial What an owner to have his vision for the club will be nothing short of amazing! Premier League coming soon for such a massive club! @andrearadrizzani I'm sure we'll work together soon! @riccardo_s #lufc #leedsunited #mot #success #football #soccer #winning #promotion #premierleague #championship
for 41 minutter siden

Hva?! Ligger Radrizzini på stranden og soler seg i glansen mens Monk krever 1-2 spillere inn?!

Ikke bra i så tilfelle. Blir som at finansministeren tar ferie, når statsbudsjettet skal legges frem

Tett sammenligning. Hvor han er i verden påvirker ihvertfall ikke om det kommer 1,2 eller ingen spillere inn. Hvorfor er det så viktig at han må være tilstede?

Sydhagen

Sv: EX-spiller: Enoch Showumi
« Svar #85 på: Januar 29, 2017, 16:52:44 »
Derfor vi har sportsdirektør (mumsford?)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."