Kamp vs Preston NE @Elland Road lørdag 12.4.25 - kl. 13:30 på LUTV

Started by Asbjørn, April 10, 2025, 15:14:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leedslife

Det er jo så utrolig høy klasse over det Solomon leverer på Bogle sitt mål og Tanaka sitt offsidemål forrige runde.
Det er sjeldent man ser i CC.

Cherry

Quote from: Hawley on April 12, 2025, 20:21:53Enig! Kan fort være i boks allerede mandag dette. Feire foran eget publikum 🙂

Litt skummel bortekamp mot Oxford i London nå på fredag, vinner vi den - så virker opprykket veldig nære ja...

leedslife

Quote from: Reaney on April 12, 2025, 16:06:02Jeg synes det mangler fokus på å vinne trofeet. Når Leeds rykker opp vinner vi serien. Vi blir ikke nr 2 som mange er så opptatt av. Jeg kommer til å være skuffa om vi ikke vinner Championship i år da vi er "by far" det beste laget i divisjonen.

Her er jeg helt enig med deg Reaney.

auren

Quote from: Cherry on April 13, 2025, 11:11:20
Quote from: Hawley on April 12, 2025, 20:21:53Enig! Kan fort være i boks allerede mandag dette. Feire foran eget publikum 🙂

Litt skummel bortekamp mot Oxford i London nå på fredag, vinner vi den - så virker opprykket veldig nære ja...

Uavgjort mot Oxford og seier mot Stoke (eller vice verca) sender oss faktisk opp hvis Blades taper mot Burnley. Det tror jeg de også gjør. Så uavgjort i neste kamp kan fort være «a good point on the road».

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Maange som var i Coachella i går (bl.a. Bernie Sanders), Will Farrell var der også, decent kledt :)

Will Ferrell at Coachella 💙💛🤍
https://x.com/hannahbrad/status/1911321974070235380
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Cherry on April 13, 2025, 11:11:20

Oxford - det er visst lange kast det!

Both Oxford United's winning goals against Sheff Utd & Sheff Wed in the last week or so have come following long throws from Will Vaulks. So I think we know what to expect on Friday night, Leeds.🤷�♂️
https://x.com/mcclumsy84/status/1911406253722436091?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me