Main Menu

Poker?

Started by Dennis, September 05, 2007, 20:58:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

Kanskje på tide å satse big bucks Erik?

Jeg kan sponse deg med 500 kr ok?

Fikk stor-stipendet idag.

Og jeg syns du har slanka deg!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Vel, det er ennå ingen grunn til å ta helt av. Men det har alltid vært en drøm for meg å spille bort andre sine penger. Det gjelder i særs grad dine, Nedrebø. Deal!

Og til den siste bemerkningen har jeg bare et ord. Takk. [:)]

dexter90

75 SOLLI

Nå kan jeg starte "private" turneringer på Pokerstars.com
Er det noen som er interesserte i å ha en LUSCOS turnering.
Hvor mye i buy in? Når i uken? Klokkeslett?

Dennis

Har lasta ned episoder av WsoP main event 2008 nå.

Koser meg glugg ihjel med turneringen og merker at jeg nå begynner å holde med enkeltspillere og "spiller" de fleste hender sjøl i hodet. Derfor er det også artig at mange ganger er hendene skjult for tilskuer.
Marching on together!

Dennis

Hadde en av mine kjipeste hender noensinne i en turnering i går kveld.

Spilte $6 buy-in (i know, high-roller  ;)) med 370+ med og spilte i 3,5 timer før handa fra hælvette dukket opp. Det er kanskje ikke akkurat tidenes bad beat-story, men jeg synes likevel det var surt som fy.

Plukket opp 10 10 i BB og sitter kun på en stack med ca. 3 i M (for de som ikke vet hva det er, så er det din nåværende stack delt på blinder og anter. 3 betyr i dette tilfelle at jeg kan overleve 3 runder til før blindene spiser meg opp.) Med andre ord, tierne på lanken er mer enn gode nok til å pushe all-in.

Egentlig er jeg jo fornøyd med å plukke opp blinder og anter, men til min glede gikk en idiot med stor stack all-in for tredje hånda på rad. Fyren, som sitter i cutoff, har kanskje 15 ganger storeblind, så jeg vet ikke hvilke hender som faktisk rettferdiggjør et slikt spill. Enten så overplayer hand store hender, eller så setter han hele stacken på spill for en brøkdel i gevinst. Når det nå er tredje gang på rad, så er jeg ikke redd for hva han har. Jeg setter han på A-x eller to bildekort, men på ingen måte et større par enn meg. Antakelig har han bare lyst å herse med bordet.

Fyren i lilleblind, som spilte over 50(!) av hendene, caller selvsagt. Han dekker motstander og selvsagt meg, men jeg er i grunn glad for hva som skjer, selvom to motstandere minsker sjansen min. Kanskje var taktikken til fyren i cutoff å få syn av nettopp han i lilleblind, som har enda større stack. Men handa han viser rettferdiggjør ikke det.

Jeg syner og første raiser viser KJoff og den andre tullebukken viser A7off. Med tre overkort til mine tiere er sjansen stor for at jeg ryker, men jeg blir sykt glad når flop er K 10 blank (4 eller lignende) Turn er J noe som gir min motstander en del outs til et større hus enn jeg ville treffe, men jeg er fortsatt solid favoritt. Hva skjer så? Jo, river er selvsagt Q, noe som gir tullebukken i Lilleblind straight!

:o <-- utrykket mitt. Ble nr 16, men med en trippling av hånda mi, ville jeg kanskje nådd finalebordet, tross at jeg fortsatt bare ville hatt rundt average. Kikka på noen hender etterpå og tre-fire spillere gikk ut bare i løpet av et par hender. Har hatt en god run de siste dagene med denne plasseringen, en 14. av 350 og 27. av 739. Men det hadde vært moro å nådd finalebordet snart, både pga litt personlig prestisje og det faktum at der er det faktisk litt penger.

Noen andre med sånne kjipe historier?  ;)

Marching on together!

lojosang

Er dette en slags kode? Jeg som trodde bridgespalten i avisene var så kryptisk man kunne uttrykke seg på norsk.  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on November 28, 2008, 19:46:55

:o <-- utrykket mitt.

...det der er vel knapt noe pokerfjes, Dennis...  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: lojosang on November 29, 2008, 13:42:30
Jeg som trodde bridgespalten i avisene var så kryptisk man kunne uttrykke seg på norsk.  ;D
Simen Agdestein-syndromet du tenker på?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Quote from: Asbjørn on November 30, 2008, 00:03:26
Quote from: Mr Kaizer on November 28, 2008, 19:46:55

:o <-- utrykket mitt.

...det der er vel knapt noe pokerfjes, Dennis...  ::)

Heldigvis ikke så farlig på nett.  ;)
Marching on together!

Dennis

Marching on together!

fjellhaugen

lett å ta all inn og satse på river kortet:) ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andreas-H

Snakk om gambling  :o