Yorkshire derby: Leeds United - Sheffield Wed.

Started by auren, February 28, 2007, 18:05:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

quote:
Originally posted by MrK

Idag er jeg skamfull - så kampen sist mot onsdagsgutta da vi vant med ett. Etter vi scoret ga vi fra oss alt initiativ - miss Fortuna og dommeren gjorde det til en kanon dag..............men ikke engang mot ti mann i en omgang greier vi det.

Var sjølv på Hillsbrough og såg den kampen. Hugsar sjølvsagt Healy sitt mål, men Carole var for meg ein liten revolusjon den søndagen i august.

Asbjørn

Tydelig at det var merkbar buing på kampen:

Leeds manager Dennis Wise:
"It's better that the fans have a go at me. Bring it on. Have a go at me.
"They have got to be disappointed with the position we're in, but have a go at me, don't put my players under more pressure.

"It's not fair to say the players are not giving me everything."

What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

mari

Vet det er den aller fattigste form for trøst som finnes - men nevner alikevel at statestikken viser 13 mot 3 i skudd på mål idag og 15 mot 6 i kørnere......Fattig trøst indeed

Peter7

Planløst og tafatt, det hele, dessverre - de første 88 minuttene ...

Håper at laget kan videreføre de siste 3 minuttenes innsats inn i neste kamp ...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Austin

auren

quote:
Originally posted by mari

Vet det er den aller fattigste form for trøst som finnes - men nevner alikevel at statestikken viser 13 mot 3 i skudd på mål idag og 15 mot 6 i kørnere......Fattig trøst indeed

Enig. Noe positivt er det. Vi skaper MANGE sjanser. Det er selvsagt svært positivt. Vi bommer på ALLE unntatt en. Det er lite tilfredsstillende. Og så ble jeg svært positivt overrasket over Kishy på sentral midtbane. Han var stor i første omgang. Vi må også huske på at denne spilleren knapt har trent med sine nye lagkamerater, og kan nok bare bli bedre...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Håper Kishy blir konge, som midtstopper eller midtbane..rutine, godt blikk..gode gjenombruddspassninger..

Healy og Creswell finner nettmaskene og Leeds klarer seg med ett nødskrik...

COME ON LEEDS

oak-tjome

quote:
Originally posted by Austin

Adios Leeds scum.

hei din dritt hold deg unna sida vår hvis dette er det eneste du har å komme med.

auren

quote:
Originally posted by baste

Håper Kishy blir konge, som midtstopper eller midtbane..rutine, godt blikk..gode gjenombruddspassninger..

Healy og Creswell finner nettmaskene og Leeds klarer seg med ett nødskrik...

COME ON LEEDS

Tror han er best som midtbanespiller. Var pasningene som imponerte mest. Og blikket selvsagt. Fart og taklingsstyrke var ikke akkurat noe jeg la merke til. Douglas og Kishy sentralt duger bra det. Men jeg savner en Derry i form.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

R - R

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Vanvittig pent mål av Sheff Onsdag 0-2 målet.. er bare å ta av seg hatten... vi STINKER! Er IKKE akseptabelt å tabbe seg ut på denn måten vi fikk målet imot oss...  [:(]

Målet var ei tabbe, ingenting anna - ikkje vakkert, ingenting. Frazer drit seg ut, Brunt får eit lykketreff, og vi slepp inn nok eit tabbemål...

quote:
Originally posted by berlin

se der ja, nå er jaggu southend uten poeng også. absolutt ALLE bunnlaga ligger an til å tape.
Det er da noe.

Dette hadde vore fantastisk OM vi hadde tatt poeng i dag, men så lenge vi tapar gjer det ingenting om laga foran oss tapar. Vi er i elendig form, slepp fortsatt inn håplause mål, og opptrer ikkje som eit lag - sjølv om dei andre laga skulle tape ut sesongen må vi fortsatt heve oss frå dagens situasjon, og det ser eg ikkje skjer med dagens mannskap (moral) og manager.

quote:
Originally posted by ragnar

Mener jeg har lest tallet 33 noen sted over antall spillere vi har brukt. Kan det stemme?

*Champions of CCC 06/07*

Vi har brukt fantastiske 41 spelarar, fire meir enn under førstesesongen til Blackie, noko som er smått fantastisk.

Vi har sluppet inn 62 mål i år - nesten to per kamp. Om vi skal ha håp om å halde på plassen kan ein ikkje sleppe inn tre drittmål mot eit lag som Sheff W.

Eg er vanlegvis optimist, men har resignert til det faktum at vi kjem til å rykke ned. Ingenting av det som kjem fram på bana tyder på at vi har eigenskapane til å skaffe oss dei 'naudsynte' 50 poenga som trengst. Vi har ti kampar igjen og treng antakelegvis minimum seks sigrar på dei komande kampane, og dette kan ikkje eg sjå vil skje - desverre. Kampen i dag var ein kamp vi måtte vinne for å skaffe oss kontakt med gruppa framfor oss - for å kome ein siger unna å kome over streken, men i staden tapte vi må fortsetje den uendelege jakta på laga framfor.

Fire poeng (i realiteten fem pga. målforskjellen vår) kan virke lite å hente inn, men vi har ikkje føresetnadane inne til å klare å hente inn dette. Heile Leeds United har vore i kaos i heile år, og det blir ikkje betre med ein eigar og manager som har bidratt til å ytterlegare forsterke kaoset rundt laget. Eg var ein av dei som meinte Wise måtte få sjansen når han først blei tilsett. Riktig nok ikkje mitt førsteval, men han ville få mi velsigning om han klarte å gjere ein skilnad (positiv sådan). Dette har ikkje skjedd, snarare tvert i mot. Det som heller har skjedd er at vi fortsatt slepp inn håplause mål og scorar lite. Legg til alt det utanomsportslege (som vi hovudsakleg var skåna for under Blackie, utanom stunta til Bates), så har vi ein av våre svakaste managerar gjennom tidene. VI HAR EIT BETRE LAG ENN DET SOM KJEM FRAM PÃ... BANA, men laget viser ikkje noko til dei eigenskapane.

Når i tillegg kapteinen vår vil ut, ein spelar eg hadde trua på som ville stå fram som eit godt eksempel på bana og treningsfeltet, viser det alvorlegheita i situasjonen. Det har i løpet av heile sesongen kome 'rapportar' frå treningsfeltet på Leeds sine sider om at moralen er så fantastisk, og at vi fortener så mykje meir enn det vi har fått. Eg har heile tida tatt desse rapportane med ei klype salt, og eg trur Nicholls-saka illustrerar dette. Nicholls som heile tida har vore så beæra over å bli kaptein for Leeds, og som har sagt mange 'fine og riktige ting', vil forlate klubben og gå til ein anna nedrykkskandidat. At vi har eit lag i fritt fall må dei som styrer i klubben ta ei stort ansvar for. Bates har med sin politikk og stadige utspel garantert skapt uro blant spelarane. Spelarar blir sparka og selgt fordi klubben ikkje vil betale deira kontraktfesta lønning og bonusar. Kombinert med ein dose drittslenging som avskjedsbonus set han Leeds i eit ytterlegare dårleg lys.

Dette var sikert svært usamanhengande skrive, men er eit uttrykk for frustrasjonen over det som skjer i klubben vår. Eg er av den oppfatning av at laget spelar for spelar er godt nok til å halde seg i divisjonen. Eg har heile tida sagt at vi må 'back to basics'. Laget må kvitte seg med barnefeila og konsentrere seg om å gjere det enkelt. Frazer-tabba på laurdag er i så måte eit j**** godt døme på dette. I denne situasjonen gjorde han alt anna enn det riktige. Vi blei sjølvsagt maksimalt straffa for denne feilen, men poenget er uansett at vi gjer feil, og dei feila straffar oss gang på gang. Førstemålet kom på nok ei håplaus markeringsfeil, eit problem vi har hatt i heile år og som vi tydelegvis aldri skal bli kvitt.

Enkelte skuldar på at vi har mykje uflaks med skadar, dommaravgjersler og mål som går i mot oss. Kanskje vi har vore litt uheldige, kanskje ikkje - problemet er at 'uhellet' rammar eit lag i krise så mykje sterkare enn eit lag i motgang. Vi klarer ikkje å kjempe tilbake frå 0-1 under, medan topplaga har sjølvtillit til å kalle ein spade for ein spade og gå vidare.

Nei, eg trur vi må førebu oss på League One neste år. Desverre. Noko anna vil overraske meg stort. Kampen mot Sheff W. var ein kamp vi måtte vinne. Dette gjorde vi ikkje, og derfor trur eg løpet er køyrt. Det hadde det gjerne vore uansett, for laget heng ikkje saman slik ein nedrykkstrua klubb må.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Trygve

En dritt sesong ! Og vi kan ikke unskyldes med "uflaks,skader,dommere etc"
I løpet av en sesong havner vi på en plass som er fortjent etter prestasjonene.
Men en grunn : og det er at dette er klubben (ledelse) som har klart og få oss i denne situasjonen . Går ikke fra play off til bunn uten at det er noe alvorlig galt.
Dette kunne vært en dårlig sesong,men da skulle vi vært midt på tabellen.
Oppgitt !!!!!!!!!!!!!1