Skrevet av Emne: Dagens lag  (Lest 2560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

erik-oslo

Dagens lag
« på: Januar 31, 2007, 05:51:03 »
Utrolig viktig seier i dag, la oss glede oss over den.

Men likevel et hjertesukk.

Da jeg så dagens lag og benk, fryktet jeg det værste, på papiret det svakeste Leeds-laget jeg kan huske å ha sett. Men de de gjorde mine bange anelser til skamme - og takk for det!

Men informasjonen fra klubbens side om skadde spillere og spillere som er fraværende av andre grunner, er skandaløst dårlig!

Følgende spillere var ikke på laget eller benken i dag:      

Stack         
Lund
Foxe
Elliot    
Kelly
Derry    
Nicholls
Westlake          
Moore
Creswell   
Flo

11 spillere, hvorav flere av dem ville inngå i en startoppstilling hvis de var tilgjengelige.

Når har jeg fått med meg at Stack og Creswell er ute med skade, Foxe  var suspendert og at selv med mange skader er ikke Westlake og Moore nødvendigvis sikre kort i en 16-manns tropp, men hvem vet -  er de skadet? eller er de ikke vurdert som gode nok av Wise? Og hva med Lund, Elliot, Kelly, Derry, Nicholls og Flo?

Null info!

Fy faen så dårlig!
« Siste redigering: Januar 31, 2007, 06:32:47 av erik-oslo »
 

berlin

Re: Dagens lag
« Svar #1 på: Januar 31, 2007, 05:57:57 »
totalenig, og det er svært tydelig at info om skader er blitt bortomot fraværnde. Før var det en egen flikk om skader.
Er det surr i info-flten/avdeleingen eller er det bevisst?
Heller til det siste, jeg er ganske sikker på at noen ganger er spillere bortus vekkus av utenomsportslige årsaker, så da er det vel sikrest å aldri gi info, for å dempe rykter.

Erik_

Re: Dagens lag
« Svar #2 på: Januar 31, 2007, 06:09:33 »
Foxe var vel suspendert. Lurer på om Nicholls også var det, eller var det bare Derry?

Ikke bedre at Healy i følge Lorimer sannsynligvis ble skadet i hånden, under dagens batalje.
Litt overraskende at Tom Elliott var på benken. Det kan vel ikke bety annet enn at Moore er skadet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2672
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Dagens lag
« Svar #3 på: Januar 31, 2007, 06:11:53 »
...som nettopp skrevet i en annen tråd, kan jo dette også handle om ikke å opplyse motstander for mye.
...heller ikke kommende helgs motstander...

Men - rent bortsett fra det sportslige, er jeg enig i kritikken mot Bates-styrets lite villige info-trang...



Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Dagens lag
« Svar #4 på: Januar 31, 2007, 06:19:49 »
quote:
Originally posted by Enrique

Foxe var vel suspendert. Lurer på om Nicholls også var det, eller var det bare Derry?

Ikke bedre at Healy i følge Lorimer sannsynligvis ble skadet i hånden, under dagens batalje.
Litt overraskende at Tom Elliott var på benken. Det kan vel ikke bety annet enn at Moore er skadet.



Sa han hånden? Hvorfor "limpet" han av banen da? Syntes Peter snakket om et mulig brudd "in the wrist-bone " eller noe sånt? Eller var det "shin-bone" ?   [B)]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 31, 2007, 06:20:45 av Jon R »
Jon R.

Ferre

Re: Dagens lag
« Svar #5 på: Januar 31, 2007, 06:31:24 »
Mange på skadelista nå! Huff og huff, håper vi får signert to gode spillere i løpet av morgendagen.

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Dagens lag
« Svar #6 på: Januar 31, 2007, 06:36:18 »
Sies på waccoe at Healy har brukket hånden.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Dagens lag
« Svar #7 på: Januar 31, 2007, 06:46:13 »
Jeg så skikkelig skikkelig mørkt på det da jeg så lagoppstillingen idag gitt...

Vi scoorte et ganske tidlig mål (igjen), men fikk et trøkk i trynet med utlikning like før slutten av førsteomgang (igjen...)
Thompson scoora vel ganske tidlig i 2. omgang også, og selv om gleden for scooring for vår del i aller høyeste grad var der, så trodde jeg aldri verden vi skulle greie å dra dette iland.. rett og slett pga for mange "igjen..." den siste tiden..

Men jaggu meg velva vi hele kjærring med alt som hører til og vant da gett [:)]

Du kan tro jeg var lite glad for å måtte dra på jobb i det siste kvarteret av kampen og da måtte komme meg av nett for å sette meg i bilen og kjøre.. Jeg var bra nervøs da jeg logget meg inn her etterpå..

Men vi tok jaggu meg 3 poeng gutter!.. 3 ultravikitge poeng! [:)] Gud så godt det er å være Leeds supporter når vi vinner! [:D]

MEN, som vi alle vet så taler ikke tabellen til vår fordel akkurat, men med en kamp mindre spilt enn alle ved nedrykkspunktet så kan vi faktisk greie dette.. Er i allefall utrolig spent på neste kamp, hvor nervene kommer til å være i helspenn!
-SirOlsen-

berlin

Re: Dagens lag
« Svar #8 på: Januar 31, 2007, 07:05:59 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Jeg så skikkelig skikkelig mørkt på det da jeg så lagoppstillingen idag gitt...

Vi scoorte et ganske tidlig mål (igjen), men fikk et trøkk i trynet med utlikning like før slutten av førsteomgang (igjen...)
Thompson scoora vel ganske tidlig i 2. omgang også, og selv om gleden for scooring for vår del i aller høyeste grad var der, så trodde jeg aldri verden vi skulle greie å dra dette iland.. rett og slett pga for mange "igjen..." den siste tiden..

Men jaggu meg velva vi hele kjærring med alt som hører til og vant da gett [:)]

Du kan tro jeg var lite glad for å måtte dra på jobb i det siste kvarteret av kampen og da måtte komme meg av nett for å sette meg i bilen og kjøre.. Jeg var bra nervøs da jeg logget meg inn her etterpå..

Men vi tok jaggu meg 3 poeng gutter!.. 3 ultravikitge poeng! [:)] Gud så godt det er å være Leeds supporter når vi vinner! [:D]

MEN, som vi alle vet så taler ikke tabellen til vår fordel akkurat, men med en kamp mindre spilt enn alle ved nedrykkspunktet så kan vi faktisk greie dette.. Er i allefall utrolig spent på neste kamp, hvor nervene kommer til å være i helspenn!



og ja du, nervene kommer til å være i helspenn i mange kamper fremover ( helst så få som mulig ). Kanskje litt tøysete sagt, men det er i hvertall ikke kjedelig å være Leeds-supporter for tiden. Håper Leeds-folket kjenner sin besøkelsestid og tropper mannsterke opp for å støtte gutta mot Palace og Qpr. Tør vi håpe på 25000 + , det vil gutta merke.

SirOlsen

Re: Dagens lag
« Svar #9 på: Januar 31, 2007, 08:24:29 »
Ja, nå er det vel bare den harde kjerne av ekte-Leeds supportere igjen allikevel, så vi får håpe de stiller opp på kamp! [:)]
-SirOlsen-

Promotion 2010

Re: Dagens lag
« Svar #10 på: Januar 31, 2007, 14:32:32 »
quote:
Originally posted by erik-oslo

Utrolig viktig seier i dag, la oss glede oss over den.

Men likevel et hjertesukk.
Men informasjonen fra klubbens side om skadde spillere og spillere som er fraværende av andre grunner, er skandaløst dårlig!

Null info!

Fy faen så dårlig!


Det spørs hvem som gidder å trykke infoen som kommer fra Leeds om dagen. Dagbladet siterer imidlertid Wise, hvis man gidder å lete:
- Vi har 13 mann ute med skade i klubben, det er ikke bra. Men det var godt å se at flere brukte sjansen sin og spilte bra, sier Wise.

Skader er vel ikke det man roper høyest om like før du skal møte et lag i nedrykkskamp...

« Siste redigering: Januar 31, 2007, 14:33:22 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Re: Dagens lag
« Svar #11 på: Januar 31, 2007, 14:38:23 »
Jeg var ikke så lite optimistisk som dere tydeligvis har vært... Synes Douglas Howson sentralt virket spennende..

Jeg har vært redd at vi skulle ha Nicholls og Thomspon i disse rolle, ikke at det er bra fotballspillere, men de har vært ute lenge og løper for lite. Thompson må jo bare være på banen, men synes det var et smart trekk å legge han ut mot venstre, i hvertfall når Lewis er en back med offensiv legning - og som kan utfordre åpne rom...

Ellers så likte jeg at Frazer fikk høyrebacken (hørtes ut som han spilte en god kamp og), Sa imponerte vel ingen i går så vi for håpe at Kelly kommer tilbake snart og tar høyrekanten på midtbanen.

Eneste aberet er seff skadene, men kanskje spesielt om Healy skulle være ute i lengre tid. Han har kanskje ikke hatt den beste sesongen, men hvem har vel det i Leeds i år... Han på sitt beste er quick og bevegelig, dessuten er han ikke ukjent med å score mål og behandle en ball.... Kandol og Moore lukter det ikke akkurat scoringer av....

West Ham er på jakt etter en ny spiss i dag og om de klarer å skaffe det så har det vel 8/9 profilerte spisser, her kan det være mulighter for en låne deal. Ellers så har Lee Martin signert for Stoke ut sesongen...[V]

Spissene til West Ham:

Carlton Cole
Marlon Hearwood
Teddy Sheringham
Carloz Tevez
Dean Asthon
Kapa Blanco
Bobby Zamora
 

RoarG

Re: Dagens lag
« Svar #12 på: Januar 31, 2007, 23:06:58 »
Da er det bare å legge inn et lånebud på Tevez! [:)]
quote:
Originally posted by Runar

Jeg var ikke så lite optimistisk som dere tydeligvis har vært... Synes Douglas Howson sentralt virket spennende..

Jeg har vært redd at vi skulle ha Nicholls og Thomspon i disse rolle, ikke at det er bra fotballspillere, men de har vært ute lenge og løper for lite. Thompson må jo bare være på banen, men synes det var et smart trekk å legge han ut mot venstre, i hvertfall når Lewis er en back med offensiv legning - og som kan utfordre åpne rom...

Ellers så likte jeg at Frazer fikk høyrebacken (hørtes ut som han spilte en god kamp og), Sa imponerte vel ingen i går så vi for håpe at Kelly kommer tilbake snart og tar høyrekanten på midtbanen.

Eneste aberet er seff skadene, men kanskje spesielt om Healy skulle være ute i lengre tid. Han har kanskje ikke hatt den beste sesongen, men hvem har vel det i Leeds i år... Han på sitt beste er quick og bevegelig, dessuten er han ikke ukjent med å score mål og behandle en ball.... Kandol og Moore lukter det ikke akkurat scoringer av....

West Ham er på jakt etter en ny spiss i dag og om de klarer å skaffe det så har det vel 8/9 profilerte spisser, her kan det være mulighter for en låne deal. Ellers så har Lee Martin signert for Stoke ut sesongen...[V]

Spissene til West Ham:

Carlton Cole
Marlon Hearwood
Teddy Sheringham
Carloz Tevez
Dean Asthon
Kapa Blanco
Bobby Zamora




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Re: Dagens lag
« Svar #13 på: Januar 31, 2007, 23:25:22 »
quote:
Originally posted by Runar
Spissene til West Ham:

Carlton Cole
Marlon Hearwood
Teddy Sheringham
Carloz Tevez
Dean Asthon
Kapa Blanco
Bobby Zamora




Carlton Cole har kun spilt 3 kamper fra start, men 10 som innbytter. Du har glemt å nevne Luis Boa Morte. Han har kun spilt 2 kamper totalt denne sesongen. Dean Ashton må nesten ha vært skadet, for han har ikke spilt ett eneste minutt. Hvis han ikke er skadet hadde det vært et supert lån. Boa Morte er vel også en spiller som kunne gjort bra fra seg på dagens Leedslag.

Ingen dum ide å forhøre seg i West Ham!
[;)]
auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Re: Dagens lag
« Svar #14 på: Februar 01, 2007, 00:21:49 »
Luis er kantspiller og ble vel hentet i januar vinduet
 

auren

Re: Dagens lag
« Svar #15 på: Februar 01, 2007, 00:25:52 »
Mener da at godeste Boa Morte spilte en del spiss i Fulham...???

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Re: Dagens lag
« Svar #16 på: Februar 01, 2007, 00:57:35 »
Ikke umulig, skal ikke si at jeg har sett mange Fulham kamper...Men har spilt kant når jeg har sett på i hvertfall
 

Pål

Re: Dagens lag
« Svar #17 på: Februar 01, 2007, 01:01:48 »
Dean Ashton er ute med beinbrudd, derfor ingen kamper hittil.

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Leif Sverre

Re: Dagens lag
« Svar #18 på: Februar 01, 2007, 01:43:12 »
quote:
Originally posted by Ferre

Sies på waccoe at Healy har brukket hånden.

-WE'LL BE BACK-



Har han brukket håndleddet ? Det er vel ikke noe problem
for en fotballspiller.
 

Jon R

Re: Dagens lag
« Svar #19 på: Februar 01, 2007, 04:47:42 »
quote:
Originally posted by Pål

Dean Ashton er ute med beinbrudd, derfor ingen kamper hittil.

Full mann, full kontroll



Da låner vi han, pål. [8D]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: Dagens lag
« Svar #20 på: Februar 01, 2007, 05:32:09 »
Ser på Leeds off. hjemmeside at Wise skryter hemningsløst av Thompson og Douglas. Kanskje ikke så dumt å forsøke og bygge opp selvtilliten til spillerne rundt denne borteseieren.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020